Šta je novo?

Industrija igara

To za dizajn Diabla se potpuno slažem :(.

Nije čak cartoonish pravi izraz za taj vizuelni stil, jer to uopšte ne mora da bude loše, ima hiljadu varijacija.

Ali ovo sto je kod njih počelo WarCraft-om 3, pa se nastavilo zauvek mi je užas nad užasima...

Spoj tog art style-a, low poly modela sa kojima očigledno ne znaju da rade kako su znali u 2D-u i svega ostalog je učinio da se duh potpuno izgubi i da imamo nešto što liči na prastare, loše 3D modele u svim igrama.
+100

Sent from ass
 
Gejmspotaš što je dobio silnu kintu na Patreonu u gostima kod Totalbiskvita.


 
^^$16.6k per month atm

Sent from mTalk
 
Nadam se da imas bar 10% od te sume :p
 
Imam ali ne od njega :p

Sent from mTalk
 
Tako to biva kada izdavac forsira developera. Ubi me ako je ova igra videla dve pune godine razvoja, sto je za igru ovog formata nista. Amerima da ovo naprave treba 400+ ljudi i 5 godina rada, istocnu evropljani mogu za manje jer su placeni manje nego sto zasluzuju i u konstantnom crunch-u, tretirani kao stoka (GSC, 4A, CDPR).

Ovo sto su izdali za PC je early beta, sve je tu ali nista nije testirano. Trebace im bar sest meseci da poprave ovaj haos na tehnickom planu.

Siris dezinformacije G@W!
Tacno je da su u GSC-u ljudi bili tretirani kao robovi. Ali 4A i CDPR su druga prica.
Kroz GSC je proslo preko stotinu ljudi radeci Stalker, a core tim je brojao oko 35 clanova. Premalo!
4A je mali i takoreci narodni tim. Ne prave velike igre, a to sto rade je ok.
CDPR je cisti entuzijazam, i to se dobro vidi.
 
Poslednja izmena:
Entuzijazam ili ne, radni uslovi im nisu bili bas najbolji. Ti vidis samo dobru igru, ostalo te ne zanima. Da je CDPR tako dobar poslovodja ne bi niklo toliko studija u Poljskoj od strane ljudi koji su radili za njih. Nece niko da krivi kicmu godinama za sicu, kada vec ima znanje da postigne vise uz manje truda.

Tako se verovalo da je Kerbal Space Program labour of love developera kad ono neki od najgorih uslova za rad u industriji. Igra mozda jeste vrhunska ali svi bi oni radije radili za EA, za koji zaposleni imaju samo reci hvale ;)

Edit: 4A je toliko dobra prica da su prebegli na Maltu gde rade za racun Oculusa. To sto su osnivaci 4A demonizovali GSC osnivaca, ne znaci da su oni med i mleko. Sloveni su to, samo gledaju kako jedni drugima da skacu po kicmi.
 
Poslednja izmena:
Entuzijazam ili ne, radni uslovi im nisu bili bas najbolji. Ti vidis samo dobru igru, ostalo te ne zanima. Da je CDPR tako dobar poslovodja ne bi niklo toliko studija u Poljskoj od strane ljudi koji su radili za njih. Nece niko da krivi kicmu godinama za sicu, kada vec ima znanje da postigne vise uz manje truda.

Tako se verovalo da je Kerbal Space Program labour of love developera kad ono neki od najgorih uslova za rad u industriji. Igra mozda jeste vrhunska ali svi bi oni radije radili za EA, za koji zaposleni imaju samo reci hvale ;)

Edit: 4A je toliko dobra prica da su prebegli na Maltu gde rade za racun Oculusa. To sto su osnivaci 4A demonizovali GSC osnivaca, ne znaci da su oni med i mleko. Sloveni su to, samo gledaju kako jedni drugima da skacu po kicmi.

Ko kaze da me ostalo ne zanima? Ali ja tu ne mogu nesto promijeniti?
Pa cim je Oles napustio GSC, odmah mi je bilo jasno da tu nesto ne stima? To je bilo jos 2007? I na GSC forumu sam to kritikovao do te mjere da me je administrator upozorio?

I sasvim je normalno da ljudi napustaju tim i osnivaju svoj? I naravno da ces ti zaraditi puno vise ako imas svoj tim i igra ti uspije? Bas zato to i rade, svugdje.
Osim toga jesi ti siguran da su svi ti uposlenici stalni? I da nije bilo tog entuzijazma W3 nebi bio to sto jeste?
4A prebjegao? Pa puca se kod njih, ne mogu ljudi raditi normalno? I valjda su nesto naucili od Sergeja, to jest sta ne raditi, jer ce se u suprotnome tim rasuti?
 
Poslednja izmena:
@starac
Bilo je izvestaja da je CDPR poslednju godinu rada na W3 uveo vanredno stanje, konstantan crunch. U industriji crunch-a ima i previse ali bas godinu dana, da se radi po 16 sati, to retko gde ima. Taj izvor je takodje upozorio na obmanu od strane CDPR, u sta smo imali prilike da se uverimo. Nego se preko toga olako preslo, dok je Watch_Dogs i dalje omiljena tema. Zar nisu promenili art style kada su skapirali da igra ne moze da izleda kao na prvim trejlerima? Od realizma smo dobili, doduse sjajno uradjeni, akvarel. Sve sareno, umeksano, kao naslikano. Nigde one ostrine i next gen grafike iz prvih trejlera. Pa onda bagovi na launch-u, pa supalj kombat sistem (jos uvek najveca mana igre). Jeste, milion puta je bolja open world igra nego sto Bethesda radi ali nije bez mana.

GSC je jos uvek u UKR, izdali su Cossacks 3 pre dve nedelje. Ta prica oko razvoja Stalkera je toliko jednodimenzionalna da je to strasno. Grigorovich nije rekao nista na tu temu. Zato imamo slucaj bivseg PR-a Stalker fransize, koji je osnovao Vostok Games, posto je svetu prodao pricu o zlom Grigorovichu i na osnovu toga izmuzao Stalkerovce uvalivsi im prevaru zvanu Survarium. Sta bi sa tom igrom, sa obecanim open world multiplejerom?

Edit: CDPR isplacuje poljske plate a igra je svetski AAA hit, prodala se u deset miliona kopija. Za taj kvalitet treba da placaju bar prosek AAA industrije a ne da se hvalisaju kako ih je razvoj kostao 13 miliona dolara.
 
Poslednja izmena:
@starac
Edit: CDPR isplacuje poljske plate a igra je svetski AAA hit, prodala se u deset miliona kopija. Za taj kvalitet treba da placaju bar prosek AAA industrije a ne da se hvalisaju kako ih je razvoj kostao 13 miliona dolara.

Tom logikom bi Apple trebao da plaća onim jadnim kinezima US plate i doprinose. Yeah... ,)

Zašto Ubisoft gleda da zaposli ljude po Balkanu? Zato što će da ih plaća 20% od realne plate, a zaposleni će da bude srećan jer će primati 3x prosek plate u njegovoj državi.

Mi smo svi kolonije i ništa više.
 
Poslednja izmena:
@starac
Bilo je izvestaja da je CDPR poslednju godinu rada na W3 uveo vanredno stanje, konstantan crunch. U industriji crunch-a ima i previse ali bas godinu dana, da se radi po 16 sati, to retko gde ima. Taj izvor je takodje upozorio na obmanu od strane CDPR, u sta smo imali prilike da se uverimo. Nego se preko toga olako preslo, dok je Watch_Dogs i dalje omiljena tema. Zar nisu promenili art style kada su skapirali da igra ne moze da izleda kao na prvim trejlerima? Od realizma smo dobili, doduse sjajno uradjeni, akvarel. Sve sareno, umeksano, kao naslikano. Nigde one ostrine i next gen grafike iz prvih trejlera. Pa onda bagovi na launch-u, pa supalj kombat sistem (jos uvek najveca mana igre). Jeste, milion puta je bolja open world igra nego sto Bethesda radi ali nije bez mana.

GSC je jos uvek u UKR, izdali su Cossacks 3 pre dve nedelje. Ta prica oko razvoja Stalkera je toliko jednodimenzionalna da je to strasno. Grigorovich nije rekao nista na tu temu. Zato imamo slucaj bivseg PR-a Stalker fransize, koji je osnovao Vostok Games, posto je svetu prodao pricu o zlom Grigorovichu i na osnovu toga izmuzao Stalkerovce uvalivsi im prevaru zvanu Survarium. Sta bi sa tom igrom, sa obecanim open world multiplejerom?

Edit: CDPR isplacuje poljske plate a igra je svetski AAA hit, prodala se u deset miliona kopija. Za taj kvalitet treba da placaju bar prosek AAA industrije a ne da se hvalisaju kako ih je razvoj kostao 13 miliona dolara.

Ako su uveli crunch, to me ne cudi? I mislis na dramu oko grafike? Za Watch Dogs me boli neka stvar, jer za tu igru ne bih dao prebijeni euro!

Ma GSC je sada nista, nula! I zar nije Survarium free online shooter, a sto znaci da mozes igru prvo provjeriti i vidjeti vrijedi li vremena i para?
I vec dugo netom kruzi informacija da je W3 kostao 81 million dolara, razvoj i marekting? A sa visinom plata u Poljskoj neka se Poljaci bave! Isti problem imamo ovdje na Balkanu? Nece ljudi da mene slusaju ***? Navikli biti robovi?
 
Poslednja izmena:
Dobro je da si prebacio poruke.

Moja poenta je da u CDPR ne cveta cvece kao sto gejmerska nacija na redditu i slicni veruju. Kompanija kao i svaka druga, gledaju da zarade sto vise. Prave sjajne igre zato sto je sto nisu jaki na marketinskom planu pa samo tako mogu da se probiju. Jos uvek ima igraca u USA koji imaju problem sa Witcherom samo zato sto nije hiper hajpovani americki proizvod. To sto prave odlicne igre, jer imaju talentovane developere koji su navikli da crnce (jer nas Slovene svuda tretiraju kao robove od pada komunizma), ne znaci da njihovi developeri imaju uslove za rad i da su placeni kao ljudi u ozbiljnim americkim kompanijama. Svaki od CDPR senior devova sutra moze da dobije posao u EA ukoliko je spreman da se preseli, za mnogo vecu platu i bolji posao u smislu uslova rada. Ima cruncha ali nije zatvor kao sto zna biti kod istocno evropskih devova. Jedina mana je kvalitet igara na kojima se radi, posto marketing prodaje sve a deadline je bitniji od kvaliteta.

Survarium je free2play igra sa mikrotransakcijama. Od pocetka su nudili one founder pack-ove, tu su najvise i zaradili. Posto je Yavorsky ciljao Stalker zajednicu kao potencijalne musterije. Njemu je bitnije bilo da se postavi kao pravi naslednik Stalker imena nego da napravi dobru igru.

Sto se W3 development costs tice, davno su izasli sa planiranim budzetom koji je iznosio 34 miliona dolara od cega je vecina bila namenjena reklamiranju igre. Jeste doslo do odlaganja od tada ali sumnjam da su prebacili planirani budzet za vise od dva puta. Tih 81 milion, to su izjavili prosle godine u ovo vreme cini mi se, kada su objavili da su prodali sest miliona kopija. Na igri je radilo preko 1500 ljudi sa sve glumcima, cak i da je 81 milion u pitanju to je sica za cetiri, pet godina razvoja i verovatno vise od 300 developera stalno zaposlenih. Placaju ih iznad poljskog proseka, kao sto nas ovde placaju iznad naseg proseka i treba da smo presrecni zbog toga. A radimo isti posao kao dev koji se nalazi u Americi i koji prima duplo do triput vise u proseku...
 
Poslednja izmena:
Tom logikom bi Apple trebao da plaća onim jadnim kinezima US plate i doprinose. Yeah... ,)

Zašto Ubisoft gleda da zaposli ljude po Balkanu? Zato što će da ih plaća 20% od realne plate, a zaposleni će da bude srećan jer će primati 3x prosek plate u njegovoj državi.

Mi smo svi kolonije i ništa više.

Razlika izmedju Apple i CDPR je sto Apple svako sa pola grama mozga percipira kao svetsko zlo i jednu groznu kompaniju koja pravi sminkerske telefone namenjenje zadovoljavanju najnizih poriva novopecenih bogatasa i generalno ljudi operisanih od ukusa bilo koje vrste.

CDPR sa druge vrste je sampion presvetog PC gejminga, omiljeni developer mladih, koji ne moze napraviti pogresan potez posto su tako fuckin cool. Naslednici Looking Glass Studios, barjaktari kvalitetnog gejminga cije igre kupuju i dugogodisnji pirati i to po punoj ceni izrazenoj u evrima.

Kada je neko zlotvor i svi znaju da je zlotvor onda je sve ok, znamo na cemu smo. Problem je kada se neko pravi cvecka kao sto recimo radi veliki Gejben a u stvari nije nista bolji od omrazenih Ubisofta i EA. Zapravo Gejben je mnogo gori od njih jer vise ni pravi igre, samo uzima procenat gde stigne. Sa aspekta zaposlenog CDPR je sigurno gora opcija od EA, iako gejmeri gledaju na stvari drugacije. Ma kakav sveti gral tezili da postignemo, niko nije toliko operisan od mozga da bude zadovoljan sto je igra wow a on radio godinu dana po 16 sati, nekad i bez spavanja a placen neadekvatno za taj svoj rad.

Mitologija PC master rejsa je mnogo gadna stvar i iznedrila je neke mnogo negativne pojave u poslednjih deset godina.

Edit: Sve ovo je pocelo od toga sto sam prokomentarisao da su Hangar 13 najmanje krivi u celoj prici oko Mafije tri, iako to zvuci paradoksalno posto su upravo oni bili zaduzeni za razvoj. Jednostavno nisu ni imali sansu. Za takvu igru, sa gomilom sadrzaja i video in-engine sekvenci sa hiljadama animacija, gomilom glumaca, dati novom timu bez spremnih alata manje od dve godine da od nule stignu do gotovog i ispoliranog proizvoda je u najmanju ruku bezobrazluk. Zapravo u pitanju je namerna sabotaza. Znao je EA da to radi svojim ljudima, ali vidimo da ni T2/2K nisu imuni na takve svinjarije. Dok se GTA sa druge strane razvija pola decenije od strane hiljadu ljudi koji znaju sta rade jer istu igru prave vec 15 godina.
 
Poslednja izmena:
Tom logikom bi Apple trebao da plaća onim jadnim kinezima US plate i doprinose. Yeah... ,)

Zašto Ubisoft gleda da zaposli ljude po Balkanu? Zato što će da ih plaća 20% od realne plate, a zaposleni će da bude srećan jer će primati 3x prosek plate u njegovoj državi.

Mi smo svi kolonije i ništa više.

Kinezi rade za Foxconn, boli Apple dupe za njih. Inače, pripravnička/početna plata u Apple-u je $8,000 mesečno ako se ne varam.

Sent from mTalk
 
Dobro je da si prebacio poruke.

Moja poenta je da u CDPR ne cveta cvece kao sto gejmerska nacija na redditu i slicni veruju. Kompanija kao i svaka druga, gledaju da zarade sto vise. Prave sjajne igre zato sto je sto nisu jaki na marketinskom planu pa samo tako mogu da se probiju. Jos uvek ima igraca u USA koji imaju problem sa Witcherom samo zato sto nije hiper hajpovani americki proizvod. To sto prave odlicne igre, jer imaju talentovane developere koji su navikli da crnce (jer nas Slovene svuda tretiraju kao robove od pada komunizma), ne znaci da njihovi developeri imaju uslove za rad i da su placeni kao ljudi u ozbiljnim americkim kompanijama. Svaki od CDPR senior devova sutra moze da dobije posao u EA ukoliko je spreman da se preseli, za mnogo vecu platu i bolji posao u smislu uslova rada. Ima cruncha ali nije zatvor kao sto zna biti kod istocno evropskih devova. Jedina mana je kvalitet igara na kojima se radi, posto marketing prodaje sve a deadline je bitniji od kvaliteta.

Survarium je free2play igra sa mikrotransakcijama. Od pocetka su nudili one founder pack-ove, tu su najvise i zaradili. Posto je Yavorsky ciljao Stalker zajednicu kao potencijalne musterije. Njemu je bitnije bilo da se postavi kao pravi naslednik Stalker imena nego da napravi dobru igru.

Sto se W3 development costs tice, davno su izasli sa planiranim budzetom koji je iznosio 34 miliona dolara od cega je vecina bila namenjena reklamiranju igre. Jeste doslo do odlaganja od tada ali sumnjam da su prebacili planirani budzet za vise od dva puta. Tih 81 milion, to su izjavili prosle godine u ovo vreme cini mi se, kada su objavili da su prodali sest miliona kopija. Na igri je radilo preko 1500 ljudi sa sve glumcima, cak i da je 81 milion u pitanju to je sica za cetiri, pet godina razvoja i verovatno vise od 300 developera stalno zaposlenih. Placaju ih iznad poljskog proseka, kao sto nas ovde placaju iznad naseg proseka i treba da smo presrecni zbog toga. A radimo isti posao kao dev koji se nalazi u Americi i koji prima duplo do triput vise u proseku...

Ti kao da si otkrio toplu vodu? Za mene nema nista novo u tvojoj konstataciji?
CDPR pravi sjajne igre zato sto to vole, i prave igre koje oni zele igrati. Pa niko se jos nije niti usudio praviti nesto kao W3? I da nema entuzijazma i sklada u timu, ta igra ne bi bila takva?
Druga stvar, CDPR nije znao koliko ce kopija prodati unapred, a ulozili su veliku lovu? I zaradili su veliku lovu tek sa ovom igrom, to jest tek sad su stali na noge?
Poslije Witchera 1 su bili pred bankrotom zbog onog "Rise of the White Wolf" nastavka samo za konzole? Onda su nasli drugog sponzora i napravili W2. Znaci put do W3 nije bio tako lagan, i prvo se moras malo upoznati sa izazovima kroz koje su prosli ?
A Sloveni sami sebe tretiraju i smatraju robovima! Nisu jedini.
Ja ne vjerujem da se igra kao W3 moze napraviti i reklamirati sa 34 milke!? A marketing je takodjer odlicno odradjen.

Za Survarium sam dobio pozivnicu, instalirao i malo odigrao, vidio da je to lose i obrisao. Tako su mogli i drugi!
 
Kinezi rade za Foxconn, boli Apple dupe za njih. Inače, pripravnička/početna plata u Apple-u je $8,000 mesečno ako se ne varam.

Naravno da mogu toliko da plate kad su srž enormnih profita prevara zvana IP prava i crony država koja ih štiti transnacionalno, pa kad se neko usudi da ih rebne kao EU usledi napad preko Vol Strita i Ministarstva pravde SAD na Dojče banku.


[YOUTUBE]cWShFz4d2RY[/YOUTUBE]
 
Poslednja izmena:
Blizzard ih sve unistio sa Overwatch. Mada ko ih j kada prave MOBA igru.
 
Handheld, Nintendo, Mario, Zelda, Pokemoni, ketridzi... pa nismo Ameri pobogu. Gejmboj je bio zanimljiv 1995. godine.
 
Kupujem cim izadje :)
 
NX ce biti handheld ?
Nintendo ne pratim jos od onog fijaska sa Wii U..
 
Pozdrav. Ne znam da li ovo pitanje mogu postaviti na ovoj temi, ali eto.
Da li neko ima link sa kojeg se moze download ovati need for speed 2016?
 
Nema, ali mozes da ga odigras ako uplatis Origin Access, koji kosta 3.99e. Nema potrebe da kupujes igru za 20e+, ovako za male pare mozes da je odigras, imas mesec dana pretplate, tako da mozes da probas i neke druge igre koje su u ponudi. Piraterije bez. :)
 
Sećam se demo filma Adam i malo pre slučajno pretražim i vidim da su prošlog meseca izbacili baš pravi Adam PC demo, sve real time. 3 GB ima fajl. Probao sam ga i oduševio me sa performansama i time što zaista izgleda sve kao demo film, nije bio lažni hajp. Može da se zaustavi u svakom momentu i pomera kamera i svetlo. Pravi eye candy.
 
Nazad
Vrh Dno