Šta je novo?

Igre generalno

ToxiC je napisao(la):
ajd necemo sada o tome ... ;)


yebiga, mea culpa ... mozda je i uzmem ovijeh dana :)


ajde ajde, to ti je letnji domaci zadatak br.1 :)


Jade empire, koliko sam citao , bar mi se tako cinilo, da nije postigao toliki uspeh koliko se ocekivalo...

kotor nije port sa konzole, igra je uporedo razvijana za sve sisteme zato nema toliko onog konzolaskog feelinga tokom igranja, jade empire ce biti prepravljeni port to se nekako ocekivalo, a za massefect se nista ne zna i iskljucivi su u tome da ostane console only...

Nazalost, ovo je potpuno tacno. Ispoljilo se josh u IWD2 i ToEE-u a delom i u NWN expanzijama. Pokojni BIS je sa njihovim BG3:The Black Hound (a.k.a. project "Jefferson") bio poslednje uporishte pravog D&D-a ali ih je prokleti Interplay ugasio pre nego sto su uspeli da zavrshe tu igru (i FO3).

eh ne spominji mi BIS... kakva je to baksuzna ekipa... da ti ukidaju 3 AAA naslova kad su zavrsena preko 60%, to je baksuz :( imao sam cak neki shot iz black hound-a, a naravno i iz isto baskuznog fo3... blah.. kako su to mocne igre trebale biti...
 
voka_gsw je napisao(la):
Čuj, solidan.. najbolja igra.. ikad.

Ukratko, mislim da prve 2/3 Bloodlines-a predstavljaju stvarno fantasticnu igru, dok je zadnja 1/3 nazalost srozana na obican hack&slash sa dosadnim respawn-ujucim neprijateljima. Zbog toga je za mene to solidna igra koja je uz josh malo truda mogla da bude i odlicna.
 
Poslednja izmena:
Zna li neko sta treba da predstavlja igra - Fallen Lords Condemnation?
 
http://www.fallenlords.com/

The Land of the Dead, dreamt by humans as the eternal resting place, is actually a kingdom of endless war, as the Forces of Light, the Forces of Darkness, and the souls of the purgatory, battle for the precarious balance of the world...


Game: Fallen Lords: Condemnation

Released: Dec 2005

Game Type: 3D Action

Developer: Novarama

Publisher: Planeta DeAgostini Interactive

Homepages: http://www.novarama.com/users/web/projects/index-en.shtml
http://www.fallenlords.com/
http://www.planetadeagostini.net/ongames/ficha.asp?IDPro...

FAQs: None listed by 3D Gamers

Requires: Windows / Direct3D

Supports:

Multiplay: Internet / local network

Keywords: third-person / Medieval / fantasy / fighter

ESRB Rating: Unavailable



Deluje mi bezveze prema šotovima, ali videćemo...
 
^
ovo rade ljuci koji su radili arx fatalis jel tako? deluje zanimljivo
 
Jeste, jedva cekam da izadje .
OFF :
@G!!! jel ovaj tvoj citat u potpisu iz T2 ??
 
@hejvule:
Ja bih pre rekao da je to citat iz intro sekvence Fallout2-jke. :)

Sto se tice Dark Messiah igra stvarno zvuci dobro, mada je u sushtini klasican FPS. Ipak, nabavicu ga makar samo da vidim kako se nadovezuje na pricu iz Heroes5.
 
cist fps? zasto sam negde procitao da ce biti neki kvazi rpg... blah... smor...

@hejvule
vis kako lurker zna, domaci zadatak broj jedan odigrati Fallout
 
Ok, nije bash "cist" ima tu dosta inovativnih fora sa fizikom + stice se XP (vidi ovaj preview) nego sam ja to rekao zbog toga da ljudi ne bi pomislili da je u pitanju novi nastavak Might & Magic RPG serijala. DMoMM je ipak samo action-oriented spin-off, a Ubisoft je cini mi se najavio i pravi Might & Magic RPG u skorijoj buducnosti.

Nego, jedna od stvari koja me posebno privlaci kod DMoMM je cinjenica da je na igri radio i Randy Smith, lik koji stoji iza Thief serijala, sto automatski znaci da ce stealth gameplay biti vrhunski. Jedva cekam da se oprobam kao Assassin. :smoke:
 
G!!! je napisao(la):
cist fps? zasto sam negde procitao da ce biti neki kvazi rpg... blah... smor...

@hejvule
vis kako lurker zna, domaci zadatak broj jedan odigrati Fallout

Odigrao sam Fallout cim je izasao, i to mi je jedna od 3 naj igre .
***, kad bih imao takvo pamcenje za sitnice, verovatno bih ziveo u Vegasu i
pikao black jack . :d

Definitivno nije cist fps, ali nije ni punokrvni rpg . Vise je limunadica za opustanje. Posle Obliviona i Gothic3-ke ce leci savrseno .
 
Poslednja izmena:
cccc... moras odigrati jos jednom fo za kaznu ako ne mozes da se setish najupechatljivije uvodne scene u istoriji crpg-a ;)

ma iskreno meni vise dosta tih limunada, meni je i oblivion pomalo limunada samo ona malo jacha od dva limuna
 
Poslednja izmena:
hejvule je napisao(la):
Odigrao sam Fallout cim je izasao, i to mi je jedna od 3 naj igre .
***, kad bih imao takvo pamcenje za sitnice, verovatno bih ziveo u Vegasu i
pikao black jack . :d

Definitivno nije cist fps, ali nije ni punokrvni rpg . Vise je limunadica za opustanje. Posle Obliviona i Gothic3-ke ce leci savrseno .
Baš je super što ste svi potpuno izbacili NWN2 iz priče, iako je recimo Oblivion u poređenju sa Morrowindom limunada, al eto svi već znate da će i NWN2 da bude limunada :D
 
Poslednja izmena:
Kad smo vec kod NWN2, izgleda da Atari organizuje multiplayer beta test, pa ko voli (i ima broadband) nek izvoli:

http://www.atari.com/nwn2betatest/multiplayer

This beta test will comprise the multiplayer game mode only, the purpose of which is to get your feedback on game tuning and balance, hardware compatibility testing, and also general functionality testing. Please remember that if you are selected for this beta test you will be under a strict non-disclosure agreement (NDA), which means you cannot discuss the product outside of our dedicated private beta forum at.
 
voodoo_nbgd je napisao(la):
Baš je super što ste svi potpuno izbacili NWN2 iz priče, iako je recimo Oblivion u poređenju sa Morrowindom limunada, al eto svi već znate da će i NWN2 da bude limunada :D
Pa NWN je bio limunada, a logično je očekivati dodatno olakšavanje igranja, s'obzirom na trend u celoj industriji. Ipak, ja na to ne gledam kao nešto što je loše. Meni je NWN bio sasvim fina akciona avantura gde se lik budži po D&D pravilima i sasvim mi je fino poslužio kao predah između ozbiljnijih naslova. Tako će biti i sada, pošto će idealno da posluži između Obliviona i Gotika 3, baš kao i nekada između Morrowinda i Gotika 2.

Elem, Karmakovo obraćanje naciji:

John Carmack Keynote Highlights - briefly
(hx) 03:26 AM EDT - Aug,07 2006 - Post a comment
id Software's John Carmack gave his annual keynote address at QuakeCon and PlanetQuake4.net and GameSpy have writeups. One of the things Carmack mentioned is that even though iD's next game will be a 3D action game, they are "are branching out into different directions" with the project. This is certainly good to hear. The game will use an advanced version of the MegaTexture technology powering Quake Wars, and we all know how good that looks and sounds.
id Software will be focusing on gameplay over graphics in their next unannounced title.
id's next title will be a 3D action title that will be their biggest diversion since Wolfenstein.
A more advanced version of the megatexture technology will be used in id's next title which includes lots of outdoor areas.
id will continue to work on games that their millions of fans enjoy.
Quake3 was labeled by Carmack as the "most pure game".
While they will be developing their next game simultaneously on the XBOX 360, their primary development platform is still the PC.
Their current project will include multi-processor support in both the console and PC platforms.
Discussed the lack of progress development software has made over the years.
id is branching out in a different direction for their new title which they expect to be a blockbuster.
Discussed the fun his cell phone game development has been.
Has thought about porting cell phone games over to the Nintendo DS.
Security was on the minds of id during the development of Quake3.
The recently patched Quake3 bugs were let into the game code in a later patch, not the original game code.
Discussed the problems of releasing a game's source code while the game is still popular like they did with Quake3. Carmack polled the audience and asked if they thought he released Quake3's source code too early. Only a few raised their hands.
The current mod community is slacking because of the work it takes to make mods with such advanced games.
id wants to stick with games that people inside the company are used to developing.
id's next game has "a lot of people in it".
NVIDIA is sponsoring Carmack's Armadillo Aerospace corporation's rocket in the latest X-Prize completion.
In other news, Gamernode has a Enemy Territory: Quake Wars video interview up, chatting with Paul Wedgwood of Splash Damage about the game at QuakeCon. Also, IGN has a new preview.
 
filipenko je napisao(la):
Pa NWN je bio limunada...
u tom stadijumu egzistencije na ovoj planeti i pri neodigranom Morrowindu nisam brinuo za gloopu ne/linearnost nego mi je bitna bila igrivost i prica a i bitke (makar one vaznije) su dosta teske, ginuo sam, priznajem, ali sam isao dalje glavom kroz :wall:

p.s.
mozda ce i NWN2 biti limunada, ali sa poono limuna i malo secera :eyebrows:
 
pa ta gloopa linearnost je i preduslov za dobar/los gejmplej, majku mu :)
 
ne mora da znaci G!!!, prica, gameplay, a to sto cu morati striktno da predjem od tacke A do tacke B, se moze kompenzovati na razne nacine ... recimo jakim borbama ... (barem meni to tako izgleda)
 
neiskustvo zrachi iz tvojih misli, young padawan

gejmplej je kako ces doci do tacke a ili b, da li jednim istim putem koji ti postaje nezanimljiv posle prvog igranja, ili taj put zavisi od tvog skilla i od tvog avatara kojeg vodis.... sam gejmplej je vise nego duplo dublji i interesantniji ako imas vise resenja pristupu problema, i dok igrash prvi put vec razmishljas kako ces igrati treci-cetvrti... a i same pretpostavke da su questovi od tacke a do tacke b i da se reshavaju borbom impliciraju da je gejmplej jako plitak....
 
Poslednja izmena:
ne, apsolutno se ne slazem stobom :)
recimo u Oblivionu sam se sunjao po dzbunovima i isao van pooteva, ne bi li nesto nasao i na mene su samo nasrtali oni goblini, a kad sam resio da krenem malo konvencionalnim rutama (pootevima) shvatio sam da se tu desavaju mnogo vaznije stvari (inn-ovi u kojima sam pokupio lepe questove, trgovci od kojih mozes nesto lepo da pridobijes, plackasi istih koje kada ubijes ovi prvi te nagrade itd.)... tako da sam samo pokatkad skrenuo sa poota ne bi li usao u neku pecinu ...
pazi ja ne smatram nelinearnost ako imas stazu od grada do grada, a ti mozes da izdes po prasumama ili da doplivas do grada... po meni je nelinearnost recimo... ogroman izbor dialoga u NWN-u ( a bice i u NWN2) gde od samog "HI", pa na osnovu Ability: charisma, mozes da izvuces razlicite informacije :), a o pridobijenom EXP-u da i ne govorimo ...
 
Poslednja izmena:
cekaj ti oblivion smatras rpg-om :) bre to avanturica chista stvorena za nove igrache koji su do sada nwn smatrali vrhuncem svojih rpg geek skillova i one druge koji su samo fps igrali ;) kada se kaze da krenesh da igrash nelinearno ne misli se da idesh po shumama i gorama nadajuci se cesh nabasati na neshto chudno tipa da ce odjednom da se pojavi zmaj i odnese te na planinu gde ce da ti da neku vrstu holy questa (pogotovo ne u oblivionu koji je oooogroman sto se tice prostranstva),deshava se i to ali vrlo vrlo retko, vec da pokushavash neke stvari koje ti se chine najmanje ochigledne i logichne a koje ti to tvoj avatar omogucava ili da reshavash questove na razlichite nachine ako ti to igra dozvoljava, nelinearno je i to da kada sa razlichitim likovima mozesh da pristupish razlichitim sadrzajima (primer je i vampires bloodlines) i josh spominjesh dijaloge u NWNu... omg kakav n00b :)... nemoj biti lenj uzmi odigraj fallout, arcanum (nelinearnost, sjajan sistem dijaloga, provaj da igrash igru sa inteligence ili luck na 3 na 7 i na 10, chisto da uporedish sa tvojim nwn-om) ili planscape (sjajna pricha i sadrzaj dijalogaa) ili BG (od svega po malo) ne morash do kraja, probaj sa razlichitim likovima chisto po 2 sata igranja, ili sa jednim likom isprobavaj razlichite mogucnosti,i shvaticesh o chemu pricham i koliko je danas sve relativno smeshno u rpg svetu u odnosu na taj kraj devedesetih....
 
Poslednja izmena:
Tako je, najjače je kad vodiš 8 piksela sa jedva razaznajućim oružijem kroz 4-bitni svet u kome se kao može sve. I još se pretvaraš da razaznaješ neprijatelje, a možeš i da se šunjaš po žbunju okolo i da dobiješ 18 kvestova od lokalnih ljubičica, travki i hrastova - ma milina!
 
ne vredi ... pointless, je jedno G!!! drugo ...
cao, vidimo se :wave:
 
filipenko je napisao(la):
Tako je, najjače je kad vodiš 8 piksela sa jedva razaznajućim oružijem kroz 4-bitni svet u kome se kao može sve. I još se pretvaraš da razaznaješ neprijatelje, a možeš i da se šunjaš po žbunju okolo i da dobiješ 18 kvestova od lokalnih ljubičica, travki i hrastova - ma milina!


mjok nego je uzivancija uzivati u blistavosti HDR-a i vrishtati MAMAAA VIDI ME IGRAM RPG!?! I JOS SAM DOBAR U TOME! JESI LI SAD PONOSNA MAMA :d

ne vredi ... pointless, je jedno G!!! drugo ...
cao, vidimo se

ih kako lako odustajes, ali tvoj problem ako neces probas ono sto valja, no frx vidimo se u nwn2 :p
 
Poslednja izmena:
G!!! je napisao(la):
cekaj ti oblivion smatras rpg-om :) bre to avanturica chista stvorena za nove igrache koji su do sada nwn smatrali vrhuncem svojih rpg geek skillova i one druge koji su samo fps igrali ;) kada se kaze da krenesh da igrash nelinearno ne misli se da idesh po shumama i gorama nadajuci se cesh nabasati na neshto chudno tipa da ce odjednom da se pojavi zmaj i odnese te na planinu gde ce da ti da neku vrstu holy questa (pogotovo ne u oblivionu koji je oooogroman sto se tice prostranstva),deshava se i to ali vrlo vrlo retko, vec da pokushavash neke stvari koje ti se chine najmanje ochigledne i logichne a koje ti to tvoj avatar omogucava ili da reshavash questove na razlichite nachine ako ti to igra dozvoljava, nelinearno je i to da kada sa razlichitim likovima mozesh da pristupish razlichitim sadrzajima (primer je i vampires bloodlines) i josh spominjesh dijaloge u NWNu... omg kakav n00b :)... nemoj biti lenj uzmi odigraj fallout, arcanum (nelinearnost, sjajan sistem dijaloga, provaj da igrash igru sa inteligence ili luck na 3 na 7 i na 10, chisto da uporedish sa tvojim nwn-om) ili planscape (sjajna pricha i sadrzaj dijalogaa) ili BG (od svega po malo) ne morash do kraja, probaj sa razlichitim likovima chisto po 2 sata igranja, ili sa jednim likom isprobavaj razlichite mogucnosti,i shvaticesh o chemu pricham i koliko je danas sve relativno smeshno u rpg svetu u odnosu na taj kraj devedesetih....

Lupio si i ostao živ! Pa ti se vrati onda u devedesete ako ti je bilo lepo tamo!
Šta su te spopale igrice ko da su najvažnija stvar na svetu! Uzmem, odigram, zaboravim! Neću sada da se sećam igara od pre 10 godina i da pričam kako su bolje od ovih danas! Nebuloza! Prestani da živiš u sećanjima! :wave:
 
Worf je napisao(la):
Lupio si i ostao živ! Pa ti se vrati onda u devedesete ako ti je bilo lepo tamo!
Šta su te spopale igrice ko da su najvažnija stvar na svetu! Uzmem, odigram, zaboravim! Neću sada da se sećam igara od pre 10 godina i da pričam kako su bolje od ovih danas! Nebuloza! Prestani da živiš u sećanjima! :wave:
pazi covek je potpuno u pravu sto se tice takvog zanra ... kad se samo setim BG-a pa to je kraj price ... tako dobre igre su me pricom vukle mesecima kasnije, prisecao sam se resenih questova, bitaka, heroja, likova ... cesto mi se desilo da ponovo zapocnem igru sa drugim likovima...
ali je problem kod G!!!, Filipa i mene sto razlicito dozivljavamo nelinearnost.

Ono sto si G!!! rekao, veci deo toga sam ja presao prezadovoljan, ali u poslednje vreme je samo NWN ostavio utisak ne mene po pitanju RPG zanra... da je izasao kad i BG verovatno ne bi ... ko zna ako bude BG3, mozda cu ko mula vikati da je BG nesto najbolje.... mada NWN mi je pri srcu :)
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno