Moj tel je danas 6-ti dan u ProMobi servisu u Bg isto zbog hulka. Zvao sam ih i ne znaju nista posebno da mi kazu,kao tel je na pregledu jos uvek i nista drugo. Kada ukucam broj radnog naloga sada stoji "Servis u toku" dok je pre neki dan pisalo "Narucen rezervni deo".
U kontaktu sam sa Markom sa Huawei foruma,kaze da moram biti strpljiv jer sve zavisi od dostupnosti uredjaja u servisima i da ce me obavestavati o novostima kada ih bude imao. Za sada sam zadovoljan komunikacijom sa njim,a videcemo sta ce na kraju servis odluciti u mom slucaju.
Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
U kontaktu sam sa Markom sa Huawei foruma,kaze da moram biti strpljiv jer sve zavisi od dostupnosti uredjaja u servisima i da ce me obavestavati o novostima kada ih bude imao. Za sada sam zadovoljan komunikacijom sa njim,a videcemo sta ce na kraju servis odluciti u mom slucaju.
Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока