Moram da pitam nesto uvezi garancije.
Da li je ovo realno:
Huawei Ascend Mate 7 sa PREMIUM GARANCIJOM na FIZIČKA OŠTEĆENJA.
Telefon je oštećen tj. ispao mi je i puklo mu je staklo. Znači samo staklo, tač skrin i displej su u odličnom stanju tj. besprekorno rade i telefon se u ovom stanju može koristiti bez problema.
Ova cena je zato što telefon ima još godinu i par meseci Telekomove PREMIUM garancije koja nije iskorišćena a koja pokriva bukvalno sva fizička oštećenja što znači da je jedan servis ovog telefona besplatan. Dobio sam od brata drugi telefon tako da ću prepustiti nekom drugom da iskoristi ovu garanciju (ja bih je koristio pred istekom).
Može zamena SAMO za Samsung Note 3 ili Note 4 uz moju doplatu.
Poželjno je lično preuzimanje zbog provere svega navedenog. Telefon se prodaje u punom Telekomovom prodajnom paketu (kutija, račun, garancija, uputstvo, slušalice, punjač. . . ).
Objašnjenje premium garancije:
Ukoliko ste vlasnik Huawei telefona, koji je MobIT proglasio smartfonom godine, onda će vas obradovati vest da je garancija za njega sad još bolja!
Ascend Mate7, pametni telefon kompanije Huawei, osim izuzetnih performansi, sad donosi još više pogodnosti za korisnike. Naime, svako ko se odluči za ovaj pametan telefon neće morati da razmišlja o potencijalnim troškovima servisiranja, jer Ascend Mate7 dolazi u paketu sa premijum uslugom. "Premium servis" je dodatna garancija i omogućava besplatno servisiranje uređaja koji je korisnik na bilo koji način oštetio, a tu besplatnu uslugu moguće je iskoristiti samo jednom. Ukoliko korisnik ponovo ošteti uređaj smatraće se da je popravka u garantnom roku već izvršena.
Pod oštećenjem se podrazumeva:
- Mehaničko oštećenje (usled pada, uvijanja itd. ) i
- Oštećenje nastalo prodiranjem tečnosti u unutrašnjost uređaja.
Neovlašćene servisne aktivnosti neće biti pokrivene garancijom, a to su:
- Upisivanje neovlašćenog Firmwarea koji nije potpisao Huawei i
- Intervencije na uređaju od strane neovlašćenog servisera.
Bilo ko moze da reklamira ili samo vlasnik?