Šta je novo?

HTC HD2

vec mesec dana je proslo od kako sam predao hd2 u telenorovoj radnji radi reklamacije i jos uvek nemam nikakve informacije, nakon kog vremena mogu da trazim drugi telefon u toj vrednosti?
 
45 dana :(
 
Moze li mala pomoc za novajliju sa Win Mobile :

Kako se na HTC HD2 (MTS) u WinMobile podesava Yahoo e-mail nalog za dolaznu postu ? Koji su server "dolazni" parametri ?

(Odlazna je podesena...)

podesis tip naloga za IMAP4:

dolazni je: imap.mail.yahoo.com
odlazni je: smtp.mobile.mail.yahoo.com
 
@nemanjahtc
Novi zakon je stupio na snagu i retroaktivan je! ne postoji vishe rok od 45 dana!Rok je sada od situacije do situacije. A to je shto je pre mogucje.
Imash puno pravo da iz nazovesh odmah i zahtevash novi uredja. Ako budesh ima nekih problema, pitanje...etc. savetujem ti da kontaktirash NOPS. i da vidish tachno koja su tvoja prava.
Srecjno!
 
Poslednja izmena:
ili pitas ovde, vrlo brzo se dobija odgovor, gde, sta i kako..
 
Hvala, ...sve uradio i - sad nece ni da salje ni da prima ?!?
http://www.knowyourmobile.com/smart...45674/how_to_set_up_email_on_the_htc_hd2.html

Kad pokusam probni mail da posaljem - odgovori "cannot connect with current connection settings, to change... tap Settings"
Kad pokusam da "tap Settings" ne moze da otvori ponudjenu opciju ???

Ima li neka fora kod HD2 ili MTS-a ?
:wall:
Možda nisi pod "advanced server settings":

juiewy.jpg


podesio internet konekciju koju koristiš:
2r6nm12.jpg


Btw. ja kod mene sve podešavam automatski iz email menija:
97vdhh.jpg



ništa ne upisujem sem email adrese i lozinke. Zašto ti to radiš manuelno?!?
 
Radio sam i tako...
Ista poruka...

Kako dobijes "advanced settings" ?

Nigde ga nema...

Ima li MTS neki "salter" gde mogu da mi podese Yahoo nalog ?
 
Како да уђем у мадглр-у у оних 8 опција, тј. треба ми усб флеш? Јел морам да буџим Cwm или ?, пошто већ имам нанд а?
 
\Samo pritisni i drzi dugme za paljenje/gasenje fona i butovace ti u madglr opcije ;)
 
zvao sam ove u telenoru, u BG-u i kazu da moram da sacekam 45 dana, GLUPOSTI, nikada vise necu uzimati telefone sa mreze.
 
nemaju, to je bilo po starom zakonu, od 01.01.2011. nema fiksno definisan rok, vec se spominje razuman rok za otklonjanje kvara
 
je l' bas stoji "razuman rok" u zakonu? posto tako mogu da zavlace kako hoce...
 
je l' bas stoji "razuman rok" u zakonu? posto tako mogu da zavlace kako hoce...
Da stoji razumni rok i zavisi od vrste, načina rada, godišnjeg doba, potrebe...etc. uredjaja koji je na servisu.
A to je npr. ako ti se klima pokvari u avgustu moraju da ti je poprava/daju novu za 2-3-7 dana.Ako se pokvari u decembru mogu malo i da otegnu popravq...
Ako ti crkne friz(nedaj bozhe) bilo kada moraju u shto pre da ti ga poprava.
Analogno tome mozhe se zakljuchiti da je telefon mobilni neophodan bilo kada i da ti ga moraju rešiti za max 7 dana u razumnom roku.
@nemanjahtc
Konzaktiraj one adrese shto sam ti ostavio i saznaj svoja prava i neka ti pomognu da te Telenr vishe ne zavlachi!

45 DANA ZAKONSKI ROK NE POSTOJI!!!
 
je l' bas stoji "razuman rok" u zakonu? posto tako mogu da zavlace kako hoce...
Da stoji razumni rok i zavisi od vrste, načina rada, godišnjeg doba, potrebe...etc. uredjaja koji je na servisu.
A to je npr. ako ti se klima pokvari u avgustu moraju da ti je poprava/daju novu za 2-3-7 dana.Ako se pokvari u decembru mogu malo i da otegnu popravq...
Ako ti crkne friz(nedaj bozhe) bilo kada moraju u shto pre da ti ga poprava.
Analogno tome mozhe se zakljuchiti da je telefon mobilni neophodan bilo kada i da ti ga moraju rešiti za max 7 dana u razumnom roku.
@nemanjahtc
Kontaktiraj one adrese shto sam ti ostavio i saznaj svoja prava i neka ti pomognu da te Telenr vishe ne zavlachi!

45 DANA ZAKONSKI ROK NE POSTOJI!!!
 
Poslednja izmena:
Juce sam iso u Telenor i trazio kontakt servisa gde je poslat moj telefon, i to je BEGRAM servis.
Zvao sam ih i prvo su mi zatrazili IMIEI telefona, i tu je nastao problem jos kada sam poslao telefon jer IMIEI koji mi izadje na *#06# ima 17 cifara i onaj na kutiji telefona 15 i ne poklapaju se, pa je radnik telenora ubacio onu sa kutije, i kada su mi zatrazili IMIEI ovi iz servisa ja sam im procitao onaj koji smo upisala u garantnom listu i oni kazu "telefon sa tim kodom kod nas nepostoji", onda sam ja reko da smo upisali kod sa kutije a oni kazu da su izvukli onaj kod u telefonu. Onda sam ja slucajno imao P/N broj koji stoji ispod baterije i procitao im taj broj a oni kazu da imaju nekoliko telefona sa tim P/N brojem, i da trenutno nijedan nije kod njih, telefone sa tim P/N kao sto je moj su poslati (ali ne mora da znaci da je bas moj telefon poslat, i ko zna kada su ti telefoni bili na servis kod njih). I sta ja sada da radim???
 
P/N je product number i nema veze sa serijskim brojem.. To je oznaka modela/serije
Nek samo oduzmu zadnje dve cifre sa onog 17-cifrenog i dobice taj 15-cifreni..
 
ali problem je sto smo jos tada trebali da oduzmemo te 2 cifre, kada sam poslao telefon pre mesec dana. i oni kazu da telefone iskljucivo preko imiei koda pronalaze, mada mislim da lazu. Kao njih ne zanima ni kada je poslat telefon ni na koje ime se vodi...
 
Telefon si dao na servis Telenoru, od njih da i zahtevaj nazad, sta tebe briga ko je serviser.
Ima Telenor i tvoj puni IMEI, bez brige.

TT
 
Imam jedno pitanje: Kada se instalira aplikacija Gmote na telefonu i GmoteServer na racunaru, da li mora da se koristi Wireless ili ne, tj. pitam posto ja imam ADSL, bez antenice tj, Wirelessa, da li je to preduslov, da imam Wireless na mom modemu, da bih koristio ovaj program???
Hvala unapred!
 
Telefon si dao na servis Telenoru, od njih da i zahtevaj nazad, sta tebe briga ko je serviser.
Ima Telenor i tvoj puni IMEI, bez brige.

TT

ovo je tacno i izuzetno bitno. nemas ti sta da kontaktiras firmu koju su oni angazovali za servis. zovi trzisnu inspekciju vec sutra i izlozi im svoj slucaj.
 
Hvala druze, nasao sam i ja taj guide, ali to je sve za windows xp, meni treba za 7, nekako ne mogu da se snadjem! :-(
 
Ja sam im i reko da od 1.1.2011 vise ne vazi onaj rok od 45dana a oni kazu "ne ne vazi to jos uvek" to su mi rekli i ovi u Nisu i ovi iz BG-a, i sada ja ne znam sta da radim, kako da im trazim nov telefon kada ce mi oni reci sacekaj da prodju tih 45 dana... a ja u ponedeljak opet idem kod njih...
 
ima li neko da je uzeo hd2 preko telenora na onoj akciji na 6 rata, gde se iste placaju preko EFG banke...
i ako ima, da li je neko pokusao da ugasi taj @$#@%@# EFG racun tj. tu masterkarticu..

ono tamo su stvarno nevidjeni *****i, neljubazne i uobrazene sluzbenice na telefonima.. gde ih samo nalaze
kad je trebalo otvoriti racun, svi su ljubazni i ekspeditivni.. za sat vremena telefonski je gotovo, uz malo internet popunjavanja formulara

kad treba ugasiti racun, onda je procedura, koja uz to kosta 500 dinara + namirivanje minusa na racunu (koji opet oni prave, pakovanjem onim mesecnih 100-po-100 dinara+kamata za odrzavanje)
kao da vec nisu dovoljno uzeli kroz otplatu rata i 6mesecno odrzavanje

da skratim? da li je neko gasio taj racun, i kako je prosao, pre svega finansijski .. ili da ga ostavim ovako zainat.. da im ne placam nista.. bas da vidim da li ce da me tuze... (##$@%@#$ i njih i njihove kartice)


p.s.
sto je najgore bio sam pre 2 nedelja do njihove najblize ekspoziture (cak i nemaju svoju u mom gradu), ali su mi ljubazno objasnili da tog dana ne mogu da vrse brisanja i nulovanja racuna jer imaju problema sa bazom pa dok se ne popravi, tako stoji stvar. cak mi je i sluzbenica pokazala mail iz beograda gde to sve pise.. e sad, ili sam ja bio baksuz pa pogodio pogresan dan, ili im je to zvaka koju povremenu koriste kao metodu odvracanja, ja ne znam...

da se ne ponavljam sad kao papagaj, kako sluzbenica na brojevima za podrsku i informacije, kao robot izdeklamuje zvanicna obavestenja i informacije na svako pitanje, a svaki pokusaj diskusije ili konstruktivnog razgovora gde se naslucuje da je sustina problema u njihovoj kompaniji/banci (lego birokratizovanih lopova, ja bih dodao, i to sa debelim platama) se zavrsava sa "hvala dovidjenja" i "to bi bilo to"
 
Poslednja izmena:
Ja sam im i reko da od 1.1.2011 vise ne vazi onaj rok od 45dana a oni kazu "ne ne vazi to jos uvek" to su mi rekli i ovi u Nisu i ovi iz BG-a, i sada ja ne znam sta da radim, kako da im trazim nov telefon kada ce mi oni reci sacekaj da prodju tih 45 dana... a ja u ponedeljak opet idem kod njih...

Pozovi Telenor, i reci im da ćeš, kao laik, tražiti tumačenje važećih propisa od nadležne inspekcije. A onda to i učini.

TT
 
Ja sam im i reko da od 1.1.2011 vise ne vazi onaj rok od 45dana a oni kazu "ne ne vazi to jos uvek" to su mi rekli i ovi u Nisu i ovi iz BG-a, i sada ja ne znam sta da radim, kako da im trazim nov telefon kada ce mi oni reci sacekaj da prodju tih 45 dana... a ja u ponedeljak opet idem kod njih...

Jesi li ih pitao od kad ce to da vazi? Mozda od 2015. godine? A mozda je bolje da im naglasis da ces da predlozis trzisnoj da ih ona pita da li vazi ili ne i od kad vazi.

Sent from my HTC HD2 using Tapatalk
 
Koji je zadnji fabrički ROM?

Mislim da bese verzija 3.14 sa 2.15 radiom u paketu.

Nego da li jos neko koristi HyperDroid-CM7-v2.0.1? Dosta mi je slab 3G signal i uglavnom je na EDGE i cesto menja. Radio je 2.12. Windows Phone 7 je imao super konekciju...
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno