ronaldinjo 75
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 28.07.2021
- Poruke
- 393
- Poena
- 85
Pa nema sta da ti pisem,ako ti nije hitno onda na tenane isprocitaj sve sto imas na linku sa foruma...Imas lepo objasnjeno do u konac sta je i kako je.A i procitaj malo ugovor ako imas sa operaterom,a verujem da imas...Pa ces lepo da vidis u ugovoru da stoji da mozes da vartis telefon u roku od 14 dana,plus sto su duzni da te obaveste ako ti je mobilni u servisu u roku od 8 dana..Ako to ne urade imas pravo da raskines ugovor ili da trazis novi fon...A posto ti nije hitno,kaficu u ruke pa citaj...Imas sve objasnjeno na onom linku sa foruma...Mislim da ima i nekih advokata u toj raspravi ili ljudi iz drustva za zastitu potrosaca pa je sve lepo objasnjeno.Po starom zakonu,jeste bilo 30 dana,po novom ne..A slucaj ovog coveka sto je kupio fon pa ga je koristio 10 sati...Ima pravo odmah da dobije nov telefon bez ikakvog servisa...Jos ako su ovi iz Telenora sami videli da je telefon pokvaren....Kakav bre servis zatelefon star 10 sati...Citaj i uzivaj u otvorenim novim zakonskim horizontima.....Samo sam te zamolio za član zakona koji to reguliše i na koji da se pozovem da u 14 dana dobijem novi uređaj nevezano za servis. Pa kad budeš imao vremena ti napiši.
Možeš da je ubaciš i članove zakona da devetog dana mogu da tražim novi telefon.
Kad budeš imao vremena, nije hitno