Šta je novo?

HONOR 50 / PRO

Samo sam te zamolio za član zakona koji to reguliše i na koji da se pozovem da u 14 dana dobijem novi uređaj nevezano za servis. Pa kad budeš imao vremena ti napiši.
Možeš da je ubaciš i članove zakona da devetog dana mogu da tražim novi telefon.
Kad budeš imao vremena, nije hitno
Pa nema sta da ti pisem,ako ti nije hitno onda na tenane isprocitaj sve sto imas na linku sa foruma...Imas lepo objasnjeno do u konac sta je i kako je.A i procitaj malo ugovor ako imas sa operaterom,a verujem da imas...Pa ces lepo da vidis u ugovoru da stoji da mozes da vartis telefon u roku od 14 dana,plus sto su duzni da te obaveste ako ti je mobilni u servisu u roku od 8 dana..Ako to ne urade imas pravo da raskines ugovor ili da trazis novi fon...A posto ti nije hitno,kaficu u ruke pa citaj...Imas sve objasnjeno na onom linku sa foruma...Mislim da ima i nekih advokata u toj raspravi ili ljudi iz drustva za zastitu potrosaca pa je sve lepo objasnjeno.Po starom zakonu,jeste bilo 30 dana,po novom ne..A slucaj ovog coveka sto je kupio fon pa ga je koristio 10 sati...Ima pravo odmah da dobije nov telefon bez ikakvog servisa...Jos ako su ovi iz Telenora sami videli da je telefon pokvaren....Kakav bre servis zatelefon star 10 sati...Citaj i uzivaj u otvorenim novim zakonskim horizontima.....
 
Ništa od toga što pišeš nije tačno. Da bi nastavili konstruktivnu diskusiju ipak treba nešto argumentovano da napišeš i to potkrepiš članovima zakona. Ovako samo daješ loše savete.
Upućuješ me na temu gde sam napisao veći broj postova dajući savete.
Svaka reklamacija (po zakonu, postoji i dobra volja prodavca da ga zameni odmah, ali ga zakon ne obavezuje), pa makar i posle 10 sati rada uređaja, prolazi standardu proceduru za reklamaciju. U roku od 8 dana odgovor kako će reklamacija biti rešena i mora da bude rešena 30 dana od datuma kada je reklamacija podneta.
 
Ništa od toga što pišeš nije tačno. Da bi nastavili konstruktivnu diskusiju ipak treba nešto argumentovano da napišeš i to potkrepiš članovima zakona. Ovako samo daješ loše savete.
Upućuješ me na temu gde sam napisao veći broj postova dajući savete.
Svaka reklamacija (po zakonu, postoji i dobra volja prodavca da ga zameni odmah, ali ga zakon ne obavezuje), pa makar i posle 10 sati rada uređaja, prolazi standardu proceduru za reklamaciju. U roku od 8 dana odgovor kako će reklamacija biti rešena i mora da bude rešena 30 dana od datuma kada je reklamacija podneta.
Nije tacno uopste,nemam vremena sada da trazim po forumu sve to...Ali lepo ti kazem da nije vise 30 dana,nego 22 vrh..I imas pravo da trazis uredjaj u roku od 14 dana NOV.Jer kad nosis telefon na kod operatera,pitaju te jel zelis popravku ili nov telefon u zavisnosti koliko je vremena proslo..U slucaju da nije proslo 14 dana,a tel ti se pokvario imas pravo da trazis NOV ili raskid ugovora.U slucaju da je proslo vise od 14 dana,tel salju na servis gde u vecini slucajeva vracaju telefon uz obavestenje da je mob vracen na fabricko podesavanje i da je sa softverom sve u redu(sto svako moze da uradi,da vrati fon na fabricko)...To su fore i price operatera i serviserakoji se opet mogu pozvati na proizvodjaca pa ako on odobri odobrice i servis....E,pa sve to nije tako...Uzmes lepo pa im objasnis kakao stoje stvari i objasnis da nisi neuki duduk i da postoje ustanove koje to resavaju.A opet ti kazem da u ugovoru imas lepo napisano da tel mozes da zamenis novim uredjajem u roku od 14 dana...PROVERENO I ODOBRENO I DOBIJEN NOV UREDJAJ....UZ ZVANJE,OBJASNJAVANJE..ITD,ITD....
 
Netačno, ali tu ću se zaustaviti sa diskusijum pošto ne želiš da pogledaš zakon a diskusija ne vodi ničemu. Iznosiš netačne i neproverene informacije. Da bi ubedio prodavca da si u pravu treba da mu navedeš član zakona po kojem si ti u pravu i mora da postupi po njemu.
 
Netačno, ali tu ću se zaustaviti sa diskusijum pošto ne želiš da pogledaš zakon a diskusija ne vodi ničemu. Iznosiš netačne i neproverene informacije. Da bi ubedio prodavca da si u pravu treba da mu navedeš član zakona po kojem si ti u pravu i mora da postupi po njemu.
A tebe mrzi da procitaš raspravu na forumu u vezi ovih tema....Tako da verovao ti ili ne...Ima covek prava da trazi nov uredjaj...Bez ikakve rasprave sa bilo kim...Kako god hoceš,verovao ili ne verovao,tako je...Operateri mogu da tumace zakon kako oni hoce....Ali da li se zakon zaista slaze sa njihovom obmanjujcom praksom....Ne bih rekao...
 
Imaš clan zakona 52,53 i 54 valjda...Tu je lepo opisano šta su i kakva su prava kupaca...Ako tražiš cak i u roku od 6 meseci,imaš pravo na nov uredjaj ako insistiraš na njemu a ne na popravci....U inostranstvu postoje zakoni i oni se sprovode u delo i tu nema pogovora...U Srbiji zakon tumaci ko kako hoce...A nije baš tako...Ja se nisam složio sa poravkom jer telefon nije smeo da se ponaša tako kako se moj ponašao i istrajao sam u tome i dobio nov uredjaj....A šta tek da kažem za ovog coveka kome je fon 10 sati star...Buni se,budi uporan...Pozovi se na inspekciju rada jer imaš sva prava na to.....NE ODUSTAJ.
http://www.mobilnisvet.com/forum/viewtopic.php?t=21490&start=440 Evo ti link sa pa citaj i šta ovde ljudi kažu.....
 
Telefon je poslat u servis u cetvrtak. Rekli su da ce najverovatnije javiti sta su uradili u utorak, sto cisto sumnjam. Ali ajde da vidim i to cudo. Na papiru je napisan problem i zahtev za zamenu uredjaja. Tamo na papiru pise da svojim potpisom potvrdjujem da sam obavesten u skladu sa zakonom o zas. potrosaca da imam pravo da biram da se nesaobraznost otkloni popravkom zamenom ili odgovarajucim umanjenjem cene. A mogu i da trazim raskid ugovora. Uostalom videcu sta ce biti na kraju. Nadam se dobrom. Ali po meni bice fabricko vracanje i on je popravljen do sledeceg pojavljivanja nadam se ne istog problema :)
 
Telefon je poslat u servis u cetvrtak. Rekli su da ce najverovatnije javiti sta su uradili u utorak, sto cisto sumnjam. Ali ajde da vidim i to cudo. Na papiru je napisan problem i zahtev za zamenu uredjaja. Tamo na papiru pise da svojim potpisom potvrdjujem da sam obavesten u skladu sa zakonom o zas. potrosaca da imam pravo da biram da se nesaobraznost otkloni popravkom zamenom ili odgovarajucim umanjenjem cene. A mogu i da trazim raskid ugovora. Uostalom videcu sta ce biti na kraju. Nadam se dobrom. Ali po meni bice fabricko vracanje i on je popravljen do sledeceg pojavljivanja nadam se ne istog problema :)
Nemoj to sebi da dozvolis,nego zovi i budi uporan i trazi nov telefon jer imas prav na to...Veruj mi..Bezobrazniu su i samo na takav nacin mozes da se izboris za tvoje pravo koje imas...ITEKAKO...Samo budi uporan i zahtevaj nov uredjaj jer si ga i trazio..Kakva popravka kakvo fabricko vracanje na telefonu koji je radio 10 sati...Uglavnom,imas inspekciju za rziste rada,drustvo za zastitu potrosaca reci ce ti sve ljudi..Veruj mi nemoj da odustajes tako lako i da padas na te njihove price..Dvaput su me tako izradeli neobavestenog pa mi je glavni ovde iz drustva za zastitu potrosaca dobro otvorio oci i rekao kakao stoje stvari sa njima i da imamo mnogo veca prava nego stoi mi sami mislimo da ih nemamo....SAMO UPORNO SA NJIMA..KAKAV SERVIS KAKVI BAKRACI...
Telefon je poslat u servis u cetvrtak. Rekli su da ce najverovatnije javiti sta su uradili u utorak, sto cisto sumnjam. Ali ajde da vidim i to cudo. Na papiru je napisan problem i zahtev za zamenu uredjaja. Tamo na papiru pise da svojim potpisom potvrdjujem da sam obavesten u skladu sa zakonom o zas. potrosaca da imam pravo da biram da se nesaobraznost otkloni popravkom zamenom ili odgovarajucim umanjenjem cene. A mogu i da trazim raskid ugovora. Uostalom videcu sta ce biti na kraju. Nadam se dobrom. Ali po meni bice fabricko vracanje i on je popravljen do sledeceg pojavljivanja nadam se ne istog problema :)
https://forum.benchmark.rs/threads/...akone-i-praksu-faq-u-ii-postu.119544/page-356 Evo ti link,pa ako te ne mrzi da krenes od pocetka da citas,uradi to...Nacices mnogo informacija koje ce da ti otvore oci oko cele tvoje situacije...Veruj mi...Ni ja nisam znao gomilu stvari,pa se naucio dobroi sta je i kako je...
 
Stigao prvi update kako imam telefon

 
Ljudi,jel Honor 50 dobar upgrade sa Huawei P40? Kakva je razlika u kamerama između ova dva telefona,to me najviše zanima?
A i generalno,jel Magic UI identičan EMUI?
 
Ja koristim onu futrolu koja je stigla uz telefon. Na početku mi je bila malo klimava ali sada sam se navikao pa mi je okej.
 
dobra je i ta sto je stigla uz tel,ja sam ovo narucio jos tel nisam kupio,stizu mi jos neke ,cisto volim vise da imam.. inace telefon je super,sve radi perfektno,mislim da se i kamera poboljsala sa onim update-om, punjac za 10-15min miran si ceo dan :D
 
Da li je Honor 50 dostojna zamjena za Nova 5T? 😀
 
ja mislim da jeste, posle 2god taman osvezenje :D
 
Da li je Honor 50 dostojna zamjena za Nova 5T? 😀
Moje neko misljenje je da nije dostojan sem boljeg ekrana nista specijalno nije bolji u odnosu na Novu 5T, pritom Nova 5T je vise nudio za manje para kad se pojavio. Pritom Honor 50 nece dobiti ni A12.
Jedino ako si navikao na Huawei/Honor
 
Zašto ne bi dobio A12?
Malo sam skeptican sto se tice Honor-ove nadogradnje. Na mom Honoru 20 kad sam dobio Magic UI 4.0 ostao sam na A10, pa sam mislio kad Honor 50 dobije Magic UI 5.0 da ce ostati na A11. Mada mozda i dobije A12 posto ih prodao Huawei
 
Malo sam skeptican sto se tice Honor-ove nadogradnje. Na mom Honoru 20 kad sam dobio Magic UI 4.0 ostao sam na A10, pa sam mislio kad Honor 50 dobije Magic UI 5.0 da ce ostati na A11. Mada mozda i dobije A12 posto ih prodao Huawei
Dobice i 12 i 13.Tel je izašao pre par meseci, plus nema zabranu kao Huawei.Ne vidim nikakav problem tu. 🤔
 
Stigla nadogradnja 4.2.0.206
Screenshot_20220302_225158.jpg
 
ima li na našem tržištu još nekih novijih modela osim ovog honor 50? mislim, kao da se ponuda tu zaustavila...na kp bar ja ne vidim ništa drugo od novije ponude...
 
Kod nas ne.

Da li je neko našao Google kameru koja radi? Probao sam neke ali slike budu tamne.
 
Poslednja izmena:
meni kamera skroz ok radi ,jel toliko poboljsava ta G
 
U GCam koristim one panorama modove i slikanje sfernih fotki pa zato pitam.
 
Kako ste zadovoljni kamerom, koja je klasa te njegove? Kakav je nocni mod?
 
Fotografije su dobre. Noćne slike zadovoljavajuće. Čak i prednja kamera ima noćni mod.
Ono što frustrira je lag koji se pojavljuje u vidu sjeckanja live view-a u pojedinim slučajevima kao i sporo okidanje (klikneš pa tek nakon par sekundi). Takođe nema nekih modova koji su bili čak i na Honoru 9 tipa Light Painting, Snimanje zvjezdanog neba... kao i Slow motion video snimka.
Android 12 i Magic UI 6 je u javnoj beta fazi za bliski istok, a stabilna verzija se očekuje u junu za sve. Navodno će taj lag biti ispravljen 🙄
 
Uskoro u prodaji kod nas Magic 4 Pro koji je slican P50 Pro dosta + google podrska.
 
Nazad
Vrh Dno