1. to je sasvim izvodljivo i danas bez akceleracije fizike, ali je totalno besmisleno uposljavati programere i dizajnere da se smaraju sa takvim glupostima, kad postoji gomila drugih stvari koje su bitnije za igru
2. Opet ni to ne zahteva akceleraciju fizickog modela, jer je isto izvodljivo iskodirati i na CPU-u, ali je takodje besmisleno u sklpou mehanike 99.9% igara
3. To o cemu ti pricas je ocullsion koji nema veze sa akceleracijom fizike i to je moguce izvesti DANAS. Pre je to bilo moguce, ali je bilo zzesce skupo za tadasnje 3D akceleratore, jer je zahtevalo drugaciji pristup u programiranju brushova!
4. Opet, isto. To nije radjeno ne zbog nedostatka fizicke akceleracije, vec zato sto je besmisleno sa stanovista gameplaya! Imaces tu foru u Crysisu i moci ce da se desava i bez posvecene akceleracije fizike! Druga stvar je da li zelis da drvo "vrca" u skladu sa fizickim zakonitostima na planeti zemlji i u skladu sa tipom drveta, tipom oruzja i bla, bla, bla... sve je to nista, ukoliko je textura drveta shit ili ukoliko je shader drveta ljabu!
Ti brkas fizicke i graficke efekte! Sve sto si naveo je potpuno izvodljivo bez ikakve posvecene akceleracije fizike. A izvodljivo je zato sto danasnji akceleratori mogu da ispljunu dovoljnu kolicinu poligona da kreiraju iluziju explozije! Takodje, dzaba sva akceleracija fizike, ukoliko GPU ne moze da dovoljno brzo "ispuca" sve te particle, koje PPU treba da obradi u skladu sa fizickim modelom!