Šta je novo?

Havok

Istina da se fluidi retko koriste.
Iz ovoga sto je Nedjo okacio, jasno je da GPU nece moci sve to da odradi sa sadasnjim nivoom programabilnosti. SLI Physics mu dodje kao neki quick fix koji poboljsava realizam particle sistema u igrama koje budu to mogle da iskoriste. Nije los potez od strane nvidije koja kao i uvek pokusava da privuce developere da se "zakljucaju" u njenu platformu (verovatno ce neki API za to biti nvidia specific).
 
@GoldenBoy
Ja mislim da do sada ni u jednoj igri nije upotrebljena dinamika fluida. Pojave koje se simuliraju dinamikom fluida kao sto su vatra, eksplozije i dr. u igrama su do sada radjene uz pomoc nekih drugih trikova sa teksturama i partices-ima, ali bez primene dinamike fluida.
 
Evo intervjua sa Gabe Newellom sa GDC06 u vezi HL2 ali pominje se Havok i nVidia physics pa procitajte:
Link

On kaze isto ono sto sam i ja rekao:

Newell je napisao(la):
There are a couple of different issues going on there. With our physics, the player can collide with objects. This is a good thing. The stuff that is being shown by NVidia right now, the latencies are too high. Their physics is essentially to make prettier pictures. It’s like you can have a bunch of different things bouncing around so long as they don’t actually touch anything that matters. If you don’t actually have to read the data out – if your AI system ever needed to know about whether or not one of those objects had collided with something else it would run slower by running on the GPU than having it run on the main CPU. So physics that matter is different than physics that makes pretty pictures.
 
Audio je u pravu.. cak i AGEIA PPU pati od istih problema, koji se generalno mogu nazvati "readback". Jedino konzole nece patiti od ovog problema jer je kod njih memorija deljena tako da i CPU i GPU (i potencijalni PPU) imaju podjednako brz pristup memoriji. Kod PC-a arhitektura ogranicava takve vratolomije.

btw.. sta znaci PPU? Particle Processing Unit?

yooyo
 
Poslednja izmena:
Ma trebali su ga nazvati BBPU (Barels&Boxes Processing Unit), jer sve sto su oni prokazali je gomila burica i kutija koji lete okolo prema nekom fizickom modelu!
 
@ivan:
Izgleda da nisi primetio sarkazam... :)
 
BBPU (Barels&Boxes Processing Unit) :D
CellFactor - kakav krsh! znachi nisu mogli da naprave losiji film kao demonstraciju fizike! one metalne cevi lete okolo ko da su od stiropora... izgleda da imaju bug u PPU :)
 
Ceo PC koncept pati od latencije, ne samo fizika.

Ili imas bandwidth, ili nisku latenciju, nikako i jedno i drugo. Za fiziku bi trebalo i jedno i drugo ocigledno jer je potrebno obraditi veliku kolicinu podataka, a potrebna je interaktivnost. Ne verujem da ijedna varijanta to moze da ponudi trenutno. Medjutim, smatram da ce nVidia odvojiti parce silicijuma u buducnosti za tako nesto.
 
skinuo sam CellFactor_TrailerNew.exe (400 i nesto MB) i ostao sam zapanjen kolko je dobro! snaga je tu ostaje bolja primena jer je ovoj treiler pretrpan i mozda vremenski forsiran kako bi se pokazale mogucnosti.
nadam se da ce se naci neko resenje za tehnicki problem koji se spominje....
 
Pa parcjalno resenje je stavljanje GDDR3 memare na Ageia karticu. Sto se tice trejlera, zaista mi nije jasno sta je tu toliko impresivno! Po meni je totalno debilan gameplay prema kom protivnike gadjas cevima i buricima... tragicno je sto se "fizika" i dalje demonstrira na primeru burica, kojih je sada poprilicno veliki broj!
 
Pa nije baš. Bilo je prikaza Ghost Recon Advanced Warfighter gde eksplozije i efekti rasipanja zajedno sa dimom izgledaju zaista sjajno. Ipak, ja i dalje stojim na tezi koju i ti zastupaš, a to je da je diskutabilno koliko će sam gejmplej biti poboljšan i koliko ćemo imati koristi od toga. No, ovo je dobar korak ka standardizaciji i nešto od čega bismo mogli da imamo koristi u budućnosti.
 
Nedjo je napisao(la):
Pa parcjalno resenje je stavljanje GDDR3 memare na Ageia karticu.

Ne bih rekao da je to bilo kakvo resenje, cak ne ni parcijalno. PCI kartica nema badwidth za "hranjenje" takvog RAM-a. Takodje, sve ce zavisiti od implementacije drajvera za karticu jer je potrebna realtime obrada.
 
Čudi me da nije otvoren nijedan topik posvećen ovom revolucionarnom AGEAI PhysX čipu :beat:
 
Evo sada jeste otvoren pa komentarisite do mile volje !!!
Moj komentar: Cudo jedno !!!! :-devil-: :D
 
Ne moze ovo u poseban tred!
Moj komentar: ovo je besmisleno!
 
http://www.bfgtech.com/physx/index.htm ;)

Specifications:


Processor: AGEIA PhysX


Memory Interface: 128-bit GDDR3


Memory Capacity: 128MB


Peak Instruction Bandwidth: 20 Billion/sec


Sphere-Sphere Collisions: 530 Million/sec max


Convex-Convex (Complex Collisions): 533,000/sec max
 
Poslednja izmena:
Je'l sam dobro razumeo:"Ko je kupio AGEIA physics karticu framerate mu je nizi?":crash:
 
Aj se kladimo da cete svi koji igrate neshto, kupiti PS3 umesto upgradea u narednih godinu dana :)
 
Ajd!
 
Evo sad odgledah demo, reko da vidim shta to prichate, i najgore u demou je odvratni directX-windows-billgates-monopolistichki framerate :D

Shto se tiche ove opklade, za tebe to Nedjo ne vazi, ti ionako ne jurish novi hardver i ne igrash nishta, samo volish da mashtash i filozofirash :D
 
Jesam Zile, sto pitas?
 
sipali su malo vise bugova nego sto je to inace slucaj tako da ja bi sacekao nesto ozbiljno tipa ut2007 da vidimo kako to radi, a pocinjem da verujem da ce stvar propasti ili se jako sporo razvijati zbog nenormalno visoke cene kartica.
 
Nazad
Vrh Dno