@Ronin
Zavisi sta smatras pod "arkadnom" voznjom. Taj pojam je toliko izvucen iz konteksta da vise nema ni smisla u nekim slucajevima jer se sada svuda koristi i lupa na sve i svasta. Ako su Grid-ovi arkadne voznje, sta je onda Burnout, Outrun? A da ne govorim i da je pojam simulacija i simracinga totalno zbrkan i vecini slucajeva samo se koristi za flejmovanje.
Anyway, poenta kokpita je bila ta imerzija ili uvlacenje u atmosferu voznje, posvecenost detaljima i jedan sasvim drugaciji skill za voznju, a Codemasters je to uvek znao sjajno da iskoristi i koristio je i unapredjivao, sve dok pre neku godinu nisu posrnuli to the Dark Side... Od tada, poslednja igra za koju smatram da su se realno potrudili, a ne cisto je istancovali po planu i programu, je Dirt 2 koji je imao inovacija i ideja. Sve posle toga je genericki mash-up da se zgrnu pare.
Mislim, cak je i studio promenio u Racing, zbog kompletnog posvecivanja racing fransizama, a ono kad se pogleda unazad koliko te fransize failuju i zaostaju za prethodnicima, nema tu sta mnogo da se kaze...
Inace, da ne offtopicujem previse, nastavicu sa igrom sutra...