Šta je novo?

GREE klima uredjaji

Ta klima bi do sada jos trebala imati garanciju. Mozda sam neku tvoju poruku propustio..
nema, ja sam zeznuo loše popunjene papire sam poslao, a ni ovi iz energyneta servisa nisu bolji na 2 maila mi nisu odgovorili da mi papiri nisu popunjeni kako treba.
Još instalater nije udario pečat samo se potpisao.
To mi je nauk za drugi put
Svakako smo žena i ja pričali da zamenimo i stavimo inverter.
Zanimljiva stvar kada su je napunili išla je do 34bara i nije pustila bar se nije čula a ni videlo.
Kažu da Gree u ovakvim situacijama menja celu spoljnu jedinicu
 
Evo marketing za nobelovu nagradu ---> Majstor Zare
7brzine besumni, ne cuju se :ROFLMAO:


A tek komentari :LOL:
1.jpg
2.jpg
 
Poslednja izmena:
nema, ja sam zeznuo loše popunjene papire sam poslao, a ni ovi iz energyneta servisa nisu bolji na 2 maila mi nisu odgovorili da mi papiri nisu popunjeni kako treba.
Još instalater nije udario pečat samo se potpisao.
To mi je nauk za drugi put
Svakako smo žena i ja pričali da zamenimo i stavimo inverter.
Zanimljiva stvar kada su je napunili išla je do 34bara i nije pustila bar se nije čula a ni videlo.
Kažu da Gree u ovakvim situacijama menja celu spoljnu jedinicu
Prijavi ih udruženju potrošača....vidi možda ipak imaš pravni osnov da ih tužiš. Ili dovoljno možda bude da im pripretiš da ćeš ih tužiti. Popunjavanje garancije nije toliki problem. Pitanje je da li je serviser odradio sve redovne servise u garantnom roku. Ako jeste, pravilno ili nepravilno popunjena garancija nije bitna. Ako imaš fiskalni račun i radio si servise u garanciji kako treba, onda ti garancija važi. A proizvod očigledno nije saobrazan onome što piše u deklaraciji proizvoda. Raspitajte se malo i pročačkajte. Zašto da ne preuzmu odgovornost?Očigledno je ili fabrički škart ili je serviser "prepunio" klimu pa je pod kompresijom popustila na nekom slabijem mestu...pitaj servisere, udruženje potrošača, pročitaj slična iskustva na forumima. Zašto da te ne obeštete?
 
Održavana jeste od strane tog istog servisera koji je ugradio, ali pošto je uvek bio u žurbi i ne sećam se da li mi je dao prošle godine nakon čišćenja neki papir.
Verujem da jeste fabrička greška, sami serviseri danas rekoše da se dešavalo nekoliko puta i kod invertera da popusti var.
 
Održavana jeste od strane tog istog servisera koji je ugradio, ali pošto je uvek bio u žurbi i ne sećam se da li mi je dao prošle godine nakon čišćenja neki papir.
Verujem da jeste fabrička greška, sami serviseri danas rekoše da se dešavalo nekoliko puta i kod invertera da popusti var.
Nađi fiskalni, porazgovaraj sa serviserom neka popunimo naknadno garancijunudarimpečate ako treba, pa njegov je propust. Ili propust prodavca. onda razgovaraju sa energynet-om. Ili tuži njih ili servisera. Možda ti i oni pomognu u tome. Vidi...
 
iz njihovog servisa (energijevog) mi je i rečeno da papiri nisu dobri, jer sam stvarno poslao maltene prazne papire sto se tiče ugradnje samo potpis servisera bez pečata(to nisam ni video to mi rekli iz setvisa)
U tom mailu sam poslao pored potvrde o ugradnji i fiskalni
Stim sto nisam napisao na koga se vodi, nisam upisao serijski.
Žena mi rekla mnogo je vremena prošlo od ugradnje da bi bilo šta sada mogli da uradimo oko garancije.
Verujem da im aneko ko bi se bakćao klimom, skinuo,rasturio sve i nasao gde curi ali nema sanse da se zo isplati, jer mora da se demontira spoljna, pa opet montira
Ovo mo je nauk za sl put da ništa bez papira ne radim.
Čak mi se serviser kojo je održavao i ne javlja, pozvao ga pre 2 nedelje rekao mi sta je problem on kao važi javljam se i na tome ostalo. On dolazi samo kad su brze intervencije da uzme brze pare i ide dalje
 
Prijavi ih udruženju potrošača....vidi možda ipak imaš pravni osnov da ih tužiš. Ili dovoljno možda bude da im pripretiš da ćeš ih tužiti. Popunjavanje garancije nije toliki problem. Pitanje je da li je serviser odradio sve redovne servise u garantnom roku. Ako jeste, pravilno ili nepravilno popunjena garancija nije bitna. Ako imaš fiskalni račun i radio si servise u garanciji kako treba, onda ti garancija važi. A proizvod očigledno nije saobrazan onome što piše u deklaraciji proizvoda. Raspitajte se malo i pročačkajte. Zašto da ne preuzmu odgovornost?Očigledno je ili fabrički škart ili je serviser "prepunio" klimu pa je pod kompresijom popustila na nekom slabijem mestu...pitaj servisere, udruženje potrošača, pročitaj slična iskustva na forumima. Zašto da te ne obeštete?
Ako garancija nije popunjena kako treba znaci da nije validna. Neka vidi sa serviserom da lupi pecat naknadno pa ce sve to proci. Nema tu pravnog osnova za ikakvu zalbu ili tuzbu, osim toga sve je eksplicitno napisano pod kojim uslovima garancija nije validna. Serviser ne moze da prepuni klimu jer je on uopste i ne puni nakon inicijalne montaze, sve one dodju napunjene sa odredjenom kolicinom freona dovoljnom za rad do 5 ili 7.5m instalacije, u zavisnosti od proizvodjaca..
To je kao da se zalis sto nemas garanciju na uredjaj na kom ti je nesto u kvaru nakon 4 godine, a koji ima 2+3 godine garancije, pritom se nisi prijavio na sajtu za te dodatne 3 godine. Izvini druze, tvoja greska i nicija druga, eventualno ako te prodavac nije obavestio o tome da se moras registrovati.. mada opet i nije njegova obaveza da to uradi.
 
Nazalost nema od toga nista... kad vec receno da papiri nisu dobri od strane energyneta
Znaci prosla garancija od samo 2 godine i to je to
 
Ako garancija nije popunjena kako treba znaci da nije validna. Neka vidi sa serviserom da lupi pecat naknadno pa ce sve to proci. Nema tu pravnog osnova za ikakvu zalbu ili tuzbu, osim toga sve je eksplicitno napisano pod kojim uslovima garancija nije validna. Serviser ne moze da prepuni klimu jer je on uopste i ne puni nakon inicijalne montaze, sve one dodju napunjene sa odredjenom kolicinom freona dovoljnom za rad do 5 ili 7.5m instalacije, u zavisnosti od proizvodjaca..
To je kao da se zalis sto nemas garanciju na uredjaj na kom ti je nesto u kvaru nakon 4 godine, a koji ima 2+3 godine garancije, pritom se nisi prijavio na sajtu za te dodatne 3 godine. Izvini druze, tvoja greska i nicija druga, eventualno ako te prodavac nije obavestio o tome da se moras registrovati.. mada opet i nije njegova obaveza da to uradi.
Onda je taj ko ti je prodao zezmuo stvar imon ti dođe novu klimu ili popravku...ali ako nećeš da se bakćeš...
 
Ako klima pri df troši 1000 W i neka df traje 10 minuta, a pod pretpostavkom da radi df na svakih sat vremena, u toku 24 h potrošiće 4 kWh.
 
Ako klima pri df troši 1000 W i neka df traje 10 minuta, a pod pretpostavkom da radi df na svakih sat vremena, u toku 24 h potrošiće 4 kWh.
Sve zavisi koji je minus znala i 2 kw posle da vuce. Upadne cuti 7-8 min pa da postigne posle optereti se ponovo 20 min i tako ukrug
 
Klima pokušava da nadoknadi izgubljenu energiju (da li je do gubitaka energije prostora, neispravnosti klime ili bilo kog drugog razloga). U tom slučaju učestali df su pravilo, a ne izuzetak.
 
Nesto preko 4kW sam ja uhvatio moju da povuce.df 15 min,pa jos 10min da ona skonta da je opala temperatura,po sata bez grejanja,pa onda zaleti da to nadoknadi,sto je automatski natera u novi df.***,imam velike gubitke u prostoru...
 
Nesto preko 4kW sam ja uhvatio moju da povuce.
4kw? Kad je njen max. 2600w
df 15 min,pa jos 10min da ona skonta da je opala temperatura,po sata bez grejanja,pa onda zaleti da to nadoknadi
To je sve zbog I-Feel sto daljinski salje samo svaki 10min!
Pisao sam x100 --- I-Feel i DF ne ide nikako na minusi makar kod Gree! Na plusu je dobra stvar!
Bez I-Feel odmah pali da greje posle DF povuce neki 5-8min i opada, a kod I-Feel vuce posle DF kao blesava neki 25-35min i tega DF
 
Poslednja izmena:
12.preko 3 sam je ulovio u vise navrata. Nije da to traje, to su neki pikovi. Ili me ebu uticnice. Kad nemam krstenu uticnicu. Inace iz elektro struke sam, pa se donekle razumem. Da ne bude da lupam
 
Nazad
Vrh Dno