Fairy 12k instalirana 2021.A koja klima?
Fairy 12k instalirana 2021.A koja klima?
Ta klima bi do sada jos trebala imati garanciju. Mozda sam neku tvoju poruku propustio..Fairy 12k instalirana 2021.
Evo jedva sam ponovo nasao... vise ne trazim!
Airy kako radi u neki 20-25m2
U prelaznom periodu on/off
Pogledajte prilog 489102
Airy u februar kako radi bez nijednog DF
Ja kako vidim 10DF za 24h
Pogledajte prilog 489103
Airy tokom leti spusta do 130w
Pogledajte prilog 489104
Sto se tice marketing
Ovo je marketing kako treba da bude:
Tako radi svaka iole krstena klima u teskim uslovima.Pa dobro, nije 10 sati bez DF ali 10 DF za 24h nije loše...
Tako je, ako je u garanciji lepo istu klimu da daju čoveku ili ako je više nema da izabere novi model u toj klasi. Eto...Ta klima bi do sada jos trebala imati garanciju. Mozda sam neku tvoju poruku propustio..
nema, ja sam zeznuo loše popunjene papire sam poslao, a ni ovi iz energyneta servisa nisu bolji na 2 maila mi nisu odgovorili da mi papiri nisu popunjeni kako treba.Ta klima bi do sada jos trebala imati garanciju. Mozda sam neku tvoju poruku propustio..
Pa nije lose ali ne pije vodu njihov marketingPa dobro, nije 10 sati bez DF ali 10 DF za 24h nije loše...
Ja mislim da su oni režiseru reklame rekli da radi 10 DF a on ti protumačio kao da radi 10 h bez DF...ti se zove umetnička sloboda. 😀Tako radi svaka iole krstena klima u teskim uslovima.
Prijavi ih udruženju potrošača....vidi možda ipak imaš pravni osnov da ih tužiš. Ili dovoljno možda bude da im pripretiš da ćeš ih tužiti. Popunjavanje garancije nije toliki problem. Pitanje je da li je serviser odradio sve redovne servise u garantnom roku. Ako jeste, pravilno ili nepravilno popunjena garancija nije bitna. Ako imaš fiskalni račun i radio si servise u garanciji kako treba, onda ti garancija važi. A proizvod očigledno nije saobrazan onome što piše u deklaraciji proizvoda. Raspitajte se malo i pročačkajte. Zašto da ne preuzmu odgovornost?Očigledno je ili fabrički škart ili je serviser "prepunio" klimu pa je pod kompresijom popustila na nekom slabijem mestu...pitaj servisere, udruženje potrošača, pročitaj slična iskustva na forumima. Zašto da te ne obeštete?nema, ja sam zeznuo loše popunjene papire sam poslao, a ni ovi iz energyneta servisa nisu bolji na 2 maila mi nisu odgovorili da mi papiri nisu popunjeni kako treba.
Još instalater nije udario pečat samo se potpisao.
To mi je nauk za drugi put
Svakako smo žena i ja pričali da zamenimo i stavimo inverter.
Zanimljiva stvar kada su je napunili išla je do 34bara i nije pustila bar se nije čula a ni videlo.
Kažu da Gree u ovakvim situacijama menja celu spoljnu jedinicu
Nađi fiskalni, porazgovaraj sa serviserom neka popunimo naknadno garancijunudarimpečate ako treba, pa njegov je propust. Ili propust prodavca. onda razgovaraju sa energynet-om. Ili tuži njih ili servisera. Možda ti i oni pomognu u tome. Vidi...Održavana jeste od strane tog istog servisera koji je ugradio, ali pošto je uvek bio u žurbi i ne sećam se da li mi je dao prošle godine nakon čišćenja neki papir.
Verujem da jeste fabrička greška, sami serviseri danas rekoše da se dešavalo nekoliko puta i kod invertera da popusti var.
Ako garancija nije popunjena kako treba znaci da nije validna. Neka vidi sa serviserom da lupi pecat naknadno pa ce sve to proci. Nema tu pravnog osnova za ikakvu zalbu ili tuzbu, osim toga sve je eksplicitno napisano pod kojim uslovima garancija nije validna. Serviser ne moze da prepuni klimu jer je on uopste i ne puni nakon inicijalne montaze, sve one dodju napunjene sa odredjenom kolicinom freona dovoljnom za rad do 5 ili 7.5m instalacije, u zavisnosti od proizvodjaca..Prijavi ih udruženju potrošača....vidi možda ipak imaš pravni osnov da ih tužiš. Ili dovoljno možda bude da im pripretiš da ćeš ih tužiti. Popunjavanje garancije nije toliki problem. Pitanje je da li je serviser odradio sve redovne servise u garantnom roku. Ako jeste, pravilno ili nepravilno popunjena garancija nije bitna. Ako imaš fiskalni račun i radio si servise u garanciji kako treba, onda ti garancija važi. A proizvod očigledno nije saobrazan onome što piše u deklaraciji proizvoda. Raspitajte se malo i pročačkajte. Zašto da ne preuzmu odgovornost?Očigledno je ili fabrički škart ili je serviser "prepunio" klimu pa je pod kompresijom popustila na nekom slabijem mestu...pitaj servisere, udruženje potrošača, pročitaj slična iskustva na forumima. Zašto da te ne obeštete?
Onda je taj ko ti je prodao zezmuo stvar imon ti dođe novu klimu ili popravku...ali ako nećeš da se bakćeš...Ako garancija nije popunjena kako treba znaci da nije validna. Neka vidi sa serviserom da lupi pecat naknadno pa ce sve to proci. Nema tu pravnog osnova za ikakvu zalbu ili tuzbu, osim toga sve je eksplicitno napisano pod kojim uslovima garancija nije validna. Serviser ne moze da prepuni klimu jer je on uopste i ne puni nakon inicijalne montaze, sve one dodju napunjene sa odredjenom kolicinom freona dovoljnom za rad do 5 ili 7.5m instalacije, u zavisnosti od proizvodjaca..
To je kao da se zalis sto nemas garanciju na uredjaj na kom ti je nesto u kvaru nakon 4 godine, a koji ima 2+3 godine garancije, pritom se nisi prijavio na sajtu za te dodatne 3 godine. Izvini druze, tvoja greska i nicija druga, eventualno ako te prodavac nije obavestio o tome da se moras registrovati.. mada opet i nije njegova obaveza da to uradi.
Ne dodje ti on nista, jer nije duzan nista da ti kaze.Onda je taj ko ti je prodao zezmuo stvar imon ti dođe novu klimu ili popravku...ali ako nećeš da se bakćeš...
Onda je najbolje da kupiš isti model, od istog prodavca, i da ti isti serviser ugradi i održava klimu 😀...valjda će sad biti bolje..Ne dodje ti on nista, jer nije duzan nista da ti kaze.
Vidis kako sve znasOnda je najbolje da kupiš isti model, od istog prodavca, i da ti isti serviser ugradi i održava klimu 😀...valjda će sad biti bolje..
Da nisi malo preterao sa 15 kW?I meni je isla po 40 kw dnevno 15 kw vise samo zbog ucestalog df garant
Dobro 10Da nisi malo preterao sa 15 kW?
Sve zavisi koji je minus znala i 2 kw posle da vuce. Upadne cuti 7-8 min pa da postigne posle optereti se ponovo 20 min i tako ukrugAko klima pri df troši 1000 W i neka df traje 10 minuta, a pod pretpostavkom da radi df na svakih sat vremena, u toku 24 h potrošiće 4 kWh.
Tako nekakoKlima pokušava da nadoknadi izgubljenu energiju (da li je do gubitaka energije prostora, neispravnosti klime ili bilo kog drugog razloga). U tom slučaju učestali df su pravilo, a ne izuzetak.
Brate tebi onda nije 12Nesto preko 4kW sam ja uhvatio moju da povuce.df 15 min,pa jos 10min da ona skonta da je opala temperatura,po sata bez grejanja,pa onda zaleti da to nadoknadi,sto je automatski natera u novi df.***,imam velike gubitke u prostoru...
4kw? Kad je njen max. 2600wNesto preko 4kW sam ja uhvatio moju da povuce.
To je sve zbog I-Feel sto daljinski salje samo svaki 10min!df 15 min,pa jos 10min da ona skonta da je opala temperatura,po sata bez grejanja,pa onda zaleti da to nadoknadi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari