Šta je novo?

Gran Turismo 5

Hahah, necu ajde, da ne gusim ljude vise.. u pravu si sve, moze tako :) Cekam ga zato sto je LFS smorio sa istim sadrzajem vec 5 godina, a ne placa mi se iRacing niti mi se dopada bas taj sistem funkcionisanja. Znaci ocekujem od GT5 da mi da taj 'fix' koji sam imao sa LFS-om.. O fizici necu vise da pricam, stvarno je uzaludno.. videcemo kakva je ova uproscenija full verzija, jer je TT demo ocigledno bio previse "cruel" :d
 
ma sto se mene tice ovako je odlicno. :)

u prologu mi se dopadao osecaj mase auta a u tt demou osecaj (ne)prijanjanja guma. ako su uspeli da uklope ova dva , onda stvarno ne moze bolje :d

jos 6 i po dana :p
 
Marko, jel si video da se i Vxx motori chuju kako treba, pa ce ti sigurno i McLaren F1 imati drugachiji zvuk od onog shto smo chuli :d
 
Podesavanje pogleda:

ssyJh.gif
 
Ubistvo za oci (prelepa grafika, realna, ali bogte ova svetla su :vampire away: )
 
Samo na Standard pogledu se vide retrovizori, pa je taj i najupotrebljiviji, ne znam da li mozes barem sredisnji da pomeras malo da bude vidljiv i na ova druga dva pogleda..

Ali najjaca fora je izgleda, sto nece moci da se skidaju tudji Save fajlovi :d
 
Headtracking resava problem kod uzih pogleda, i da, potvrdili su likovi da je save zakljucan :D
 
SPOILER!!

RX8 je prva kraljica, ona kidnapuje Evolution IX, pa moras na vreme da ga spasis dok ti ne probusi sve gume, svaka guma je jedan zivot!
 
Poslednja izmena:
Shta bre lupetash lozachu :d

Ovaj najuzi pogled je uzas, tako verovatno zene vide kad se onako priblize da ljube volan :d

(a takav je i pogled u Forzi 3 :))
 
Poslednja izmena:
to sam i ja hteo da kazem, *** stavis bradu na volan :p

neke stvari specijalno za Borisa :p :

Notice that game has it's own logic about Race Starts - on some tracks they're Standing, on others Rolling. I presume once the Online options become available we'll be able to choose desired option for Private Lobby races. But both Arcade and GT Life mode have predetermined ways of starting the races.

isto sto se tice kartinga, koje neki od vas ovde pljuvadu :p

Also, Karts should be driven only with force feedback strengthen up to 10 Those babies are fun as hell while physics of the tires surprisingly shows it's manners on the best imaginable way. Online Karts will be great fun for clean drivers.
nesto sto mozda bude otkljucano mada...

NO MULTISCREEN OR LAN OPTIONS SO FAR.

i mozda i najbitnije...

First, rally is awesome. Period. Will make deeper explorations of the physics tomorrow, but from what I've experienced today, physics in all aspects of the game is nothing but phenomenal. It is difficult to explain, but with every new corner and movement of the car you get the idea you've learned something new. Some tiny bit, some small idea about something, but important and meaningful.
 
Poslednja izmena:
Ma ne zna taj nishta, Lozach je ipak mnogo veci profesionalac, znash koliko je on online trka izvozio :d
 
Uskoro cemo svi videti ko je koliki "profesionalac" :d
 
tako ti je to sa online gamingom - ili si nolifer ili noob :d

ja sam kod devojke vec opravdao prvih mesec dana nakon izlaska igre :p
 
Shta si rekao, bolece te glava ? :d:d
 
ne nego u fazonu "ne teraj me da biram jer nikako ne mozes pobediti" :d
 
Sto se tice LFS-a i crashera , ko je vozio duze zna tacno na kojim serverima moze da se vozi bez tih problema, vecina uvek ima admina koji je prisutan i banuje crashere, jos bolje resenje su dodaci/skripte na dedicated serverima koje ne dozvoljavaju vozacima koji imaju recimo 2 sekunde sporije vreme od WR-a da se nakace na server.
Ali opet stoji da je LFS smorio sa najavama o novoj fizici guma i VW Scirocco i stoji da je driver delimicno u pravu kad kaze da se to igra jer nema nista bolje na PC-u ali je LFS pruzio sate i sate odlicnih online trka. Ako GT5 pruzi bar pola tog "fixa" sto kaze Lozac onda krece jos jedan period mog nolife-a :)
Steta sto su rekli da ce fizika biti izmedju prologa i TT , meni je skroz legla fizika i platio bih time trial kao punu igru samo da ima multiplayer ( vec sam naviko da vrtim jedan te isti combo na demo LFS :D ).
U svakom slucaju znacemo vrlo uskoro, najkasnije u ponedeljak stize, mozda i malo ranije :D
 
Hvala vampiru, resio sam problem sa karticom i unapred platio GT5.

Utisci sa GTP-a:

My physics impression comes from driving stock RX-7 (N2), stock M3 (S1) and racing Castrol Supra (R1) on dry surfaces. GT5 physics is the most advanced physics any any GT game to date, more complex than Prologue, demanding as Academy TT physics, but much more subtile and profound. Tire-snap is now logical, you can feel the surface, suspension and weight on tires and you can perfectly determine what is going on with the tire-grip. I'm impressed with modeling of suspensions - feel of the road is phenomenal and in every moment you know what your car is doing through the force feedback effect delivered on the wheel.

You have a constant idea what your car is doing and you just know when you did something wrong. It is very difficult to explain by words, but all variables that determines the feel of the car on particular part of the track are linked perfectly. You just know when you're going over the top, when the line you've taken will not be good or when you've applied the wrong steer. Also, greatest improvement is done in realms of racing cars, where Kazunori finally reached the levels of his only inspiration, Yu Suzuki's masterpiece F355 Challenge. Sense of speed through corners is now perfect. The insane level of grip and power of race cars has been finally toned down, and feeling of having an ultimate driving machine now comes from ability to steer perfectly, to have control of throttle and brakes, to feel the suspension and to have time to prepare for next maneuver. Refinement in this area is the most important to me, because in all previous GT games I had problems with insanity of race cars. Now everything is in place as it should be, and I love that aspect most.

Of course, in days to come, GT5's physics will be analyzed as no driving-game physics ever was. I expect many criticism, searching for flaws, comparisment with "this game" or "that game", but I have strong impression that physics in GT5 is the most refined physics ever introduced in virtual world - as long as "physics" is determined by the feel of actual driving, feel of tires, feel of suspension, weight transfer, engine momentum and actual feel of steering. Sense of speed, grip, weight and car-performance is just logical and natural - and that is what matters most.
 
Covek koji je admin na forumu koji u nazivu ima GT, koji ima sobu za ostale simulacije voznji sa 28 tema i naslovima kao : Motorstorm, Need for speed, Autoclub Revolution.

Ne kazem da to sto je on napisao nije tako ali tesko da moze biti objektivan. Sumnjam da je on ikada ozbiljno probao bilo sta drugo. A i treba se oduziti developerima sto su mu omogucili ekskluzivitet i svetsku slavu.

Dok sam ne isprobam ili procitam ovakav review nekog ko moze biti objektivan, dzabe mu pohvale.
 
Poslednja izmena:
velika steta za ovo...

I still have no idea about execution of mechanical damage and I presume that Extreme races (unlocked after Lv. 20) will offer more answers in this area. But it is safe to presume that some features such as clutch wear, separate sections for the tire-wear and tire-pressure will stay out of the GT world for time being.
 
Ma boli me josh da mislim o pritisku guma, necu da igram simulaciju mehanichara.

A shto se tiche admina na GT forumu koji pricha o GTu, da, on je verovatno pristrasan u smislu da ce pre da igra GT i preci preko nekih ne toliko bitnih stvari jer je dobio najkompletniju simulaciju automobila na trzishtu, ali sigurno da nema razloga da kaze kako je fizika na nivou TT demoa ako to tako nije. Ako si igrao TT demo, jasno ti je shta mozesh da ocekujesh od GT5...
 
ne pricamo o pritisku u gumama vec o mehanickom damageu. jedna je stvar pritiskati auto koliko hoces i da te boli za posledice , a sasvim druga gurati auto do njegovih granica :p

svi se secaju trika sa kocenjem, koga su lap timeri koristili za postavljanje sto boljih vremena u prologu. tacnije , nisu ni kocili , vec samo prebacivali u nizi stepen prenosa u poslednjem trenutku ,gde bi vristali i motor i menjac da je bilo mehancikog otkazivanja. :p
 
Poslednja izmena:
Odlicno zvuci ovo sto Amar prica, barem nacin na koji objasnjava mi se cini kao da zna o cemu prica.. a naravno pitanje je koliko je pristrasan i da li je vozio jos nesto pored GT-a.
Nije mi jasno kad prica o ovoj Skid Recovery Force pomoci, vidim da jos ne moze da je ugasi u GT modu, ali da li je ugasio u Arcade modu i da li svoje utiske bazira sa tim upaljenim ili ugasenim?
Izgleda da ipak nije mislio da je full verzija uproscenija od TT demoa, vec logicnija i vise osecas sta se desava sa automobilom.. dobro to sve zvuci. Samo da vidimo da li je Online mode sklepan ili uradjen ozbiljno..
 
Kakve su stvari u BG-u, moze li se negde ranije nabaviti?

Francuzi vec od sutra pustaju prodaju:

Micromania: tomorrow from 18h
GAME: "tomorrow"
Virgin Megastore: "tomorrow" in Paris, Saturday the rest of France
 
Kakve su stvari u BG-u, moze li se negde ranije nabaviti?

Francuzi vec od sutra pustaju prodaju:

Micromania: tomorrow from 18h
GAME: "tomorrow"
Virgin Megastore: "tomorrow" in Paris, Saturday the rest of France
 
Kakve su stvari u BG-u, moze li se negde ranije nabaviti?

Francuzi vec od sutra pustaju prodaju:

Micromania: tomorrow from 18h
GAME: "tomorrow"
Virgin Megastore: "tomorrow" in Paris, Saturday the rest of France

U Gamesu u Uscu vec stoji na ulazu reklama za GT, kao i neke kutije u Sonijevoj prodavnici....
Ali nigde ne pise kad :(
 
\Cekaj vi svi planirate da uzmete igru ovde ?
Ja garantujem da cu je imati sa shopto na dan izlaska kuci u konzoli. Inace bice za prodaju. :)
 
Vrh Dno