Šta je novo?

Google Pay/Wallet Srbija

kako da je obrisem, ne vidim nigde opciju da ima da se bilo sta brise?

I meni je radilo to uvek bez greske, cak i na ovom istom telefonu, ali sada nece.
Klikneš na Karticu, pa onda skroz dole imaš opciju da izbaciš karticu sa GPay-a.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250224-214753.png
    Screenshot_20250224-214753.png
    118.1 KB · Pregleda: 93
  • Like
Reagovanja: uji
Koji problem imas u Halku, da ne mozes da dodas karticu ili ti ne radi placanje preko Google pay i nakon one saglasnosti?
 
Promenio sam telefon i nece da doda kartice.
Par nedelja vec ne mogu da srede...
 
Da nisu rutovani :)

Tako ja zvao OTP da akiviraju i traže mi model telefona. Uporno javljam pravi model, ali oni ga ne vide u sistemu, da preko njega ide zahtev. I onda se u jednom trenutku setim da sam sakrio mnoge stvari upravo zbog ruta, a moguće i sam model telefona. Proverim kasnije u GPlay i vidi se neki model Pixela. Sačekam nedelju dana i pozovem ih ponovo, sve OK.

Inače, sa RN 13 4G, koji nije rutovan, dodavanje kartice u novčanik je prošlo bez poziva banke, samo je stigla poruka sa aktivacionim kodom.
 
Nije, sve je stock

Na njemu sam koristio vec wallet
Pa sam onda mesec Dana koristio drugi telefon, I sada vratio opet isti, ocigledno mu je sumnjivo cesto menjanje uredjaja
 
Koja banka? Slican problem imamo.
Meni su u Halku obrisali sve uredjaje, ti tokene, ali ne radi i dalje
 
Ovo deluje interesantno.

  1. Open Google Wallet.
  2. Tap on your Profile icon at the top right corner.
  3. Tap Your data in Wallet.
    Red solid arrow pointing to red square outline over profile icon in Google Wallet app

    Red rectangle outline over Your data in Wallet option in Google account page on Google Wallet
  4. Select Manage payments data.
  5. Scroll and tap Manage in Payments profile. On this page, you can also delete your transaction history and activity.
    Red rectangle outline over Manage payments data in Your data in Wallet page in Google Wallet app

    Red rectangle outline over Manage option under Payment profile in Google Wallet app
  6. Tap Remove on all the available payment methods connected to your profile.
  7. Tap Remove(again) to confirm.
    Red rectangle outline over Remove button in payments center page

    Red rectangle outline over remove button in remove payment method page

 
Ta kartica u mom slucaju nije u walletu, ali jeste u Googleu, ti sa nje se vrsi naplata servisa na Googleu.
Kod bakare i mene je nesto drugo problem, a do banke je
 
Ma da, Evo uklonio sam sve kaerice I ocistio gpay Ali I dalje ne dozVoljava da dodam karticu
 
Ko ima rootovan teelfon, treba da ima basic i device certifikaciju da bi radio Google wallet.
To se trenutno lako postize sa jednim Magisk modulom.
 
Ko ima rootovan teelfon, treba da ima basic i device certifikaciju da bi radio Google wallet.
To se trenutno lako postize sa jednim Magisk modulom.
Još neko vreme, od aprila kad krene novo gugul pooštravanje trebaće ti strong integrity.
 
Ko ima rootovan teelfon, treba da ima basic i device certifikaciju da bi radio Google wallet.
To se trenutno lako postize sa jednim Magisk modulom.
Nije rutovan niti bilo sta cackano...jedino sto na njemu imam dva google accounta i dva walleta, probao Sam na iba da dodam karticu I ne prolazi, a do sada Sam koristio na ovom istim telefonu wallet I ovu isti karticu.
Screenshot_2025-02-25-15-26-42-74_f7aa348215f5d566f9e4ca860f474209.jpg
 
Dodavanje kartice nije vezano sa rutovanjem, već samo plaćanje.

U svakom slučaju, kao što neko reče, u skorije vreme skrivanje otključanog butloadera če biti nemoguće jer će Google integrisati protokol u same APIje.
 
Kod mene. :ROFLMAO:
 

Prilozi

  • 1000000037.png
    1000000037.png
    48.3 KB · Pregleda: 48
Poslednja izmena:
Play Integrity Fork i klikni Action dugme, reboot i resen problem. Dobices basic i device, a strong jok.
 
Do sada mi je na svim telefonima bilo dovoljno samo da ih otključam i izvršim plaćanje.
Međutim na novom telefonu mi svaki put traži da ubacim pin ili otisak za plaćanje bez obzira što je telefon otključan.
Nakon toga je potrebno da ga ponovo prinesem do terminala.
Probao sam da isključim verification required za transit payments, međutim nije pomoglo.
Da li se još nekome ovo događa?
 
Ako ti je telefon neko vreme otključan pre samog plaćanja traži verifikaciju, ukoliko otključaš telefon i odmah iniciraš plaćanje, neće ti tražiti verifikaciju
 
stalno nesto poboljsavaju na sigurnosti placanja.

mislim da dodatnu potvrdu trazi prilikom placanja vecih iznosa, dok za manje je dovoljno da se prinese otkljucan telefon.
 
S25 Plus, A15 (One UI 7), sve sveže instalirano i kartica izbrisana iz Wallet-a starog telefona.
 
Kad uđeš u wallet i klikneš na karticu jesi li išao na "Veryfied card info"?

A ima i opcija "Verify it's you" nakon čega ti traži potvrdu fingerprintom...
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno