Neozbiljno je sto apsolutno nista ne rade po tom pitanju iako i sami znaju da se ogroman broj korisnika zali na prekide mreze upravo ovako kako si opisao nakon zavrsetka poziva ili jednostavno prekida mreze bez ikakvog razloga. A1 je vec to oznacio kao "fenomen koji se desava", a pripisuje ga losem chipset-u i to je pa tek odgovor koji govori o ozbiljnosti obe mreze. Znaci da smo svi mi koji se zalimo, pritom na sve moguce modele Android telefona uboli bas losu seriju i to se taj los chipset aktivirao bas kada smo presli u Globaltel, a pre toga je bio dobar, sluzio svrsi i mudro cutao. I od A1 sam dobio upravo takav odgovor koji je Globaltel samo prosledio, oni su "mesecima istrazivali" da bi dosli do zakljucka da je los chipset kod vecine Dual sim telefona, nezavisno od proizvodjaca i verzije Androida i to je glavna muka ovde po njima.
Ja sam upravo iz tog razloga kupio A1 prepaid, kao backup varijantu, jer naravno da ces mrezu da izgubis kada ti je najpotrebnija, a i da vidim da li i na A1 dolazi do prekida. I kao sto sam pisao, nijednom do sada nisam izgubio A1 mrezu, niti mts koju sam imao dok nisam presao ovde. Kako onda chipset ne utice na A1 i mts mreze, vec samo na Globaltel? Testirao sam i A1 kao primarnu i za pozive i za net i nijedan prekid do sada, jer inace prekida gotovo svaki dan u vise navrata.
Nema sta od opcija nisam probao, pisao po POCO i Xiaomi forumima, pokusavao ono sto su ljudi predlagali, ali nista nije pomoglo. Sada ne mogu 100% da tvrdim sta sam sve podesio, ali trenutno u telefonu imam Globaltel i A1 SIM kartice. Globaltel je registrovana manuelno, A1 automatski. Na Globaltelu su kao primarnoj kartici podeseni pozivi i mobilni net. Od opcija mi je ukljucen Dual 4G, ali samo Globaltelov net koristim vec danima. Za obe kartice sam iskljucio VoLTE iako Globaltel ni nema podrsku za to. Za sada ne vidim da sam nesto drugo sem ovog cackao. Sa ovim trenutnim podesavanjima nisam izgubio Globaltel mrezu nijednom, a provericu jos jednom da li ima nesto sto ovde nisam spomenuo.
I zvao sam potom Globaltel i rekao im da pitaju A1 eksperte kako je moguce bas ovo - da nikada nisam izgubio mts mrezu na ovom istom telefonu nakon godinu dana koriscenja i kako ne gubim ni samu A1, a oni mi nude zamenu kartice i preporucuju da je losa serija i da promenim telefon maltene. Klasican odgovor u Srbistanu, zasto bismo ikada resili bilo kakav problem, kada uvek mozemo da se ogranicimo i kazemo korisniku da kupi najnoviji Samsung recimo, po mogucstvu preko A1, tu bez sumnje sve radi savrseno cak i u Globaltelu 😉. Globaltel je ovde samo posrednik za primopredaju mail-ova i to je ujedno najveci minus ove mreze sto oni prakticno sem zamene kartice ne mogu da urade bukvalno nista, cak i da imaju volje. Drugi ogromni minus je sto su potpuno nesinhronizovani izmedju sebe, pa svaki put moras da pricas istu pricu iznova, jer oni ocigledno nigde ne beleze sugestije i zalbe korisnika i dokle se uopste stiglo sa tim. Tako da ovde resenje bilo kakvog tehnickog problema zapocinje tako sto oni otvore nalog za reklamaciju... i upravo se i tu zavrsava, a do korisnika je da li ce se snaci sam ili ih jednostavno pozdraviti i vratiti se u omrazeni triling koji je za sve ove godine najzapazeniju promenu uneo u nazivima, nisu vise Telekom-Telenor-Vip vec mts-Yettel-A1. Odrapljivanje je ostalo na istom nivou kao i kada im je dopusteno da se bahate onog trenutka kada su postali zvanicni, monopolisticki operateri 😏