Dobra stvar je što ovde ima i developerski orijentisanih forumaša i što predlažu ovakve stvari. Kao korisnik možeš i trebaš uvek da tražiš neki dodatni feature. Od podrške ovde nećeš da se ovajdiš verovatno, ali možda i prenesu kome treba, mada mahom niko ništa ne radi dok de ne pojavi solidan broj istih zahteva od strane korisnika, a to se najčešće ne odnosi na unapređenje već zahtevi za rešavanjem krucijalnih postojećih bug-ova. Ja se slažem sa prethodnim forumašem da najpre treba srediti postojeće bug-ove, jer ih ima kao i svuda, a univerzalno rešenje šta god da ne radi je - obriši app, instaliraj ponovo i uloguj se. Pošto mahom to ne prolazi, ma obriši ti to još jedared za svaki slučaj 😜
Na oba Store-a se Globaltel app solidno kotira, dark mode i widgeti će verovatno ići maltene istovremeno u obe verzije, jer obično jedna firma održava obe verzije app, ali to nije uvek slučaj. U slučaju Android app widgeti nemaju ovde mnogo šta da ponude, a pritom bi nastala pa tek havarija sa bug-ovima.
Ove predloge je najbolje slati direktno na neku od oficijalnih mail adresa, ali kažem ok je i da ovde prozivaš ove kojima je posao da povremeno čitaju ovaj forum i prenose dalje šta treba.
Ako želiš da povećaš prioritet svog korisničkog zahteva bez obzira na platformu, onda možeš da igraš prljavo i krneš 1 na Store i ako su ozbiljni igrači, svaki 1 utiče na to da se neko ko zastupa development javi i traži dodatne podatke kako bi iskomunicirali dalje sa tobom.
Dobar feature koji je maltene standard bilo koje kvalitetne app danas je Bug Report, gde sami korisnici šalju kako predloge i ideje, tako i bug-ove jer Dev strana bar u slučaju Androida može lagano da pošalje i info uređaja, verzije sistema i još mnogo stvari upakovanih zajedno sa korisničkim zahtevom što bi svima uštedelo vreme. Pa kad već kucam ovo,
@Globaltel Support eto još jednog predloga za Bug Report opcijom, ja je nisam video u app do sada, a i ako postoji džaba ako nije intuitivna i teško se nalazi...
P.S. I na kraju, pošto mladi (da ne kažem zeleni) kolega forumaš već ima u glavi šta treba da se otkuca da bi dopravio iOS verziju, podrška ovde može da prenese tih 20-ak linija, jer oni svakako samo prenose dalje, pa da kolegu potom adekvatno nagrade, možda i ponude pored bonusa i neki vid remote pristupa, dajte čoveku tipa bitbucket pristup projektu i opustite se, iOS korisnici će ubrzo dobiti sve što trenutno fali, a možda se i značajno poboljša rateing same app. Bitno je samo da postoji volja i energija da se ispeglaju i doprave trenutne verzije app, jer čovek je em QA, em predlaže quick fixes kao Dev, em korisnik, znači 3 u 1 i to treba adekvatno nagraditi, bar stotinak GB bonusa ako ništa ozbiljnije. A, ako bude pak ozbiljnije onda kolega dobije i ozbiljnu poslovnu ponudu i mogućnost za ostvarivanjem "srpskog sna", gledaš u 2 monitora, nešto kao kucaš, a zapravo kopiraš rešenja sa neta, piješ kafu i pametuješ i glavna preokupacija u životu ti je izbor ski pasa na Kopu ili francuskim Alpima, dok isključivo strane valute padaju sa neba 😉