Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Na portalu moj Glonaltel je moguće izbrisati sačuvanu karticu.

Globaltel i dalje ima bug da "sistem pamti i obnavlja samo odakle je prethodni put dopunjen" pa kada korisnik ručno obnovi paket, sistem ubuduće prepoznaje samo taj novi izvor.
Могуће је избрисати картицу и путем апликације.Стање кредита,платна картица,измијени па избриши,нову не додаш.
 
Bukvalno 20 linija koda...
Dobra stvar je što ovde ima i developerski orijentisanih forumaša i što predlažu ovakve stvari. Kao korisnik možeš i trebaš uvek da tražiš neki dodatni feature. Od podrške ovde nećeš da se ovajdiš verovatno, ali možda i prenesu kome treba, mada mahom niko ništa ne radi dok de ne pojavi solidan broj istih zahteva od strane korisnika, a to se najčešće ne odnosi na unapređenje već zahtevi za rešavanjem krucijalnih postojećih bug-ova. Ja se slažem sa prethodnim forumašem da najpre treba srediti postojeće bug-ove, jer ih ima kao i svuda, a univerzalno rešenje šta god da ne radi je - obriši app, instaliraj ponovo i uloguj se. Pošto mahom to ne prolazi, ma obriši ti to još jedared za svaki slučaj 😜

Na oba Store-a se Globaltel app solidno kotira, dark mode i widgeti će verovatno ići maltene istovremeno u obe verzije, jer obično jedna firma održava obe verzije app, ali to nije uvek slučaj. U slučaju Android app widgeti nemaju ovde mnogo šta da ponude, a pritom bi nastala pa tek havarija sa bug-ovima.

Ove predloge je najbolje slati direktno na neku od oficijalnih mail adresa, ali kažem ok je i da ovde prozivaš ove kojima je posao da povremeno čitaju ovaj forum i prenose dalje šta treba.

Ako želiš da povećaš prioritet svog korisničkog zahteva bez obzira na platformu, onda možeš da igraš prljavo i krneš 1 na Store i ako su ozbiljni igrači, svaki 1 utiče na to da se neko ko zastupa development javi i traži dodatne podatke kako bi iskomunicirali dalje sa tobom.

Dobar feature koji je maltene standard bilo koje kvalitetne app danas je Bug Report, gde sami korisnici šalju kako predloge i ideje, tako i bug-ove jer Dev strana bar u slučaju Androida može lagano da pošalje i info uređaja, verzije sistema i još mnogo stvari upakovanih zajedno sa korisničkim zahtevom što bi svima uštedelo vreme. Pa kad već kucam ovo, @Globaltel Support eto još jednog predloga za Bug Report opcijom, ja je nisam video u app do sada, a i ako postoji džaba ako nije intuitivna i teško se nalazi...

P.S. I na kraju, pošto mladi (da ne kažem zeleni) kolega forumaš već ima u glavi šta treba da se otkuca da bi dopravio iOS verziju, podrška ovde može da prenese tih 20-ak linija, jer oni svakako samo prenose dalje, pa da kolegu potom adekvatno nagrade, možda i ponude pored bonusa i neki vid remote pristupa, dajte čoveku tipa bitbucket pristup projektu i opustite se, iOS korisnici će ubrzo dobiti sve što trenutno fali, a možda se i značajno poboljša rateing same app. Bitno je samo da postoji volja i energija da se ispeglaju i doprave trenutne verzije app, jer čovek je em QA, em predlaže quick fixes kao Dev, em korisnik, znači 3 u 1 i to treba adekvatno nagraditi, bar stotinak GB bonusa ako ništa ozbiljnije. A, ako bude pak ozbiljnije onda kolega dobije i ozbiljnu poslovnu ponudu i mogućnost za ostvarivanjem "srpskog sna", gledaš u 2 monitora, nešto kao kucaš, a zapravo kopiraš rešenja sa neta, piješ kafu i pametuješ i glavna preokupacija u životu ti je izbor ski pasa na Kopu ili francuskim Alpima, dok isključivo strane valute padaju sa neba 😉
 
Poslednja izmena:
Dobra stvar je što ovde ima i developerski orijentisanih forumaša i što predlažu ovakve stvari. Kao korisnik možeš i trebaš uvek da tražiš neki dodatni feature. Od podrške ovde nećeš da se ovajdiš verovatno, ali možda i prenesu kome treba, mada mahom niko ništa ne radi dok de ne pojavi solidan broj istih zahteva od strane korisnika, a to se najčešće ne odnosi na unapređenje već zahtevi za rešavanjem krucijalnih postojećih bug-ova. Ja se slažem sa prethodnim forumašem da najpre treba srediti postojeće bug-ove, jer ih ima kao i svuda, a univerzalno rešenje šta god da ne radi je - obriši app, instaliraj ponovo i uloguj se. Pošto mahom to ne prolazi, ma obriši ti to još jedared za svaki slučaj 😜

Na oba Store-a se Globaltel app solidno kotira, dark mode i widgeti će verovatno ići maltene istovremeno u obe verzije, jer obično jedna firma održava obe verzije app, ali to nije uvek slučaj. U slučaju Android app widgeti nemaju ovde mnogo šta da ponude, a pritom bi nastala pa tek havarija sa bug-ovima.

Ove predloge je najbolje slati direktno na neku od oficijalnih mail adresa, ali kažem ok je i da ovde prozivaš ove kojima je posao da povremeno čitaju ovaj forum i prenose dalje šta treba.

Ako želiš da povećaš prioritet svog korisničkog zahteva bez obzira na platformu, onda možeš da igraš prljavo i krneš 1 na Store i ako su ozbiljni igrači, svaki 1 utiče na to da se neko ko zastupa development javi i traži dodatne podatke kako bi iskomunicirali dalje sa tobom.

Dobar feature koji je maltene standard bilo koje kvalitetne app danas je Bug Report, gde sami korisnici šalju kako predloge i ideje, tako i bug-ove jer Dev strana bar u slučaju Androida može lagano da pošalje i info uređaja, verzije sistema i još mnogo stvari upakovanih zajedno sa korisničkim zahtevom što bi svima uštedelo vreme. Pa kad već kucam ovo, @Globaltel Support eto još jednog predloga za Bug Report opcijom, ja je nisam video u app do sada, a i ako postoji džaba ako nije intuitivna i teško se nalazi...

P.S. I na kraju, pošto mladi (da ne kažem zeleni) kolega forumaš već ima u glavi šta treba da se otkuca da bi dopravio iOS verziju, podrška ovde može da prenese tih 20-ak linija, jer oni svakako samo prenose dalje, pa da kolegu potom adekvatno nagrade, možda i ponude pored bonusa i neki vid remote pristupa, dajte čoveku tipa bitbucket pristup projektu i opustite se, iOS korisnici će ubrzo dobiti sve što trenutno fali, a možda se i značajno poboljša rateing same app. Bitno je samo da postoji volja i energija da se ispeglaju i doprave trenutne verzije app, jer čovek je em QA, em predlaže quick fixes kao Dev, em korisnik, znači 3 u 1 i to treba adekvatno nagraditi, bar stotinak GB bonusa ako ništa ozbiljnije. A, ako bude pak ozbiljnije onda kolega dobije i ozbiljnu poslovnu ponudu i mogućnost za ostvarivanjem "srpskog sna", gledaš u 2 monitora, nešto kao kucaš, a zapravo kopiraš rešenja sa neta, piješ kafu i pametuješ i glavna preokupacija u životu ti je izbor ski pasa na Kopu ili francuskim Alpima, dok isključivo strane valute padaju sa neba 😉
Tu smo mi, stalno ;) Čitamo sve i svaku sugestiju/predlog prenosimo kolegama iz development tima. Hvala svima na idejama i komentarima. Neke od traženih funkcionalnosti su već u planu. :)
 
Poslednja izmena:
Tu smo mi, stalno ;) Čitamo sve i svaku sugestiju/predlog prenosimo kolegama iz development tima. Hvala svima na idejama i komentarima. Neke od traženih funkcionalnosti su već u planu. :)
Znamo i mi da ste tu, niste džaba otvorili nalog ovde, imate direktan feedback korisnika koji prenosite dalje između ostalog. Dobra stvar je što ljudi mogu direktno da dobiju odgovor na neka pitanja iz prve ruke što se kaže.

Fazon je samo što ima dosta mesta za napredak po pitanju Customer Care-a, konkretno kada vam ljudi ovde nađu bug-ove ili predlože nešto pametno (što je veoma čest slučaj) i time direktno utiču na poboljšanje vaše app ili mreže uopšte, očekuje se da ti ljudi budu na neki način nagrađeni.

Jer svako može da prenosi informacije dalje, pa kad već postoji povratna sprega, neka ide i u drugom pravcu, tj. pravcu zadovoljstva korisnika određenim beneficijama 😉.

P.S. Ako treba 20-ak linija za dodavanje dark mode-a kao što reče @PcGamer07 , onda treba jedna lagana promena brojke recimo za dodatne bonus GB zar ne?
 
Kako stoje stvari sa ovim pripejdom 5GB i/ili 100 minuta za mesec:

  • da li propada ono sto se ne potrosi za mesec dana,
  • ako se potrosi pre isteka roka od mesec dana, da li moze da se uplati nova kolicina i nastavi odmah,
  • da li su vezani podaci i minuti, tj ako se jedno potrosi pre drugog da li samo potroseno moze da se uplati i nastavi sa koriscenjem a drugo ostaje dok se ne potrosi,
  • ako se malo pre potrosene kvote doplati da li se se nova kolicina GB/minuta dodaje na preostalo od prosle uplate?

Hvala na odgovorima.
 
Da li se Globaltel placa samo preko masterkartica? Mislim ne moze ono odes u postu mesecno i uplatis racun?
 
Moze da se uplati kredit na trafici, samo da bi koristio freepaid pakete u tom slucaju moras da registrujes karticu.

Svi paketi se mogu kupiti iz kredita (bez dodavanja platne kartice). Jedino je bitno da u trenutku obnove paketa imas dovoljno kredita.

Globaltel je u principu prepaid, plati - pa koristi, nema mesecnih racuna.
 
Da li se Globaltel placa samo preko masterkartica? Mislim ne moze ono odes u postu mesecno i uplatis racun?
Mozes da placas platnom karticom, na trafici koja ima tu mogucnost(obicno ona koja ima za ove zvanicne operatere ima i za Globaltel, ali to ne mora biti pravilo) u Posti na salteru ili gift karticama poput GiftOnCard (multibrend) kartice, bas sam uplacivao sa njom pre neki dan...

I sto rece @poglavicas to je zapravo prepaid, jer cak i ovaj Freepaid koji ljudi mahom koriste (i podseca na klasican postpaid paket jer obuhvata neogranicene minute i poruke + odredjeni broj GB-a podataka) tako funkcionise, platis pa koristis mesec dana, zato je bez ugovorne obaveze.
 
I jos jedna info, na šalterima pošta svakako možeš dopuniti Globaltel broj.
 
@ Globaltel Support

Da li ste nesto uradili oko greske vezane za automatsku obnovu paketa naizmenicnim izborom nacina placanja ?
( sistem ne prihvata automatsko iskljucivanje kartice i naplatu kreditom iako je ukljucena opcija automatske obnove paketa..... )
 
Kako stoje stvari sa ovim pripejdom 5GB i/ili 100 minuta za mesec:

  • da li propada ono sto se ne potrosi za mesec dana,
  • ako se potrosi pre isteka roka od mesec dana, da li moze da se uplati nova kolicina i nastavi odmah,
  • da li su vezani podaci i minuti, tj ako se jedno potrosi pre drugog da li samo potroseno moze da se uplati i nastavi sa koriscenjem a drugo ostaje dok se ne potrosi,
  • ako se malo pre potrosene kvote doplati da li se se nova kolicina GB/minuta dodaje na preostalo od prosle uplate?

Hvala na odgovorima.
1. Sav nepotrošen saobraćaj možeš da prenosiš u naredni period, važno je samo da obnoviš paket na vreme, tj. da ne dopustiš da ti istekne paket. Sve dok redovno obnavljaš paket, sve što ti je ostalo od saobraćaja prenosiš tj. sve što si platio je TVOJE :)
2. U svakom trenutku možeš da aktiviraš novi paket, ako potrošiš sav saobraćaj.
3. Upravo tako, ukoliko recimo imaš paket od 1GB+50min/sms koji traje 30 dana. Potrošio si GB, aktiviraš net dodatak od 5GB koji traje takođe 30 dana. Minuti važe do kada važi paket od 1GB+50min/sms, a 5GB novih 30 dana.
4. Tako je. Ako aktiviraš recimo paket od 1GB+50min/sms i posle 3 dana opet aktiviraš isti paket, sve što je preostalo se sabira sa novim paketom i sada ceo saobraćaj važi 30 dana.
 
Nažalost još uvek ne podržavamo VoLTE uslugu.
Sredite najpre tekuće probleme i prekide mreže, lako ćemo za VoLTE 😉. Dakle na istom telefonu trenutno imam A1 prepaid i Globaltel SIM karticu već par nedelja, Globaltel mreža nestaje nakom prekida poziva na svakih dan-dva u više navrata, ali bez ikakvog pravila, dok A1 šljaka bez problema. Mts karticu sam koristio od kada sam kupio telefon i nijednom nije bilo ikakvog prekida mreže, dakle sve ukazuje na problematiku u okviru Globaltel mreže koja je ovde samo posrednik jer problemi postoje već duuuže vreme, a dobijamo samo generičke odgovore od A1 koji nemaju nikakvog smisla.

Dakle, zasucite rukave i rešavajte ovo...
 
Sredite najpre tekuće probleme i prekide mreže, lako ćemo za VoLTE 😉. Dakle na istom telefonu trenutno imam A1 prepaid i Globaltel SIM karticu već par nedelja, Globaltel mreža nestaje nakom prekida poziva na svakih dan-dva u više navrata, ali bez ikakvog pravila, dok A1 šljaka bez problema. Mts karticu sam koristio od kada sam kupio telefon i nijednom nije bilo ikakvog prekida mreže, dakle sve ukazuje na problematiku u okviru Globaltel mreže koja je ovde samo posrednik jer problemi postoje već duuuže vreme, a dobijamo samo generičke odgovore od A1 koji nemaju nikakvog smisla.

Dakle, zasucite rukave i rešavajte ovo...
Pa tako je bilo i sa Vipom u pocetku kao sa Globaltelom, sigurno nije globaltel prioritet umesto A1
 
Pitanje imajuci u obziru da sada ima 200GB poklon za prenos broja (do kraja meseca):

1.) posle 40GB brzina se smanjuje, dali tacno posle 40GB ili "kad primete" ( moja potrosnja j oko 100GB mesecno posto mobilni net koristim i kao kucni u isto vreme)
2.) kada se smanji brzina posle 40GB koliki je maksimalni download/upload tokom ostatka meseca ( unapred znam da ce me ovo zakaciti na osnovu moje trenutne potrosnje ...) molim vas napisite megabajta ili megabita, a ne samo MB ili Mb jer iako ja znam sta koji od ova dva znaci nikada nemogu da budem 100% siguran da onaj ko je to napisao zna sta znaci veliko B a sta malo kada vidim Mb
3.) dali mogu na isto ime/prezime da prenesem dva broja - prebacim dve SIM kartice? ( onda recimo platim dva paketa od 900 dinara i imam 2 puta 40GB svakog meseca), i ne, nemam nikoga drugoga ko bi za mene otvorio jos jedan nalog na svoju licnu kartu vazno mi je da bude dva broja/naloga prebacena na istu licnu kartu svaki sa zasebnih 200GB ukupno i zasebnih 40GB mesecnog limita
4.) da bih dobio 200GB prva dopuna mora biti minimum 900 za najmanji freepaid paket, i ako uplatim jos jedan freepaid posle/za drugi mesec prenosi se dalje, ali dali ce se ovih 200GB prenositi ako mi DRUGA dopuna bude samo 300 rsd ( recimo ovaj paket 30 dana sa 1GB+50SMS ili ovaj pojedinacni od 30 dana 5GB) onda bih za 300 rsd imao 40GB mesecno po punoj brzini pa dok se ne potrosi 200GB (naravno jasno mi je da onda necu dobiti onih 5GB za prva tri meseca

Unapred hvala
 
Ajd da ja napišem onako kako sam razumeo (iako nikada nisam dostigao taj limit od 40GB/mes)
1) Tačno posle 40GB
2) Pisali su ovde na forumu, ali ne sećam se tačno. Neupotrebljivo, u svakom slučaju (tipa 64kilobita/s ili tako nešto)
3) Ne znam
4) Neće se prenositi ako neka od narednih dopuna nije za freepaid (min 900 din)
 
Rokitansky nije probao lično, samo sam tako razumeo uslove. Možda je i @lale87 u pravu. Nisam siguran.

Ovo im piše na sajtu:
"Poklon od 200 GB neta dobijaš jednom, kada preneseš broj u našu mrežu. Sav nepotrošeni net možeš da prenosiš iz meseca u mesec sve dok imaš aktivan paket. Zato obnavljaj Freepaid redovno i uživaj u svom poklonu. Ova promocija traje do 28.02.2022."
 
Internet se prenosi dok imas paket koji sadrzi internet. Nije nuzno da bude freepaid. Prvi mora biti freepaid da bi dobio bonus.

Posle 40GB u jednom mesecu, brzina pada na 128/64kbps (kilo bita u sekundi). Nije instant, ali u roku od 24 sata posle potrosenih 40GB te prebace u tu kategoriju.
 
Hvaka puno svoj cetvorici, samo jos ovo pitanje:

3.) dali mogu na isto ime/prezime da prenesem dva broja - prebacim dve SIM kartice? ( onda recimo platim dva paketa od 900 dinara i imam 2 puta 40GB svakog meseca), i ne, nemam nikoga drugoga ko bi za mene otvorio jos jedan nalog na svoju licnu kartu vazno mi je da bude dva broja/naloga prebacena na istu licnu kartu svaki sa zasebnih 200GB ukupno i zasebnih 40GB mesecnog limita
 
Da li bi neko mogao da mi pošalje invajt za Postani deo ekipe

Hvala..
 
Hvaka puno svoj cetvorici, samo jos ovo pitanje:

3.) dali mogu na isto ime/prezime da prenesem dva broja - prebacim dve SIM kartice? ( onda recimo platim dva paketa od 900 dinara i imam 2 puta 40GB svakog meseca), i ne, nemam nikoga drugoga ko bi za mene otvorio jos jedan nalog na svoju licnu kartu vazno mi je da bude dva broja/naloga prebacena na istu licnu kartu svaki sa zasebnih 200GB ukupno i zasebnih 40GB mesecnog limita
Ja imam tri kartice na svom imenu.
 
Pitanje imajuci u obziru da sada ima 200GB poklon za prenos broja (do kraja meseca):

1.) posle 40GB brzina se smanjuje, dali tacno posle 40GB ili "kad primete" ( moja potrosnja j oko 100GB mesecno posto mobilni net koristim i kao kucni u isto vreme)
2.) kada se smanji brzina posle 40GB koliki je maksimalni download/upload tokom ostatka meseca ( unapred znam da ce me ovo zakaciti na osnovu moje trenutne potrosnje ...) molim vas napisite megabajta ili megabita, a ne samo MB ili Mb jer iako ja znam sta koji od ova dva znaci nikada nemogu da budem 100% siguran da onaj ko je to napisao zna sta znaci veliko B a sta malo kada vidim Mb
3.) dali mogu na isto ime/prezime da prenesem dva broja - prebacim dve SIM kartice? ( onda recimo platim dva paketa od 900 dinara i imam 2 puta 40GB svakog meseca), i ne, nemam nikoga drugoga ko bi za mene otvorio jos jedan nalog na svoju licnu kartu vazno mi je da bude dva broja/naloga prebacena na istu licnu kartu svaki sa zasebnih 200GB ukupno i zasebnih 40GB mesecnog limita
4.) da bih dobio 200GB prva dopuna mora biti minimum 900 za najmanji freepaid paket, i ako uplatim jos jedan freepaid posle/za drugi mesec prenosi se dalje, ali dali ce se ovih 200GB prenositi ako mi DRUGA dopuna bude samo 300 rsd ( recimo ovaj paket 30 dana sa 1GB+50SMS ili ovaj pojedinacni od 30 dana 5GB) onda bih za 300 rsd imao 40GB mesecno po punoj brzini pa dok se ne potrosi 200GB (naravno jasno mi je da onda necu dobiti onih 5GB za prva tri meseca

Unapred hvala
Nadamo se da će ti naš odgovor pomoći. :)
1. Brzina protoka interneta se smanjuje nakon potrošenih 40GB u toku kalendarskog meseca. Svakog 1. narednog meseca, svim korisnicima je ponovo dostupno da 40GB potroše po maksimalno dostupnoj brzini.
2. Brzina protoka interneta nakon potrošenih 40GB je 131 kilobita po sekundi (download) sa 32 kilobita po sekundi (upload)
3. Možeš da preneseš koliko god želiš brojeva i svi zahtevi mogu biti na tvoje ime.
4. Hoće, sav nepotrošen net iz Freepaid paketa i bonusa koji se dobija uz prenos, prenosi se aktivacijom bilo kog novog paketa koji sadrži internet, ali je važno da prvi paket bude Freepaid kako bi ostvario pravo na bonus od 200GB.
 
Nadamo se da će ti naš odgovor pomoći. :)
1. Brzina protoka interneta se smanjuje nakon potrošenih 40GB u toku kalendarskog meseca. Svakog 1. narednog meseca, svim korisnicima je ponovo dostupno da 40GB potroše po maksimalno dostupnoj brzini.
2. Brzina protoka interneta nakon potrošenih 40GB je 131 kilobita po sekundi (download) sa 32 kilobita po sekundi (upload)
3. Možeš da preneseš koliko god želiš brojeva i svi zahtevi mogu biti na tvoje ime.
4. Hoće, sav nepotrošen net iz Freepaid paketa i bonusa koji se dobija uz prenos, prenosi se aktivacijom bilo kog novog paketa koji sadrži internet, ali je važno da prvi paket bude Freepaid kako bi ostvario pravo na bonus od 200GB.
Hvala vam puno
 
Vrh Dno