Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Da li ovo znaci da i A1 ne valja? Evo ne poznajem nikoga u blizoj okolini ko je na A1, a mislio sam u ponedeljak da predam zahtev da predjem kod njih posle 22 godine u mts. Potkradaju, evo sad sam ih uhvatio za prethodni racun i to je to. Previsilo je meru.
Jel A1/Globaletel znacajno losjiji od mts? Evo, ja se ne secam da sam ikad imao tehnicke probleme sa njima.
kupi na kios karticu pa probaj ,ima i dovoljno kredita da probas meni licno je ok
 
Na priloženim slikama ovog posta se vidi kako meni nestaje Globaltel mreža u potpunosti, dok u tom trenutku ona ima maltene pun signal na A1 mreži... Ovo traje oko 2 minuta. Nakon toga se ista stvar desila 1h kasnije, ja ponovo gubim Globaltel mrežu, ona ima pun signal u okviru A1 mreže, sve vreme smo zajedno, na istim lokacijama. Dodatno su SIM kartice u istim slotovima na telefonima.

Imate li mogućnosti da probate tu karticu u drugom telefonu? Baš me zanima da li se isto ponaša. Kupovao sam telefone po Balkasnkoj, pola ulice su prevaranti koji prodaju uređaje koji nisu za EU, čak i model Poco F3 za Japansko tržište koji nema google play, a modeli za Indiju nemaju Band 40. Mi smo to vratili, ali ima ljudi koji ne znaju. Ako i na drugom telefonu gubi signal onda može biti problem i kartica, imao sam problem na Telenoru, pisao sam ovde, dve iste mreže u istom telefonu nemaju isti signal i kako im varira uvek jedna kartica, rešeno je zamenom kartice koja je inače relativno bila nova. Da li je kartica, da li imaš sve band u telefonu za EU na koji se možda ovaj operater više oslanja a predhodni ne na taj band... da pogađamo. Lično ne vrujem da ima sreće sa Globatelom dok koristi mrežu A1 koja se raspada.
 
Imate li mogućnosti da probate tu karticu u drugom telefonu? Baš me zanima da li se isto ponaša. Kupovao sam telefone po Balkasnkoj, pola ulice su prevaranti koji prodaju uređaje koji nisu za EU, čak i model Poco F3 za Japansko tržište koji nema google play, a modeli za Indiju nemaju Band 40. Mi smo to vratili, ali ima ljudi koji ne znaju. Ako i na drugom telefonu gubi signal onda može biti problem i kartica, imao sam problem na Telenoru, pisao sam ovde, dve iste mreže u istom telefonu nemaju isti signal i kako im varira uvek jedna kartica, rešeno je zamenom kartice koja je inače relativno bila nova. Da li je kartica, da li imaš sve band u telefonu za EU na koji se možda ovaj operater više oslanja a predhodni ne na taj band... da pogađamo. Lično ne vrujem da ima sreće sa Globatelom dok koristi mrežu A1 koja se raspada.
Kasno je za to, već su mi poslali drugu karticu, a prethodnu blokirali. Na ovoj novoj gde su mi ponovo preneli broj je signal evidentno bolji, na prethodnoj je bio gotovo uvek na 3 crte, na ovoj 4 ili pun. Koristim novu Globaltel SIM tek nekoliko dana i do sada nije bilo prekida, a 4G protok podataka je takođe brži, pisao sam već i o tome.

Ponavljam nije problem da bude i kratkotrajnih prekida mreže, ali ako se ovo retko javlja naravno, tj. zavisi od potreba korisnika. Za ove pare je to da kažemo ok, jer ne može sve da bude savršeno, ali to ne znači da neću da probam makar da i to stabilizujem i odradim šta je do mene.

U ovom telefonu sam imao mts pospaid SIM duže vreme i oko mesec dana A1 prepaid i nikada nisam izgubio signal kod njih. Telefon (tačnije 2 identična) sam kupio u Mi Store-u na akciji decembra 2020.

@churla Potpuno razumem situaciju, mts me potkradao godinama na sitno i zato se sada poklopilo više stvari pa sam prešao ovde. Jer svi operateri su toliko bahati kada gube korisnike da sada mogu u Roaming-u da izmisle da ste potrošili nešto što niste i na koji način će neko u Srbistanu tu nešto da dokaže? Sve dok je čovek postpaid, maltene mora da se štreca dok god je u Roaming-u i ja recimo dok sam bio prošlo leto, sve vreme je stanje računa bilo ok, a kada je stigao račun na naplatu, onda sam platio poruke koje nikada nisam poslao iako sam se u više navrata žalio i mts-u i Agencijama za zaštitu potrošača i sve to u detalje dokumetovao, ali su svi oni povezani i naravno da korisnik mora da plati.

Pošto verovatno nemate vreme da probate Globaltel ili A1 prepaid SIM koju možete da kupite na bilo kojoj trafici, onda možete da uradite isto što i ja, svakako prenesete broj recimo ovde u Globaltel i testirate mrežu. Ovo što sam ja imao problem apsolutno NE znači da ćete vi da imate, ali javljaju se ljudi koji su i ranije imali. A1 koristi moja verenica evo drugu godinu i prezadovoljna je mrežom, plaća NEO sa 3GB podataka 1000 din. (taj paket je sada mislim 1300) i na moju preporuku je pobegla iz mts-a u A1 takođe jer su i nju potkradali na sitno svaki mogući mesec, a ona je dodatno gubila mrežu u mts-u češće nego ja ovde, a od kada je prešla u A1 nema nikakvih problema. I generalno što čovek više razmišlja može samo još više da se zbuni, praktično se svodi na sreću maltene.

Tako da je Globaltel ok jer nema ugovorne obaveze koja uslovi čoveka da ako potkači ćorak mora da trpi, raspravlja se, menja kartice... Globaltel treba probati makar dok god nema ugovora. Kod ostalih je ugovor za bilo kakav vid povoljnosti gotovo obavezan i to najčešće na 2 god. I svako će reći svoje, tj. najčešće pljuvati prethodnog i hvaliti trenutnog operatera...
 
Poslednja izmena:
Priznjem da nisam citao ove duze kometare, izvinajvam se kolegama.
Ali zapalo mi je za oko "problem sa chipsetovima"? Kojim i zasto?
 
Ja koristim na raznim snapdragon-ima - sve su xiaomi/poco telefoni i nemam problema sa globaltel-om. Nemam ni jedan sa MTK chipsetom :)
 
Priznjem da nisam citao ove duze kometare, izvinajvam se kolegama.
Ali zapalo mi je za oko "problem sa chipsetovima"? Kojim i zasto?
Iskren da budem ni ja ne čitam te dugačke postove, kao ni ovaj gore što se javlja, ali pošto ih mahom ja pišem 😉, evo ponovo zvaničnog odgovora Globaltela, tj. nadležnih službi A1 po ovom pitanju:

"Ovakav fenomen u poslednje vreme sve češće prijavljuju korisnici dual SIM telefona, nezavisno od toga da li zaista imaju dve kartice u uređaju, a nezavisno i od modela odnosno proizvođača telefona.
Sumnjamo da je možda u pitanju neka loša serija chipset-ova za ove uređaje - svi proizvođači mobilnih telefona koriste chipset-ove svega dva ili tri proizvođača."


Tako da kao i uvek nismo dobili precizan odgovor već generički maltene koji je zasnovan na osnovu feedback-a jednog uzorka korisnika, ali niko se nije detaljnije i ozbiljnije bavio ovom problematikom, niti će po svemu sudeći...

U okviru ove teme se javljaju ljudi koji nemaju nikakve probleme, a imaju Dual Sim telefone, a pak ima i onih koji su otišli u A1 odavde jer smo već zaključili da na istom modelu uređaja, dakle isti chipset, kupljen u Mi Store-u na istoj lokaciji u gradu recimo A1 ima pun signal, a Globaltel mreža je u prekidu itd.

Precizniji odgovor neće dati nijedan operater naravno, a ko očekuje mrežu bez problema, onda jednostavno previše traži. Ali, za svoj novac ja tražim da operater odradi šta je do njega i makar mi pošalje drugu karticu. Problem sa nestankom mreže u Globaltelu nije ništa strašno bar iz mog dosadašnjeg iskustva, javljao se na 2-3 dana u par navrata na 1-2 min. i nakon toga je sve ok. Ovo isto može da se desi kod bilo kog drugog operatera, jer ako nisi imao ti ili ja, neko drugi je imao problem sa nestankom mreže, lošim protokom podataka i sjaset drugih zavrzlama. Ali ti za to nisi znao, pa nisi ni bunio.

Zaključak je da nema pravila, a operateri se pa najmanje trude da do istih dođu, samo je u Globaltelu fora što čovek može da proba, a da se pritom ne opeče kao kada potpiše ugovor na 2 god. kod zvaničnih operatera. I dodatno, koliko god plaćao neko tarifu ne znači da će dobiti nešto bolje zato što plaća više. Ja sam kao mts-ov sigurni platiša svojevremeno plaćao 3 postpaid broja na svoje ime i opet je bilo problema bez obzira na to kolika je bila cena mesečne pretplate. Kada sam se oslobodio ugovora napokon, došao sam ovde i pored evidentnih bug-ova i pritom odbio ponudu mts-a koju bi malo ljudi odbilo, ali svako ima svoje razloge zašto beži i zašto ostaje...
 
Iskren da budem ni ja ne čitam te dugačke postove, kao ni ovaj gore što se javlja, ali pošto ih mahom ja pišem 😉, evo ponovo zvaničnog odgovora Globaltela, tj. nadležnih službi A1 po ovom pitanju:

Ovakav fenomen u poslednje vreme sve češće prijavljuju korisnici dual SIM telefona, nezavisno od toga da li zaista imaju dve kartice u uređaju, a nezavisno i od modela odnosno proizvođača telefona.
Sumnjamo da je možda u pitanju neka loša serija chipset-ova za ove uređaje - svi proizvođači mobilnih telefona koriste chipset-ove svega dva ili tri proizvođača."


Tako da kao i uvek nismo dobili precizan odgovor već generički maltene koji je zasnovan na osnovu feedback-a jednog uzorka korisnika, ali niko se nije detaljnije i ozbiljnije bavio ovom problematikom, niti će po svemu sudeći...

U okviru ove teme se javljaju ljudi koji nemaju nikakve probleme, a imaju Dual Sim telefone, a pak ima i onih koji su otišli u A1 odavde jer smo već zaključili da na istom modelu uređaja, dakle isti chipset, kupljen u Mi Store-u na istoj lokaciji u gradu recimo A1 ima pun signal, a Globaltel mreža je u prekidu itd.

Precizniji odgovor neće dati nijedan operater naravno, a ko očekuje mrežu bez problema, onda jednostavno previše traži. Ali, za svoj novac ja tražim da operater odradi šta je do njega i makar mi pošalje drugu karticu. Problem sa nestankom mreže u Globaltelu nije ništa strašno bar iz mog dosadašnjeg iskustva, javljao se na 2-3 dana u par navrata na 1-2 min. i nakon toga je sve ok. Ovo isto može da se desi kod bilo kog drugog operatera, jer ako nisi imao ti ili ja, neko drugi je imao problem sa nestankom mreže, lošim protokom podataka i sjaset drugih zavrzlama. Ali to za to nisi znao, pa nisi ni bunio

Zaključak je da nema pravila, a operateri se pa najmanje trude da do istih dođu, samo je u Globaltelu fora što čovek može da proba, a da se pritom ne opeče kao kada potpiše ugovor na 2 god. kod zvaničnih operatera. I dodatno, koliko god plaćao neko tarifu ne znači da će dobiti nešto bolje zato što plaća više. Ja sam kao mts-ov sigurni platiša svojevremeno plaćao 3 postpaid broja na svoje ime i opet je bilo problema bez obzira na to kolika je bila cena mesečne pretplate. Kada sam se oslobodio ugovora napokon, došao sam ovde i pored evidentnih bug-ova i pritom odbio ponudu mts-a koju bi malo ljudi odbilo, ali svako ima svoje razloge zašto beži i zašto ostaje...
Bolje kolega da sedneš da napišeš neku knjigu o našim provajderima, malo ubaciš humora i izdaš knjigu... 🍺🍺🍺😃😃😃 Veće koristi bi imao
 
Bolje kolega da sedneš da napišeš neku knjigu o našim provajderima, malo ubaciš humora i izdaš knjigu... 🍺🍺🍺😃😃😃 Veće koristi bi imao
Knjigu o (internet) provajderima sam već izdao, ovde samo zapisujem materijal za knjigu o operaterima 😉...

Naš kolega forumaš koji planira uskoro da prebegne u A1želi da igra na sigurno, ali nažalost toga ovde nema, jer za sve postoji izuzetak. Ja ga razumem jer je primoran da menja, ne želi čovek da ga prave blesavim.

Kako stoje stvari, za sada je jedina sigurica bez ugovorne obaveze, ili što bi Globaltel rekao Freepaid, pa "kom opanci, kom obojci..."
 
Poslednja izmena:
20220131_011203.jpg
Zašto ovu stavku što je zaokružena ne mogu da isključim. Kad god se vratim ona je uključena, ja isključim, kada ponovo uđem u aplikaciju ona je opet aktivirana.
 
Probaj da reinstaliraš aplikaciju?

Kod mene je isključena.
 
Da li je omoguceno aktiviranje usluge 'Globaltel mastercard'?
Još uvek nije. Očekujemo da vrlo brzo opcija bude ponovo dostupna.
Prayer GIF
 
Predlog za @Globaltel Support koji se vec ovde javlja povremeno i dobija direktno od korisnika feedback koji neki i dokumentuju u slucaju postojecih bug-ova i prakticno rade QA posao tima koji odrzava vasu mobilnu app izmedju ostalog, da se makar forumasi ovde adekvatno nagrade i kad se tipa kolega @Muki.Beograd (koji strasno voli da cita moje postove) vec potrudio da snimi klip red je da se pocasti nekim bonusom, ovo, ono, malo GB neki preko veze i sl. Jer vi ovde dodjete samo kao posrednici informacija, a imate direktno ljude koji prijavljuju realne probleme koji vremenom mogu da se ispeglaju i to vam ide u prilog. Red je da se ti ljudi nagrade jer je svima u interesu da ima sto manje zavrzlama.

Apropo zavrzlama je to sto na vasem sajtu stoji i dalje da svi postojeci kao i novi korisnici Globaltel-a mogu da se registruju kako bi dobili Master Card, a to vec duze vreme nemamo na raspolaganju. I posto se vec ne zna kada ce uopste biti, makar azurirajte sajt po ovom pitanju, trenutno ovo nije u funkciji, radi se na tome itd. Ovako i novim korisnicima prodajete nesto sto trenutno ne radi, a zapravo je samo pitanje NEazurnosti informacija na sajtu koje mora biti profesionalnije jer je ipak u pitanju virtuelni mobilni operater, pa kad je vec tako onda se pozabavite virtuelnim delom ;).

P.S. Meni nije potreban bonus za ovo, ja sam kao sto kolega forumas negde gore rece, navikao da radim za dzabe :cool:
 
Pogledajte prilog 333509
Zašto ovu stavku što je zaokružena ne mogu da isključim. Kad god se vratim ona je uključena, ja isključim, kada ponovo uđem u aplikaciju ona je opet aktivirana.
Ja sam to resio na taj nacim sto kada sam ponovo rucno aktivirao paket dan pre isteka iskljucio ovo da koristi karticu. Jer bar kod mene je zapamtilo sta sam poslednji put uradio i ukljucio. I ako sam pre toga desetak puta probao kao ti da iskljucim karticu. Tako je na kraju ostalo da automatski obnovi sa kredita.
 
To je i jedino resenje. Da bi opcije ostale ukljucene ili iskljucene mora da se klikne na obnovi, samim tim se obnavlja i paket. Bilo bi odlicno da ne mora tako, tj da mogu da se menjaju opcije bez obnove paketa.
 
@goki1 @arlekin013 Hvala puno na odgovorima, to sam danas u toku dana i ja posumnjao, a zadnji put sam uplatio baš sa platne kartice. U pravu ste taj je fazon za sada.
 
Na portalu moj Glonaltel je moguće izbrisati sačuvanu karticu.

Globaltel i dalje ima bug da "sistem pamti i obnavlja samo odakle je prethodni put dopunjen" pa kada korisnik ručno obnovi paket, sistem ubuduće prepoznaje samo taj novi izvor.
 
Tako da treba imati u vidu da nakon ru;čne obnove iz kredita (umesto sa platne kartice) kasnije izaberete ponovo platnu karticu za naplatu paketa (staru ili novu), bez obzira što će aplikacija ili portal to pokazivati, automatska obnova se vrši samo iz kredita.
 
20.01.2022
Evo da prijavim jednu brljotinu u aplikaciji ( sistemu ).
( nadam se da ce je ispraviti )

Naime koristio sam automatsku obnovu Freepaid paketa naplatom sa Master kartice.
Za MC je bila aktivna promocija , pa se nakuplo dovoljno kredita za automatsku obnovu paketa.
Na pitanje Globaltel Support-u ( preko privatne poruke ) sam dobio odgovor da ako
u aplikaciji ostavim aktivnu opciju Automatska pretplata , a iskljucim Za naplate paketa koristi platnu karticu , da ce se automatska obnova paketa izvrsiti
naplatom sa kredita , a ne preko MC kartice.
Ostavim aktivnu Automatsku obnovu , iskljucim naplatu platnom karticom - i sistem opet izvrsi naplatu sa MC.

Za sledecu obnovu paketa , bez obzira sto ima dovoljno kredita i ako je aktivna opcija Automatska pretplata a izbrisu se podatci o MC , paket mora da se obnovi rucno.
 
Čuj 10 minuta, dva puta pljesne dlanovima i rešena stvar.
 
To da li aplikacija ima dark mode, o tome mozemo kad rese funkcionalne bugove.
 
E za to će već morati da pljesne dlanovima maksimum 5 puta i rešeno sve. Ujutro uz kafu to sve može da sredi nego lenji ti developeri, radije bi da vise na Redditu i igraju igrice nego da programiraju :mad:
 
Nazad
Vrh Dno