Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Onda ne bi bilo interesantno ;). Promenicu mrezu naravno, ako se ovo nastavi nakon nekog vremena, za sada mogu da zivim sa ovim, ne trazim nista drugo nego da mreza bude stabilna, dakle ono sto placam... Globaltel i A1 imaju ocigledan problem kojim trebaju ozbiljnije da se pozabave, to nije moj problem niti problem bilo kog drugog korisnika... Upravo o tome sve vreme ovde pricamo - nije fora da bezis od operatera, vec da odrzavaju i unapredjuju usluge, tako da ima sasvim dovoljno vremena da se ovako nesto resi u korist i operatera i nas korisnika. Ako se ne resi za neko vreme, onda cemo lako da pozdravimo Globaltel, a dotle smo tu gde smo, a kome je i ovo nepremostiv problem moze da ode vec narednog meseca, bar ova mreza to omogucava.
Previše si optimističan da će bilo šta rešiti. Bolje odustani i beži što dalje od njih.
Ovo ti je prijateljski savet nekoga ko je pokušavao to isto što ti sada radiš, samo što sam ja počeo odmah kad su se pojavili.
Ništa nisu rešili, ali bukvalno ništa i svi servisi su nepredvidivi.
Više puta smo nekoliko nas izvodili iste zaključke, preljubazni ljudi koji ne poznaju ni najosnovnije pojmove u mobilnoj telefoniji.
Pored toga, koriste A1 mrežu koja je skoro neupotrebljiva.
 
Previše si optimističan da će bilo šta rešiti. Bolje odustani i beži što dalje od njih.
Ovo ti je prijateljski savet nekoga ko je pokušavao to isto što ti sada radiš, samo što sam ja počeo odmah kad su se pojavili.
Ništa nisu rešili, ali bukvalno ništa i svi servisi su nepredvidivi.
Više puta smo nekoliko nas izvodili iste zaključke, preljubazni ljudi koji ne poznaju ni najosnovnije pojmove u mobilnoj telefoniji.
Pored toga, koriste A1 mrežu koja je skoro neupotrebljiva.
Hvala na savetu. Kapiram tvoje vidjenje, ti si isto imao lose iskustvo, kako kazes duze vreme i nista nisu uradili pa si ih pozdravio. Ali, ovde ima dosta ljudi koji nemaju nikakve probleme. Na drugoj temi na ovom forumu, jedan od forumasa ovde koji me tera da instant promenim mrezu recimo ima istu klimu kao i ja, on je pljuje i kaje se zbog kupovine, a ja sam za sada zadovoljan, tako da nema pravila. Generalno da svi imamo identicna ili svi ista pozitivna iskustva sa svom tehnikom, operaterima, bankama, provajderima itd. ovaj forum verovatno ne bi ni postojao, a bas je najpoluparniji jer ljudi dele razlicita, cesto i dijametralno suprotna iskustva...

Ipak nemamo svi iste uslove, razliciti modeli, drugi gradovi, pokrivenost, mnogo faktora u igri, ali svakako svaki korisnik treba da bude zadovoljan onim sto placa. Ja ovo za sada mogu da "trpim" da kazem, za ovaj novac i da pruzim sansu da nesto odrade po ovom pitanju u narednom periodu. Probacu i sa drugom SIM karticom iako je slaba vajda da ce to da resi problem, ali ja sam tek 2 nedelje ovde i za sada ima dosta vise pozitivnih od ovih negativnih strana. Mogao sam najpre da probam mrezu pre prenosa broja, ali pisao sam vec o razlozima zasto sam odmah preneo broj...

Ti recimo nisi zadovoljan ni A1 mrezom i sigurno imas dobre razloge za to, a moja verenica je prezadovoljna, ima isti telefon kao i ja, kupljen u istoj prodavnici, pa sam cisto i A1 baticama stavio do znanja da nije problem u chipset-u kako su me navodili prethodno. Ja sam dosao iz mts-a jer su me potkradali godinama na sitno, a zadnjih meseci na krupno, izmisljali poruke koje su mi naplacivali dok sam bio u Roaming-u. Ako mogu da biram, ja cu uvek pre da trpim ova povremena nestajanja mreze nego da strepim koliki ce mi postapid racun biti sledeci put kada odem negde jer taj racun nema veze sa mojom realnom potrosnjom i kako ja nekom nesto tu da dokazem pogotovo u Srbistanu. Tu je vec ozbiljna lova u pitanju. Sa druge strane mts mrezu nisam nikada gubio, a verenica precesto i zato i zbog potkradanja je presla iz mts-a u A1. Znam jos mnogo ljudi koji su uradili ovako nesto. Znam takodje i sjaset ljudi koji pljuju Telenor isto i svako od nas je izgleda bezao iz jedne mreze u drugu. Kod ovih makar za sada ne postoje ugovori i dok je tako moze da se proba, imaju dosta mesta za napredak i unapredjenje. I makar za sada moraju necim da se izdvoje od ostalih da bi imali nas korisnike, a to je niza cena i druge beneficije koje trenutno nude. Naravno, ako prekid mreze bude sve ucetaliji, pozdravljam i ove, jer dzaba i niza cena i sve pogodnosti, ako mobilni gubi smisao jer nemas mrezu svako malo.

Cim se izbezobraze, onda opet ides u krug, tj. biras najmanje bolnu varijantu od ovog sto je u ponudi kako stoje stvari. Nazalost je tako, jer ovde nema zdrave konkurencije da se operateri bore za nas i utrkuju ko ce da pruzi nesto bolje i kvalitetnije, vec je obrnuto, svako ko je ovde presao je maltene pobegao od cuvenog trilinga operatera u potrazi za boljim uslovima i nekom odgovara i trpi odredjene stvari, a pak nekom drugom prekipi i vraca se u zacarani krug....
 
Poslednja izmena:
Kad bi sve bilo idealno i bolje nego kod drugih nebi bila ova tarifa
Ja i oko mene jos nekoliko svi smo zadovoljni jer ima nesto sto drugi nemaju i to je nama ok
 
Signal u Novom Sadu rekao dovidjenja?Ili je i u ostalim mestima tako isto?
 
Evo proradila mreža u Novom Sadu.
 
A1 BG rakovica down. Radi samo 2g izgleda nokia 105 mi ima signal.
 
Ni A1, ni Globaltel na mom telefonu. A kod sestre i majke Globaltel ima. Posle par minuta Globaltel doša, a A1 ni dalje nemam signal. SuboticaScreenshot_2022-01-25-18-42-11-012_com.google.android.dialer.jpgScreenshot_2022-01-25-18-46-41-009_com.google.android.dialer.jpg
 
Prvi put problem . sestra u Zarkovo pozove mene i ono ,nemate dovoljno kredita , a aktiviran skoro Freepaid , ubaci ona kredit ono isto
veceras proradilo i ima dupli kredit
 
Ne funkcionise A1 mreza , pa Globaltel ne funkcionise preko mobilne mreze , a aplikacija funkcionise.
 
kod mene u Pančevu radi bez problema..jeste da imam samo 2 crte ali funkcioniše.
 
"Orao pao" - A1 pravi havarije sa svojim korisnicima, a i Globaltelovim u paketu kako stoje stvari. Devojci nestajala A1 nakratko danas, a kod mene od danas dve Globaltel kartice u telefonu i sve vreme imam mrezu na obe, ni kriv, ni duzan.

Danas posle 16h kurir doneo novu Globaltel karticu, zvao sam Korisnicku podrsku da mi prebace sredstva i broj ponovo na tu novu i naravno da moze tek sutra od 9-13h jer je to jedino vreme kada to rade, ali meni nije hitno, obe kartice su u telefonu, pa kad' god bilo...Na novu ide moj broj, stara ide u zaborav.

Paradoksalna stvar je sto evo i neki A1 korisnici nemaju mrezu, a ja sto sam se bunio da mi nestaje Globaltel mreza bez razloga je imam sve vreme i na staroj i na novoj kartici. Dodatno, moze biti da ce ova nova Globaltel kartica i da zavrsi posao jer je na njoj signal pun maltene sve vreme, a na staroj signal nikada nije bio pun, gotovo uvek 3 crte.

I kao sto rekoh, glavno pravilo je da kod nas nema pravila i da najcesce nema nikakve logike 😉.

Tako da dok se pokrpi A1, rokajte Wifi, Viber, WhatsApp i ostalo, jer ovo je (nadamo se) samo privremeno. A, oni koji nikada u Globaltelu nisu imali probleme sa nestajanjem mreze i imaju ih zbog ovog sa A1 danas, sada razumeju i nas zasto se bunimo ovih dana...Nije svejedno kada placas, a ne dobijes makar najosnovniju uslugu.
 
"Orao pao" - A1 pravi havarije sa svojim korisnicima, a i Globaltelovim u paketu kako stoje stvari. Devojci nestajala A1 nakratko danas, a kod mene od danas dve Globaltel kartice u telefonu i sve vreme imam mrezu na obe, ni kriv, ni duzan.

Danas posle 16h kurir doneo novu Globaltel karticu, zvao sam Korisnicku podrsku da mi prebace sredstva i broj ponovo na tu novu i naravno da moze tek sutra od 9-13h jer je to jedino vreme kada to rade, ali meni nije hitno, obe kartice su u telefonu, pa kad' god bilo...Na novu ide moj broj, stara ide u zaborav.

Paradoksalna stvar je sto evo i neki A1 korisnici nemaju mrezu, a ja sto sam se bunio da mi nestaje Globaltel mreza bez razloga je imam sve vreme i na staroj i na novoj kartici. Dodatno, moze biti da ce ova nova Globaltel kartica i da zavrsi posao jer je na njoj signal pun maltene sve vreme, a na staroj signal nikada nije bio pun, gotovo uvek 3 crte.

I kao sto rekoh, glavno pravilo je da kod nas nema pravila i da najcesce nema nikakve logike 😉.

Tako da dok se pokrpi A1, rokajte Wifi, Viber, WhatsApp i ostalo, jer ovo je (nadamo se) samo privremeno. A, oni koji nikada u Globaltelu nisu imali probleme sa nestajanjem mreze i imaju ih zbog ovog sa A1 danas, sada razumeju i nas zasto se bunimo ovih dana...Nije svejedno kada placas, a ne dobijes makar najosnovniju uslugu.
Ti napisa "Rat i mir" tako da verujem da će veliki broj kolega odavde samo skrolovati i kraj.
 
Ti napisa "Rat i mir" tako da verujem da će veliki broj kolega odavde samo skrolovati i kraj.
Buraz, valjda smo jos u osnovnoj skoli naucili da citamo uglavnom boldirane stvari, tako da bez brige, bice za svaciji ukus, a ono najbitnije nema sanse da promakne...

Ja prenosim svoje iskustvo koje mozda nekom i pomogne, pa ne mora makar da salje sjaset mail-ova sutradan vec odmah napne Globaltel i proba sa novom karticom recimo. Bar da ustedi na vremenu i da mu ne salju neke genericke odgovore.

P.S. Iskreno sta bi citao da recimo nije bilo TolstoJEVSKOG kad ga vec pominjes 😉
 
skupo ce da ih kosta tvoje dinarche. 😁 Predji u neku skuplju mrezu pa ces imati i bolju uslugu, a do tada kolko para toliko i muzike.
Da je u pitanju taj princip koji polako izumire ja bih vec narednog meseca otisao, ali nije tako. Ovde uglavnom ne vredi ta deviza, ako platis vise, dobices vise. Ja sam placao znatno vise mts-u i bio njihov VIP korisnik praktično, jer sam im placao godinama visoku tarifu i to sam jedno vreme placao 3 postpaid broja. Potkradali su me, ali nisam gledao to, vecinu potkradaju, ali su se poslednje godine previse izbezobrazili... Znaci gledamo sve, ne samo benefite i stabilnu mrezu, vec i odnos prema korisniku i koliko daleko su spremni da idu da bi nadomestili ocigledan gubitak ogromnog broja korisnika. Bilo mts, A1 ili Telenor. Jer neko i dalje mora da plati taj ogromni minus, a operateri ce to uraditi od postojecih korisnika jer druge nemaju. Mozes da platis ovde i tipa 100 EUR mesecni racun i dalje mozes da ocekujes da odes na letovanje i dodje ti tipa 100 poruka i ko zna koliko MB ili GB vise od onog sto si potrosio. Samo taj sto placa vec 100 EUR to ni ne gleda naravno, ali poenta je jasna, dok si pod ugovorom moras da trpis sve to i ne mozes im nista koliko god da ti napakuju.

Ja sam u mts-u imao NEO paket koji tada zvanicno nije ni postojao tamo (od trenutka kada se NEO pojavio na nasem trzistu uopste), jer sam ih jednostavno zvao i trazio ono sto nudi VIP. Oni su me glatko odbili i kada sam podneo zahtev za prenos u VIP, istog danas su se pozivali na "lojalnog korisnika mts-a" + znali su da sam klijent mts banke jer su se pozivali i na tu cinjenicu i onda su se setili da ipak treba sacuvati korisnika, pogotovo korisnika koji placa u proseku vise i ciji novac u banci okrecu svakodnevno za svoje potrebe. Na osnovu mog slucaja su bar 3-4 moja drugara odradila isto, mozda nisu dobili sve isto, ali su dobili svakako bolje kao i mnogi drugi ljudi i ljudi koji citaju ovo i radili su slicno.

Pisao sam i o tome sta mi je mts ponudio sada pre prelaza u Globaltel, daleko vise GB i benefita od svega ovoga sto imamo, ali sta ce mi to? Mene ne kupujes silnim GB podataka, neogranicenim Viberom i Instagramom i nekim opasnim brojkama, vec samo prostom stvari - dajes mi ono sto uredno placam, jer se placanje sa moje strane nikada nije dovelo u pitanje. Ne postoji racun koji ja nisam platio bilo kome do sad istog dana kada sam ga dobio, nevezano za operatere, nego uopste. A, placam sjaset stvari kao i mnogi ljud i necu ni ja da se natezem doveka, ali dotle cu se potruditi da dobijemo prava korisnika kada god mogu.

Kada se kao pruzalac usluge setis da ja postojim? Samo onda kada podnosim zahtev za prelaz u drugu mrezu, a dotle mozes da se zezas sa mnom? Presao sam ovde da vidim kako funkcionise, citao i ovaj forum i ja sada ne trazim nista vise od onog sto placamo i ja i ti, znaci stabilnu mrezu i nesto od ovih benefita, mada vise GB sam izarcio praveci hotspot za druge, nego sto sam ih ja trosio...

Ovde je nekako vecini cudno da covek zamisli plati i dobije to sto je platio. I onda ako nesto ne radi, "pa idi dalje i plati vise i dobices bolje". Ali, ja sam vec bio i placao vise i nisam ovde dosao samo zato sto je dosta jeftinije, jednostavno sam dosao jer su novi i zelim da probam i jer nema vise ugovora, preko 10 god. sam bio pod ugovorima, pravili me na budalu kada uhvatim da me potkradaju, kada izmisljaju stvari koje sam potrosio. I isto ovo ti je i u A1 i u Telenoru, samo je fora da nekog potkace, drugog ne.

A, ovo sto ja ovde trazim svoje pravo u Globaltelu je valjda nesto sasvim normalno, prvo ja necu sigurno da menjam telefon i ne mozes da kazes da je nesto zbog chipset-a jer ja dobro poznajem koji telefon imam, koji chipset i ako je vec A1 stabilan, znaci da nije do toga. Dalje, ako telefoni sa DUAL SIM-om prave problem, valjda kapiras da ima daleko vise takvih telefona danas, nego ovih sa jednim SIM-om ili trenutno sa eSIM-om. Ubedljivo najvise ima DUAL SIM telefona jer su to mahom Kinezi. I onda odradi nesto po tom pitanju, odradi svoj deo posla jednostavno...

Tako da kapiram potpuno tvoj stav, ali ne zelim jos uvek da idem dalje i zezam se ponovo sa ugovorima, pa kada mi napakuju nebuloze, sa kim tamo da raspravljam i kako? To sam radio vec poduze vreme i sad hocu i ja malo da uzivam u carima Freepaid-a. A, to sto nestaje mreza povremeno sigirno nije moj problem, cak i da ostane ovako nije razlog za prelaz u drugu mrezu jos uvek, ali svakako nije ni stvar koja treba da ostane takva i ne sredi se, bar za buduca pokolenja 😉
 
@m_antic87 složio bi se sa tobom da smo došli do toga da ne postoji dobar operater u Srbiji.

Koristim aktivno A1 i Globaltel, A1 kao glavni broj, pre toga sam bio u mts-u, a davno pre toga u Telenoru, broj je 063 numeracije.

Mreža uglavnom radi, kod kuće imam 4G i 2G signal, na ovoj baznoj nikad nisu pustili 3G. Nemam VoLTE jer koristim xiaomi, ta stvar mi možda najviše i smeta, al nadam se da će pustiti VoLTE konačno i nama.

mts signal imam užasno loš, to je neupotrebljivo ovde, Telenor je najbolji, ali što se okoline tiče i Stare, a bogami i Suve Planine, kaskaju za dva koplja za mts-om i A1, naročito po pitanju 4G. Neverovatno.

Globaltel koristim za internet - multimedija u kolima, backup kad nema struje kući, na vikendici na Staroj Planini (tamo je kartica u ruteru). I to radi - da kažem savršeno. Plaćam manje više 900 dinara mesečno za te tri kartice imam po 5GB koji se sabiraju. Ovu karticu za backup ponekad zamenim sa onom u automobilu. A na vikendici se gomila net, a trošim ga kad sam tamo - nekad pustim još 5-10 GB.

Čak i sinoć kad je pukao A1, kartica na vikendici je bila sve vreme online, kao i ona u automobilu.

Tu sam, gde sam, Globaltel za ove potrebe koje ja imam radi odlično, A1 uglavnom radi i imam mnogo manje problema nego sa mts-om, a opet nisam bez signala kad odem u neke planinske avanture (kao što bi bio sa Telenorom).
 
Pošto se @Globaltel Support ovih dana ne oglašava, čisto da update-ujem ljude po ovom pitanju i udarim sebi reply. Pre par sati mi je ponovo nestajala mreža u dva navrata sama od sebe i ponovo sam slao mail Globaltel-u sa podacima kada je nestajala mreža i na kojoj lokaciji sam bio. Pošto i dalje Globaltel nema zvanično objašnjenje za ovo, sve ovo i prethodno što sam slao prosleđuju A1 kako kažu na dalje analize, ne zna se kada će ponovo biti zvanični odgovor jer makar sada znamo da nije do chipset-a što je ranije A1 naveo kao jedino objašnjenje. Globaltel šalje novu karticu ovih dana na adresu, pa da probam sa njom, mislim da to neće da reši problematiku, ali nije frka da probamo i to, mada koliko se sećam jedan forumaš je sve ovo prolazio, ništa nije rešio pa se na kraju i vratio u A1 gde sve radi što je najjače.

U svakom slučaju, Globatel se makar javi kada ga spamujete sa više mail-ova i eto odrade sa njihove strane šta mogu, a što se tiče ovih problema oni nemaju rešenje, kao ni A1 za sada, ali problem postoji iako ne kod svih, ali se definitivno javlja i ljudi gube mrežu, neki nakon poziva kao što su pisali, a drugi bez ikakvog razloga na mestima gde je A1 signal pun...
Nažalost jedini odgovor u ovom trenutku koji imamo, a dobili smo ga upravo od A1 jeste problem sa chipsetovima. Kolege svakako vrše detaljnije provere, za koje je ipak potrebno malo više vremena. :)
 
@m_antic87 složio bi se sa tobom da smo došli do toga da ne postoji dobar operater u Srbiji.

Koristim aktivno A1 i Globaltel, A1 kao glavni broj, pre toga sam bio u mts-u, a davno pre toga u Telenoru, broj je 063 numeracije.

Mreža uglavnom radi, kod kuće imam 4G i 2G signal, na ovoj baznoj nikad nisu pustili 3G. Nemam VoLTE jer koristim xiaomi, ta stvar mi možda najviše i smeta, al nadam se da će pustiti VoLTE konačno i nama.

mts signal imam užasno loš, to je neupotrebljivo ovde, Telenor je najbolji, ali što se okoline tiče i Stare, a bogami i Suve Planine, kaskaju za dva koplja za mts-om i A1, naročito po pitanju 4G. Neverovatno.

Globaltel koristim za internet - multimedija u kolima, backup kad nema struje kući, na vikendici na Staroj Planini (tamo je kartica u ruteru). I to radi - da kažem savršeno. Plaćam manje više 900 dinara mesečno za te tri kartice imam po 5GB koji se sabiraju. Ovu karticu za backup ponekad zamenim sa onom u automobilu. A na vikendici se gomila net, a trošim ga kad sam tamo - nekad pustim još 5-10 GB.

Čak i sinoć kad je pukao A1, kartica na vikendici je bila sve vreme online, kao i ona u automobilu.

Tu sam, gde sam, Globaltel za ove potrebe koje ja imam radi odlično, A1 uglavnom radi i imam mnogo manje problema nego sa mts-om, a opet nisam bez signala kad odem u neke planinske avanture (kao što bi bio sa Telenorom).
Jasno sve, moras da mixujes uvek nesto i izmisljas "toplu vodu". Retko ce kod nas nesto raditi kako valja, bez obzira na cenu koju placas, e to je glavna problematika.

I ja sam bio u VIP-u davno, pre toga i u Telenoru, ali sve vreme sam imao i mts postpaid...

Ja se u potpunost slazem sa tim da za ove pare mora prakticno biti bug-ova, ali ima ih i za daleko vise para. Ponavljam, samo plaćanje usluge se nikada ne dovodi u pitanje, sve ostalo je diskutabilno. I nista nije savrseno, samo je pitanje do kog kompromisa si spreman da ides? Ako i dalje budem na kratko na svaka 2-3 dana gubio mrezu i sa ovom novom SIM karticom, za ove pare je meni to ok, ali potrudicu se da dobijem i stabilnu mrezu sve vreme dok sam ovde jer je placam da bude stabilna.

Sto se VoLTE servisa tice na ovom forumu ima vise tema za svakog operatera po tom pitanju - i ja imam Xiaomi samo POCO i koristio sam VoLTE oko mesec dana u mts-u bas na ovom POCO telefonu. Nisam primetio nijedan benefit tog servisa za to vreme, a nakon mesec dana sam bio stalno nedostupan i kada posaljem 10 poruka ljudima stignu 2/10 i to za 48h recimo. Cim sam otisao u mts poslovnicu, odmah su mi iskljucili rekavsi da je nebitan totalno model telefona, Andriod ili iOS platforma ko god da ode u poslovnicu ni ne pitaju nista, odmah deaktiviraju VoLTE, a to mozes i od kuce da uradis sam.

Ne kazem da ovaj servis nema beneficija, naravno da ima, ali kod nas je uvek tako, sta god da se uvede to je mahom uvek nesto polovicno i ne radi kako valja, a reklamira se kao ogroman BONUS. I odmah je kriv tvoj telefon jer inace nema jos 100-ak miliona Xiaomi korisnika sirom sveta i svima njima gase taj isti VoLTE bilo gde da su.

E, to su vec nebuloze i sada kada pogledas Globaltel bolje da ne podrzava VoLTE uipste iako je dostupan u A1 dok ga ne ljudski ne srede, jer sigurno nije do telefona kao sto sire dezinformacije...

Ovaj isti telefon koji ja imam ima i drugar u Španiji recimo koji cepa VoLTE bez problema tamo, tako da ove priče oko modela i chipset-ova mogu da prođu negde drugde
 
Znaš kako se ono kaže :"U životu su samo dve stvari izvesne - smrt i plaćanje poreza."

Kod provajdera je samo jedno sigurno - plaćanje usluga. Sve ostalo može da bude, ali ne mora da znači. :)
 
Znaš kako se ono kaže :"U životu su samo dve stvari izvesne - smrt i plaćanje poreza."

Kod provajdera je samo jedno sigurno - plaćanje usluga. Sve ostalo može da bude, ali ne mora da znači. :)
Upravo tako, samo se to maltene potire sa onim sto si prethodno rekao - kako je moguce da ti i možda ljudi koje znaš imaju stabilnu mrežu, a mene je povremeno zezala + ljude koji ovde u najveće pljuju Globaltel i morali su da se vrate na zvanične operatere silom prilika, bežeći od Globaltela. Ovim se samo slažemo jer i ti potvrđuješ da je sve neizvesno i da si verovatno samo imao sreće, da se plaćanje nikada ne dovodi u pitanje, a plaćena usluga gotovo uvek. Jednostavno nema pravila kod koga ce raditi sve ok, kako mobilna mreža, tako i bilo sta drugo, uzdaš se u to i nadaš da neceš ubosti ćorak.

Ja na to ukazujem, da postoje vidni problemi kao i kod ostalih operatera, samo te drugi mahom obavežu ugovorom i to ti je što ti je dok ugovor ne istekne.

Ja sam se "izborio" za zamenu SIM-a, videćemo da li će to rešiti problem, jer opet je ovde jedan od forumaša i to probao, ali pre par godina i nije ništa pomoglo. Sada testiram opet, signal je definitivno bolji sa ovom karticom i 4G dosta brži u oba smera što se protoka podataka tiče. Ali džaba sve to ako su prekidi mreže prečesti, bolje da je signal na jednoj crti, a mreža uvek stabilna. Tako da videćemo ovih dana, možda je problem rešen, možda bude kao i ranije i meni je to prihvatljivo, a možda bude još gore. Nema nikakve garancije.

U svakom slučaju, pre nego da oteram sve i odem dalje, probaću opcije koje su na raspolaganju. Možda još nekom znači sve ovo, pa makar uštedi vreme kada sutradan pročita...
 
Da li ovo znaci da i A1 ne valja? Evo ne poznajem nikoga u blizoj okolini ko je na A1, a mislio sam u ponedeljak da predam zahtev da predjem kod njih posle 22 godine u mts. Potkradaju, evo sad sam ih uhvatio za prethodni racun i to je to. Previsilo je meru.
Jel A1/Globaletel znacajno losjiji od mts? Evo, ja se ne secam da sam ikad imao tehnicke probleme sa njima.
 
Da li je omoguceno aktiviranje usluge 'Globaltel mastercard'?
 
Da li ovo znaci da i A1 ne valja? Evo ne poznajem nikoga u blizoj okolini ko je na A1, a mislio sam u ponedeljak da predam zahtev da predjem kod njih posle 22 godine u mts. Potkradaju, evo sad sam ih uhvatio za prethodni racun i to je to. Previsilo je meru.
Jel A1/Globaletel znacajno losjiji od mts? Evo, ja se ne secam da sam ikad imao tehnicke probleme sa njima.
Nije tolko loše, zavisi od lokacije na kojoj si, al mreža ko mreža. Radi. Ništa strašno.

Koristio sam sve mreže.
 
Vrh Dno