Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Ako ste upoznati sa problemima zasto ste prelazili
Ja nemam problem sa MC kartice radi bez greske ,mada ja koristim mwallet karticu a obe rade na isti prinsip
 
Ako ste upoznati sa problemima zasto ste prelazili
Ja nemam problem sa MC kartice radi bez greske ,mada ja koristim mwallet karticu a obe rade na isti prinsip
Pa ko je znao da će kod njega biti problema dok ne proba? Ne može da se generalizuje stvar dok ne probaš, jer eto imamo i iste telefone, SIM-ovi su na istom slotu pa imamo različita iskustva...

Kod mene se desilo par puta da nemam mrežu baš kad mi je bila neophodna, ali ništa strašno, posao mi ne zavisi od toga iako maltene moram da budem online sve veeme. Ja sam prešao baš da bih testirao mrežu, mogao sam da kupim SIM i pre toga kao i ti, ali nisam hteo. Ne gubim ništa time što sam prešao sada, mogu da odem kad god. Ne bih ćaleta prethodno prebacio da se nisam informisao i on je za sada zadovoljan.

Za MC uopšte nije problem što ih trenutno nema, samo ukazujem na to da ta informacija treba biti jasno istaknuta na sajtu, a ne da ljudi tipa pokušaju da je naruče, a kartice nisu dostupne. Ista ti je stvar i sa trenutnom promocijom "Okupi ekipu" koja izgleda opet ne radi, ja sam iznapinjao i proradila je, ali moguće da opet servis bug-uje. Jer nije problem kada nešto trenutno ne radi ili se radi na unapređenju, ali to mora da bude jasno naznačeno na sajtu kao i okvirno vreme kada će to nešto ponovo da proradi. Ovo treba da bude nešto što se podrazumeva zapravo, ali su sajtovi kod nas daleko od ažurnosti...

Virtuelni mobilni operater funkcioniše upravo tako i zato sve informacije moraju biti transparentne na sajtu. Isto važi i za triling monopolista koji sam pominjao iako oni nisu virtuelni već zvanični operateri.

Za sada sve šljaka valjano što se mreže tiče o nadamo se da će prekida biti što manje ako ih nadalje uopšte bude bilo.

I dodatno - akcija za 100GB bonusa pri prenosu broja i duple GB u Freepaid paketu je još pre neki dan produžena do kraja avgusta 😉
 
Pitanje, ako bi uzeo na trafici obicnu globaltel karticu, da li bi mogao da promenim dobijeni broj? Jel to idalje ide preko sajta kao pre godinu, dve ili?
https://www.globaltel.rs/smisli-broj ovde
 
Da preko sajta mozes da promenis broj samo da nije zauzet...
Ovo je odlična stvar koja može da se odradi. Ja sam razmišljao pre prenosa mts broja ovde da odradim upravo to, kupim karticu na trafici i promenim broj u svoj jer je mala verovatnoća da neko ima moj broj i da pritom javim svojim prijateljima da sam samo promenio prefix na 067 recimo, iako Viber daje obaveštenje o promeni broja svim osobama koje već imaš u imeniku. Kada sam zvao Globaltel korisničku podršku u dva navrata sam dobio informaciju da recimo nije moguće u mom slučaju ugasiti broj u mts-u u potpunosti i aktivirati novu Globaltel karticu i promeniti taj neki levi random broj baš u ovaj koji sam ja imao u mts-u već je jedino izvodljivo preneti broj u Globaltel, tj. odabrati jedan od ponuđenih Freepaid-a.

Freepaid paketi su odlična stvar za klasične ex postpaid korisnike koji su navikli mahom na neograničene minute i poruke, mada cenim da prosečno svaki korisnik potroši tipa do max. 300 minuta mesečno, podvlačim prosečno, a i ja sam svojevremeno kidao kako minute tako i poruke daleko iznad ovog broja. Sa druge strane sa Globaltel standardnom prepaid varijantnom, kada podesit svoj željeni broj, čovek može da prilagođava plaćanjne svojim potrebama, praviš paket kakav ti odgovara i menjaš ga po potrebi u skladu sa svojom potrošnjom. To može i u Freepad-u, ali si ograničen na trenutno 3 paketa naravno.

Ove neke fore da sam praviš svoj paket godinama postoje u inostranstvu naravno i koristio sam ih kada je kod nas fraua "neograničeni minuti i poruke" bila misaona imanica , ali dobro je da je Globaltel na neki način progurao to i kod nas, a nadam se da će u budućnosti biti još virtuelnih mobilnih operatera i da će SBB da izgura svoju priču iako ne marim da čujem za njih (jer su i oni monopolisti i trenutno drže kao provajderi čitave gradove ili delove gradova), ali svakako navijam za veću konkurenciju jer onda se operater bori za korisnika, a ne kao kod nas da korisnik beži kako bi izabrao mesto gde će manje da ga oderu...

Da li je do promene SIM-a u okviru slota na telefonu ili nešto drugo ne znam, ali juče je ceo dan nakon ove promene mreža bila konstantna. Neću prerano da se radujem jer možda bude u dalje prekida mreže, ali ako i ovo bude što ređe onda je da kažem čak i prihvatljivo kada se uzmu u obzir drugi benefiti, makar meni iako moram da budem online stalno. Signal baš dosta varira u gradu (Niš) i u stanu zna da opadne na 2 crte, kod verenice je isti slučaj kada se setim da je pitam da proveri na svom A1 broju, ali bitno je da nema prekida u mreži pa makar šibali i sa 2 crte jer hotspot arčimo jaaako ovih dana ;). Kada primetim slabiji signal kad god se setim proverim sa njom na A1 da li je ista situacija i uglavnom je tako, samo par puta je ona imala jači signal od ovog Globaltelovog, ali kažem uglavnom promene signala na A1 mreži prati i Globaltel mreža za sada. mts sam sve vreme imao u full-u na svim ovim lokacijama gde trenutno imam po 2 crte, ali A1 signal je znao da bude prisutan po nekim lokacijama gde mts ili ne postoji ili gfa uopšte nema, tako da ovde maltene nema pravila i ne treba se opterećivati sa tim, nego čisto prenosim svoja dosadašnja iskustva.
 
Poslednja izmena:
Ako ste upoznati sa problemima zasto ste prelazili
Ja nemam problem sa MC kartice radi bez greske ,mada ja koristim mwallet karticu a obe rade na isti prinsip
Da li sa ovim A1 mwalletom dobijas 20% popusta kod globaltela? Osim u zemlji da li ova mwallet mc kartica radi online na inostranim sajtovima?
Ako radi na stranim online shopovima, kakve su provizije i kursne razlike?

U domacem prometu ako platis nesto 450 din da li se toliko i skida ili postoji i neka provizija?
Da li postoji neko vreme za koje novac mora da se potrosi?
Koliki je rok trajanja same kartice, godinu, dve , tri?
Sta ako prebacim novac da bi platio nesto na nekom stranom sajtu i transakcija ne prodje, da li mogu nekako da prebacim pare na drugi racun?
 
Da li sa ovim A1 mwalletom dobijas 20% popusta kod globaltela? Osim u zemlji da li ova mwallet mc kartica radi online na inostranim sajtovima?
Ako radi na stranim online shopovima, kakve su provizije i kursne razlike?

U domacem prometu ako platis nesto 450 din da li se toliko i skida ili postoji i neka provizija?
Da li postoji neko vreme za koje novac mora da se potrosi?
Koliki je rok trajanja same kartice, godinu, dve , tri?
Sta ako prebacim novac da bi platio nesto na nekom stranom sajtu i transakcija ne prodje, da li mogu nekako da prebacim pare na drugi racun?
Ovo da, dobijas 20% popusta kod globaltela? Ali i Ebay Joom sam kupovao nesto , ubacim dinare a placam evri , evo sinoc na JOOM pazario 7,43ev-naplatili 891,11din refund mi pise u EU i RSD
osnovne kucne racune za svaki racun naplate +25 din , Za ovo neznam stalno nesto uplacujem ,Da li postoji neko vreme za koje novac mora da se potrosi?
Dali mi na 4 god, i ovo zadnje ,stranom sajtu i transakcija, nisam nikad imao problem , samo jednom na nasem sajtu skinuli ali nije prosla transakcija i vratili mi pare na moj racun
Da li sa ovim A1 mwalletom dobijas 20% popusta kod globaltela? el to mislis kad dopunim sa ovom karticom moj globaltel broj , onda da
Dopunjavam u Lilly Drogerie bez provizije ili sa necije bankovne kartice
 
Poslednja izmena:
Kupio sam danas karticu, super je ovako, ali internet mi je deluje sporo, brzina mi je maksimalno izmerena oko 9mbps, inače je oko 3-4mbps. Nadam se da je to samo do mesta na kom sam, ako na drugim mestima bude ovako spor, onda verovatno neću koristiti globaltel.
 
@Vuk akcija 20% popusta na freepaid ili gratis iznosa za dopunu na transakcije Master karticama je prestala od nove godine. Aktuelna promocija je „okupi ekipu". Globaltel/A1 mWallet -> iPay MasterCard Debit Prepaid (i primenjuju se tarife za iPay). Za korišćenje u inostranstvu važi kurs Erste banke. Trgovci imaju pravo da odbiju korišćenje Prepaid kartica na internetu, dok u EMV i NFC čipu se na POS terminalima i bankomatima prijavljuju kao debitne. Ovakvu karticu nudi i Eurobanka za 300 dinara na 3 godine uz moguću uspostavu ebankinga za proveru stanja i potrošnje.
Alternativno, Erste ima deviznu debitnu viševalutnu (zadužuje partije sa kursne liste tj. direktno vuče dolare i njih treba da uplatiš kad hoćeš da ih koristiš), a za valute van njih (kuna, lev, denar, forinta...) bi trebalo obezbediti evre i ići će po MC kursu (odnos 1:1). Košta 3,5€ isto na 3 godine, ali za ebanking mora i dinarski.
 
@Vuk akcija 20% popusta na freepaid ili gratis iznosa za dopunu na transakcije Master karticama je prestala od nove godine.
Sto nerece ranije da dopunim vise a ne samo 500din
Dali te kartice su bez odrzavanja, i kako da dopunjavas bez provizije
 

Prilozi

  • viber_slika_2022-01-16_20-04-56-925.jpg
    viber_slika_2022-01-16_20-04-56-925.jpg
    111.4 KB · Pregleda: 14
@kalin62 ono što znam je da su od letos reklamirali da traje do kraja godine i sklonili su stranicu sa sajta tako da preusmerava na početnu. Zato mi je i čudno što su ti dodelili bonus u toku meseca, a ne mogu da nađem nigde da li su je produžili.
Obe kartice se plaćaju samo tad. Za Eurobanku može i na uplatnim bankomatima (za sad su računi bivše Direktne i dalje isti pa na njihovim ne može), a Erste ne prima evre na bankomatima, tako da mora samo na šalteru.
 
@kalin62 ono što znam je da su od letos reklamirali da traje do kraja godine i sklonili su stranicu sa sajta tako da preusmerava na početnu. Zato mi je i čudno što su ti dodelili bonus u toku meseca, a ne mogu da nađem nigde da li su je produžili.
Obe kartice se plaćaju samo tad. Za Eurobanku može i na uplatnim bankomatima (za sad su računi bivše Direktne i dalje isti pa na njihovim ne može), a Erste ne prima evre na bankomatima, tako da mora samo na šalteru.
Pa vidis meni drugacije rekli u Eurobanku , da moram imati otvoren racun u njihovu banku , i zena i ceka imaju racun u Eurobanku
Zeni su dali tu Manchester United Debitna karticu i mislim da jos vazi do polovine 2022 god , ali niko ne koristi
sta znam meni za sada ovo super radi mwalet , nebih vezo za glavni racun posto imam drugu banku a ja nisam biro
 
@kalin62 onda ako faktički mora, u ponudi im je „Platni štedni račun u dinarima" bez održavanja, kojim je predviđena uspostava elektronskog bankarstva:
Ima problem sa otvaranjem tih doc fajlova pa sam tarife prebacio u pdf.
Ovo navodim zato što se kartici dodeljuje nezavisan namenski račun i on nema veze sa tekućim, ali naravno, uvek može da se doskoči bankarima kojima je cilj da nešto uvale.
 

Prilozi

  • Pregled_usluga_i_naknada___Platni_stedni_racun_u_RSD.pdf
    453.4 KB · Pregleda: 8
@kalin62 onda ako faktički mora, u ponudi im je „Platni štedni račun u dinarima" bez održavanja, kojim je predviđena uspostava elektronskog bankarstva:
Ima problem sa otvaranjem tih doc fajlova pa sam tarife prebacio u pdf.
Ovo navodim zato što se kartici dodeljuje nezavisan namenski račun i on nema veze sa tekućim, ali naravno, uvek može da se doskoči bankarima kojima je cilj da nešto uvale.
Ovo treba proveriti, ja imam slicnu varijantu u AIK banci, ali nema uplata na bankomatu pa mi je interesantno. Kod manch prepaid kartice pise da je vezana za prepaid tekuci racun, pa je pitanje da li moze da se veze za ovaj stedni. Moze li da se uplacuje i u dinarima na taj racun na bankomatu. Nije tako strasna provizija u odnsou na MC kurs, samo 1.25 posto, isplatilo bi se..
Mada, ako dobro shvatam, moze se otvoriti stedni devizni i dinarski, pa preko mbankinga kontrolisati sve, pritom besplatno, sve za 300din na 3 godine..
 
@bstambolija e to već nisam siguran da li imaju kao Raiffeisen da kartica dinarskog (na primer iRačuna) omogući uplatnom/evro bankomatu da uplati i na devizni, bez obzira što kartica za njega nije vezana. Problem, da kažem, sa iRačunom je što novi tip više ne predviđa slanje plastike na kućnu adresu, već se Dina i Visa (može na RaiPay) prikazuju u aplikaciji, a ko hoće, plaća fizičku, plus ide i 1% dodatno na bankarski kurs.
 
akcija 20% popusta na freepaid ili gratis iznosa za dopunu na transakcije Master karticama je prestala od nove godine.
Upravo sam sestri uplatio 1000 kinti MC debitnom karticom na njen Freepaid broj, znači koristio sam servis "Dopuni kredit za drugi broj"


i dobila je najpre poruku o toj uplati (1000), a potom još 200 din. bonusa i trenutno ima 1200 kinti kredita, tako da možda ipak još uvek traje ta akcija kako stoje stvari....

Možda akcija ipak ne važi samo za osnovni servis (ovaj još nisam probao):

ili su jednostavno za "Dopuni kredit za drugi broj" zaboravili da isključe ovaj bonus ;)
 
Poslednja izmena:
Nemoj da ih podsećaš 😂
Bez brige Šone ;), napinjemo isključivo u situacijama kada korisnik ne dobija usluge i benefite koje plaća (poput servisa "Okupi ekipu"), jer svako od nas, pa i članovi Globaltel IT sektora su u nekom trenutku korisnici i moraju to da razumeju... Ne tražimo nikada ništa preko onog što smo uredno platili, jer plaćanje se makar u Srbistanu nikada ne dovodi u pitanje, zar ne? Sve ostalo je vazda' bilo diskutabilno...:cool:



Inače, kakva su iskustva forumaša sa Globaltel eSIM-om?
 
Zdravo ljudi.
Ja sam juce-prekjuce dopunio dva puta po 1000 din na ono plati kreditnom karticom, platio master card iz moje banke i oba puta dobio bonus po 200 din, pa tako dopunio i moj i zenin broj sa po 1000 i tako klinac dobio 400 gratis za preplatu. Njima posaljem na ono podeli kredit da ne bi vezivao kod njih moju karticu.
A e-sim radi super ustvari ja i ne vidim razlike, sve funkcionise super.
Pozdrav
 
Zdravo ljudi.
Ja sam juce-prekjuce dopunio dva puta po 1000 din na ono plati kreditnom karticom, platio master card iz moje banke i oba puta dobio bonus po 200 din, pa tako dopunio i moj i zenin broj sa po 1000 i tako klinac dobio 400 gratis za preplatu. Njima posaljem na ono podeli kredit da ne bi vezivao kod njih moju karticu.
A e-sim radi super ustvari ja i ne vidim razlike, sve funkcionise super.
Pozdrav
Upravo to je ovde glavni fazon, kao virtuelni mobilni operater, Globaltel mora da poseduje ovakve usluge i servise. Jer i njihova ideja je da korisnik može da obavi gotovo sve online, pored raznih servisa tu je Live Chat, a i korisnička može da se dobije, mada ja zovem isključivo posle 22h ili ujutru pre posla, kada je i najmanje zauzeće. Verovatno će otvarati još poslovnica po većim gradovima kako sada korisnici drugih mreža poput mene masovno prelaze kod njih. Jer svako će da ih preporuči u fazonu da za ove pare trenutno ne može bolje kod nas i pored svih prisutnih bug-ova.

Slanje kartica i ugovora kurirskim službama je za sada veliki minus po meni jer i ovo sve može da se odradi online, karticu kupiš na trafici, a ugovor definitivno online, postoje elektronski potpisi na kraju krajeva. Pa čak i kod nas račun u banci može da se otvori online u celosti (iRačun u Rajfajzenu recimo, full besplatan još uvek, ovde imate i forumaša @uji koji je ekspert za sve vezano za banke 😉), znači ugovor sa Globaltelom je boza. Kurirska služba je omraženi Aks, znači najgori mogući izbor, ali šta da se radi. Kurir je došao na 5 min. od mene iako mu je plaćeno da dođe na adresu, Globaltel ga plaća, ali ovaj jednostavno to ne želi, boli ga uvo, stao je gde njemu odgovara i ako se ne pojaviš u roku od par minuta on pali dalje. Više puta sam kritikovao Aks kao izbor Globaltela jer iako su kurirske službe kod nas mahom katastrofa, Aks ipak prednjači u tome. Kurir naravno bane kad mu se ćefne, čudim se kako uopšte pozove na broj pre isporuke, a pozove naravno kad stigne bukvalno kao da ti visiš na čiviluku i samo na njega čekaš ceo dan, nemaš pametnija posla. Održao sam predavanje batici koji mi je doneo ugovor pre prelaska u Freepaid, tipičan šabanizam kod nas.

U svakom slučaju poželjne su i poslovnice recimo za starije korisnike iako sve može da se obavi preko računara i/ili telefona, čak i na mail-ove odgovaraju brzo za sada.

Ovo ne sme da zadivljuje, ovako mora da se radi da bi se probio pogotovo pored operatera koji su povezani sa najvišim državnim vrhom, monopolisti i pogotovo kada postojiš tek 5-6 god. Znači mora da radi sajt, non-stop, mora da bude dostupna Live i podrška preko telefona ili mail-a. Iako ta podrška mahom samo čita generičke odgovore, tako nešto je "must have".

Razviće se brzo Globaltel, ja ga pratim već 2 godine okvirno, a prošle godine intenzivno i evo već je daleko bolje nego po prvim stranicama ove teme 😉. Treba im dati šansu, po meni uvek treba dati šansu manje poznatom igraču i onome ko pokušava da istera fazon "sve online, kontrola troškova" i sl. Takva je bila mts banka recimo dok je bila samostalna, Mobi banka takođe fura to, ali se ona već jaaako obogatila. iRačun Rajfajzen banke koje sam pomenuo je kompletno u tom fazonu i već ima ogroman broj klijenata jer se lako i brzo prodaje takva priča, da imaš moderan paket, sa minimalno odlazaka u filijalu/poslovinicu, ako je uopšte to potrebno, da preko mobilne app možeš sve da šibaš, da imaš što više opcija na raspolaganju i naravno da se propagira jak share, jer korisnici su sami najbolja reklama...

Caka je samo u tome koja količina profita podvlači crtu kada odustaješ od sopstvene vizije i ideje, kada je balans toliki da ti više nije važan korisnik jer ih ima sjajset i kada će prestati povratna sprega da od silnog bogatstva ipak dobar deo novca ide nazad u razvoj i unapređenje postojećeg...

A, mi smo svedoci kako će Globaltel odoleti ili ne ovom iskušenju, jer već sada je brojka postala i više nego ozbiljna, a svako od nas ga reklamira dalje i prebacuje sve svoje da koriste ovo dok traje 😉
 
Ja sam pre dva, tri dana zvao, ponovo korisnički servis u vezi gubljenja signala nakon završetka poziva i nemogućnosti ponovnog pozivanja dok se signal ne vrati. Potvrdio sam da na telefonu sa jednim sim slotom nemam gubljenje signala. Ali, sam im rekao da ne mogu koristiti nokiu 230 u doba interneta, a i neću da prilagođavam telefon operateru. Obavestio sam ih da nemam gubljenja signala na A1 mreži i spomenuo sam im da se na ovom forumu žale ljudi na gubitak signala. Operater je zabeležio podatke i obavestio me da će me neko kontaktirati.
Ko prati ovaj forum mogao je da pročita da imam problema sa njihovom master karticom, nema otp sms-a, ne mogu ništa da platim. Oni su se nešto pomučili da reše problem ,i kada nisu uspeli obavestili su me da Ipay ima neke radove na sistemu i da se strpim. Inače, ja sam više od dve godine testirao Globaltel mrežu pre nego što sam prebacio broj iz mts-a. Na tom broju sam imao master karticu koju sam prebacio na mts-ov broj. Sve je super funkcionisalo do Decembra. Otkrio sam, pre par dana, da kada želim koristiti master karticu, OTP SMS mi stiže na stari broj. Znači, kada ne mogu da reše problem, oni izmišljaju nešto kako bi se rešili korisnika, u ovom slučaju radovi na sistemu Ipay-a. Operater je i ovo zabeležio, i obavestio me da će me neko nazvati, i da će problem biti otklonjen.
Primetio sam da se globaltel support, u poslednje vreme, slabo oglašava na ovom forumu.
Tu smo :) Problem koji si naveo je najverovatnije nastao jer si koristio 0677 broj kada si otvorio Master Card, nakon prenosa broja, iPay sistem pokušava isporuku OTP koda na 0677 a ne na broj koji si preneo. Mi se obratimo iPay-u i oni ažuriraju podatke.
@Globaltel Support kad planirate da sredite okupi ekipu opciju? :)
Sređeno. :)
 
Evo nama i @Globaltel Support-a na forumu i to cele ekipe, nema zezanja ;). Dobrodosli nazad, trazimo vas danima...

Upravo sam zvao korisnicku podrsku kako bih se raspitao za nekoliko stvari. Prva stvar je bila potpuni nestanak mreze u vise navrata prosle nedelje, bukvalno od kada sam krenuo da koristim Globaltel. Zvanicni odgovor nadleznih sluzbi je ovakav:

Prenosimo Vam odgovor treće strane koja je bila zadužena za provere Vašeg problema, odnosno A1.
Odgovor od A1:

Ovakav fenomen u poslednje vreme sve češće prijavljuju korisnici dual SIM telefona, nezavisno od toga da li zaista imaju dve kartice u uređaju, a nezavisno i od modela odnosn proizvođača telefona.
Sumnjamo da je možda u pitanju neka loša serija chipset-ova za ove uređaje - svi proizvođači mobilnih telefona koriste chipset-ove svega dva ili tri proizvođača.


Dakle, A1 sumnja na lošu seriju čipset-ova kineskih telefona, kao sto je moj POCO X3 NFC. Mislim da ovo sto su pomenuli nje problem jer vec ovde imamo forumasa koji koristi identican telefon kao i ja i nema problema sa mrezom nikakvih ili sam ja bas ubo ćorak od čipset-a?

@Globaltel Support Da li vi mozete da objasnite ovu situaciju i ovaj odgovor A1 operatera? Dakle vec imamo slucaj da se na istim modelima telefona javljaju razliciti slucajevi, neko ima konstantnu mrezu, a ja sam je posle 2 dana koriscenja gubio u vise navrata. Ja sam potom promenio slot za Globaltel SIM posto je hibridni dual SIM u pitanju i od tada nemam probleme i zadovoljan sam mrezom iako signal gotovo nikada nije pun, dosta varira, ali bitno je samo da nema gubitka mreze... Dodatno pitanje je kako sam kod prethodnog operatera na ovom istom telefonu imao konstantnu mrezu uvek, ali nikada je nisam izgubio bukvalno, pogotvo ne u gradu ili stanu kao Globaltel mrezu prosle nedelje. I to bez obzira u kom je slotu bila SIM kartica i bez obzira da li koristim 2 kartice istovremeno, dakle nikada nije nestajala mreza...
 
Tu smo :) Problem koji si naveo je najverovatnije nastao jer si koristio 0677 broj kada si otvorio Master Card, nakon prenosa broja, iPay sistem pokušava isporuku OTP koda na 0677 a ne na broj koji si preneo. Mi se obratimo iPay-u i oni ažuriraju podatke.
Koristio sam 0677 broj sa master karticom, zatim, nakon 2 godine, prebacujem 065 broj u Globaltel, tražim da mi se master kartica prebaci na preneti broj i sve funkcioniše do decembra, kada uzimam dopunu od 2000 dinara, to prolazi ,ali sledeći pokušaj je neuspešan. Sad otp sms dobijam ponovo na stari 0677. Kad će te mi to popraviti?
 
Sada dobijam sms notifikaciju na 065 broj, ali je neuspešna dopuna. Sad su mi pare zarobljene na Master kartici.
 
Malo su se neki izlanuli za drugu opciju, sad više nema ni to. Za te stvari postoji PP, a mogla je i grupna konverzacija da se napravi.
 
Evo da prijavim jednu brljotinu u aplikaciji ( sistemu ).
( nadam se da ce je ispraviti )

Naime koristio sam automatsku obnovu Freepaid paketa naplatom sa Master kartice.
Za MC je bila aktivna promocija , pa se nakuplo dovoljno kredita za automatsku obnovu paketa.
Na pitanje Globaltel Support-u ( preko privatne poruke ) sam dobio odgovor da ako
u aplikaciji ostavim aktivnu opciju Automatska pretplata , a iskljucim Za naplate paketa koristi platnu karticu , da ce se automatska obnova paketa izvrsiti
naplatom sa kredita , a ne preko MC kartice.
Ostavim aktivnu Automatsku obnovu , iskljucim naplatu platnom karticom - i sistem opet izvrsi naplatu sa MC.

Za sledecu obnovu paketa , bez obzira sto ima dovoljno kredita i ako je aktivna opcija Automatska pretplata a izbrisu se podatci o MC , paket mora da se obnovi rucno.
 
Malo su se neki izlanuli za drugu opciju, sad više nema ni to. Za te stvari postoji PP, a mogla je i grupna konverzacija da se napravi.
Izlanuo sam se ja, znam da neces direktno da prozivas, ali ja sam pomenuo da ipak radi servis. Namera je bila da ljudi mogu da ga koriste jer ako kazes da ne radi i to tvrdi i sam Globaltel, a zapravo radi, zasto da ljudi ne znaju ili da zna samo jedan korisnik? Iskreno mi nije palo napamet da pravimo grupnu konverzaciju, a mogao je bilo ko od vas da me opomene za to i obrisao bih post i napravili grupnu u rekordnom roku. U svakom slucaju je nauk za ubuduce.

U poslednjem razgovoru sa podrskom sam takodje pitao i za ovo da li i dalje vazi akcija i pravio se blesav, dobio negativan odgovor, ali nisam hteo to da pominjem bas iz gore navedenih razloga.

Ne bi to svakako trajalo dugo (mozda nije radilo vec sutradan), najpre se ne zna da li je bas ovaj forum uticao da Globaltel batice bas srede da ne radi vise, ali situacija jeste cudna na ovoj temi s'obzirom da se povremeno javlja podrska onog virtuelnog operatera o kome pisemo i koji cita detaljno ili ne sve ove komentare. Ali, niko ne zna kada ce se oni javiti, a nisu se javljali poduze vreme i kazem opet posto ukazujes da ima PP, uvek sibni poruku i resavamo stvar po dogovoru. I mi ovde smo bajagi neka ekipa, prenosimo svoja iskustva i jedni drugima ukazujemo ako nesto valja, ne valja itd.

U svakom slucaju bar su aktuelne akcije i servisi sada stabilizovani (bar to tvrde ovi zvanicni kanali, a eto ni to nije radilo pa je i za to moralo da se napinje vise puta) i ljudi ce imati koristi od toga, jer vecina nas ce prenositi iskustva o vise trenutnih benefita ovde i svoja negativna sa ex operaterima koja su izazvala prelaz u ovu mrezu uz najcesci prenos broja. Tako da sa "Okupljanjem ekipe" vec moze da se napravi dodatni bonus, narocito bitan onima koji posalju svoj referal novom korisniku jer kao sto smo pominjali, tada inicijator referal linka (odnosno onaj koji je reklamirao Globaltel) dobija naredna 3 meseca po 30% uplate novog korisnika kao bonus na svoj kredit, naravno dok god su uplate u kontinuitetu, dakle bez pauza. A, novi korisnik po 5GB naredna 3 meseca sto opet nekom moze da znaci i zasto jednostavno da ne iskoristi to sto se nudi.

PS. Svima lepo, kao nekad kad si kondukteru u vozu davao mito prakticno, tako sto podelis cenu karte sa njim, ti platis duplo manje, a on za mesec dana ni kriv ni duzan zaradi bar 3 mesecne plate i hvali se tako godinama. Isto lepo sa ovom i nama i Globaltelu ciji se broj korisnika zbog bahacenja ostalih operatera svakodnevno naglo uvecava...


@sasa022 Nazvacemo ovo sasvim slucajnim i nenamernom bug-om 😉
 
  • Like
Reagovanja: uji
Nazad
Vrh Dno