Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

@Globaltel-supp hvala na info za parking, u mom slučaju u pitanju je bilo plaćanje parkinga u Kruševcu.

Može li info o korišćenju stranih brojeva na SIM-u?
 
@Globaltel-supp hvala na info za parking, u mom slučaju u pitanju je bilo plaćanje parkinga u Kruševcu.

Može li info o korišćenju stranih brojeva na SIM-u?

U Kruševcu nam na žalost ne radi i dalje parking servis.

Strane brojeve možete da koristite kroz Globaltel aplikaciju. Imate mogućnost da ih kupite i da budete na njima dostupni koliko god želite (u podešavanjima možete da upalite ili ugasite dostupnost broja).
Strani brojevi mogu da primaju i ostvaruju pozive, ali ne primaju sms poruke niti mogu da ih pošalju.
Strane brojeve zakupljujete na mesečnom nivou i mnogo je bitno da ih obnovite svakog meseca, jer ukoliko ne obnovite broj on se gubi i mi ne možemo da Vam ga vratimo.
Da li Vas još nešto interesuje vezano za strane brojeve ?
 
Sve je jasno, hvala najlepše. Ujedno pohvala za učešće na ovom forumu :like: :)
 
Hvala Puno na odgovorima :)

Videla sam da se vodi se polemika kako da se obrise stari broj (nakon sto korisnik odabere novi broj, ostavljamo mu i stari, moze da se koristi samo kroz aplikaciju)

- neki korisnici su odabrali novi broj tokom kupovine, a neki posle odredjenog perioda korišćenja starog broja, zbog toga smo smatrali da je bolje da korisniku ostane i stari broj (ukoliko neko bude želeo da ga kontaktira na isti)
- ukoliko korisnik ne želi da koristi stari broj može uvek u aplikaciji da podesi da je nedostupan i neće dobijati pozive na njega
- ukoliko ipak želi ponovo da ga koristi, u aplikaciji ima mogućnost da vrati taj broj na sim karticu, a da novi broj bude dostupan samo u aplikaciji
- u suštini Globaltel je zeleo da ostavi korisnicima da odluče šta im više odgovara i pre svega nije hteo da ih uskrati za drugi broj ukoliko im ikad zatreba

Lepo je sa vaše strane što imate i takve stvari na umu, ali zaboravljate da je reč o usluzi koja se odnosi na PROMENU postojećeg broja, a ne na DODAVANJE broja postojećem broju. Lepo je i što mislite na one koji bi se nekim slučajem vratili na stari broj, ali isto tako bi bilo lepo kada bi ste onim drugima, koji ne žele više da koriste stari broj, omogućili uslugu da ga u potpunosti izbrišu. Mene je zbunilo i nimalo prijatno iznenadilo kada sam u aplikaciji video da je moj stari, zamenjen broj, još uvek aktivan. Naravno, opcije za brisanje tog broja nema kao što to imaju oni koji kupuju brojeve preko vaše aplikacije.

Sve u svemu, da sam znao da je tako, ja ne bih ni koristio ovu uslugu, već bih preko vašeg sajta naručio svoj trenutni Globaltel broj koji ne bi bio opterećen starim brojem. Doduše, pre promene broja iščitavao sam neke stvari na vašem sajtu i nigde nisam našao da se promenom postojećeg broja isti zadržava!?

... ili da mi izbrišete ovaj novi broj pa da isti naručim preko sajta?

Kako god, omogućite nam tu opciju što pre ili je pojedinim korisnicima (kao na primer, meni) odradite na zahtev.

Lep pozdrav :)
 
Poslednja izmena:
@Globaltel-supp
Kada se ocekuje da pustite postpaid tarife i dal ima nekih naznaka kako ce da izgleda ponuda?

Sent from my LG G4 using Tapatalk
 
Lepo je sa vaše strane što imate i takve stvari na umu, ali zaboravljate da je reč o usluzi koja se odnosi na PROMENU postojećeg broja, a ne na DODAVANJE broja postojećem broju. Lepo je i što mislite na one koji bi se nekim slučajem vratili na stari broj, ali isto tako bi bilo lepo kada bi ste onim drugima, koji ne žele više da koriste stari broj, omogućili uslugu da ga u potpunosti izbrišu. Mene je zbunilo i nimalo prijatno iznenadilo kada sam u aplikaciji video da je moj stari, zamenjen broj, još uvek aktivan. Naravno, opcije za brisanje tog broja nema kao što to imaju oni koji kupuju brojeve preko vaše aplikacije.

Sve u svemu, da sam znao da je tako, ja ne bih ni koristio ovu uslugu, već bih preko vašeg sajta naručio svoj trenutni Globaltel broj koji ne bi bio opterećen starim brojem. Doduše, pre promene broja iščitavao sam neke stvari na vašem sajtu i nigde nisam našao da se promenom postojećeg broja isti zadržava!?

... ili da mi izbrišete ovaj novi broj pa da isti naručim preko sajta?

Kako god, omogućite nam tu opciju što pre ili je pojedinim korisnicima (kao na primer, meni) odradite na zahtev.

Lep pozdrav :)

Poštovani,

Molim Vas pozovite danas naš call centar 06771234, prenećemo Vaš problem i obrisaće se broj telefona koji Vam smeta. Potrebno je da potvdite svoj novi broj telefona call centru.
 
Da li je moguće prebaciti i zadržati ceo broj iz druge mobilne mreže?
 
Не зависи то од Глобалтела или МТС-а.Мобилни оператори имају обавезу преноса броја већ дуго,што је добро за кориснике.Него да ја питам,опет,зашто се уз картицу не добија ПИН?Није ми то уобичајено.
 
Ne verujem da je operater duzan da PRIMI prenos broja, vec da omoguci?
GlobalTel nije omogucio prenos do skora tek tako, morala je da se kupi ona skupa kartica od 750din ranije.
 
Ako je nekom potrebno, dve Globaltel kartice su mi verovatno višak.

Na obe je moguće aktivirati duple GB (20 GB za 799 dinara) do kraja marta, odnosno maja.
Obe funkcionišu i sa APN vipmobile i APN globaltel.

Jedna ima 48 GB (32 GB sada i dobijace jos po 4 GB svakog meseca do maja bez ikakve uplate).
 
Ново ажурирање:D

What's New
– Zbog izmena zakona samo registrovani korisnici će nastaviti korišćenje Mastercard® kartica. Izvinjavamo se na neprijatnosti koju smo izazvali radimo na razrešenju problema.
 
Danas sam primetio da mi je iskljucena opcija "automatska obnova" i da ne moze da se ukljuci. Inace posedujem paket 4Gb + 4Gb .Posto tog paketa vise nema u ponudi, verovatno je je to razlog nemogucnosti obnove istog.
 
Danas sam primetio da mi je iskljucena opcija "automatska obnova" i da ne moze da se ukljuci. Inace posedujem paket 4Gb + 4Gb .Posto tog paketa vise nema u ponudi, verovatno je je to razlog nemogucnosti obnove istog.
Isto sam primetio. P(ostali) su i oni šibicari. Idu na kartu da zaboravis da obnovis pa da ti propadne ono sto si prenosio neiskorišćeno ranije.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Zar nije to i najavljeno da traje 12 meseci?
 
Danas sam instalirao njihov aplikaciju odmah sam dobio virtuelni broj. Pozivanje na taj broj radi odlično na 4G mreži. Još nisam upaltio nikakav kredit, pa nisam siguran šta mi od funkcionalnosti zapravo nedostaje.

Ono što sam probao, redirekcija VIP na virtuelni broj NE funkcioniše. Kaže broj nije dostupan.
Ako budem imao fizičku GT karticu, da li ću moći da redirektujem pozive na VoIP GT aplikaciju sa tim brojem?
 
Meni je radilo VIP-GT bitno je da na vip broju imas kredita i da je GT Broj u formatu 0677/xxx-yyy znaci da nije 0677/xxxx-yyy kakav sam dobio sa aplikacijom a sa sim u 6 cifrenom formatu.
MTS-Globaltel meni da preusmerim nije poslo za rukom.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ok, to je to, mora šestocifreni tj. fizički broj, ne ovaj virtuelni. Kupiću karticu, pa ću da probam.
 
Sorry, malo menjam temu. :) Primecujem u poslednje vreme jedan bug u najnovijoj verziji aplikacije. Na kartici sa primljenim i pozivanim brojevima, ako duze zadrzim prst na nekom od brojeva kako bih otvorio meni sa opcijama, ako kliknem na opciju za brisanje broja, aplikacija se crash-uje i ne mogu nikako obrisati neki od brojeva. Da li je jos neko primetio ovaj problem?
 
Ja imam samo nekoliko brojeva, ali radi OK. Da li si probao d stisneš na tri tačkice s strane, ne zadržavanjem prsta?
 
Ja sam letos preusmeravao sa Vipa i na virtuelni broj i radilo je to ok. Jedino ako su skoro nešto menjali pa da sad neće.
 
Sorry, malo menjam temu. :) Primecujem u poslednje vreme jedan bug u najnovijoj verziji aplikacije. Na kartici sa primljenim i pozivanim brojevima, ako duze zadrzim prst na nekom od brojeva kako bih otvorio meni sa opcijama, ako kliknem na opciju za brisanje broja, aplikacija se crash-uje i ne mogu nikako obrisati neki od brojeva. Da li je jos neko primetio ovaj problem?
Aplikacija se ruši kad pokuša da se kopira ili briše broj iz liste poziva, čini mi se da je počelo pre dva ažuriranja. Ne pomažu ni tri takčkice.

Preusmerenje na virtuelni sedmocifreni broj je radilo sa telenora. Sad imam šestocifreni i takođe radi bez problema.
 
Samo da potvrdim; preusmeravanje sa Telenora na virtuelni sedmocifreni Globaltel broj radi normalno.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Jedno mozda glupo pitanje...
Dal moze sa virtualnog broja da se ukljuce mobilni podaci?

Sent from my LG G4 using Tapatalk
 
Aplikacija se ruši kad pokuša da se kopira ili briše broj iz liste poziva, čini mi se da je počelo pre dva ažuriranja. Ne pomažu ni tri takčkice.

Preusmerenje na virtuelni sedmocifreni broj je radilo sa telenora. Sad imam šestocifreni i takođe radi bez problema.

Znaci ipak je bug. Pisao sam Globaltel podrsci, videcemo sta ce uraditi.
 
Upravo sam pokušao opet i redirekcija radi bez greške. Danas sam pokušao dva puta i nije radilo.
Da li je neko utvrdio šta je minimum internet protoka/ping da bi voice radio ovako dobro kao preko 4G mreže?
 
Protok za 3G ili 4G nije problem, ako je samo za VoIP rezervisano min 160/160 Kb/s, to bi trebalo da bude dovoljno. Problemi češće nastaju zbog pinga ka serveru. Zato 3G i nije bio baš dobro rešenje za VoIP.
 
Ja sam prezadovoljan kvalitetom zvuka i stabilnošću veze, koristim aplikaciju praktično svakodnevno, doduše uz kvalitetan internet, Telenorov 4G net i preko WiFi.
 
Nazad
Vrh Dno