Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Ljudi, Globaltel podržava eSIM? Kako funkcioniše da ako posle eSIM ponovo kupim telefon koji ga ne podržava? Ponovo po plastiku u poslovnicu?

I još nešto. Pošto koristim 2 broja, mogu li da na 1 eSIM stavim oba? Pošto sam kupio telefon koji podržava 1 sim + 1 eSIM.
 
Super, ja baš pre pitah ima li problema sa notifikacijama kod prenetih brojeva kao pre, kažu nema, sad opet čitam da ima.


To znači može, teoretski sa bilo kim odavde ko je na Globaltelu, prebacim 500 din. sa mog broja, taj neko mi ih vrati i važenje kredita se produži kao kod redovne dopune?
Mislim da se tako produzava kredit samo na 30 dana, ne i na 90.
 
Poz!
Neko je pito za poruke kod prenetih brojeva,
u zadnja dva meseca je rešeno stizanje poruka o dopuni, isteku i obnovi paketa.
E sad da li recimo kada se pokušate pozvati sa drugog broja a niste trenutno dostupni na tom glavnom broju da li vam od globaltela stigne poruka da ste dostupni?
 
Imam više globaltel brojeva, telefoni, alarmne centrale, video nadzor... U aplikaciji na mom telefonu su ubačeni svi ti brojevi i sad kad hoću da aktiviran na nekom broju neki paket neće da prihvati (da aktivira) ima kredita na tom broju. Onda zovem call centar, kažu moraš u telefon karticu pa *100# da aktiviraš, kažem ženi to je 200km od mene u alarmnoj centrali negde na tavanu.... pa zaćuti... problem već duže vremena sa aplikacijom, jel ima neko rešenje da mogu aktivirati preko aplikacije paket za određeni broj?
Hvala
 
@coxa da li je problem isti uz logovanje preko Globaltel sajta?
 
@coxa da li je problem isti uz logovanje preko Globaltel sajta?
Pa tamo ne vidim ostalih 6brojeva, samo ovaj što mi je u telefonu (glavni).
Ostalih 6brojeva se vide samo u aplikaciji telefona.
Kad ukucam broj što mi je u alarmnoj centrali šalje se na taj broj sms sa kodom. Al ne mogu videti sms...
 
Ako su brojevi registrovani na tvoje ime , mislim da nije nikakav problem da operater iz call centra aktivira zeljeni paket.
 
Ako su brojevi registrovani na tvoje ime , mislim da nije nikakav problem da operater iz call centra aktivira zeljeni paket.
Jesu svi brojevi su registrovani. Neće, jel kaže odakle znam da ste vi ..
Jel ima neko isti problem u aplikaciji da ne može aktivirati na drugom broju paket koji je ubačen u aplikaciji?
 
Ima tih problema na Globaltelu :( , ali budi uporan , zovi sa jednog svog registrovanog broja par puta i reci operateru svoje podatke tj. ime i JMBG i trazi da proveri koje registrovane brojeve imas .
Kada ti kaze zeljeni broj , onda mu reci da rucno aktivira paket i da podesi automatsku reaktivaciju .
 
Ima tih problema na Globaltelu :( , ali budi uporan , zovi sa jednog svog registrovanog broja par puta i reci operateru svoje podatke tj. ime i JMBG i trazi da proveri koje registrovane brojeve imas .
Kada ti kaze zeljeni broj , onda mu reci da rucno aktivira paket i da podesi automatsku reaktivaciju .
Mene zanima, dali ima neko isti problem ko ja sa aplikacijom?
 
Pa napisao sam da ima identicnih slucajeva .
( prelistaj temu ) .
Ponekad aktivacija ne prolazi ni iz USSD menija.
Moraju operateri rucno da aktiviraju zeljeni paket.
Ako je vise brojeva registrovano na tvoje ime , nije nuzno potrebno da zoves sa onog na kom zelis aktivaciju paketa.
 
Ali zaboravljas da je to ipak mts i da oni izmisljaju pravila, odnosno, najverovatnije drug clan operater nema pojma i trazi izgovor.

Za deaktivaciju apolona su mi u jednom momentu trazili da zovem sa fixnog broja! Bez obzira sto je mobilni broj naveden na svim ugovorima. Pitao sam koja im je to fora kad je 50% fiksnih brojeva uvaljeno i ljudi to vise ne koriste! I odmah sam im rekao, sledeci put kad budete hteli da mi nesto uvalite, zovite na fixni, pa cu momentalno prihvatiti svaku vasu ponudu. Naravno da je izvrsio zahtev, nista vise nije prokomentarisao.
 
Dok mts nije prepravio staru aplikaciju moj globaltel radio je besprekorno.
 
Imam dva broja na globaltelu,i interesuje me ovo oko registracije,tamo na sajtu kada gledam pise zelenim slovima "registrovan" a iznad toga "registracija".A ja se ne secam da sam registrovao te brojeve,ono sa slikanjem licne karte.Jedan sam prebacio iz Vip-a,a drugi je kupljen na trafici.
 
Imam dva broja na globaltelu i na sajtu pise zelenim slovima "registrovan" a iznad toga "registracija". Ne secam se da sam registrovao te brojeve.Jedan sam prebacio iz Vip-a,a drugi je kupljen na trafici.
Taj koga si preneo ako je bilo tokom vlasništva pokojnika, onda su te registrovali. U slučaju da za drugi nisi popunjavao registracionu formu ili odradio telefonsku registraciju, taj broj je najverovatnije neregistrovan.
 
Imam više globaltel brojeva, telefoni, alarmne centrale, video nadzor... U aplikaciji na mom telefonu su ubačeni svi ti brojevi i sad kad hoću da aktiviran na nekom broju neki paket neće da prihvati (da aktivira) ima kredita na tom broju. Onda zovem call centar, kažu moraš u telefon karticu pa *100# da aktiviraš, kažem ženi to je 200km od mene u alarmnoj centrali negde na tavanu.... pa zaćuti... problem već duže vremena sa aplikacijom, jel ima neko rešenje da mogu aktivirati preko aplikacije paket za određeni broj?
Hvala
ista situacija, imam kamere u selu i nije htelo da aktivira paket preko aplikacije nego sam morao da odem da ubacim i pozovem kol centar baš s tog broja na koji se aktivira....
 
Paket je 2 gb a ovih 30 su od skoro ubacili kao bonus tako da sad imaš na najjeftinijem paketu 32gb svaki mesec, i prenose se ako ih ne potrošiš....
 
Mene zanima, dali ima neko isti problem ko ja sa aplikacijom?
Da. Održavam par brojeva i 1 neće preko app da se aktivira dopuna. Ako je u app aktivirano "automatska dopuna" to radi bez problema. Možda će morati jednom da se odradi dopuna sa te kartice možda i pozove call centar ali onda nakon aktivacije automatske dopune dalje je samo bitno da ima para na tom broju.
 
U poslednjih nekoliko meseci imam problem sa kvalitetom zvuka dok razgovaram.

Posle 15tak min, počne da mi secka zvuk da jedva razumem sagovornika. Često i oni mene ne čuju dobro. Ne svaki put ali dosta često. To se dešava kada zovem broj u bilo kojoj mreži.

Da li neko ima sličan problem?

Koristim globaltel 2 i po godine.
 
U poslednjih nekoliko meseci imam problem sa kvalitetom zvuka dok razgovaram.

Posle 15tak min, počne da mi secka zvuk da jedva razumem sagovornika. Često i oni mene ne čuju dobro. Ne svaki put ali dosta često. To se dešava kada zovem broj u bilo kojoj mreži.

Da li neko ima sličan problem?

Koristim globaltel 2 i po godine.
Na žalost i kod drugih provajdera je slična stvar .
Koristim A1 , MTS isto je .
 
Nazad
Vrh Dno