Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

U tome je problem, paket nije obnovljen a novac skinut sa kartice
Pozovi korisnicki servis kako bi otvorili tiket za proveru, verovatno će ti tražiti prve 4 i zadnje 4 cifre kartice i iznos koji je u pitanju.
 
Danas dobio sms poruku da na platnoj kartici nema dovoljno sredstava za obnovu freepaid paketa a novac skinut sa kartice!?
Jel se nekome ovako nesto desavalo?
Nije mi se to konkretno dogodilo, ali definitivno im baguje taj sistem naplate ponekad. Imam dva broja sa aktiviranom automatskom obnovom sa iste platne kartice. Sve normalno funkcioniše da bih prošlog meseca video da nije prošla obnova za jedan od brojeva i za njega stoji "Nema aktivnog paketa". Zovnuo ih, brzo rešili sve i vratili sve što je bilo na broju, ali nemaju objašnjenje zašto naplata nije prošla (kartica važeća, ima sredstava). Ostavio sve isto i ovog meseca uredno prošla obnova za oba broja sa iste te kartice :)
 
Da li je moguće prebaciti A1 pripejd broj (nov, kupljen pre par dana) u globaltel i dobiti 200gb za prenos broja
 
Nisam od onih koje mrze da prelistaju temu i pitaju ono što ima na pretposlednjoj stranici, ali nisam odavno pratio temu (bar 6 meseci), a preobimno je da čitam postove od aprila do kada sam pratio. Zanima me sledeće:
1. ima li još problema sa prenetim brojevima? Svojevremeno je bilo da ako se uzme originalni Globaltel broj, onda radi dobro, a sa prenetim je bilo svakakvih problema, pa je iz tog razloga glavni savet bio da se sporedni broj može preneti u Globaltel, a glavni nikako. Je li to ispeglano ili je i dalje ista stvar?
2. ima li još problema sa notifikacijama (banke i ostalo) i sl.?
3. ima li nekih novih problema i kakvi su generalno utisci od kad ih je uzeo mts, jesu li mreža i usluge bolji ili lošiji nego kad je vlasnik bio Masnokosi?

Hvala.
 
Ja
Nisam od onih koje mrze da prelistaju temu i pitaju ono što ima na pretposlednjoj stranici, ali nisam odavno pratio temu (bar 6 meseci), a preobimno je da čitam postove od aprila do kada sam pratio. Zanima me sledeće:
1. ima li još problema sa prenetim brojevima? Svojevremeno je bilo da ako se uzme originalni Globaltel broj, onda radi dobro, a sa prenetim je bilo svakakvih problema, pa je iz tog razloga glavni savet bio da se sporedni broj može preneti u Globaltel, a glavni nikako. Je li to ispeglano ili je i dalje ista stvar?
2. ima li još problema sa notifikacijama (banke i ostalo) i sl.?
3. ima li nekih novih problema i kakvi su generalno utisci od kad ih je uzeo mts, jesu li mreža i usluge bolji ili lošiji nego kad je vlasnik bio Masnokosi?

Hvala.
Ja sam moj primarni broj preneo u Globatel , sve je radilo kako treba . Cak nisam ni zvao banku da kazem da sam promenio operatera. Stizale poruke od banke i sve funkcionisalno kao pre dolaska u Globatel. Ali sam bio kratko samo 60 dana , presao u A1 promocija godinu dana besplatan Mega plan.
 
Nisam od onih koje mrze da prelistaju temu i pitaju ono što ima na pretposlednjoj stranici, ali nisam odavno pratio temu (bar 6 meseci), a preobimno je da čitam postove od aprila do kada sam pratio. Zanima me sledeće:
1. ima li još problema sa prenetim brojevima? Svojevremeno je bilo da ako se uzme originalni Globaltel broj, onda radi dobro, a sa prenetim je bilo svakakvih problema, pa je iz tog razloga glavni savet bio da se sporedni broj može preneti u Globaltel, a glavni nikako. Je li to ispeglano ili je i dalje ista stvar?
2. ima li još problema sa notifikacijama (banke i ostalo) i sl.?
3. ima li nekih novih problema i kakvi su generalno utisci od kad ih je uzeo mts, jesu li mreža i usluge bolji ili lošiji nego kad je vlasnik bio Masnokosi?

Hvala.
Ja imam tri broja u globaltelu jedan je original, dva preneta i sve radi, barem meni.

Što se tiče mts mreže ako si ima broj tamo znaš kakva je, zavisi gde živiš u većim gradovima je ponekad zagušenje u manjim odlučno radi. U poređenju sa kad su bili na A1 internet je lošiji, ali recimo zato ja imam signal tamo gde ga nisam imao na A1, naročito u selu.
 
A1 konfiguracija baznih stanica po ruralnim sredinama je građena da pokrivaa GSM 900 odnosno 5G 700 MHz. Prevelike su im udaljenosti. Tako da to je neka prednost mtsa dok ne dodje 5G. Tipa kod mene na selu ima drvored između bazne stanice i 1800 Mhz ne može da ga probije dok 100 metara dalje na uzvišenju gde ima direktnu optičku vidljivost izvlači solidnu jacinu iako je dalje. Tako da eto drvored me zeza 🤣
 
Ovo što stoji da se prenosi neiskorišćen sadržaj - ako sam na prepaidu i imam recimo 100 minuta i 2 GB preostalo, ako se aktiviraju novi minuti i net pre isteka 30-og dana, sve se prenosi u novi? Da li se prenosi samo neiskorišćen sadržaj iz poslednjeg meseca ili sve što se do tada akumuliralo tokom više meseci?
 
Evo iskustvo nakon 10 dana u globaltelu. Presao sam iz Yettela jer su nenormalni sa cenama. Da sam znao,presao bih mnogo ranije,jos pre neku godinu. Odlican signal,internet,aplikacija jednostavna ali pregledna i laka. Za sada cista 10 za Globaltel. Koliko ce trajati ovako,nadam se sto duze.
 
Drugaru prestao da radi fripejd paket odjednom a produžen paket pre 7 dana. Na app kaže nemate aktivan paket a 0677-1234 ne moguće dobiti vrv zbog istog problema gužva. Jel desilo još nekom?
 
Isto, supruzi i meni.


Takođe, trenutno ne može da se proveri kredit piše rsd i gb.
Ukucao broj 2 stanje, isto.
Danas kad mi stigla poruka da mi paket ističe sutra pisalo je da imam još 473 gb, a kad nekog zoveš kaže nemate dovoljno kredita, a imam 2.200 din.
Isto, supruzi i meni...

Takođe, kad nekog pozovem,
nemate dovoljno kredita za ovaj poziv.
Kad proverim stanje, piše rsd i gb.
Ukucam broj 2 da mi stigne poruka sa stanjem, isto.
Danas kad mi stigla poruka da mi ističe paket sutra pisalo je da imam 473 gb.

Korisnički servis je takođe nemoguće dobiti.
Od još jedne osobe sam dobio potvrdu da je ista situacija, tako da je do njih nešto.
 
Isto je i kod mene imam aktivan freepaid jos 27 dana i 1465din kredita. Dolazni pozivi rade dok za odlazne kaze da nema kredita, a 06771234 ne radi ni sa drugih mreza kad se zove.
 
Isto stanje i kod mene i kod mnogih drugih korisnika. Čekam već 15 minuta da mi se jave operateri ali uzalud. Neki ozbiljan problem nastao
 
Meni nije htela da prodje ni dopuna.
 
Kažu da se radi na rešavanju problema i da će nam biti vraćeno sve što su uzeli. E sad kad?
 
Kakva su iskustva generalno sa Globaltelom od kad ih je preuzeo Telekom? Nema više problema sa 2FA i slicno?
 
Evo iskustvo nakon 10 dana u globaltelu. Presao sam iz Yettela jer su nenormalni sa cenama. Da sam znao,presao bih mnogo ranije,jos pre neku godinu. Odlican signal,internet,aplikacija jednostavna ali pregledna i laka. Za sada cista 10 za Globaltel. Koliko ce trajati ovako,nadam se sto duze.
E blago tebi.
 
Šta više, čini mi se da se i više piše o problemima od kada nisu podstanari A1 mreže. Mada to je moj lični utisak, možda grešim :)
 
LOL
Na jednom broju posle sinocnjeg glicha vratili su mi 20gb i 50min, umesto 800+ minuta koliko je bilo pre njihovog kvara. Zena u call centru me je otkacila na keca, kaze da im pisem mejl.

Ode broj u A1.
 
Nazad
Vrh Dno