Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Ovo sam bas provjerio ovih par dana, i potvrdjeno je da skida minute iz paketa iako zovem drugog Globaltel korisnika (regularnim putem)?! Da li neko drugi isto ima ova “neprijatna” iskustva?

Samo putem app-a ne skida minute..
Molimo te da nam prolsediš broj telefona u inbox kako bi smo izvršili proveru. Kada imaš bilo koji aktivan paket, npr. 5GB pozivi u Globaltel mreži su ti besplatni.
 
Jel vam ok radi ova nova aplikacija 2.8.6? Imam problem gde mi uopste ne prikazuje stanje kredita, kao ni koji trenutno paket koristim, a samim tim ne mogu da udjem da produzim ili aktiviram automatsku dopunu. Sto se starijih verzija tice, 2.7.4 mi uopste ne radi, stalno izbacuje iz aplikacije, dok 2.6.3 stalno izbacuje sistemsku gresku kada se kuca pin iz sms poruke
Nova aplikacija 2.8.6 nista ne radi (bar kod mene) ,dok 2.6.3 radi sve bez problema, verzija 2.7.4 nisam ni probao jer 2,6,3 radi sve
 
Meni je 2.7.4 radila super na Note 4, ali na S22u samo krešuje. Jednostavno ne može ni da se upali.

2.8.6 je sva bagovita (pozivi iz imenika, poruke, prikaz kredita kasni iako je stigla poruka za uplatu...)
 
Nije mi jasno u cemu je fora. Najradije bih se vratio na 2.6.3, ali nema teorije, izbacuje mi gresku kada kucam pin za prijavu, a nakon vise pokusaja izbaci ono da sam omanuo pin 3 puta i da pokusam za sat vremena, pokusavao koliko puta nakon tih sat vremena pauze zbog "pogresnog pina" i opet sve isto. Na 2.8.6 mi odmah udje u aplikaciju kada unesem pin i tu mi rade pozivi i tv, dok poruke nisam testirao, ali mi je problem sto uopste ne registruje paket i kredit(stoji prazno kao kada aplikacija nije povezana na net).

Probacu jos koji put, ali polako prelazim u mazohizam pokusavajuci da aktiviram 2.6.3. Gde sam i odradio fabricki reset telefona?! Nadam se da na sajtu moze nekako da se aktivira automatska obnova, ako nista drugo probacu da instaliram ovu novu na nekom drugom telefonu, da vidim bar samo da aktiviram to(2.6.3 sam vec pokusavao ali nije htela)
 
Poslednja izmena:
Uspeo da aktiviram staru 2.6.3, vise nema cackanja, posle ovoliko zezanja ne pada mi na pamet da instaliram bilo koju buducu novu verziju aplikacije dok svi ne potvrde da radi kako treba.
 
Kontakt centar podrške ne radi, uspostavi se veza javi se automat i odmah se prekine. A vidim da ni chat podrške na sajtu sada nema.
 
Telefon mi je stari, nemam VoLTE na njemu. Ne znam sta da radim, ovo mi je vrlo vazna stvar a ne radi.
Da li je to sms kao drugostepena verifikacija kada se loguješ?
Jedna od solucija ti je da ne koristiš sms nego neku aplikaciju za autentifikaciju. Kao npr Google Autentifikator. To je i bezbednije nego sms. Ja sam to podesio za većinu naloga koje imam.
 
Može li da se pošalje dopuna sa jednog globaltel broja na drugi globaltel broj?
Nisam nigde našao kako se to radi, i koliki je najmanji iznos za slanje dopune?
 
Jel postoji nacin da se vrate minuti i podaci, ako istekne paket? Hteo preko aplikacije da aktiviram novi paket, da bih aktivirao automatsku obnovu, ali se nesto zabagovalo i nikako da se spoji na net, dok sam se setio da mogu da obnovim i preko *100# taman mi stigla poruka da je paket istekao


Gde da nadjem tu verziju?
https://m.apkpure.com/globaltel/rs.globaltel/versions To su ti sve verzije

Ne zaboravi da isključiš automatsko ažuriranje u play prodavnici
To mi je uvek iskljuceno
 
Jel postoji nacin da se vrate minuti i podaci, ako istekne paket? Hteo preko aplikacije da aktiviram novi paket, da bih aktivirao automatsku obnovu, ali se nesto zabagovalo i nikako da se spoji na net, dok sam se setio da mogu da obnovim i preko *100# taman mi stigla poruka da je paket istekao
Naravno. Javi nam se u privatnoj poruci :)
 
Da ovde proverimo ovo:

Po rečima devojke iz Kol centra, registrovani Globatel korisnici i u romingu mogu besplatno pozivati Kol Centar.
 
Da ovde proverimo ovo:

Po rečima devojke iz Kol centra, registrovani Globatel korisnici i u romingu mogu besplatno pozivati Kol Centar.
Преко апликације сигурно да може, овако нормално тешко. :LOL:
 
Sestrić iz drugog pokušaja aktivirao dodatak 5 GB Roming zona 1 i otputovao u Tursku.
WiFi u smeštaju radi očajno, ne može se obaviti iz aplikacije razumljiva konverzacija.

Mobilni internet, šta god uradili i pokušavali da uradimo sa Kol centrom, nema nikakvog protoka podataka.

Kako je morao da obavi neke privatne i poslovne razgovore, a i ja sam značajno doprineo davanjem detaljnih instrukcija šta da radi, za 4 dana, slistio je ~ 2000 dinara Globaltel kredita.

Sve sam to danas po četvrti put preneo Kol Centru, tražio detaljnu proveru da li je u sistem zaista aktiviran Roming paket, tražio da ga resetuju ili bilo šta, ali
devojka iz Kol centra je uporno insistirala da lično sa sestrićem prođe sva podešavanja.
I još upornija je bila u tvrdnji da mu razgovor neće biti naplaćen jer su svim registrovanim korisnicima pozivi ka Kol centru besplatni i u romingu.


Rekoh proverićemo to sa podrškom i korisnicima na bencmark forumu.
 
Zašto se mučio kada je imao u lokalnim prodavnicama telefona pakete od 20gb za 20€...
Plus što je taj broj mogao da iskoristi za registraciju na turski Netflix i slično.
 
Sto Globaltel nema neki svoj zvanicni blog gde mogu da odgovaraju na pitanja korisnika nego se dopisujemo sa njima na ovom forumu ?
 
Kakva je situacija sa romingom u Severnoj Makedoniji? Da li moram da dokupil dodatak?
 
Ako si uplatio freepaid paket, dobijaš 1 GB u Zoni 1 u koju spada i Makedonija
 
Nazad
Vrh Dno