Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Pretpostavljam da @kalin62 , kao i dobar deo nas ovde misli da je postpejd, a još o ugovornoj obavezi da ne pričamo, vid dobrovoljnog zarobljeništva 😁
Da neg ja ne razumem previše sta je razlika između prepaid sa mesečnim dodacima i postpaid paketa?
Zanemari ugovornu obavezu. Ako imam minute i sve drugo i u 21. Veku gde postoji prepaid doplata i plaćanje računa online. Ne vidim vise neku razliku između dva pojma?
 
Razlika je u tome što kod prepaida moraš da misliš unaored (moraš prvo da platiš pa onda koristiš), dok kod pospaida ne razmišljaš (koristiš, pa posle platiš).
 
Da ne iščitavam sad celu temu...
Kevi ističe kod Telekoma ugovor, a iznervirali su me ovim paketima. Njoj je neophodno da ima minute i sms, neograničene ako je moguće, ka svima. Elem, ovaj freepaid upravo to nudi (ako dobro pročitah) i to za 900 dinara (do kraja avgusta je akcija). Ima tu i nekog interneta. Dakle, njoj uopšte nije potrebna aplikacija, niti ću joj aktivirati. Zanima me kako mreža funkcioniše za korišćenje samo preko SIM kartice (pozivi, sms, wifi internet kod kuće). U 99,99% vremena bi ga koristila na podrućju Beograda. Prenela bi broj.
Potom, voli da šalje ove humanitarne sms-ove, pa cenim da bi tu trebalo da se uplati neki pripejd.
 
Moraš pažljivije da čitaš.
Napisao sam da se kod prepaida mesečni dodaci mogu prekinuti kada želiš (ne menjati kako ti kažeš, razlika je velika.).
Ja sam u postpejdu kod yettel-a na 3 broja i na svakom mogu da menjam dodatke kad god pozelim. Kod globaltela je drugaciji sistem ali i kod njih mozes da promenis paket jer nemaju dodatke.
 
@Zuel
Ok, ali ne govorimo o tome.

Pitanje je bilo:

Miki919 je napisao(la):
Da neg ja ne razumem previše sta je razlika između prepaid sa mesečnim dodacima i postpaid paketa?


Odgovor je jednostavan:
Kod postpaida ako uzmeš paket (po normalnoj ceni) vezan si ugovornom obavezom 24 meseca, a kod prepaida sa mesečnim dodacima nemaš ugovornu obavezu i možeš to da prekine kada želiš.
Jednostavno da jednostavnije ne može, ne razumem šta ovde nije jasno.
 
pa ti ne vidis razliku izmedju paketa i mesecnog dodatka. Ako postoji UO, ona se odnosi na odabrani paket, dok mesecne dodatke sam ukljucujes i iskljucujes. A razlika izmedju pripejda i postpejda je ocigledna iz samog naziva.
 
Da ne iščitavam sad celu temu...
Kevi ističe kod Telekoma ugovor, a iznervirali su me ovim paketima. Njoj je neophodno da ima minute i sms, neograničene ako je moguće, ka svima. Elem, ovaj freepaid upravo to nudi (ako dobro pročitah) i to za 900 dinara (do kraja avgusta je akcija). Ima tu i nekog interneta. Dakle, njoj uopšte nije potrebna aplikacija, niti ću joj aktivirati. Zanima me kako mreža funkcioniše za korišćenje samo preko SIM kartice (pozivi, sms, wifi internet kod kuće). U 99,99% vremena bi ga koristila na podrućju Beograda. Prenela bi broj.
Potom, voli da šalje ove humanitarne sms-ove, pa cenim da bi tu trebalo da se uplati neki pripejd.
Bolje kupi karticu i probaj prvo kako to radi a radi dobro jedino sms moze da bude problem
 
Opet isti problem, kad god sam u romingu,samo najgori do sada !!! Zasto nisam advokat zasto??? Pa ja bih samo od globaltela zaradio za stan u bgd???
U s10 + jedna globaltel kartica, u s9 + dve globaltel kartice , u ženinom s9+ isto jedna globaltel kartica= 4 globaltel kartice , NIJEDNA JEDINA NIJE DOSTUPNA!!!! Apsolutno svaki put kada sam u romingu od ove 4 neki put dve, neki put tri nisu dostupne ,sad nisu sve 4 !!! Sad sam u Herceg novom, a desavalo se i u bosni i u Mađarskoj. Uticu mi na posao, na zivot, na komunikaciju sa detetom itd. Zašto Bože nisam advokat, zaštooo???
Sad ce naravno da pominju STK servise, restartovanje, 4g i ostale nebuloze ...kao da sve nismo doktorirali za ovih par godina koliko sam nedostupan cim izađem iz Srbije. I nikad mi ne rese problem, samo obecavaju. Niti se oduze i/ili izvine kreditom, netom, bilo cime na ovim brojevima...dođe mi majke mi da angazujem advokata i dam mu 90% dobiti...
Zaista nam je žao zbog tvog iskustva. Stalno nam je da svaki korisnik bude zadovoljan. Molimo te da nam se javiš u privatnoj poruci i proslediš brojeve telefona sa kojima si imao problem.
imao sam nakupljenih 30tak GB koji su mi se prenosili i automatski obnavljali, bila je ukljucena automatska obnova preko platne kartice za 300 din mesecno 5 GB. 28.jula sam otisao na letovanje i iskljucio karticu jer sam kupio lokalnu. sinoc kada sam stigao u SRB vidim da nemam vise neta, sve izbrisano, i poruke od 2.avgusta u kojima pise da se paket nece automatski produziti.. bas super, predivno.. razumem da ste mali operater kojeg niko ne koristi kao glavni i jedini broj ali da se ovako sprdate sa korisnicima, nisam bas ocekivao 🤔
Molimo te da nam se javiš u privatnoj poruci, kako bi smo rešili tvoju situaciju.
Usled promene platnog servisa (prelazak sa iPay na WSPay), automatske obnove koje su trebale da se dese u tom periodu nisu realizovane, ali iste sada ponovo nesmetano funkcionišu.
Много ме почело да иритира чекање да се веза успостави, некада је то 5-6 секунди док је некада и читавих 20. Када можемо да очекујемо увођење VoLTE услуге. @Globaltel Support

Другу ствар коју сам примјетио, када се зове преко апликације, ту зове преко IP протокола и изгледа да се понаша идентично као VoLTE, јер је успостава везе далеко бржа, да не кажем тренутна.
Još uvek nemamo informaciju o uvođenju VoLTE usluge. :/
 
Zaista nam je žao zbog tvog iskustva. Stalno nam je da svaki korisnik bude zadovoljan. Molimo te da nam se javiš u privatnoj poruci i proslediš brojeve telefona sa kojima si imao problem.

Molimo te da nam se javiš u privatnoj poruci, kako bi smo rešili tvoju situaciju.
Usled promene platnog servisa (prelazak sa iPay na WSPay), automatske obnove koje su trebale da se dese u tom periodu nisu realizovane, ali iste sada ponovo nesmetano funkcionišu.

Još uvek nemamo informaciju o uvođenju VoLTE usluge. :/
Ja sam na moru evo 9 ti dan, vasem operateru sam vec dao +38169... kontakt broj kako bi me neko pozvao iz globaltela pošto mi nijedan od 3 globaltel broja ne radi evo 9 dana...a u sredu se vracam za Srbiju , i sad umesto da ste pre 9 dana pokazali želju, volju da pokusate da resite problem ili bilo sta vi meni 9 ti dan mog odmora OPET trazite te brojeve koji su vec dati (kao i kontakt na koji me mozete dobiti). Malo je reci neprofesionalno i neozbiljno. I ne verujem da vam je zao, mislim da Vas iskreno bas briga. I ovo mi se desava milioniti put, cim krocim iz Srbije. Pricah sa drugarima iz Srbije koji su advokati, resicemo mi to na drugi nacin, nema potrebe da se deranzirate. Preko suda.
 
Sta ste uradili sa onim dobrim sistemom za uolati preko kartica... Kako slanje kodova? Sta je ovo? Da li je moguce da osakatite aplikaciju u delu gde je radilo sve kako treba?
 
Sta ste uradili sa onim dobrim sistemom za uolati preko kartica... Kako slanje kodova? Sta je ovo? Da li je moguce da osakatite aplikaciju u delu gde je radilo sve kako treba?
Nisu oni krivi nego ,
Usled promene platnog servisa (prelazak sa iPay na WSPay), automatske obnove koje su trebale da se dese u tom periodu nisu realizovane,
 
Ma ne mogu klasicno da uplatim preko kartice sto je ranije moglo. Ipay nisam ni pomenuo niti sam ga koristio
 
A ti jel imaš fizičku karticu ili si samo instalirao aplikaciju i tako koristiš. To obično izlazi ko nema fizičku karticu. Sad iskreno neznam jer si u romingu.
Fizička je SIM kartica..poruka se pojavi pa je sklonim-nestane i tako u krug 🙈
ja nemam aktivni paket a radi mi tv na aplikaciji vec vise od mesec dana u italiji, znaci nema veze sa romingom. Koliko imas dana za tv, pise ti u aplikaciji tamo gde pise stanje. Kod mene jos 332 dana, sve zavisi koliko si prethodno uplacivao. Inace radi mi i orionova aplikacija osim po nekad b92, ostale sve rade.
A jel imaš posebno korisničko ime za orion?
 
Ne, free verzija od oriona. Probao sam i eon, ali retko koji kanal radi.
 
Ne stize mi verifikacioni sms od PayPal-a. Da li je to ocekivano ili treba nesto da uradim da bih primio poruku.
 
Ne stize mi verifikacioni sms od PayPal-a. Da li je to ocekivano ili treba nesto da uradim da bih primio poruku.
Kao i sve sa globaltelom, potpuno nepredvidivo. Evenutalno da pokušaš nekoliko puta, (ako je moguće). I da prijaviš kontakt centru da ti ne radi, pa će oni KAO da rešavaju.
 
Uz bilo koji paket, makar i onaj koji sadrži samo interent, može se neograničeno zvati globaltel mreža putem mobilne mreže.

Preko aplikacije je besplatno u svakom slučaju, pa čak iako nema aktivan paket ili je broj bez kredita.
Ovo sam bas provjerio ovih par dana, i potvrdjeno je da skida minute iz paketa iako zovem drugog Globaltel korisnika (regularnim putem)?! Da li neko drugi isto ima ova “neprijatna” iskustva?

Samo putem app-a ne skida minute..
 
Jedno pitanje. Ako uzmem na primjer ovaj paket Uzburljiva konekcija od 1 Gb koji košta 100 Din. I platim ga karticom preko aplikacije. Da li ujedno produžavam validnost Sim kartice za neko vrijeme? Na primjer 3 meseca. Ili ipak moram i nju dopuniti kada dodje vrijeme?
 
Nisu oni krivi nego ,
Usled promene platnog servisa (prelazak sa iPay na WSPay), automatske obnove koje su trebale da se dese u tom periodu nisu realizovane,
Kako nisu krivi? Promenili su servis i sad moras ponovo da verifikujes karticu, upisujes se podatke ispocetka.
I svaki put kada placas moras da kucas sve podatke umesto samo da kli. nes. To su pokvarili.
Ocigledno da svaka nova verzija ima po neki novi bag koji se vise ne popravlja i to je to.
 
Jel vam ok radi ova nova aplikacija 2.8.6? Imam problem gde mi uopste ne prikazuje stanje kredita, kao ni koji trenutno paket koristim, a samim tim ne mogu da udjem da produzim ili aktiviram automatsku dopunu. Sto se starijih verzija tice, 2.7.4 mi uopste ne radi, stalno izbacuje iz aplikacije, dok 2.6.3 stalno izbacuje sistemsku gresku kada se kuca pin iz sms poruke
 
Nazad
Vrh Dno