Šta je novo?

Gigabyte P55-UD3 fried!

Ovo nije nikakva reklama. Ljudi su rekli da ce da assist oko eventualnih pitanja i problema. Kamo srece da su svi takvi... Nemaju nameru da hvale svoje proizvode i preporucuju ih umesto drugih.... E sad, ovaj njihov gest jejste pozitivan i promovise ih u pozitivnom smislu, a tako i treba.
 
Nisu samo ploce lose, i graficke su. HD 6000 i problem sa crysis-om (ima tema ovde na forumu i problem ima samo gigabyte). I posle neki ljudi postavljaju pitanje zasto bih platio asusu 20e za nalepnicu... Evo zasto!

Sve moje video karte polse 3dfx-a su bilie Gigabyte. Osim jedne Sapphire (9800pro) koje je riknula tacno posle godine dana, i sadasnje 5850 Asus-ove. No sa jednom nisam imao probleme, a bilo ih je dosta. Moguce je da je zapao neki los primerak. Po tvom rezonu, Asus se ne kvari ?
 
Pod reklamiranjem sam mislio aktivni članovi benča zaposleni u kompanijama koje proizvode opremu i delove za kompjutere . Budite sigurni da se ovakav tip foruma detaljno prati i da je reakcija bila tu upravo zbog toga . Diskusija sa čovekom čiji hleb zavisi od prodaje nekih proizvoda nije objektivna jer je suština izlaganja reklama . A što se mene tiče lično volim Gigabayte jer su njihovi proizvodi okrenuti kupcu . Svojevremeno sam bio vlasnik jedne njihove ploče koja me je jako lepo služila .
 
Sve moje video karte polse 3dfx-a su bilie Gigabyte. Osim jedne Sapphire (9800pro) koje je riknula tacno posle godine dana, i sadasnje 5850 Asus-ove. No sa jednom nisam imao probleme, a bilo ih je dosta. Moguce je da je zapao neki los primerak. Po tvom rezonu, Asus se ne kvari ?

Ja sam imao slucajeve sa ASUSom, tako da ih zaobilazim u zadnje vreme, s gigabyte-om nista strasno za sad :)
 
Greatgonzo, ne budi smarach i ne preachuj mnogo, plz! Covek je objasnio u svom postu sve, i sigurno mu nije namera da da nastavi da hvali Gigabyte dok god ne stekne pravo da valja ploce i karte u malim oglasima po dealerskim cenama....
 
bravo za gigabyte kancelariju! sjajan gest!
bilo bi lepo da i neko iz GA kancelarije bude aktivan po forumima i da se napravi neka ravnoteza izmedju "sila" ;)

Naša kancelarija je jako mala ima nas ukupno 3je.
Tako da nemamo odvojenog čoveka za forume kao ostale kancelarije.

Pored toga verujemo da je najbolja reklama za brend, post zadovoljnog korisnika i rezultat u prodaji.

Naravno ljudi kada su zadovoljni uglavnom nemaju razloga da postuju što je i potpuno razumljivo jer se igraju.
 
Sve će se lepo završiti, samo je malo bez veze što za ovakve slučajeve treba da se cima neko ko inače ne bi trebalo ( Peca i ostali ) i to nije prvi put.

Nadam se da ću u buduće moći direktnije da vam pomažem oko rešavanja specifičnih problema vezanih za GIGABYTE.

Veliki je to distributivni sistem, od fabrike do krajnjeg korisnika. Upravo iz tog razloga je užasno teško kontrolisati pojedinačne slučajeve, već se uglavnom sve to svodi na statistike velikih brojeva.

Lično veoma sam zahvalan Peci jer čovek već godinama pomaže i pazi na ovu jedinstvenu zajednicu zaista naprednih korisnika.
 
@greatgonzo i @vladak
nisam mislio na reklamiranje po forumima, vec eto, chisto da znamo, da ima tamo neko iz gigabyta, kome se ljudi mogu obratiti ukoliko imaju neku nedoumicu, pitanje, problem.
i naravno, smatram da ni nema potrebe dobre stvari reklamirati, ali bi bilo lepo, s vremena na vreme, da neko iz GA kancelarije izbaci neki info o nekom nadolazecem i zanimljivom prozvodu i sl, toliko mislim da je izvodljivo iako vas je samo troje.
 
Bravo za podršku, nadam se da nije proistekla iz nekog cimanja odredjenih kadrova, nego iz dobre volje i kvalitetnog brenda.
Svaka čast!:)
 
Pored toga verujemo da je najbolja reklama za brend, post zadovoljnog korisnika i rezultat u prodaji.

Naravno ljudi kada su zadovoljni uglavnom nemaju razloga da postuju što je i potpuno razumljivo jer se igraju.[/QUOTE]

Bravo , ovo je poenta mog posta .
 
Ja sam par stranica ranije pisao o svom problemu, tj. o Asus ploci koja je izgorela. Nije mi uvazena garancija. Tu garanciju je odbio Alti, a ne Direct Link i predstavnistvo Asusa kako sam ja mislio. Ujedno prijatelj koji drzi radnju u kojoj sam kupio kaze da je razgovarao sa njima i oni su mu tada rekli da je to odgovor i Asusa, da se za takve stvari jednostavno ne daje garancija i da je to to, pa se sve na tome zavrsilo. Ja sam vjerovao da je to tako, a siguran sam i prijatelj kod kog sam kupio. Inace zivim daleko od BG-a, pa nisam imao vremena da zbog toga idem do Beograda.

Uglavnom to se desilo jos prije 10 mjeseci i ja sam tu plocu vec otpisao. Nakon javljanja u ovoj temi, ono sto sam pisao je procitao Spacemaster. Momak radi u Asusu, ali ja to nisam znao, inace bih ga kontaktirao jos ranije. Uglavnom objasnio mi je, koliko sam sad ja skuzio, da oni i nisu duzni da rjesavaju ovakve probleme, vec bi to trebao da radi distributer. Svejedno, on mi je ponudio rjesenje problema i stvarno mi je jako drago zbog toga :). Pogotovu jer sam plocu vec bio otpisao, skupljala je prasinu tu po kuci :p.

Isto tako zelim da se izvinem Spacemasteru i predstavnicima Asusa ovde, jer sam mislio da je odbijanjem garancije ujedno to odgovor i od njih (tako mi je makar receno jos kad je ploca dosla sa garancije), pa sam bio grublji u pisanju u ovoj temi.

Takodjer mi je drago i da je zacetniku ove teme rjesen problem u vezi ploce :).
 
Ako neće milom, zameniće je silom. ***, takav je život.
Odnesi ploču tamo gde si je kupio i usrdno ih zamoli da uvaže RMA inače dovodiš TRŽIŠNU što ćeš i učiniti ako ti ne zamene odnosno ne uvaže RMA!!!
 
super shto se sve lepo zavrshilo, i prochitao sam CELU temu
spacemaster ima reputaciju, hoce da pomogne, trudi se, ali (uvek ga ima, tog "ali" zar ne ?) zestoko pljuje po GIGABYTE-u(najvishe), i skoro svemu ostalom shto nije ASUS( kovachVSmicrosoft anyone ?) Shto deluje vishe nego neumesno, i loshe.
Loshe je shto je moralo da dodje do OVOGA na benchu da bi se choveku reshio problem, ali izgleda da nashi distributeri prave "ushtedu" kroz ovakve stvari.

OVAKVE stvari se dogadjaju SVIM(BEZ IZUZETAKA) proizvodachima.
Problem je kako se oni, a i njihovi dileri/distributeri ponashaju kada dodje do OVAKVIH situacija, i na koji nachin se reshavaju, i nivo brige o mushteriji/kupcu/korisniku u svemu tome(kod nas se moze 50% nazvati nebrigom). Ali ovdashnji kupci ponekad nemaju izbora, i moraju da se bakcu sa .......................... nisu svi kupci cvece, ali vecina je "hmmm normalna" tako da kazemo.

U ovom sluchaju, bar ovde na benchu, je lepo znati da ima gde, i kome da se obrate ljudi, konachno i za GIGABYTE.
 
Tacno svakome se dese kvarovia bi bilo mnogo dobro da postoji firma kod koje to ne postoji izbor bi bio jasan. Samo ne moze upaljena ploca sama od sebe da bude u istoj kategoriji sa razlupana cekicem. A to je mnogo puta izjednacavano kod raznih firmi. I drago mi je da su to shvatili i da ce je zameniti. Prema tome meni je bar logicno da se ljudi ubuduce opredele za kupovinu onoga sto znaju da ce biti sigurno zamenjeno ako nije osteceno nemarom fizickog lica.
Sada se stvar moze gledati drugacije da je vlasnik Asusa skupljeg i kao kvalitetnijeg prosao gore jer je na njegov problem posmatran kao da je namerno izazvan kvar a ploca se spalila kao sektas.

Mnogo je lakse da kupis nesto kada znas da ako dodje do kvara koji ti nisi prouzrokovao da ima ljudi kojima mozes da se obratis, da ne buide cisto dopisivanje sa tehnickom podrskom 5000 km daleko.
 
Nazad
Vrh Dno