super shto se sve lepo zavrshilo, i prochitao sam CELU temu
spacemaster ima reputaciju, hoce da pomogne, trudi se, ali (uvek ga ima, tog "ali" zar ne ?) zestoko pljuje po GIGABYTE-u(najvishe), i skoro svemu ostalom shto nije ASUS( kovachVSmicrosoft anyone ?) Shto deluje vishe nego neumesno, i loshe.
Loshe je shto je moralo da dodje do OVOGA na benchu da bi se choveku reshio problem, ali izgleda da nashi distributeri prave "ushtedu" kroz ovakve stvari.
OVAKVE stvari se dogadjaju SVIM(BEZ IZUZETAKA) proizvodachima.
Problem je kako se oni, a i njihovi dileri/distributeri ponashaju kada dodje do OVAKVIH situacija, i na koji nachin se reshavaju, i nivo brige o mushteriji/kupcu/korisniku u svemu tome(kod nas se moze 50% nazvati nebrigom). Ali ovdashnji kupci ponekad nemaju izbora, i moraju da se bakcu sa .......................... nisu svi kupci cvece, ali vecina je "hmmm normalna" tako da kazemo.
U ovom sluchaju, bar ovde na benchu, je lepo znati da ima gde, i kome da se obrate ljudi, konachno i za GIGABYTE.