Pa... jeste, ali svodi se na tvoja rec protiv njihove. Ko da dokaze da ja nisam ostetio plocu, ili, cak su sugerisali, da je ostecena prilikom transporta. Rofl. Zamislite, zgnjecen pin prilikom transporta! I u startu lepo dignes ruke, narucis novo za sutra jer posao i gaming ne mogu da cekaju......Za nekoliko dana sve zaboravis... Jedno znam, Biostar necu vise da taknem, ne zbog Biostara, vec zbog ovih nasih volova sto rade Biostar.... Zaboravio sam i ko ih uvozi, i ne zelim da znam![]()
Takve stvari se mogu izbeći samo ukoliko se ploča lično predaje na reklamaciju. Tom prilikom se mora insistirati da u prijemni list bude upisano fizičko stanje ploče. Oštećena/neoštećena, oprema kompletna/nekompletna, šta konkretno nedostaje, eventualno neka napomena i to vlasnik otpiše i posle nema opravdanja ili nekih novih momenata.
Poslednja izmena: