Šta je novo?

Gigabyte P55-UD3 fried!

Pa... jeste, ali svodi se na tvoja rec protiv njihove. Ko da dokaze da ja nisam ostetio plocu, ili, cak su sugerisali, da je ostecena prilikom transporta. Rofl. Zamislite, zgnjecen pin prilikom transporta! I u startu lepo dignes ruke, narucis novo za sutra jer posao i gaming ne mogu da cekaju......Za nekoliko dana sve zaboravis... Jedno znam, Biostar necu vise da taknem, ne zbog Biostara, vec zbog ovih nasih volova sto rade Biostar.... Zaboravio sam i ko ih uvozi, i ne zelim da znam :)

Takve stvari se mogu izbeći samo ukoliko se ploča lično predaje na reklamaciju. Tom prilikom se mora insistirati da u prijemni list bude upisano fizičko stanje ploče. Oštećena/neoštećena, oprema kompletna/nekompletna, šta konkretno nedostaje, eventualno neka napomena i to vlasnik otpiše i posle nema opravdanja ili nekih novih momenata.
 
Poslednja izmena:
Tesko verujem da nacionalnost ima ikakve veze u ovom slucaju, a ti da si imao problema gde verujes da su oni krivi mogao si ih napljuvat ovde a i zvati inspekciju...
Ja sam altiju slao plocu bez ikakvih papira u improvizovanoj kutiji i proslo je bez problema... dok na primer oni pacenici u pinu zahtevaju racun (jer kao sta ako je ta ploca ukradena to im je izgovor???) eto *****a, sledece neprijatno iskustvo sa PIN-om i ima da ih napljujem na svakom internet forumu...

Druže, ja nisam rekao da su Mađari krivi za sve. Ja sam samo rako da Mađar (pošto ne mogu da mu se setim imena) nije prihvao reklmaciju za neke banalne i savim očigledne stvari. Zato sam i prestao da kupujem tamo.

Slažem se da je kupac 100% kriv je retko kada istera stvari na čistac. Imam druga advokata, čovek mi kaže:

- Sta se cimaš. Ako neće da uvaže reklamaciju predaj stvar meni.

Za ubuduće tako će i da bude :)
 
Ej bre, nemojte da zezate. Imate Gigabyte Srbija profil na Facebooku. Smao opiši problem, verujem da će ljudi da izađu u susret. rushko samo opiši šta ti se desilo, ili još bolje pusti link sa ovom temom ljudima da vide da nisi neki triper i verujem da će ti uvažiti reklamaciju.
 
Poslednja izmena:
I plus si opet kupio Gigabyte plocu, i to od 16000din!!!
Ako ne uvaze, onda su goveda, i ja cu da prodam sve sa znakom gigabyte i vise nikada u zivotu necu da kupim nista od njih!
 
Ja sam bio na Gigabyte takmicenju.Delovali su kao brend/ekipa zaista fino na nivou.Verujem da im je stalo da krajnjih kupaca.Treba se pozaliti direktno Gigabyte kancelariji i predociti problem.
Ja bih poslusao savete.
 
Znaci ne verujem sta citam, od sada gasim komp uvek ja odem na p[o ceo dan pa ostavim torent da radi. Sada se kupuje SilentPro 1200W Gold, nikakve tastature nista, ili Silverstone 1500W. Zao mi je samo davati tolike pare za nesto sto ce se menjati za 3 godine. Ali sta vredi ako je nesto do maticne ploce samo. Upalio se komp izgoreo stan od 100.000e auuuuu da se ubije covek odmah. Sta vredi tu napajanje i zastitne uticnice. To i mene ocejkuje ne budu li dobavljaci dovukli 1 modem normalnog chipset coolera i RAM Cooler, ja moju ne smem da pipnem daleko iznad temp graficke. Pipnem onu rupu u crnom metalu gde je onaj kao chip kada igrqam igrice i hladniji je od chipseta.
U stvari ovde toga ni nema ovde je politika teraj dok ne spalis a za garnaciju cemo videti kako nam bude odgovaralo u datom trenutku. Pre kloka kupujem i protivpozarni aparat da spasem stan ako treba.

Bilo da igram Warhead ili Kane and Lynch.
Sto se tice uvazavanja garancije zivotama mi moga pre bi dao 500e advokatu da pregleda i ispita do detalja kada moze da se trazi nova ploca i tuzio radnju za neuvazavanje garancije nego dao 150e za novu plocu.
 
Poslednja izmena:
Šta je bilo na kraju? Šta je rekao gigabyte?
 
Šta je bilo na kraju? Šta je rekao gigabyte?

Upravo sam dobio odgovor:

Dear Aleksandar,

Thank you for your kindly mail and inquiry. About the issue you mentioned, because our product is distributed by the distributor in that area, for warranty issue, different local resellers or distributors may have their own warranty policy. Please contact your supplier for more details about the warranty for your product. For distributor contact information, please click HERE.

At last, if you still have any further question or suggestion about our products/service, please do not hesitate to contact with us. We will try our best to help you resolve the problem ASAP.

Regards,
GIGABYTE TECHNOLOGY
 
Nista, objavi sliku na svakom mogucem forumu (nase i strane) i onda im lepo posalji linkove sa slikama pa nek se sledeci put zamisle, kad daju ovakav odgovor..........
 
podrzavam..ako treba pomoc, kacicemo i mi..
 
Znaci ne verujem da su te ladno na finjaka odhebali!
Rekao sam lepo da se treba obratiti Gigabyte kancelariji ovde kod nas.Problem bi bio resen.
Ja sam tako dosao do MSI kancelarije kada su me zavlacili za crknuti MSI GTO 7900!
 
Ja sam uspeo da odvalim jedan pin na P55A-UD6 ploci prilikom skidanja hladnjaka i naravno nisu zeleli da uvaze reklamaciju. Poslao sam i GB-u jedan e-mail i isto su me odjebali, kao da kontaktiram ovde iste one koju su mi vec i odbili plocu ..

Kazem ja, podrska im je nikakva.

A ovo sto se tebi desilo je strasno. Ploca ti se zapali i oni ti odbiju reklamaciju zbog fizickog ostecenja ...
 
Poslednja izmena:
Ljudi, da li mislite da ce se nesto desiti ako objavi na svim mogucim forumima sta se desilo? Pa koliko se samo takvih stvari desilo i desava se u cjelom svijetu i dzaba, oni ne mjenjaju uslove za ostvarivanje garancije u ovakvim slucajevima. I ja sam slican odgovor dobio svojevremeno od Asusa, pizdio sam, ali koje mi je vajde, pominjao sam im familiju u sebi, ali dzaba mi je bilo svo nerviranje, ne moze i to je to. Poznanik koji drzi radnju za prodaju hardvera kod kog sam kupio plocu koja je crkla mi je rekao da ne moze nista da uradi i da mu nijedna ploca koja je crkla na ovaj nacin nije vracena sa pozitivnim odgovorom sa garancije. Dao mi je da kupim drugu po nabavnoj cjeni i to je najvise sto mi je mogao pomoci. Pazi koliko se ovakvih stvari desi u svijetu i ako pocnu da uvazavaju, onda bi morali svima, a to im se ne isplati. Ne vjerujem da bi i Gigabyte kancelarija uradila bilo sta, jer to ne zavisi od njih.
 
Poslednja izmena:
Ma niste vi dovoljno uporni..Nema tu nista lepim recima.Prvo pojavis se,pokazes zube odmah na startu,budes agresivniji.Onda okreces brojeve i oslonis se na ono sto ih po zakonu najvise pece a to je inspekcija.Sve se to da resiti samo treba imati zivaca i biti uporan.
Ja bi im na oko izasao da me tako zeznu a da sam ni kriv ni duzan!
Ploca se zapalila sama od sebe.Sta to govori?Samo o kvalitetu istih komponenti koje su spucali na plocu!Jel im treba takva reklama?Da im blati ugled?!Ako je tako,onda na svaki forum treba okaciti pa nek naorod bar zna kakvi su im proizvodi i kakva je podrska!
 
Treba te kineze spustiti na zemlju previse su se rasirili dok im je tehnicka podrska ocajna, sajtovi preotereceni uvati me jeza kad treba da skidam drivere, itd.......

Samo ih pljujte gde mozete, nema tu lepim na silu se uce zakonitosti trzista......
 
Drugari nije kriv GA, ti momci su sjajni znam iz obojicu dugo :) (nemojte me pogrešno shvatiti), kriv je onaj ko vas je nabedio da to volja. UD3 - najgora serija - reče ja nekoliko puta, ali kome?
Na forumu sam se icrpeo objašnjavajući da to ne valja, a zasto to ne valja, pa zato što se štedi. Možda trebate i drugi put da se opečete? Ne može da bude jeftino a da valja!
 
Ma niste vi dovoljno uporni..Nema tu nista lepim recima.Prvo pojavis se,pokazes zube odmah na startu,budes agresivniji.Onda okreces brojeve i oslonis se na ono sto ih po zakonu najvise pece a to je inspekcija.Sve se to da resiti samo treba imati zivaca i biti uporan.
Ja bi im na oko izasao da me tako zeznu a da sam ni kriv ni duzan!
Ploca se zapalila sama od sebe.Sta to govori?Samo o kvalitetu istih komponenti koje su spucali na plocu!Jel im treba takva reklama?Da im blati ugled?!Ako je tako,onda na svaki forum treba okaciti pa nek naorod bar zna kakvi su im proizvodi i kakva je podrska!

Inspekcija ovim nasim uvoznicima? U ovoj nasoj korumpiranoj drzavi? :). Pa ta inspekcija je ustvari njihova. Siguran sam da svaka od tih firmi placa odredjeni reket inspektorima da ih se ne dira. Jedino ako imas nekog jakog a svog u inspekciji pa da ganja za tebe, ali i tada oni uvjek mogu da imaju izgovor u ovakvim slucajevima. Uvjek mogu da kazu da si ti nesto kriv jer ima "fizicko ostecenje" :wall:
 
Poslednja izmena:
Sta da kazem, ploca se jednostavno zapalila dok sam se igrao, pocela da dimi, pre nego sam izvukao kabli iz napajanja, dim se pretvorio u plamen. :( Stan pun dima, zena se budi i priskace u pomoc, moja zgranuta faca...

Ostale komponente su ok, sve sam testirao kod prijatelja. Da napomenem da imam i APC Back-UPS ES 700VA, napajanje probano na drugoj makini i uz pomoc testera za napajanja, radi uredno.

Sto se garancije tice, rekli su da ne saljem plocu ako ima vidljiva ostecenja. :(

Secam se da se neko ovde zalio da mu se komp spalio, ja sam verovatno drugi slucaj. Sta bi bilo da nisam bio tu u trenutku kad se to desilo (vrlo retko gasim komp), ne smem ni da zamislim.
Kao prvo ostecenje je nastalo kratkim spojem na ploci ili na napajanju?Ako je napajanje isprvno znaci da je do ploce.posto je do ploce ti imas pravo na garanciju, a to sto su ti oni rekli mozda su mislili na fizicka ostecenja ploce.
 
Kontaktiraj ljude preko faceook nemoj da zezaš :)
 
Inspekcija ovim nasim uvoznicima? U ovoj nasoj korumpiranoj drzavi? :). Pa ta inspekcija je ustvari njihova. Siguran sam da svaka od tih firmi placa odredjeni reket inspektorima da ih se ne dira. Jedino ako imas nekog jakog a svog u inspekciji pa da ganja za tebe, ali i tada oni uvjek mogu da imaju izgovor u ovakvim slucajevima. Uvjek mogu da kazu da si ti nesto kriv jer ima "fizicko ostecenje" :wall:

Aaaaa.Veruj mi da hoce.Nije njima bas do cimanja jer je ugled u pitanju!
Fazon je u tome da se potegnu sve veze i da stignes do Gigabyte kancelarije a najveci udar je da obelodanis problem javno na svim mogucim forumima u oblasti IT-a u nasoj zemlji a i sire.To im je najveci udarac.
Inspeckija ce ipak da reaguje,moraju po zakonu hteli ili ne.
Upornost je ovde kljucan faktor uspeha!
 
Drugari nije kriv GA, ti momci su sjajni znam iz obojicu dugo :) (nemojte me pogrešno shvatiti), kriv je onaj ko vas je nabedio da to volja. UD3 - najgora serija - reče ja nekoliko puta, ali kome?
Na forumu sam se icrpeo objašnjavajući da to ne valja, a zasto to ne valja, pa zato što se štedi. Možda trebate i drugi put da se opečete? Ne može da bude jeftino a da valja!

I ja sam se uverio na svojoj kozi, ali ne mogu da verujem da je nesto toliko lose, pa Bench joj je dao titulu Best Buy?!!! Da te podsetim da ploca kosta 120e, koliko treba da kosta ploca koja se nece samospaliti? Znaci naplacuju regularno a kvalitet srozan, pa jos uvek mi se po stanu vuce makina sa Abit NF7S 2.0, od kad sam je uzeo 2003. do kraja 2007. kad sam prestao da je koristim, bila je overklokovana, Barton 2500@3200 i ta ploca jos uvek radi!
Da napomene samo da prva UD3 koja mi je otkazala nije bila overklokovana, CPU je bio na default. Ni na jednoj od obe ploce nije bilo tragova pregrevanja naponske sekcije, znaci PCB bi blago pozuteo ispod, sto sam dosta puta vidjao kod prijatelja koji se bavi prodajom hardware-a.
 
Spacemaster, ploca kosta 12500din, tako da nije bas kralj jetinoce. Ploca nije extra, ali daleko je od krsa. Na mojoj je cpu bio overclockovan na 4.2Ghz i nista joj ne fali. Oni hladnjaci nisu cak ni topli na load. Ja bih pre rekao da se radi o losem primerku.... Ovo je mass production, ne rocket science, i postojanje falicnih primeraka se podrazumeva. Malo je bezveze potencirati da ploca ne valja jer nigde na netu nisam pronasao da se ljudi zale na ovu plocu... I user i proffessional reviews su dobro ocenili plocu...
 
Poslednja izmena:
Ljudi, da li mislite da ce se nesto desiti ako objavi na svim mogucim forumima sta se desilo? Pa koliko se samo takvih stvari desilo i desava se u cjelom svijetu i dzaba, oni ne mjenjaju uslove za ostvarivanje garancije u ovakvim slucajevima.

Ovako, ja volim Gigabyte matične. Pazario sam par komada za sebe i prijatelje. Posle ovakve reklame, naka hvala. Neka prodaju nekom drugom. Poslušaću savet onog "nepristrasnog moda - Spacemaster a" :D i kao čovek ću preći na Asus.
 
Secam se da kada se pojavilo 1156 cpu, da su postovali sliku sa spaljenim podnozijem.
Kad, ispostavilo se da je na toj Gigabyte ploci radio neki extremni overklok.
 
Ja sam to odmah rekao da se okace slike svuda i svako kada zatrazi informaciju o toj maticnoj ploci da naidje na tvoj link i sliku kao Lycosa Problem sto izadje odmah.
 
Poslednja izmena:
@ rushko

Prvo da izrazim zaljenje zbog celog slucaja koji te je zadesio. Nasa dva novinara koji testiraju ploce su jednoglasno doneli odluku da je ova ploca apsolutno zasluzeno ponela titulu "Best buy". Nadam se da ces se sloziti sa mnom da je jednostavno nemoguce predvideti ovakve situacije koje se ipak desavaju - narocito ne tokom testiranja, da ce se to mozda NEKOME, NEKADA dogoditi...

Posto se na zalost to nekada i dogodi, a distributeri nisu uvek dovoljno strpljivi i voljni da izadju u susret, Benchmark je preuzeo na sebe obavezu da svojim citaocima pomogne u resavanju problema. Drugari iz lokalne kancelarije Gigabyte-a su i vise nego na usluzi...

http://forum.benchmark.rs/showthread.php?t=248153

...i uveren sam da ce svakom citaocu Bencha drage volje izaci u susret i pomoci da se nastali problemi na pravi nacin saniraju. Nema potrebe da se iko dopisuje sa supportom na Tajvanu kada sve to mogu uraditi u lokalu - Vlada i Nikola su sjajni momci i sa sigurnoscu znam da ce sve uciniti da bilo kakav problem rese. Mozes ih potraziti na njihovoj FB stranici, ili im se jednostavno obratiti na [email protected]

Pozdrav i zelim da se problem na pravi nacin resi!
 
Drugari nije kriv GA, ti momci su sjajni znam iz obojicu dugo :) (nemojte me pogrešno shvatiti), kriv je onaj ko vas je nabedio da to volja. UD3 - najgora serija - reče ja nekoliko puta, ali kome?
Na forumu sam se icrpeo objašnjavajući da to ne valja, a zasto to ne valja, pa zato što se štedi. Možda trebate i drugi put da se opečete? Ne može da bude jeftino a da valja!

Kad sam ja rekao da GB valja samo na slikama svi su me pljuvali :)
 
Ovako, ja volim Gigabyte matične. Pazario sam par komada za sebe i prijatelje. Posle ovakve reklame, naka hvala. Neka prodaju nekom drugom. Poslušaću savet onog "nepristrasnog moda - Spacemaster a" :D i kao čovek ću preći na Asus.

Mislis da je Asus bolji po tom pitanju? Pa meni nisu zamjenili spaljenu plocu (pisao sam par stranica unazad o tome), ista stvar kao i ovaj slucaj sa Gigabyte-om. Sve ti je to isto, samo moli Boga da se ne desi ovako nesto, a ako se desi onda je svejedno da li je Asus, Gigabyte ili neko treci. Ja sam opet uzeo Asus jedino iz razloga sto nije bilo kvalitetnijih ploca na stanju nekog drugog proizvodjaca, a momak kod kog sam kupio plocu koja je crkla mi izasao u susret i dao mi da odaberem neku po nabavnoj cjeni kod uvoznika (Direct Link).
 
Vrh Dno