Šta je novo?

Ghost Recon: Future Soldier

 
 
Kakva hrpa *****skih komentara... i sta im je ovo: Quake III na steroidima ???

Pocasni plotun - za sahranu jos jedne simulacije... Hgost Recon serijal, nek ti je laka digitalna zemlja:S:
 
Na PC stize 15. juna...

Features:

  • PC high standard visuals (DX11 renderer, new Hi-Quality Assets, new Post Process Effects, multi-monitor solutions support, TriDef stereoscopic support).
  • DirectX11 enhanced: Tessellation (for soft 3D models), Compute Shaders-based realistic lighting (for Global Illumination), Volumetric Fog.
  • Online Widget: Party, Friends and Ghost Feed functionality can be accessed at any moment from any screen.
  • Extended party functionality: simplified and more flexible invitation system.
  • Party text Chat.
  • Uplay Friends system
  • Fully customizable controls for the localized keyboards

Minimum:

  • Supported Operating Systems: WindowsXP (with Service Pack 3)/Windows Vista (with Service Pack 2)/ Windows 7(with Service pack 1), both 32 bit & 64 bit versions
  • PROCESSOR: Intel Pentium D 3.0 Ghz or AMD Athlon64 X2 4400+ 2.2Ghz
  • RAM: 1GB Windows XP / 2GB Windows Vista or Windows 7
  • VIDEO CARD: 256 MB DirectX–compliant, Shader 4.0–enabled video card
  • DIRECT X: DirectX 9.0c
  • DVD-ROM DRIVE: DVD-ROM speed 4x, dual-layer drive
  • SOUND CARD: DirectX 9.0c – compliant sound card
  • HDD space : 25 GB

Recommended:

  • CPU: Intel Core2 Quad Q9450/ AMD Phenom II X4 940 or higher
  • RAM: 2 GB Windows XP / 3 GB Windows Vista & 7
  • Graphics Card: 1024 MB DirectX–compliant, Shader 4.0–enabled video card based on nVidia GeForce GTX 460 or AMD/ATi HD 5850 or better
 
A ovo je slika iz pc verzije?

Ndldf.jpg


Blur i HDR at its max, mada ni prvi GRAW nije zaostajao, secam se da me je sa onom jednobojnom kombinacijom boje i bluma vise puta glava zabolela...
 
Da, objavili su na njihovom fejsu juče. Nije što je blur i hdr nego što je motion blur, vidiš da je karakter čist a ostalo umrljano, verovatno je bio neki quick turn :D

Ovde nema bloom-a :)
 
Ja rekoh blur za sliku gore, a bloom za GRAW iz 2006-te. :)

And btw, Wahade kakav je to motion blur lika kada drugi karakter isto nije zamucen, ispada kao da se obojica sa sve onim stubom qucik turn-uju u isto vreme? :D
 
:O to bi bila slučajnost... ali realno :p

Možda je nova fora da se glavni likovi ne bluruju a ostali da, tako da su glavni likovi u prednosti jer vide uvek sve i ništa im nije blurovano :O
 
Fora je ista kao u istoimenoj igri f2p online,znaci kada se u cover ako gledas iz njega sve ti je motion blur dokle ne izviris u odredjeni pravac
 
Dobro bre, dokle vise sa ovim blurom? :D Blur znaci zamucenje a motion znaci pokret, dakle motion blur je zamucenje pri pokretu. Takodje blur ne mora uopste da bude vezan za pokret i moze da postoji i bez njega.
 
A možda se samo trese kamera od trčanja pa se objekti u daljini zamućuju. A i kod tih zaokreta, svakako deluje logičnije da se objekti u daljini zamućuju, dok ovi u blizini ostaju više u fokusu... Jeste da su oni likovi verovatno preblizu da bi bili toliko blurovani, ali meni se ovaj screen nekako đasvi... Blur možda nije često realan, ali je zato sinematičan i solidno izgleda ingame kada ga valjano odrade...
 
Mene licno nervira ova cloaking tehnologija, previse je forsiraju u igrama.
 
Mada mi se nije svideo kamper snajperista i jos nevidljiv :D
 
Jao...samo mi nije jasno kakve ovo ima veze sa ghost recon igrom?Ono je zakon igra,a ovo...
 
Tehnikalije, tj. future soldier. I ja sam bio otpisao igru, ali sada kada sam malo pazljivije pogledao ove trailere i intervjue, deluje mi zanimljivo i mozda ispadne dobra igra.

 
Pa kojih to par igrica dolazi? To u svakom slučaju nisu gomiletine igara koje furaju cloak, kao što gomiletine igara fura health regeneration u coveru i sl... a pritom meni se cloak i đasvi u igrama.
 
Odlican

[YOUTUBE]7-wAzlqzXH0[/YOUTUBE]
 
Al' su ga napravili, svaka im čast:smash: mislim na trejler.
 
Poslednja izmena:
Pucacina iz prvog i pucacina iz treceg lica nije isto;)

Normalno da nije isto, ali ovde se govorilo generalno o cloaku u pucačinama, a ne o doktorskoj disertaciji o razlikama u implementaciji cloacka između TPS i FPS igara...
Je l' namerno spemuješ ili čisto juriš okrugle brojke u postovima? ;)
 
Normalno da nije isto, ali ovde se govorilo generalno o cloaku u pucačinama, a ne o doktorskoj disertaciji o razlikama u implementaciji cloacka između TPS i FPS igara...
Je l' namerno spemuješ ili čisto juriš okrugle brojke u postovima? ;)

Jel si ti corav pa ne vidis na sta sam ja odgovorio! Kakav cloak, gde sam to spomenuo, kazem samo sta je razlika izmedju TPS i FPS, ako je tebi to isto onda bravo za tebe, samo tako nastavi:p... Vidim da mnogi mesaju izraze FPS i TPS, treba raskrstiti sta je sta, jos pogotovo u naslovu ove teme, dobro sad je sklonjeno je pisalo *FPS* :banana::wall:
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno