Šta je novo?

GearBest, Banggood, LightInTheBox, DealExtreme, Geekbuying (Readme u prvom postu!)

Čitah u temi tamo za ove slušalice. Valjaju li? Možda bih mogao da ih poručim :)
 
^ koji deo od "Zvuk - meh, plastikaneri." ti nije jasan? ;)
 
Čitam Ali temu, prosto da se čovek zapita da li ikome tamo stižu paketi?! Produžavaju im za 60 dana, šta bre 60 dana? Uz sve ove praznike i gužvu, naručeno 9. decembra, stiglo 8. januara, neke gluposti, nisam ni imao broj za praćenje:
 

Prilozi

  • 1.JPG
    1.JPG
    54.1 KB · Pregleda: 113
Nema to pravila, evo ja cekam sa Gearbesta neku maskicu za tel. bez pracenja, a poslata 29.11, jos je nema... Dok su sa Aliexpress-a vec stigle neke sitnice porucene 13.12, takodje bez registrovanog broja za pracenje...
 
Mozda nekad naprave sistem za kladionicu koji ce moci da predvidi rezultate, ali da naprave takav sistem za procenu dostave posiljki iz Kine - Nikad! :d
 
Ја сам купио робу онлајн и нисам имао проблема!,)
 
Poručio sam android tv box sa gearbest-a 29/12 i dobio tracking kod (sweden post registred) ali evo još uvek nikakve informacije nema kada ukucam taj kod u 17track (selektovao sam Sweden Post Nord i Sweden Direct).

Jel ima neka caka ili je lažan tracking broj ?

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
 
Najbolje nista da ne selektujes, on sam skonta koja je posta. Mozda je u tome problem da se ne zove bas tako ili?
 
Kad otvoriš porudžbinu u my orders i odeš na track your shipment, šta ti piše levo od datuma tj. koji link otvara?
 
Da, da, isto kod mene.

Taj shiping number iz porudžbenice ko zna šta je, kad otvoriš tu porudžbenicu na sajtu, pored tog broja, biće pravi tracking broj u regularnom formatu
 
Ovako izgleda broj za praćenje RE260911111SE (lupio sam 4 keca umesto tačnih brojeva).
 
Tako je, iz nekog razloga, u mejlu za potvrdu slanja pošiljke koja ide švedskom poštom, broj za praćenje pošiljke je naveden u formatu Q1234567XX
 
Drugari... Sta da radim?

Gearbest me voza kao majmuna...

Dear Vladimir,


Thank you for contacting Gearbest.com and we can go for the refund options but we need to inform you that it will be for %50 of the price that was paid before so if you would like us to go further kindly confirm your acceptance in your next message.

Sad sam platio nesto van paypala i nikad više...

Sent from my Cool1 C106 using Tapatalk
 
Koji broj? Ostavi ovde broj za praćenje da probamo. Negde grešeš, pod uslovom da si izabrao registrovanu poštu.
 
Modovi ne bi smeli da dozvoljavaju ovakve savete.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Zato što treba da se još i naguzi kada ga GearBest...?
Nije on kriv što proizvod ne dođe ili ne radi, pa ne treba da snosi posledice. Oni se prave ludi i svuda bi za ovakvo poslovanje bio savet da se više nikada ne kupuje tamo.

Ili se pomiriš da su te lepo nasamarili ili im se revanširaš.

A nadam se da si svestan da u ovom slučaju ne dobija ništa više od onog što je platio (prvi put kupio - nema povraćaj i nije dobio proizvod, drugi put kupio - dobio povraćaj i proizvod, dakle dva puta platio i dobio jedan proizvod i jedan povraćaj novca. SUMA: jedan plaćeni i jedan dobijeni proizvod).

P.S. Protiv sam iskorišćavanja i kao što sam rekao i prošli put za istu situaciju u ovoj temi: ovo je da vratiš ono što je tvoje, ni cent više!
Sve van toga je osobi na čast, nemam veze sa tim i izričito sam protiv toga!
 
Poslednja izmena:
Mene najviše u celoj priči nervira činjenica da su proizvod dobili nazad (pritom narucen u novembru) a ne žele da refundiraju u potpunosti...

Da li bi me paypal zaštitio od ovakvih malverzacija?

Sent from my Cool1 C106 using Tapatalk
 
Mene najviše u celoj priči nervira činjenica da su proizvod dobili nazad (pritom narucen u novembru) a ne žele da refundiraju u potpunosti...

Da li bi me paypal zaštitio od ovakvih malverzacija?

Sent from my Cool1 C106 using Tapatalk
Mene su vozali tako 3 meseca, telefon se vratio sa Nemačke carine nazad, a na tracking broju je pisalo da je dostavljen. Na Dojčepost sajtu se videlo lepo da je dostavljeno na carinu, a ne na moju adresu, ali njih to nije interesovalo i nudili su mi pola para nazad... Morao sam da pokrenem dispute i claim na paypal i da nabavim sa Nemačke carine i pošte papir da mi nije dostavljem telefon. Paypal je presudio u moju korist posle nekih 15 dana... Oni su uvek odgovarali isto kao kod tebe, vraćaju pola para. Vidi se da je telefon vraćen nazad, čak je i na tracking broju izašlo da je paket vraćen u Švedsku u njihov sorting hub. Ti ako nisi išao preko PP ne znam šta bih rekao, preko toga šta ti oni nude ne vidim kako ćeš da izvučeš. Opasno im je loša korisnička podrška, traking... Znam da ima ovde ljudi koji redovno kupuju, ali kod njih više nikada...

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
Ja sam upravo kontaktirao gearbest povodom paketa koji nije stigao posle mesec i po, plus, iako imam tracking preko Švedske pošte nema šanse da na bilo kom online trackeru vidim bilo kakvu informaciju o statusu.
Plaćeno preko PayPal-a, sa insurance, pa čik neka mi ponude pola para za refund ako ne stigne.

I nisam siguran da ću više kupovati preko njih, prva porudžbina i odmah problem.
 
Ja stvarno nemam loša iskustva sa gearbestom, da čuknem u drvo. Istina uvek sam plaćao paypalom. Jednom su mi vratili full refund jer narukvice za miband nisu bile xiaomi original a pisalo je u opisu da jesu. A drugi put jer gps tracker za auto nije radio. I oba puta sam zadržao predmete. E sad radi se o stvarima tipa 5-10$, možda su tad galantni a za veće pare zavlače.
 
Ovde se radi o KZ slusalicama + BT modul, dakle $16 otprilike.

Jako ružno iskustvo iskreno. Nije stvar u novcu već u tome da ko zna koliki profit ubiraju na prevaru. Šta je tu je.

Sent from my Cool1 C106 using Tapatalk
 
Može li broj za praćenje? Baš me zanima takva putanja.
Da li si nekad nešto naručio preko neta? Dobra upisana adreesa?
 
Dobro upisana adresa. Do sada 100 puta preko Kineza i bukvalno nikada nikakav problem nije bio osim jedno - tada su poslali ponovo i stigla su mi na kraji oba paketa.

Nisam kod kuće pa ne znam za taj tracking broj mislim da sam izabrao bez trackinga.

Fun fact - 8 ili 9 paketa sa aliexpressa su mi stigli ovih dana. 2 futrole, docking punjaci, slusalice, rezervni displej za Cool1, sve uredno i sve bez problema.

Sent from my Cool1 C106 using Tapatalk
 
Sve informacije stavljene u prvi post, pa pogledajte, da ne bude opet istih situacija.
 
Sad pogledah, hvala.
Dakle, ako mi padne na pamet da još jednom probam da kupim na Gearbest-u, samo i isključivo PayPal.
 
Preko sajta "lightinthebox" sam 27.12 kupio dva telefona na nemacku adresu platio shiping gde je pisalo:Shipping Method:Expedited Postal (6 - 11 business days).Posle par dana je stigao mail da ako mi ne stigne do 8.1 da im se javim kada sam se javio rekli su docice do 15.1 sada mi kazu:
Dear Customer,
We sincerely apologize for the inconvenience. We completely understand that you need the order as soon as possible. However, please kindly note that all shipping companies are overloaded by packages due to the busy holiday season (Black Friday, Cyber Monday, Thanksgiving, Christmas, New Year).

In this situation, we're really sorry that we're unable to ensure when your package will be delivered, but we appreciate your patience. Our Logistics Dept. is working 7*24 to coordinate with carriers to rush the packages.

If your package is severely delayed, don't worry because we are doing everything we can to get your package to you as fast and safe as possible. We suggest that you can accept it and open the box to see whether you like it. As an apology, we will offer you up to 50% rewards on the shipping fee you paid if you'd like to keep it. However, if you don't like it, you can contact us about return options.

We wish for a speedy arrival! Your kind understanding and cooperation are highly appreciated.

Sta ja mogu tu da uradim dali mogu da se zalim Paypal-u napr ili sta bi ste vi radili na mom mestu?
Posiljka ima br. za pracenje preko DHL eCommerce zadnji status je bio 30.12.2017
 
DHL eCommerce??? Pa to je obicna posta, tipa DHL Global Mail i sl.
Meni je iz Singapura samo do Frankfurta isla skoro mesec dana, i onda za 2 dana je bila kod mene (bez carine prosla).

Mozes se zaliti PayPalu za ceo shipping fee, ali mislim da nema osnova za nesto vise.
Ali bolje sacekaj kada dodje paket, za slucaj da ima problema da ne trazis pogresan tip refunda.
 
Vrh Dno