GearBest
Sep 16, 2017
Naručene bubice koje je ovde na forumu neko preporučio - "KZ - ES3"
10/29/2017
Obavešten support da nešto nije u redu sa brojem za praćenje, navodno su stigle u Srbiju pre 15 dana i to je poslednja informacija.
Odgovor je bio da proverim u pošti i sa mojim poštarom, možda su kod njega... Klasičan template prevarantski odgovor nekog vaćaroša sa AliExpress-a
Posle skretanja pažnje da mi se tako nešto nikada ranije nije desilo, obavešten sam da je rok za isporuku Nov 19, 2017
Na moje jučerašnje ponovno obraćanje dobijem odgovor da ne vraćaju pare jednom kada pošalju paket, već isključivo i samo u slučajevima kada ne mogu da ga isporuče, navodno će mi poslati novi paket o njihovom trošku.
E sada, to je igrica gde će da me vozaju dok ja ne kažem "je8eš 10$ i da se ja nerviram za tu siću (1 dnevnicu prosečnog Srbina by the way), eto im nek se najedu za te pare..."
P.S. nemam ništa od ovoga, sam sam pojeo ono što se ne jede (već sam imao neprijatno iskustvo sa njima dva puta pre ovoga i ovde javno napisao da više neću da naručujem ali kad vidim kako vi lepo prolazite meni zinulo da kupim nešto jeftino).
Poređenja radi, na Aliju kada kupite nešto i ne stigne vam u garantovanom roki lepo podnesete žalbu, zatim kupac ima nekoliko dana da obrazloži zašto pošiljka nije stigla / nije dao validan broj, Ali presudi na osnovu činjenica i nema brige sve i da je kinez imao nameru da vas prevari (na privatne poruke se ne obazirete jer "igraju" na saosećajnost, puštaju priče kako imaju kredite, rade sami pa ne stižu na vreme da pošalju... sve samo nikako da objasne odakle fake tracking number).