Šta je novo?

GearBest, Banggood, LightInTheBox, DealExtreme, Geekbuying (Readme u prvom postu!)

Ima li negdje neki solidan bluetooth bezicni zvucnik na danasnjoj akciji do 10tak $ :D
 
Ja ne mogu da poverujem šta rade ovi sa gearbesta.... Naručio sam Mi6 29.09. i platio drugar paypalom da stigne kod njega u Nemačku. Status se nije menjao danima, ja sam ih tu smarao zašto im treba toliko da šipuju pošiljku itd i 17.10 otkažem pošiljku i tražim refund. Kažu ok, u roku od 48 sati očekujte na PP refund. Ustajem sutradan ujutru i vidim email od njih kako je pošiljka uspešno šipovana, i da mi nisu poslali u paketu neku masku koju sam tražio da ubace. Rok isporuke od 1o do 25 radnih dana. Ja poludeo, slao im odgovore da sam otkazao pošiljku pre nego što je šipovana itd i oni mi kažu kao jedina je mogućnost da je primiš i pošalješ nazad, izvinjavaju se bla bla. I ja pristanem da preuzmem paket. 02.11. vidim na tracking broju da je stigao paket i da je preuzet. Zovem drugara u Nemačku, kaže nema ničega, dajem mu tracking broj i on zove njihovu carinu tamo i dobija odg da je telefon na caini, biće poslat, gužva je itd. Danas ih okrene opet i kažu telefon je polat nazad :mad: Niko ga nije pozvao niti mu je išta stizalo da to pokupi. Tražim im sada refund totalan, ako treba i preko PP ću da otvorim dispute, ovakve mentole nisam odavno sreo. Još da ne pominjem što na svaku poruku odogovaraju posle 24-48 sati. Ako ima neko neki predlog neka kaže, ja sam skrinšotovao sve poruke što smo razmenili i sve podatne sa sajta o mojoj pošiljci da ne bi bilo posle da obrišu sve i da prave od mene budalu još veću....
 
Jel ima neki sajt da hoce da salje baterije za srbiju?

Treba mi za mali quadcopter/drone rezervne da imam.
 
Ja sam letos narucivao sa eBay-a,stizalo je,proveri da li i dalje salju.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Probao na eBay-u naravno, medjutim, uvek par dana nakon porudzbine mi preodavac posalje neku glupu poruku kao nema na stanju i slicno. Mozda neki drugi prodavci, mada kad trazim ove baterije koje meni trebaju, nalazi samo kod jednog.
 
Meni se desila nevidjena glupost. Proveravao shipping za Nemačku i prilikom neke narudzbine par dana kasnije ostalo mi Bayern Germany za State/Country i odoše slušalice za Belgrade, Bayern, Germany :d

I OK, ispao sam glup, sve je to u redu. Ono što me je zbunilo jeste da Gearbest u tom slučaju neće da odradi refund čak i kad im se roba vrati?!?
Znači, dobiju robu nazad a pare zadrže? Na osnovu čega? Nisam siguran kako i zašto im je to dozvoljeno i šta mogu da uradim povodom toga? Pogotovu što pitaj Boga gde to onda stiže u okviru države Bayern :D
 
Poslednja izmena:
Pohvala za gearbest. Sinoć naručio, poslali za manje od 24h:
Screenshot_20171118-151010~2.png
 
Još jedna pohvala za GearBest. Danas naručio, danas poslali. Takođe, roba poslata 14.11, već 20.11 je na našoj carini.
 

Prilozi

  • Screenshot_20171121-203347.png
    Screenshot_20171121-203347.png
    429 KB · Pregleda: 161
  • Screenshot_20171121-203353.png
    Screenshot_20171121-203353.png
    366.2 KB · Pregleda: 136
  • 1.JPG
    1.JPG
    156.2 KB · Pregleda: 141
GearBest

Sep 16, 2017
Naručene bubice koje je ovde na forumu neko preporučio - "KZ - ES3"

10/29/2017
Obavešten support da nešto nije u redu sa brojem za praćenje, navodno su stigle u Srbiju pre 15 dana i to je poslednja informacija.

Odgovor je bio da proverim u pošti i sa mojim poštarom, možda su kod njega... Klasičan template prevarantski odgovor nekog vaćaroša sa AliExpress-a

Posle skretanja pažnje da mi se tako nešto nikada ranije nije desilo, obavešten sam da je rok za isporuku Nov 19, 2017

Na moje jučerašnje ponovno obraćanje dobijem odgovor da ne vraćaju pare jednom kada pošalju paket, već isključivo i samo u slučajevima kada ne mogu da ga isporuče, navodno će mi poslati novi paket o njihovom trošku.
E sada, to je igrica gde će da me vozaju dok ja ne kažem "je8eš 10$ i da se ja nerviram za tu siću (1 dnevnicu prosečnog Srbina by the way), eto im nek se najedu za te pare..."

P.S. nemam ništa od ovoga, sam sam pojeo ono što se ne jede (već sam imao neprijatno iskustvo sa njima dva puta pre ovoga i ovde javno napisao da više neću da naručujem ali kad vidim kako vi lepo prolazite meni zinulo da kupim nešto jeftino).

Poređenja radi, na Aliju kada kupite nešto i ne stigne vam u garantovanom roki lepo podnesete žalbu, zatim kupac ima nekoliko dana da obrazloži zašto pošiljka nije stigla / nije dao validan broj, Ali presudi na osnovu činjenica i nema brige sve i da je kinez imao nameru da vas prevari (na privatne poruke se ne obazirete jer "igraju" na saosećajnost, puštaju priče kako imaju kredite, rade sami pa ne stižu na vreme da pošalju... sve samo nikako da objasne odakle fake tracking number).
 
Poslednja izmena:
Neverovatno. Nemoj da odustaneš, insistiraj da pošalju nove.
 
@superstarr
Pa jel imaš broj za praćenje ili nemaš?
Gde se nalazi posiljka? I kada je tacno poslata i kojom poštom?

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 

Prilozi

  • Screenshot_20171123-085622.png
    Screenshot_20171123-085622.png
    284.1 KB · Pregleda: 146
Mislim da to nije dobar broj. Pitaj za svaki slučaj u temi za praćenje pošiljki.



PS.
Upravo mi stigla pošiljka poslata 14.11. naravno, nisam išao sa Unregistered Air Mail, platio sam Registered da bi imao boj sa praćenjem.
 

Prilozi

  • 1.png
    1.png
    198.5 KB · Pregleda: 159
  • 2.png
    2.png
    221.3 KB · Pregleda: 196
  • 3.jpg
    3.jpg
    384 KB · Pregleda: 147
Poslednja izmena:
To i jeste neregistrovano, moze da putuje mesecima.
 
@SuperStarr
Rekoh ja, sa GB obavezno plaćanje PayPal-om, pa kad krenu sa tim svojim forama žališ se PP-u pa da vidiš kako odmah vraćaju pare.
 
Izvinjavam se ako pitam na pogresno mesto.
Da li neko ima isksutva sa geekbuying? Porucio bih neki telefon?
 
@SuperStarr
Rekoh ja, sa GB obavezno plaćanje PayPal-om, pa kad krenu sa tim svojim forama žališ se PP-u pa da vidiš kako odmah vraćaju pare.

Na žalost, ja sam izgleda večiti "naivac".
Počeo sam da poštujem to ali tek od skoro (od kako sam imao neprijatna iskustva i posle tvojih i alfinih preporuka) i stavljam taj info u prvi post (FAQ) svugde gde je to tema kako ostali ne bi pravili iste greške. :S:
 
Ne vredi nerviranja. Prežališ sada novac, izvučeš koliko možeš, a za sledeći put znaš.

Ili naručiš sve iste stvari preko PP bez broja za praćenje, a kad stignu žališ se da nije stiglo i tražiš novac nazad. Efektivno ispadneš na nuli :D
 
Ja sam pokrenuo na PP dispute i odgovorili su mi na prvu poruku tako što će kod dostavljača da pokrenu spor i da se moj paket vodi kao izgubljen. Prekjuče je iskrsao rok od 25 radnih dana za isporuku tako da sam im danas i za to poslao pa da vidim šta će biti... 29 septembar kada sam poručio i platio telefon, osedeo sam od čekanja, a ne mogu nikod da odem lično da pridavim...
 
Cini mi se da je se i PJ (ili neki drugi mod?) zalio kako od svih 3-4 porudzbina na GBu sve nesto ne mogu da posalju, pa vrate u vidu GB kupona/bodova.
Iskreno, toliko lose iskustvo sa njima nemam, ali BUKVALNO za svaku mogucu porudzbinu, od 15 do sada, sam morao na nesto da se zalim :( I za svaku me cimaju da dobijem te neke refunde u vidu bodova. Zadnji put rekoh, vracaj na PP i ne smaraj :)

Nisu pravili problem nijednom, moram priznati, ali da za sve moguce ne moze da bude nista u redu.... nema smisla :(
 
samo za poslednju narudzbinu su malo razvlacili sa isporukom...uglavnom salju maltene istog dana, i to je jedini problem, ako se tako moze nazvati, koji sam imao sa njima...sve drugo je bilo sasvim ok sa gb...inace, ne objavljuju lose recenzije, daju ti poene ali ne objave...samo 4 i 5 zvezdica puste u reviews...napljuvao sam neki smart sat koji sam kupio za poklon, dzaba sam pisao, ali su mi dali bonus poene...
 
Evo odgovor od njih na moju poruku da je istekao rok za dostavu i da piše da je dostavljeno još drugog novembra, ali ne na moju adresu već na carinu u nemačkoj sa koje me niko nije kontaktirao ....

We are sorry for this inconvenience and empathize with your frustration of not receiving the item.

As we explained earlier on website the parcel has been delivered.

In this case, the package was shipped to the correct address and either someone took it or it has been lost locally.

Once the shipping agent shows the item as delivered we consider it received by the customer. The shipping agent is responsible for this loss.

However, as a gesture of good will, please consider the following solutions to this issue:

Partial Refund to Your Original Payment Account.

We can refund 183 EUR to your original payment account.

Please note:

-For PayPal account holders; please allow up to 48 hours for the transaction to appear on your PayPal account.

-For credit card refunds, the transaction will appear within 7-14 business days.

The exact length of time is dependent on your card issuing bank.

Please inform us of your decision.

We appreciate your understanding and look forward to hearing from you soon.

Sad mi jedino ostaje da tražim claim na PP, imam skrinšotove sa Dojčepost da je dostavljen paket u drugi grad na carini a ne meni, valjda će to pomoći... Dajte neko mišljenje..
 
Ne znam da li pošta ima podatke (dokaz) na koga je adresiran paket. Odnosno, da li je greškom isporučen nekome tamo ili tvoji podaci uopšte nisu bili na njemu?
 
Pre kada sam poručivao od njih sve je bilo napisano na paketu. Verujem i da je sada bilo. Videću sa njihovom poštom i carinom da li imaju neke papire gde je taj paket, pošto su na carini rekli da je poslat nazad.
 
Koliki je rok isporuke za gearbest registrovanih i neregistrovanih pošiljki?

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Nesto se razmisljam da porucim Mi Notebook Pro sa gearbesta, i jedini nacin dostave je expedited shiping koji stize za nedelju dana. Posto valjda ide preko DHLa, e sad ima li ko iskustva sa carinom kod ovakve posiljke posto je 700+?
Posto navodno expedited shiping ima sanse da zaobidje carinu... A ne bi ovim nasim lopovima da ostavim 250e...
 
Poslednja izmena:
Upravo tako, ide preko DHL-a a oni rade sve po PS-u znači 32% na 700+ i ~4000 špedicija, znači sveukupno oko 1000$
 
Upravo tako, ide preko DHL-a a oni rade sve po PS-u znači 32% na 700+ i ~4000 špedicija, znači sveukupno oko 1000$

Znaci jedina je sansa ako gearbest napise da salje drugi uredjaj i da stavi drugu cenu, pa da DHL to proknjizi na nizu sumu novca... Uf, onda bi sacekao dostupnost u nekom EU magacinu pa da porucim odatle kod nekog od prijatelja u EU.
 
Ne računaj da će ti GB napisati nešto što ti želiš. Ja sam ih smarao oko toga jedno vreme i na kraju su mi objasnili, oni sa kojim ti komuniciraš tj. customer support su jedno odeljenje, oni robu i pakete uopšte ni ne vide, oni što primaju porudžbine su drugo odeljenje a oni što pakuju pakete i gde se roba drži su treće odeljenje koje čak nije ni na istoj lokaciji kao ona prva dva odeljenja, čak mislim da su mi spominjali da se na deklaraciji random sistemom piše vrednost. Uglavnom ne mogu da obećaju tako nešto a i neće da obećavaju i da prave sebi dodatni posao, neki tamo lik u magacinu bi onda morao da pazi kad će koja pošiljka da dođe na obradu i da prati šta bi trebalo da se napiše a oni to neće tako da nema šanse.
Bolje sačekaj da bude dostupan za neko od EU skladišta pa naruči gde već imaš nekog, izaći će te mnogo jeftinije.

Još jedna stvar, za našu carinu morao bi da imaš fakturu u paketu, a GB nikad ne šalje fakture i neće ih poslati koliko god ih molio da to urade...
 
Nazad
Vrh Dno