Šta je novo?

Frižideri

Ja sam se prvo obratio radnji gde sam kupio frižider ali pošto je prošlo više od 2 godine od datuma kupovine rekoše mi da moram da se obratim proizvodjaču, onda on preuzima dalje. Tako je po zakonu.
 
Što se tiče rezervoara za vodu...
Od 2003. godine imam Samsungov nofrost kombinovani sa dispenzerom. Znači više od 20 godina sipam česmovaču i sve šljaka kao i prvog dana. E sad, možda su ovi novi nežniji...
 
Kupio sam gorenje frizider i sad me interesuje koliko mu treba da dostigne temperaturu koja će da hladi kako treba. Podešen je na 4 stepena fabrički i po uputstvu. Zamrzivač na - 18 i on je proradio kako treba, ali mislim da frižider još nije. Da li negde grešim?
 
Koji model? Frižider će ohladiti do 7c. Zamrzivači na tim kombinovanim gorenje NF su odlični, i frižideri lepo hlade posebno fioku za povrće.
 
U pitanju je gorenje NRK619DA2XL4. Uključio sam ga večeras nešto posle 20:00, a evo sad skoro ponoć on nije ohladio piće, na primer. Ne znam da li mu treba još vremena. Kao što sam rekao njegove preporučen temperature su 4 i - 18C
 
Polako oni troše kao sijalica i ne mogu brzo da rashalde ali sutra će biti odličan.
 
U pitanju je gorenje NRK619DA2XL4. Uključio sam ga večeras nešto posle 20:00, a evo sad skoro ponoć on nije ohladio piće, na primer. Ne znam da li mu treba još vremena. Kao što sam rekao njegove preporučen temperature su 4 i - 18C
Kad je nov frizider u pitanju preporucuje se da se ukljuci i dozvoli mu se da PRAZAN dostigne odredjenu/radnu temperaturu.
 
Ima li smisla juriti ove energetske klase, a pritom mislim na klasu C (jer su ove vise bezobrazno skupe) ili nema neke velike razlike u odnosu na klasu D?
 
Па пише колико киловатсати годишње потроше, израчуна се да ли значајно штеде и да ли су вредни доплате. Новији фрижидери су генерално штедљиви, па ја не видим рационалност улагања у вишу енергетску класу само због исте.
 
Ja to ne umem da izracunam, pa zato i pitam da li se isplati dati vise novca za klasu C...
 
Uporediš dve energy label nalepnice, tj. napraviš razliku godišnje potrošnje između dva uređaja i to pomnoži sa recimo 12 i dobićeš okvirno razliku u godišnjoj potrošnji u dinarima
 
Hvala na sugestijama za frižider. Danas je sve ok. I frižider i zamrzivač rade kako treba. Trebalo je da prođe noć kako bi frižider proradio na njegovoj optimalno temperaturi.
 
Uporediš dve energy label nalepnice, tj. napraviš razliku godišnje potrošnje između dva uređaja i to pomnoži sa recimo 12 i dobićeš okvirno razliku u godišnjoj potrošnji u dinarima

nije mi jasno.
 
Razlika je u marketing nazivu. Svako nazove na svoj način.
Pogledaj i Liebherr i LG modele. Možda se nađe nešto na akcijama.
Iz sopstvenog iskustva moram da primetim da su LG frizideri zaista sjajni. Moj LG No Frost Multyflow kupljen pre ravno 18 godina i dalje besprekorno radi. Jedini "kvar" je bio zamena sijalice.
 
Valjda ti je jasno da postoji razlika u kvalitetu uređaja napravljenih pre 18 godina (u mnogo stabilnijim ekonomskim uslovima) i onih koji su sklepani u krajnje diskutabilnim vremenima (od 2020. godine).
 
LG model GBP62PZNCC kupljen 2.6.2022 godine, prestao da hladi pre neki dan. Danas došao majstor iz LG servisa i utvrdio da je crkao motor i verovatno elektronika. Ostalo je samo kućište ispravno :p Elektronika se čeka dve nedelje da stigne, tako da ću vrele dane provesti bez frižidera. Motor časti LG, a ruke naplaćuju 18,5k.
Kratko trajaše..
Isti problem su imali moji roditelji pre par nedelja. Servis tražio 18,5k za zamenu. Onda su kontaktirali LG predstavništvo direktno i dobili informaciju da je to glupost, da garancija sve pokriva i da će oni to rešiti sa servisom. Tako je i bilo, nisu ništa platili na kraju.
 
Žarkovački 100%😏
 
Isti problem su imali moji roditelji pre par nedelja. Servis tražio 18,5k za zamenu. Onda su kontaktirali LG predstavništvo direktno i dobili informaciju da je to glupost, da garancija sve pokriva i da će oni to rešiti sa servisom. Tako je i bilo, nisu ništa platili na kraju.

Ako je glupost onda nisu trebali to da pišu u uslovima garancije na zadnjoj strani.
Ja još uvek čekam deo iz servisa. Bez frižidera sam već 24 dana kad su najveće vrućine.
 

Prilozi

  • LG str 6.jpg
    LG str 6.jpg
    146.3 KB · Pregleda: 86
@brankoX Ja sam se tek nakanio da procitam uslove garancije i tako je, ovo bas pise na zadnjoj strani garancije, ali ja sam dobio uz ovo i listove gdje stoji da je meni produzena garancija od 5 godina i odnosi se na kompletan frizider. Ali ja im sigurno ne bih dao da sam 28 dana bez frizidera, odmah bi se zalio trzisnoj inspekciji( to si trebao na pocetku), do sada bi trzisna vec bila na terenu. I naravno, da li si poslao prigovor sada servisu? Posto su oni u duznosti da po zakonu uvijek imaju dio, a ne mjesec dana da se ceka?
 
Ja sam vagao Lg ili Samsung na kraju odlucio za Samsung RB38C7B5C22 EF i koristim ga 7 dana i zadovoljan sam tih je i to mi je bitno, sreca da sam na prvom spratu jedva smo ga uneli jel je 87kg tezak i jedva je prosao vrata od kuhinje zbog visine od 203cm.
Inace na slici izgleda da je visi od vrata ali to je zato sto je u kuhinji visi novo poda nego u hodniku za 7-8 cm.
Odmah smo ga bacili na test kapaciteta.
Pitanje jedno za ljude koji koriste no frost frizdere koje temperature koristite za frizder a koje za zamrzivac kod mene je trenutno 3c frizder -17c zamrzivac.
 

Prilozi

  • PXL_20240811_142950345.jpg
    PXL_20240811_142950345.jpg
    99.1 KB · Pregleda: 71
  • PXL_20240811_142728088.jpg
    PXL_20240811_142728088.jpg
    138.4 KB · Pregleda: 61
@master97
I ja sam dobio produženu garanciju od 5 god, napisao sam to i ranije ali kod njih su navedeni izuzeci po pojedinim proizvodima kao što vidiš, bez obzira na garanciju. Servis sam zvao par puta da se raspitam za deo koji još nije stigao. Ovlašćeni servis bi trebao da ima rezervne delove uvek na raspolaganju, pogoto što je to relativno novi model. Ovde se radi po mom mišljenju o propustu prozvodjača koji sprovodi lošu poslovnu praksu na štetu kupaca. Za to nije kriv servis jer uslove garancije propisuje proizvodjač. Tržišnu inspekciju nisam zvao jer bi me uputili na tužbu i angažovanje advokata pa na sud što je jedino preostalo.
 
@brankoX
Ja sam prosle nedelje bio do gigatrona kod arene i bas sam opisao tvoj slucaj da servis trazi 18.5k za ugradnju motora a motor kao daju za dzabe a imas produzenu garanciju od 5 god na ceo frizider plus 10 god na motor.
Covek je odmah pozvao coveka koji radi u lg predstavnistvu i sa njima saradjuje i on kaze da prvi put cuje za ovaku praksu iz servisa.
Sad ne znam sa kojim covekom je prodavac kontaktirao ali taj covek iz lg-a mu je rekao da je ugradnja motora besplatna ako garancija nije istekla i da on prvi put cuje za tu pricu.
Cak mi i taj prodavac kaze da je to izuvanje sa cenom jer nov motor kosta da kazemo 100 eura plus ugradnja nekih 40-50 eura i dodjes na tu cenu od 18.5k.
Prodavac kaze da kontaktiras lg predstavnistvo kao sto su uradili od usera @Dzoni!!! roditelji pa da vidis njihovu reakciju.
Sad nadjoh svoju produzenu garanciju.Ovde pise da je besplatan dolazak i ugradnja rezervnih delova u tih 5 godina produzene garancije.
Ja mogu da razumem da je tebi isteklo tih 5 godina produzene garancije pa onda dobijas motor za dzabe ali se ugradnja placa i to bi bilo ok.Ovako mislim da nisu u pravu sta god pisalo u garanciji.Mislim da bi trebalo da se obratis predstavnistvu lg-a da vidis kako ce oni reagovati.
 

Prilozi

  • IMG_20240811_182938.jpg
    IMG_20240811_182938.jpg
    191.9 KB · Pregleda: 47
Poslednja izmena:
@master97
I ja sam dobio produženu garanciju od 5 god, napisao sam to i ranije ali kod njih su navedeni izuzeci po pojedinim proizvodima kao što vidiš, bez obzira na garanciju. Servis sam zvao par puta da se raspitam za deo koji još nije stigao. Ovlašćeni servis bi trebao da ima rezervne delove uvek na raspolaganju, pogoto što je to relativno novi model. Ovde se radi po mom mišljenju o propustu prozvodjača koji sprovodi lošu poslovnu praksu na štetu kupaca. Za to nije kriv servis jer uslove garancije propisuje proizvodjač. Tržišnu inspekciju nisam zvao jer bi me uputili na tužbu i angažovanje advokata pa na sud što je jedino preostalo.
E ne znam sta bih ti rekao, osim da ne odustajes tako lako.
 
Nisam stigao da okacim i sertifikat koji to isto potvrdjuje pa evo kacim ga sada.
 

Prilozi

  • IMG_20240811_183937.jpg
    IMG_20240811_183937.jpg
    173.2 KB · Pregleda: 35
@bojke1
I ja sam dobio produženu garanciju od 5 godina koja mi još traje. Ali pročitaj šta piše u uslovima garancije LG electronics-a na zadnjoj srani koju sam okačio a koju si sigurno i ti dobio. Kod frižidera se spominje produžena garancija od 10 godina na motor od datuma kupovine dakle ne od datuma isteka redovne garancije i koja važi uz uslov da platiš ugradnju u ovlaštenom servisu. Za ostatak frižidera nema tog uslova, dakle oni snose sve troškove. Taj prodavac iz Gigatrona deli upravo taj list kupcima pa bi mogao i da pročita šta piše.
 
Moguce da oni na motor gledaju drugacije ali na onoj produzenoj garanciji koju sam skinuo sa lg sajta pise da pokrivaju kompletan uredjaj a tu spada i motor.
Ja sam produzenu garanciju skinuo sa lg sajta i to je ovo sto pise kod mene.Dakle oni pokrivaju besplatno i dolazak i rezervni deo u tih 5 god na kompletan uredjaj..
Ovo sto si ti okacio kod mene ne pise,ja to ne mogu da nadjem.Sad da li je nesto promenjeno posto si ga ti uzeo pre dve godine a ja prosle stvarno ne znam.Uglavnom uz fiskalni sam dobio 2 god garancije ostatak od 3 godine sam skinuo sa sajta i to je ovo sto sam i okacio_Ona dva papira sa uslovima i odredbama garancije.
Vidim da je kod tebe drugacije na onom papiru koji si okacio ali opet kazem trebalo bi da kontaktiras lg i da vidis sta ce ti oni reci.Nemas nista da izgubis sa time sto ces im izloziti svoj problem.
 
@brankoX Ja sam uz garanciju dobio oba papira i ovaj sto si ti okacio i ovaj sto je @bojke1 okacio. Ja nijesam nista skidao sa sajta niti se prijavljivao, to je sve odstampala i zaheftala radnja u kojoj sam kupio. Takodje uz stos sam dobio i koji modeli spadaju pod garanciju, znaci, sve je to radnja iskopirala, zakacila i list od 2 godine i iskopirane listove od produzene garancije i dala mi sa racunom. Ti nijesi dobio papir sto je @bojke1 okacio, nego samo originalni od 2 godine?
 
Nazad
Vrh Dno