Kad je nov frizider u pitanju preporucuje se da se ukljuci i dozvoli mu se da PRAZAN dostigne odredjenu/radnu temperaturu.U pitanju je gorenje NRK619DA2XL4. Uključio sam ga večeras nešto posle 20:00, a evo sad skoro ponoć on nije ohladio piće, na primer. Ne znam da li mu treba još vremena. Kao što sam rekao njegove preporučen temperature su 4 i - 18C
Uporediš dve energy label nalepnice, tj. napraviš razliku godišnje potrošnje između dva uređaja i to pomnoži sa recimo 12 i dobićeš okvirno razliku u godišnjoj potrošnji u dinarima
Iz sopstvenog iskustva moram da primetim da su LG frizideri zaista sjajni. Moj LG No Frost Multyflow kupljen pre ravno 18 godina i dalje besprekorno radi. Jedini "kvar" je bio zamena sijalice.Razlika je u marketing nazivu. Svako nazove na svoj način.
Pogledaj i Liebherr i LG modele. Možda se nađe nešto na akcijama.
Isti problem su imali moji roditelji pre par nedelja. Servis tražio 18,5k za zamenu. Onda su kontaktirali LG predstavništvo direktno i dobili informaciju da je to glupost, da garancija sve pokriva i da će oni to rešiti sa servisom. Tako je i bilo, nisu ništa platili na kraju.LG model GBP62PZNCC kupljen 2.6.2022 godine, prestao da hladi pre neki dan. Danas došao majstor iz LG servisa i utvrdio da je crkao motor i verovatno elektronika. Ostalo je samo kućište ispravno Elektronika se čeka dve nedelje da stigne, tako da ću vrele dane provesti bez frižidera. Motor časti LG, a ruke naplaćuju 18,5k.
Kratko trajaše..
Isti problem su imali moji roditelji pre par nedelja. Servis tražio 18,5k za zamenu. Onda su kontaktirali LG predstavništvo direktno i dobili informaciju da je to glupost, da garancija sve pokriva i da će oni to rešiti sa servisom. Tako je i bilo, nisu ništa platili na kraju.
E ne znam sta bih ti rekao, osim da ne odustajes tako lako.@master97
I ja sam dobio produženu garanciju od 5 god, napisao sam to i ranije ali kod njih su navedeni izuzeci po pojedinim proizvodima kao što vidiš, bez obzira na garanciju. Servis sam zvao par puta da se raspitam za deo koji još nije stigao. Ovlašćeni servis bi trebao da ima rezervne delove uvek na raspolaganju, pogoto što je to relativno novi model. Ovde se radi po mom mišljenju o propustu prozvodjača koji sprovodi lošu poslovnu praksu na štetu kupaca. Za to nije kriv servis jer uslove garancije propisuje proizvodjač. Tržišnu inspekciju nisam zvao jer bi me uputili na tužbu i angažovanje advokata pa na sud što je jedino preostalo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari