Šta je novo?

(FAQ u 1. postu) - POPUSTI - AliExpress, Temu, eBay... (samo linkovi i kratak opis)

@bojke1
Nista cudno, kuponi, tj. promocija, kao i mnoge unazad, ne vaze za Srbiju. To sto si prebacio na mkd region pomaze samo za kupovinu u coins sekciji, a te "sale" kupone ponisti na checkout-u, kad vidi da se salje na adresu u Srbiji.
Hvala na detaljnom odgovoru.
Znaci za nas vazi samo ako navatamo neki kupon radnje?
A i to dele na kasicicu.
Ispraticu na anker story da li ce dati neke kupone?
 
Ček, je l' to malo bolji popust ako se stavi cena u evrima? Pošto skida 0.01e po novčiću umesto 0.01usd?
 
Verovatno je i cena u evrima malo viša.
 
Spominjano je vec vervatno ali da dodam i ja SONIZOON USB flashovi odlicna kupovina. Preko coins i MK mogu da se nadju i za manje od 1eur 32-64GB.
Recimo ovaj flash bi definisao kao najtezi a samim tim najcsvrci flash koji sam imao. Ne samo to nego i sekvencijalna brzina upisa mu je preko 50mb/s bez oscilacija.
Ne pitaju mu se Kingston i ostali brandovi nize i srednje klase sto kostaju u Srbiji 5-10x vise.

 
Anker P20i preko MKD coinsa 16€.

1000011402.jpg
 
Scam radnja sa AE spustila Cruiser Dual na 25e, a komentari haos. 😆

1000011540.jpg

1000011541.jpg
 
Neverovatna je kolicina scam prodavaca u zadnje vreme na Aliju. Znacajno su podigli "kvalitet" scamizma u odnosu na nekad. Nekad ih se moglo iz aviona provaliti, sad nije bas tako.
Sad imaju neka lepa imena za radnje a ne ono shop123. Izlistavaju mnogo proizvoda sa realnim i dobrim opisima i slikama. Po obicaju odrade neke prave prodaje ili ipak lazne da dobiju do 10tak pozitivnih ocena. Cene postave nisko ali ne bas toliko nisko da se odmah provali da je laznjak. Uspevaju da prodaju na hiljade artikala za kratko vreme a Ali po obicaju zakasnelo reaguje i ti trgovci postoje nedeljama pre nego se zatvore.
U celoj toj prici sem ljudi kojii nasedaju u hiljadama mnogo je sumnjiviji Ali. Da pored svih logoritana i AI naprednih funkcija i prijave korisnika ti shopovi nastavljaju da rade nedeljama i iznova i iznova se pojavljuju. Tu nesto smrdi a nije trulez u drzavi Danskoj.
Jasna je namera tih scamera, da od velike kolicine prodaje neki % kupaca ne otvori dispute i njima sve to extra zarada.
 
Poslednja izmena:
Mene za 15 godina nijedna Shop335445 radnja nije prevarila ali jeste par ovih sa 200-300 5 star ocena i kao nekim imenom radnje. Ali ih nije toliko teško provaliti, obično nemaju nijedan ili samo par komentara korisnika sa slikama proizvoda, i posle jedno nedelju, dve pošto prevari veću količinu ljudi (što je u par narvrata uključivalo i mene) krenu ljudi da ostavljaju negativne komentare, na desetine njih.

Naravno, Aliexpress je uvek vraćao pare, ali treba da prođe neko vreme da legne novac na račun.
 
Ovde nije reč o legit shopxy radnjama, već o novim scam radnjama koje robu ne salju i kupcu daju fiktivan tracking broj (po pravilu je adresa primaloca paogresna i iz neke druge države).

Što se povraćaja novca tiče Ali je odavno zategao situaciju, makar za Srbiju. Lično, nisu mi vratili nekih 5$ za mašinicu za šišanje, tražili su dokaz iz Pošte napismeno da mi paket nije dostavljen, odnosno sliku tog dokumenta.
 
Ovde nije reč o legit shopxy radnjama, već o novim scam radnjama koje robu ne salju i kupcu daju fiktivan tracking broj (po pravilu je adresa primaloca paogresna i iz neke druge države).

Što se povraćaja novca tiče Ali je odavno zategao situaciju, makar za Srbiju. Lično, nisu mi vratili nekih 5$ za mašinicu za šišanje, tražili su dokaz iz Pošte napismeno da mi paket nije dostavljen, odnosno sliku tog dokumenta.
Dear Sir/Madam,

Thank you for contacting AliExpress regarding Main Order about Sub Order.

In regards with your concern about your order, or us to process your request, please be advised to provide us with the following:

• Return Shipping Label must include information:
1. The address buyer returned
2. Return tracking number
3. Tracking updates showing delivered

• Shipping fee invoice must include information:
1. Tracking number matched with the return shipping label
2. Buyer payment record (cannot be hand written)

Please respond within 24 hours. If we do not receive a response within that time frame, we will automatically close the case.

We apologize for any inconvenience this may have caused and appreciate your understanding. Thank you for your understanding and cooperation.

Best regards,
AliExpress Customer Care
www.AliExpress.com

Dear support,

before answering your demands, I want to explain how sending a package from Serbia to China works. AliExpress only accepts packages sent through the Serbian post office. When I arrive at the post office, I explain to the clerk the type of goods I need to send and the destination. Based on the product, weight, shipping method, and destination, they calculate the fee I need to pay. In Serbia, we don't have terminals that print receipts. The clerk gives me a form to fill out, then re-enters the data into the post office software and prints a form which is stamped digitally with the post office number, ID, date, tracking number, weight, and price in RSD. This stamped form serves as the official receipt.

To track the package, go to https://www.posta.rs/eng/alati/pracenje-posiljke.aspx and enter and select the "Track" button. You will see the statuses which prove that the package has left Serbia.


FAQ
Are postal items tracked in international postal traffic?

So far, electronic tracking of postal items being sent abroad is possible up to the point of reaching the Office of Exchange, or until the departure of the postal item from the country.

Now that I have explained everything, let's answer your questions:

• Return Shipping Label must include information:

The address the buyer returned to - written on the form and confirmed by the digital stamp of the Serbian post office.

Return tracking number - indicated by the digital stamp of the Serbian post office.

Tracking updates showing delivered - As explained above, only tracking that the package has left Serbia is possible. Go to https://www.posta.rs/eng/alati/pracenje-posiljke.aspx and enter and select the "Track" button.

• Shipping fee invoice must include information:

Tracking number matched with the return shipping label - As explained above, the receipt shows , which has left the country. The post office guarantees that it goes to the address on the receipt.
Buyer payment record (cannot be handwritten) - Please look at the receipt; it is not handwritten but digitally stamped as 878 RSD (7 EUR).

Since I have provided you with the answers, I want to point out what I have observed:

AliExpress allowed a seller to sell fake computer equipment.
After I reported the seller to AliExpress's fraud service, they dismissed the case.
The seller is ignoring me consistently.
When I filled out the refund request, AliExpress informed me that I should request the seller to refund my cost of sending the package to China. If that wasn't possible, AliExpress promised a coupon to cover my expense.
After AliExpress refunded me $13 for the fake mouse because I proved the seller was selling fake equipment, their store is still active and deceiving other customers.
I have lost approximately 20 hours of my time writing emails, contacting support, contacting the seller, and going to the post office multiple times.
You are not informed about how the post office works in Serbia. You could find this out by asking your manager or writing a simple query to Deepseek.
I have a perfect rating score from Chinese sellers; many of them have rated me as a 5-star customer. Please check my profile.
After 1 month of waiting, you are giving me an ultimatum to provide you with an answer within 24 hours.

I consider your email quite aggressive, which is contrary to me being the victim of a fraudulent transaction with a seller who is under your contract. I don't want to wish you a nice day.

Dear Sir/Madam,

Thank you for contacting AliExpress regarding Main Order about Sub Order .

In regards with your concern about your order, we have received insufficient evidence regarding your concern, and we apologize for having to automatically close this case.

Thank you for your understanding and cooperation, it is greatly appreciated. We hope you continue to have a great shopping experience with AliExpress.

Best regards,
AliExpress Customer Care
www.AliExpress.com

Dear support,

Have you read the email? In regards with your concern about your order, we have received insufficient evidence regarding your concern?

Dear Sir/Madam,

Thank you for contacting AliExpress regarding Main Order about Sub Order .

In regards with your concern about your order, please be advise that you need to provide the needed evidence for us to process your request.

We apologize for any inconvenience this may have caused and appreciate your understanding. Thank you for your understanding and cooperation.

Razumem kako su te zakinuli jer sam prošao kroz taj proces. Postavljam ti ovde moj prvi support case sa njima da iskoristiš za ubuduće kao template. Princip je bio sledeći:
U ovom emailu gore sam im objasnio kako funkcioniše pošta i slanje paketa kod nas (oni to znaju nego se prave ludi).
U istom emailu sam ih blago napao da štite prevarante i ne poštuju svoj zakone.
Posle ovoga što vidiš cimao sam 2 puta njihov support i svaki put sam se pozivao na case gde sam objasnio kako radi pošta i optuživao da ne poštuju zakone.
Vratili su cenu slanja paketa kroz kupon. A prvobitno su refundirali cenu proizvoda.
 
Hvala na informaciji, korisna je svakako, ali mi je lakse da skoknem do poste i uzmem papir. Za miša od 40+ eura sam uzeo, vratili su novac bez problema iako je dokument na cirilici. Za masinicu od 5e me je mrzelo da se cimam.
 
Hvala na informaciji, korisna je svakako, ali mi je lakse da skoknem do poste i uzmem papir. Za miša od 40+ eura sam uzeo, vratili su novac bez problema iako je dokument na cirilici. Za masinicu od 5e me je mrzelo da se cimam.
Reci kakav dokument si dobio, jer ja kad sam pokušao isto u pošti su mi rekli da ne daju nikakve potvrde? Šta si tačno tražio?
 
Potvrdu da mi paket nije isporučen. Isti ne mogu da izdaju radnici na šalteru, već šef nečega, ne mogu se setiti čega. Doduše, naglašeno mi je da taj dokument nije konkretno potvrda neisporucenja, ali je svakako neki oblik toga. Prošlo je kod Alija svakako.

Probacu da pronadjem, procesljacu slike u telefonu, ali mislim da sam davno obrisao.
 
Potvrdu da mi paket nije isporučen. Isti ne mogu da izdaju radnici na šalteru, već šef nečega, ne mogu se setiti čega. Doduše, naglašeno mi je da taj dokument nije konkretno potvrda neisporucenja, ali je svakako neki oblik toga. Prošlo je kod Alija svakako.

Probacu da pronadjem, procesljacu slike u telefonu, ali mislim da sam davno obrisao.
Ja sam paket dobio, slučajevi nam drugačiji, hvala na objašnjenju, zbunio sam se
 
Cat8.png


10 metara flat ethernet kabla cat8 za 825 din
 
Poslednja izmena:
@Stock

Slabo pratis :( - bilo je na AE u martu za neku sicu u coin sekciji.
Trenutno izgleda pripremaju neku akciju pa par dana nema popusta kao sto je bilo
 
Bilo nekad, sad što sam gledao samo je skuplje na AE...
 
To pljosnati kablovi mi nikada nisu dugo trajali, uvek se "polome" na mestima preloma.
 
Nazad
Vrh Dno