Šta je novo?

Fallout: New Vegas

Nego, kako vam se sviđa PES 2010? :d
 
O cemu se ovde prica? :)

Bas me zanima, kad si vec krenuo, kako su te RPG stvari resavali u RPG hitu godine - Demon's Souls? Kad je vec ME2 zakazao na tom planu, a best-rpg-of-the-year, verovatno nije? :D

To nisu RPG stvari, to su dijalozi. U Demon's Souls-u su to rešili tako što su te poslali u pakao da se budžiš na zverovima, pa imaš budženje, za razliku od ME2 :d

Naravno, jasna mi je tvoja implikacija, ali jednostavno ovde se toliko kunu u te dijaloge i oni su izraženi elementi igre i onda ovakve stvari naravno bodu oči. Već sam rekao da nemam ništa protiv da dijalozi budu dvoredni umesto ovog smaranja, a i bolje bi bilo da ih nema ako već ne utiču ninašta i samo te opterećuju raznim informacijama veštački produžujući igru, već da ti jednostavno predoče šta se očekuje od tebe i gotovo. Ako su već tako koncipirali igru.

Da uzvratim kontrapitanjem - kako su u Crysis 2 koncepirali vožnju automobilom, jer se valjda očekuje da se što brže krećeš kroz Njujork da bi ispunio zadatke? :)



P.S. užasno smaraju pljuvanja po igrama zato što nisu čist RPG, čist FPS, čist RTS na onaj način na koji su gurui starina to zamislili. Potpuno ista priča kao kada se pojavljivao 3D i kada je kretao miks žanrova, a najbolje igre smo tada dobili.
 
Poslednja izmena:
Uporno uplices ME2 u pricu gde mu nije mesto. Tu igru niti iko pominje kao etalon RPG-a, niti hvali kako je taj dijalog sistem implementiran. Ali, bitno je da citamo tvoje pljuckanje po doticnoj igri...te ne valja ovo, te ono...ma sta nam naprica...:) Sad ako tebe i takvi dijalozi smaraju, jednako kao i busenje planeta, onda ***...zasto igras takvu igru uopste.

filipenko je napisao(la):
Već sam rekao da nemam ništa protiv da dijalozi budu dvoredni umesto ovog smaranja, a i bolje bi bilo da ih nema ako već ne utiču ninašta i samo te opterećuju raznim informacijama veštački produžujući igru, već da ti jednostavno predoče šta se očekuje od tebe i gotovo. Ako su već tako koncipirali igru.

Pa, kad vec insistiras- u ME2 ako uporno istrajes na "fuck off" odgovorima, dobices kvest bez obzira, to je tacno -ti ne moras da ga resavas, ali ce i na kraju igre da se vidi rezultat tvog ponasanja, sto je ipak dobra stvar.

filipenko je napisao(la):
Da uzvratim kontrapitanjem - kako su u Crysis 2 koncepirali vožnju automobilom, jer se valjda očekuje da se što brže krećeš kroz Njujork da bi ispunio zadatke?:)

Lol, neam pojma, ali zato necu da upadam u neku ps3 exclusive XXY temu sa pricom da XXZ sony exkluziva ima ubacenu shit fiziku automobila :d

filipenko je napisao(la):
P.S. užasno smaraju pljuvanja po igrama zato što nisu čist RPG, čist FPS, čist RTS na onaj način na koji su gurui starina to zamislili. Potpuno ista priča kao kada se pojavljivao 3D i kada je kretao miks žanrova, a najbolje igre smo tada dobili.

Pa u principu, s ovim se slazem. Meni je svejedno ako igra "nije cist -zanr-" sve dok igra valja...No kad malo porazmislim i vidim sta bi bilo kad bi neko od neke moje omiljene igre napravio recimo nesto sto meni lici na arkadni dzumbus za decicu, takve price su normalne. Pogotovo kad je Fallout u pitanju, i te ljude razumem.

Sta ce i kako ce uraditi u FO NV to ostaje da se vidi, ne vidim samo razlog pominjanja ME2, to je sve...
 
Poslednja izmena:
Da ne smatram da je igra dobra, ne bih je ni igrao. Ja igram desetak igara godišnje, u suštini, što singl što multi. Mass Effect 2 je sigurno dobar, međutim to ne znači da nije bez mana. Jedna od njih su smarački dijalozi i "opcije" u njima, koje smo komentarisali pa smo zato skrenuli ka njemu. Međutim, dok nisi tražio eksplicitno izjašnjavanje o ovome ili onome, niko ovde nije pričao o Mass Effectu i kakav je on kao igra, već smo samo naveli (i to konkretno ja) nekoliko primera samih dijaloga, kao nešto što (ne) bismo voleli da vidimo i u New Vegasu ili u drugim igrama. Ne vidim šta je toliko strašno, niko nije pričao o ME2 kao o igri. I ne diskutujemo o njoj kao o RPGu, niti etalonu RPGa, već govorimo o dijalozima. Samo o tome.
 
Tjah...quotovao si post iz ME2 teme - ovde. Plus izvadjen iz konteksta jer tu ME2 poredi sa prvim delom...:S:
 
Gamebryo + Fallout fransiza = Epic Fail :S:
 
bethesda + fallout = fail :d

gamebryo je odavno katastrofalan... danas bi bio odlican da su igru prebacili u pticiju perspektivu :)
 
Moje misljenje je da bi to bila katasrofalna greska. Ne vidim razloga za vracanje 10 godina unazad. Ono sto Obsidian moze da uradi je da poradi na RPG aspektima igre, prici, atmosferi i svetu u kome se odigrava. Ako to unaprede, ne vidim zasto bi izgled bio problem.
 
bio bi problem jer rpg sistem ne radi ono sto treba da radi u fp/tp sistemu

sawyer je na svom blogu bacio svoje iskustvo oko pisanja dijaloga u rpg-u

* Dialogue should inform and entertain players -- inform them about the world and quests, entertain them with interesting characters and prose. If you aren't informing or entertaining, think hard about what you're trying to accomplish.
* Write an outline. Really. Just do it. You should have an idea of where you are going before you set out. If you don't know where you're going when you write your conversation, chances are the player is going to get lost at some point.
* Always give at least two options. At a bare minimum, you should always have an option that says, "Let's talk about something else," that leads back to a node where you can say, "Goodbye." You may think that your dialogue is riveting and no one could possibly want to stop reading/hearing it, but believe me -- someone out there does.
* Never give false options. Do not create multiple options that lead to the same result. It insults players' intelligence and does not reward them for the choices they make.
* Don't put words in the player's mouth. With the exception of conditional replies (gender, skills, stats, etc.), phrase things in a straightforward manner that does not mix a request for information with an emotionally loaded bias ("I'd like to know what's going on here, jackass.").
* Keep skills, stats, gender, and previous story resolutions in mind and reward the player's choices. If it doesn't feel like a reward, it isn't; it's just a false option with a tag in front of it. Note: entertainment value can be a valid reward.
* The writing style and structure are the project's; the character belongs to you and the world. As long as the dialogue follows project standards and feels like it is grounded in the world, it is your challenge and responsibility to make the character enjoyable and distinct.


sto bi se reklo pravo pis.anje u oci bethesdi i bioware-u... al videcemo i njegove rezultate ove godine
 
Recimo, ja ne vidim šta od ovoga nije ispoštovano u F3-u. Možda ovo false options, ne znam, nisam toliko istraživao, ali toga uvek ima. Naravno, to nije razlog da se ne trolluje tema. 'El tako?
 
Ne vidiš ti mnogo toga kad je Fallout 3 u pitanju. Ali bitno je da si ti nama srećan dok se igraš novog Fallout-a :)

Mogu oni da naprave kakve hoće dijaloge ali džaba kad je mehanika igranja gora nego u Borderlandsu (što treba postići).

Bez novog engine-a nema napretka.
 
Poslednja izmena:
Nema napretka, dobićemo malo bolji F3, u Las Vegasu. Ja sam zadovoljan.
 
Moja zamerka je što se na pojedinim lokacijama situacija ponavlja , propadanja oružija i oklopa , nisam doživeo taj svet kao postapokaliptičan i pored svog tog šminkanja i ruševina . U prva dva dela sam se osećao u fazonu koja sreća što sam se rodio da imam priliku da ovo odigram . Moja ocena Fallouta 3 je da je to dobra igra ali ja jasno delim genijalnost prva dva dela i prosečnost trojke koju posmatram kao potpuno novu igru odnosno kao prvi deo . Mislim da bi svima bilo lakše da su je nazvali drugim imenom koje bi samo asociralo na Fallout .
 
Apsolutno se slažem.
 
Ne vidiš ti mnogo toga kad je Fallout 3 u pitanju. Ali bitno je da si ti nama srećan dok se igraš novog Fallout-a :)

Mogu oni da naprave kakve hoće dijaloge ali džaba kad je mehanika igranja gora nego u Borderlandsu (što treba postići).

Bez novog engine-a nema napretka.

Stvar je u tome kako koristis engine. Oni su jednostavno odlucili da mehanika igre bude bas ovakva sto ne znaci da je mogla da bude potpuno drugacija. Mogli su da naprave Call of Duty , Test Drive ili Fallout u izometriskom pogledu. Mozda ovaj engine ima neke manjkavosti u pogledu vizuelnog dela, u upotrebi shadera itd. A na kraju engine uvek moze da se optimizuje i unapredi, pogledajte sta su uradili sa Witcherom koji je radio na Aurora enginu. Mislim da najvise mesta za poboljsanje u Fallout Vegasu lezi u postovanju onih postulata koje je Sawyer izrekao u G-ovom postu.
 
Stvar je u tome kako koristis engine. Oni su jednostavno odlucili da mehanika igre bude bas ovakva sto ne znaci da je mogla da bude potpuno drugacija. Mogli su da naprave Call of Duty , Test Drive ili Fallout u izometriskom pogledu. Mozda ovaj engine ima neke manjkavosti u pogledu vizuelnog dela, u upotrebi shadera itd. A na kraju engine uvek moze da se optimizuje i unapredi, pogledajte sta su uradili sa Witcherom koji je radio na Aurora enginu. Mislim da najvise mesta za poboljsanje u Fallout Vegasu lezi u postovanju onih postulata koje je Sawyer izrekao u G-ovom postu.

Samo sto od tih postulata nema nista. Sudeci po screenovima, abominacija zvana FO3 nastavlja svoju nesrecnu egzistenciju u online okruzenju. Kad je na pocetku procurilo da ce igru razvijati Obsidian, javio mi se tracak nade da ce Fallout serijal ugledati nesto svetlije dane. No, kako je vreme prolazilo, a informacije se kupile, tako se i nada rasprsivala... Ovi screenovi stavljaju tacku na bilo kakvu raspravu o unapredjenju interfejsa, dijaloga, storytellinga, HUD-a, ili bilo cega relevantnog. Jednostavno, New vegas ce biti isto sto je bio i FO3; kao sto je i FO3 svojevremeno bio isto sto i Oblivion - boza igrica za stavljanje mozga na pasu... Dakle, pune 4 godine muzenja Obliviona, koji od starta (izuzimajuci iz obzira, za ono vreme, fantasticnu grafiku) nije bio nista posebno. Al' ajde, za TES based igru, takva postava i moze da prodje; za Fallout based igru je nedopustivo...

Sto se tice Gamebryo-a, zasita ne vidim kako bi mogao da se uklopi sa Falloutom... Kad pogledam listu igara koje su napravljene koristeci ovaj engine, ne vidim nesto Bog zna sta kvalitetnih naslova. Cak su se i pokusaji adaptacije engine-a turn based sistemu igranja (Civilization 4) ne preterano slavno zavrsili. Fallout mora da se vrati u izometrijsku perspektivu, a tu mu Gamebryo bas i nece biti od pomoci... Dragon Ageov Eslipce engine, sa druge strane, bi mogao fino da se adaptira i prilagodi post-apokalipticnom okruzenju. Nazalost, Bioware polaze sva prava na Eslipce i sumnjam da cemo ga ikad videti u razradi nekog drugog developera. Opet, nikad ne treba raci nikad... Lepo si primetio sta su momci iz CD project red-a napravili od Aurora engina... ;)
 
ja ne vidim trol nikakav, covek koji radi na dijalozima i NV postovao u svom blogu kakav ima pristup sto je svetlosnim godinama ispred onog sto smo videli u ME i FO3... zamisli na igri rade ljudi koji imaju osecaj sta cini rpg, to se nije desilo godinama :D

NV ako bude mnogo bolji od fo3 nece biti losa igra
 
unapred se izvinjavam za mali off ali nisam mogao da odolim :)
The book of Eli - fallout sa Denzel Washingtonom u glavnoj ulozi :p

[YOUTUBE]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/JKfZrbS79To&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/JKfZrbS79To&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/YOUTUBE]
 
Ne verujem da ce ovo biti neki sjajan film ali moze biti zanimljiv. Samo nema jos uvek pristojne verzije.
 
igra ce biti samo za nijansu bolje ispolirana fo3, jer u intervjuima kazu lepo da su pod strogom kontrolom bethesdinih newfagova, dok je u interplayu manjevishe bilo kao u nashim drustvenim firmama, nikoga nije bilo briga da li ce fo1 ili fo2 toliko uspeti, pa su imali vremena i prilike da implementiraju sve sto im je padalo na pamet, opusteno su pristupali poslu, pa su se tako i nastali ti biseri... to vreme je davno proslo, i realno moj a i problem mnogih jesto se bas zalomilo da nam fallout bude najnajnaj ;)
 
pojavili se skenovi prevjua NV na www.nma-fallout.com

takodje Mark Morgan kompozitor muzike iz originala je remasterovao i izbacio sound track fo2 kao free download

svakom fanu postapokalipse ce ovo da legne kao budali samar :D

poslusajte na http://auralnetwork.com/releases

ja se i dan danas najezim kada slusam, vracam se momentalno deset godina unazad, i vidim sebe kako blejim po 6-7 sati u fallout... maestralno
 
igra ce biti samo za nijansu bolje ispolirana fo3, jer u intervjuima kazu lepo da su pod strogom kontrolom bethesdinih newfagova....
Ništa čudno.
Kinta + visoke review ocene + neki novi klinci = koga pa zabole što su nama umrli FO i FO2.... i bez mamuta se živi dalje ;)

Pazi ovako: Svi "kukamo", stare igre bile bolje. A tako je iz generacije u generaciju. Recipročno gledano one iz osamdesetih bi treblo da su ludilo od savršenosti. A nije tako. I tada je bilo loših i dobrih igara. Igre su dobre i onda i sada, a mi se menjamo.
Između ostalog (toga sam se prvo setio), Randy Sluganski kaže 2001. godine u recenziji za Alone in the Dark 4: The New Nightmare:
"Many of today's games have beautiful graphics but are soulless...." http://www.justadventure.com/reviews/AITD4/AITD4.shtm
znači uvek isto. Džabe sve, izgleda da je samo u pitanju žal za mladost ;)

EDIT: Nemoj misliti da to što meni piše "Na forumu od: May 2007" znači da ne igram igre odavno. O da, igram ih još od 1985. kada sam imao kao prvo ZX Spectrum (ne računam fliperane i arkadne aparate koje sam pikao pre toga). Samo jednostavno nisam bio član bilo čega na netu.
 
Poslednja izmena:
Pazi se, razapeće te sad :)

I odlično za Fallout OST. Vrlo verovatno muzika koja se najbolje ikad uklopila sa igrom.
 
Po meni, nije toliko prastari engine problem za FO3. Sto kaze G!!! da su igru uradili u pticijoj-izometrijskoj perspektivi mane engine-a bi se smanjile.
Problem je ceo FO3. Mislim sta reci kad dobijes level, a na ekranu se ispise: "Wellcome to level #" ??!!
I posle neko pita da mu se definise sta je to konzolaska igra...
 
Poslednja izmena:
Mislim sta reci kad dobijes level, a na ekranu se ispise: "Wellcome to level #" ??!!
Hahahaha, kako je to tragično :d
 
Vrh Dno