terzazak
Čuven
- Učlanjen(a)
- 27.02.2007
- Poruke
- 2,538
- Poena
- 805
Hvala. Problem sa zvukom je resen
Molim, drago mi je da sam pomogao..:wave:
Hvala. Problem sa zvukom je resen
sto je HUD prenatrpan?Pa nistaNegde ih ima, negde ne...ne verujem da ce to ikada i menjati.Kad nisu sredili i neke jednostavnije stvari kao sto su suzen ekran, prenatrpani HUD, tezina igre, itd, itd...
sto je HUD prenatrpan?ima osnovne stvari poput zdravlja i stita, municije i bombi i to je to, kao i svuda drugde. inace, posto ste svi onako u glas tvrdili da je igra prelaka poceo sam i ja da je prelazim na hard i sada me AI istresa iz gaca :d na momente igra ume na hard bas da bude izazovna, neke deonice u 3. intervalu sam prelazio po 7-8x jer me lagano izuju iz cipela a check pointa nigde nema ni od korova a botovi samo naviru...utiske o igri cu izneti kada je predjem :type:
ne znam za tebe ali meni nije cilj da me igra dovodi do besa vec da me zabaviAli daleko od toga da me dovede do besa sto je pretesko.
razlika je da kazemo za "klasu" u tezini. kako su svi povikali ispalo je da je kao na easy u originalu, sto nije istina. igra na hard pruza itekako izazova u pojedinim deonicama. e da, u kecu si imao F5, a ovde ga nemas sto automatski cini igru tezom, cak i bez obzira na "laksi" AI. zato ja i mrzim konzolaski sistem snimanja zasnovan na checkpointu. kada naidje teska deonica igras je 10x iznova i iznova a koliko god da je teska a da imam quick save preci cu je svakako brze. F5 moj najbolji drugarnex999 je napisao(la):Kako nije prelaka...velika razlika je u odnosu na prvi deo.
i treba da ima kada treba isprazniti 50 sarzera u robota da bi ga izuo. imao sam jednog na kraju 3. intervala i bogami solidno sam se namucio sa njime dok nisam nasao neko mesto da se ustekujem i da ga na kvarnjaka izresetam :banana: a sto se tice slow-mo-a, mnogo se sporije dopunjuje nego u originalu tako da je i sa te strane igra izazovnijaNi fajtovi sa robotima nisu izazov- jednostavno, municije,healthova i raketa ima na sve strane, a igrac ima zaklona do mile volje, plus slow-mo.
ne znam za tebe ali meni nije cilj da me igra dovodi do besa vec da me zabavisve u svemu, moze se reci da je hard tezina u nastavku manje vise evkivalentna medium u originalu...
I ko je napumpao onog skota Almu?
I know everyone has been waiting patiently for the PC patch that we've been working on and I've been given the green light to release the patch notes today. We are currently in the final stages of testing and I've been told that unless we encounter a major problem, like the patch causes your computer to catch on fire (we really don't want that because we care about you guys), we'll be looking at a release next week.
V1.02 Patch
-Difficulty of Hard mode has been increased.
-Implemented a toggle for switching between widescreen (16:9) and full screen (4:3) in the Options|Performance|Advanced Settings menu
-Implemented a toggle for head bob in Options|Game Settings
-Implemented a toggle for film grain in the Options|Performance|Advanced Settings menu
-Leaving a multiplayer lobby now returns the player to the associated multiplayer menu instead of the front end main menu
-Added mp3 codec installer to ensure proper audio functionality
-Applied fix for energy weapon audio causing lag
-Applied fix for team balancing host options not being applied properly
-Changing team swap during selection and grace periods to swap at the next spawn
-Applied fix for team name showing as "undefined" after swapping teams
I'll post further updates when I have a concrete date/time for the patch release.
da li ovo znaci da ce se izgubiti strafte?Implemented a toggle for switching between widescreen (16:9) and full screen (4:3) in the Options|Performance|Advanced Settings menu
Ti zaboravljas da se igra ne zove FEAR i da toga nema u nazivu već F.E.A.R. (First Encounter Assault Recon) a sve ostalo je igra reči ... znaš ti to veoma dobroChinaski je napisao(la):... igra koja ima FEAR u nazivu bi trebalo da bude pre svega horor a tek posle shooter ili sta vec ...![]()
naravno da znam ali nije to puka koincidencija sto su ga tako nakarikali pa je ispalo FEARTi zaboravljas da se igra ne zove FEAR i da toga nema u nazivu već F.E.A.R. (First Encounter Assault Recon) a sve ostalo je igra reči ... znaš ti to veoma dobro![]()
to je sustina. nekoga radi ta vrsta horora, nekoga ne. nekoga vise radi D3 fazon. mene je radio FEAR do jaja, a sada toga ovde nema. i nije zato sto sam oguglao nego je jednostavno drugacijeMada igra jeste izgubila neke atmosfericne momente, to je tacno.
vidis, meni je Condemned fantasticna igra ali mi nije bila toliko strasna kao FEAR, osim na par momenata. ali dobro, ocekivanja su razlicita. ja od FEAR-a ocekujem prvenstveno horor a neko 2. ocekuje dobro napucavanje...stvar ukusa, I guess![]()
takvo igranje kakvo si opisao se podrazumeva. juce sam presao 6. interval i 1. put me je Alma iscimala kada sam izlazio iz onog srusenog bioskopa. original je bio bolje reziran, definitivno :smash:Nije, sad baš da igra nije strašna. Igraj lepo noću u mraku sa ugašenim svetlom i pojačanim zvukom. Bogami kod mene je povremeno izazivala sledeće efekte :hair: ,a po nekad i :shock:.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari