Šta je novo?

F. E. A. R. 2: Project Origin

Pa nista:) Negde ih ima, negde ne...ne verujem da ce to ikada i menjati.Kad nisu sredili i neke jednostavnije stvari kao sto su suzen ekran, prenatrpani HUD, tezina igre, itd, itd...
sto je HUD prenatrpan? :) ima osnovne stvari poput zdravlja i stita, municije i bombi i to je to, kao i svuda drugde. inace, posto ste svi onako u glas tvrdili da je igra prelaka poceo sam i ja da je prelazim na hard i sada me AI istresa iz gaca :d na momente igra ume na hard bas da bude izazovna, neke deonice u 3. intervalu sam prelazio po 7-8x jer me lagano izuju iz cipela a check pointa nigde nema ni od korova a botovi samo naviru...utiske o igri cu izneti kada je predjem :type:
 
Poslednja izmena:
Pa i jeste prelaka... Izazovna (samo izazovna) je postala tek na recimo 4-5 intervalu, a tek sam na kraju u Alminoj glavi koristio bullet time. Naravno, ne kazem da nisam ginuo u toku igre... Jesam jos kako...
Ali daleko od toga da me dovede do besa sto je pretesko.
 
sto je HUD prenatrpan? :) ima osnovne stvari poput zdravlja i stita, municije i bombi i to je to, kao i svuda drugde. inace, posto ste svi onako u glas tvrdili da je igra prelaka poceo sam i ja da je prelazim na hard i sada me AI istresa iz gaca :d na momente igra ume na hard bas da bude izazovna, neke deonice u 3. intervalu sam prelazio po 7-8x jer me lagano izuju iz cipela a check pointa nigde nema ni od korova a botovi samo naviru...utiske o igri cu izneti kada je predjem :type:

:DKako nije prelaka...velika razlika je u odnosu na prvi deo.Hard sam presao uz mooozda dve izazovnije deonice, jedna bese na vozu pred kraj...a i tu ako sam 3 puta poginuo u vr' glave...
Ni fajtovi sa robotima nisu izazov- jednostavno, municije,healthova i raketa ima na sve strane, a igrac ima zaklona do mile volje, plus slow-mo.

A HUD je KRCAT glupostima, cemu slika dugmeta i strelice koja ide gore/dole ispred vrata, svaki item je zaokruzen, cak i kroz pod...u prvom delu toga takodje nema...to nisam primetio u vecini novijih FPS-ova, obicno kad pridjes item-u, pojavi ti se na HUD-u neki info i to je sve.
Ne bi mi to toliko smetalo da nije ekran suzen, pa plus "uokviren" vizirom...:)
 
Poslednja izmena:
Ali daleko od toga da me dovede do besa sto je pretesko.
ne znam za tebe ali meni nije cilj da me igra dovodi do besa vec da me zabavi :) sve u svemu, moze se reci da je hard tezina u nastavku manje vise evkivalentna medium u originalu...
nex999 je napisao(la):
Kako nije prelaka...velika razlika je u odnosu na prvi deo.
razlika je da kazemo za "klasu" u tezini. kako su svi povikali ispalo je da je kao na easy u originalu, sto nije istina. igra na hard pruza itekako izazova u pojedinim deonicama. e da, u kecu si imao F5, a ovde ga nemas sto automatski cini igru tezom, cak i bez obzira na "laksi" AI. zato ja i mrzim konzolaski sistem snimanja zasnovan na checkpointu. kada naidje teska deonica igras je 10x iznova i iznova a koliko god da je teska a da imam quick save preci cu je svakako brze. F5 moj najbolji drugar :) na stranu sto uzasno smaaaaraaaa da igras jedan checkpoint 10x...
inace, koliko vidim izazovniji intervali tek predstoje pa cu ja lagano da se prebacim na normal tezinu :D :p uopste mi nije uzitak da igram Jovo nanovo checkpointe...
Ni fajtovi sa robotima nisu izazov- jednostavno, municije,healthova i raketa ima na sve strane, a igrac ima zaklona do mile volje, plus slow-mo.
i treba da ima kada treba isprazniti 50 sarzera u robota da bi ga izuo. imao sam jednog na kraju 3. intervala i bogami solidno sam se namucio sa njime dok nisam nasao neko mesto da se ustekujem i da ga na kvarnjaka izresetam :banana: a sto se tice slow-mo-a, mnogo se sporije dopunjuje nego u originalu tako da je i sa te strane igra izazovnija ;)
sto se HUD-a tice, ja te strelice gore dole ni ne primecujem ispred vrata, obraticu paznju kada sednem da igram sledeci put, itemi jesu zaokruzeni ali mi to nije mana jer je igra dosta mracna i gomilu bih propustio i slicno. ni uokvireni vizir mi ne smeta previse. jednostavno ga ne primecujem.
zamerku imam na baterijsku lampu koja moze da radi do sutra. u originalu je baterijska lampa pruzala mnogo bolji gameplay, posebno kada zacujes ono pucketanje pred Almu :D lampa se praznila i morao si na nekoliko sekundi da je iskljucis da bi se napunila a to je u takvim momentima znacilo automatsko javljanje zmaraca niz ledja :D bas sam bio fan te lampe u prvom delu...ima sebi da qpim jednu MAG lite da imam da mlataram kada pijan bauljam po gradu u pola noci :d
i kada sam se vec raspisao navescu jos par zamerki koje se verovatno nece (nazalost) popraviti do kraja igre. u 1. delu sam punio gace kada je Alma trebalo da se pojavi a ovde je horor momenat krajnje neubedljiv. nisam se jos ni jednom uplasio u nastavku. jednostavno, atmosfera nije toliko mracna i bolesna kao u 1. delu. tome donekle doprinosi i bat. lampa kao sto rekoh iznad. nervira me sto nema sekretarica na telefonu koje su u originalu uspesno emulirale audio logove iz recimo D3 ili Dead Space-a. dizajn nivoa je nesto bolji nego u kecu...ako mi upadne jos nesto u oko do kraja otkucacu jos koji post :type:
 
ne znam za tebe ali meni nije cilj da me igra dovodi do besa vec da me zabavi :) sve u svemu, moze se reci da je hard tezina u nastavku manje vise evkivalentna medium u originalu...

Naravno da nije poenta... Ali u vecini drugih igara "hard" (ili kojji god bio najtezi) nivo po defaultu izaziva ludilo kod neizvezbanih igraca koji ili prelaze igru prvi put, ili ne znam... nisu iz nekog drugor razloga uigrani. A ovde... Hard je like a walk in a park. Bilo je vise igara gde bih poceo da igram na najteze i posle nekog perioda shvatio da nisam za to. Vratio bih na nizi stepen i igrao uz normalnu kolicinu mucenja i zabave...
I cini mi se da tezina, po nivoima gledano, od jednom naglo skace. Bez postepenog porasta. U jednom intervalu laganica, u sledecem od jednom ide ceo sharzer po bot-u. Al' ajde, to ne zameram, posto ni tada nije postala preteska. U svakom slucaju, easy nivo tezine je tezak visak ovde.
 
koliko sam ja primetio, nije da treba ceo sarzer, nego ima vise botova i checkpointi su redji, tacnije, treba opeglati vise botova i u vecim grupama po checkpointu, kako intervali odmicu.
 
Pred kraj jeste ceo sarzer ako ne gadjas glavu, rekao bih da imaju neki kao bolji armor...
 
Kako bre retki checkpointi :) Ne secam se da sam uopste imao da prelazim ponovo deonicu duzu od, recimo 50 metara :p Bas zato mi quicksave nije nedostajao, JEDINO mi je QS falio u trenucima kad naletim na grupu botova, da ponovo ucitam pa da ih sto atraktivnije napucam, ili isutiram nogama:D
 
svidela mi se igra,ali kratko traje!Neki kazu da je igra krs,a sta je to sto sad igraju da je bolje od ovoga?
I ko je napumpao onog skota Almu?
 
I know everyone has been waiting patiently for the PC patch that we've been working on and I've been given the green light to release the patch notes today. We are currently in the final stages of testing and I've been told that unless we encounter a major problem, like the patch causes your computer to catch on fire (we really don't want that because we care about you guys), we'll be looking at a release next week.

V1.02 Patch
-Difficulty of Hard mode has been increased.
-Implemented a toggle for switching between widescreen (16:9) and full screen (4:3) in the Options|Performance|Advanced Settings menu
-Implemented a toggle for head bob in Options|Game Settings
-Implemented a toggle for film grain in the Options|Performance|Advanced Settings menu
-Leaving a multiplayer lobby now returns the player to the associated multiplayer menu instead of the front end main menu
-Added mp3 codec installer to ensure proper audio functionality
-Applied fix for energy weapon audio causing lag
-Applied fix for team balancing host options not being applied properly
-Changing team swap during selection and grace periods to swap at the next spawn
-Applied fix for team name showing as "undefined" after swapping teams

I'll post further updates when I have a concrete date/time for the patch release.

http://www.projectorigincommunity.com/forum/showthread.php?t=7446

Chinaski, bad njuz za tebe:D
 
Taman da predjem jos jednom...
 
Implemented a toggle for switching between widescreen (16:9) and full screen (4:3) in the Options|Performance|Advanced Settings menu
da li ovo znaci da ce se izgubiti strafte? :)
a sto se tice tezine, necu pecovati igru i svi srecni.
ostala su mi jos 2 intervala do kraja i sada vec mogu da iznesem misljenje da FEAR 2 uopste nije strasna igra, ni blizu kao original. igra koja ima FEAR u nazivu bi trebalo da bude pre svega horor a tek posle shooter ili sta vec. to je i glavna razlika izmedju ove dve igre: prva je bila horor sa odlicnim napucavanjem a druga je pucacina sa blagim elementom horora. recju, just another random shooter :(
 
Chinaski je napisao(la):
... igra koja ima FEAR u nazivu bi trebalo da bude pre svega horor a tek posle shooter ili sta vec ... :(
Ti zaboravljas da se igra ne zove FEAR i da toga nema u nazivu već F.E.A.R. (First Encounter Assault Recon) a sve ostalo je igra reči ... znaš ti to veoma dobro :p
 
Ti zaboravljas da se igra ne zove FEAR i da toga nema u nazivu već F.E.A.R. (First Encounter Assault Recon) a sve ostalo je igra reči ... znaš ti to veoma dobro :p
naravno da znam ali nije to puka koincidencija sto su ga tako nakarikali pa je ispalo FEAR ;)
 
Da, patch uklanja one crne strafte sa ekrana...izasla je steam verzija juce.A za horor elemente- sta da se kaze,ne moze opet sve na istu foru...ni FEAR kec mi nije "scary", narocito posle Condemned-a...ogugla covek na strece koje se svode na isti fazon.
Mada igra jeste izgubila neke atmosfericne momente, to je tacno.
 
Mada igra jeste izgubila neke atmosfericne momente, to je tacno.
to je sustina. nekoga radi ta vrsta horora, nekoga ne. nekoga vise radi D3 fazon. mene je radio FEAR do jaja, a sada toga ovde nema. i nije zato sto sam oguglao nego je jednostavno drugacije :(
 
Ne bi se slozio da igra nije ni malo strasna, kad se podesi nivo crne i kad se igra sa ugasenim svetlom mislim da je svakom pomalo srce zakucalo ocekujuci da nesto iskoci ili da nesto naidje.Mozda Alma nije toliko strasna.I deonice sa robotom su njesra samo rafal i lanser-suvise lako.
 
ja sam bas podesio crnu i obavezno igram nocu sa sluskama ali jednostavno nije to to. original je bio za 2-3 klase strasniji...
edit: fora je sto si u 1. delu znao da se Alma da iskoci i da ce te prepasti, sto se i desavalo, a ovde ni ne iskace ili ako iskoci to je krajnje neubedljivo. kao da nije isti developer radio igru. u glavnom elementu igre (horor) su omanuli...
 
Poslednja izmena:
Aman Chinaski choveche :D nije horor glavni element igre, sjajno napucavanje je glavni element igre a horor je tu da popuni praznine, u prvom delu ih je bilo mnogo vise pa je i horora bilo vise a sad ima vise okrsaja sto je bolje. Dakle FEAR je prvenstveno shooter pa sve ostalo, horor u FEAR-u (govorim za sve delove i exp) nit' je nesto originalan nit' je nesto strasan. Opusti se i uzivaj u sjajnom napucavanju i zanimljivim nivoima a ako hoces pravi horor igraj npr. condemned :)
 
Poslednja izmena:
vidis, meni je Condemned fantasticna igra ali mi nije bila toliko strasna kao FEAR, osim na par momenata. ali dobro, ocekivanja su razlicita. ja od FEAR-a ocekujem prvenstveno horor a neko 2. ocekuje dobro napucavanje...stvar ukusa, I guess :)
 
Ja uopste nisam ni primetio da je bilo koji deo FEAR-a horor, a odigrao sam ih po nekoliko puta. Meni je akcija najbitnija, usporavanje vremena, headshotovi i slicno. Drugi deo je samo podbacio sto je prelak, mada sa ovim patchom je i to sredjeno....valjda. :p

Horore igram na soniju :D ( mislim na silent hilleve)
 
vidis, meni je Condemned fantasticna igra ali mi nije bila toliko strasna kao FEAR, osim na par momenata. ali dobro, ocekivanja su razlicita. ja od FEAR-a ocekujem prvenstveno horor a neko 2. ocekuje dobro napucavanje...stvar ukusa, I guess :)

Nije, sad baš da igra nije strašna. Igraj lepo noću u mraku sa ugašenim svetlom i pojačanim zvukom. Bogami kod mene je povremeno izazivala sledeće efekte :hair: ,a po nekad i :shock:.
 
Nije, sad baš da igra nije strašna. Igraj lepo noću u mraku sa ugašenim svetlom i pojačanim zvukom. Bogami kod mene je povremeno izazivala sledeće efekte :hair: ,a po nekad i :shock:.
takvo igranje kakvo si opisao se podrazumeva. juce sam presao 6. interval i 1. put me je Alma iscimala kada sam izlazio iz onog srusenog bioskopa. original je bio bolje reziran, definitivno :smash:
 
predjoh igru. nista, Alma me je uplasila koliko i baba sa pijace od koje qpujem sir. neubedjivo, neubedljivo. nista, ceka se Far Cry 3, pardon, FEAR 3, pardon Far Cry 3 :p
 
Poslednja izmena:
To je tvoj dozivljaj. Meni je igra savrsena. I vrlo ubedljiva.
 
Iskreno... Tokom igranja cele igre, nisam mogao da izbijem se i zelju da odigram pnovo prvi FEAR... To ce i da bude verovatno, odmah za vikend :D
 
Presao sam igru, utisci su sjajni. Samo nijednom se nisam uplasio od cuvenog horrora, mozda zato sto sam igrao sa skoro utisanim zvucnicima:D
 
Vrh Dno