Šta je novo?

Exe Net - iskustva

Zaobilazite ih u širokom luku

neprofesionalnost, neljubaznost ,neznanje su njihve karakteristike
Internet protok im stalno varira, nikad ne isporučuju onaj minimum na koji se obavežu ugovorom,ne daj bože da imate televiziju koja zavisi od interneta ili da im prijavite neku smetnju ....skloni su da na svoju ruku menjaju ugovor i da lažu kako ste vi sami tražili tu promenu , a to kakvi su im operateri i ovi iz tehničke ne smem ni da pominjem....retki su oni koji imaju dobro iskustvo sa njima, namame te niskom cenom da te navuku a onda kreće ludilo...

I čik probaj da raskineš ugovor ili da ne želiš da produžiš njihovu uslugu...:)

Ma sta rece? Mora da si iz Jotela ili neke slicne kvazi firme. Godinama koristim njihove usluge , wifi, pa optiku, u firmi, kuci. Desi se kao i svima ponekad neki prekid tj desavao se na wifi-ju (ja sam bio dosta daleko od bazne stanice i nekad se zagusi kanal), a od kako sam na optici mozda 1-2 puta za 2-3 godine i to na veoma kratko. Internet mi nikad varirao nije i uvek je brzina ona koju placam i u firmi i kod kuce. Realan sam i nemam sta nekog da branim niti me to zanima, ali te fore su stvarno ruzne. Koristio sam i Jotel i ostale operatere, radio servis racunara pre vise godina i dobro sam upucen kako koji internet provajder radi i sta isporucuje tako da pusti te smesne price.
Sto se tice televizije ima tu prostora za napredak, ali opet se trude i verujem da ce uskoro i to biti reseno.
Tehicka podrska radi 24h (ne verujem da jos neko radi 24h u srbiji sem njih), usluzni su, ako nesto ne mogu odmah pozovu u narednih sat vremena da kazu sta i kako, tako da i to nije tacno. Desi se naravno da se nekad ne ispostuje neki rok i slicno, ali nadji jedni firmu koja ispostuje bas sve u minut...

evo kako radi 160/40

 
Vidis, kada sam se raspitivao oko kablovske televizije, nisu znali da mi kazu da li su i koji kanali zakljucani i da li su uopste zakljucani, da li imaju CI kartice/koliko kostaju, da li se rentaju mesecno, ili one time, na koji wifi ruter imam pravo uz paket, kolika je doplata itd. Nisu takodje znali ni da li mogu da kupim/povezem svoj STB, da ne moram da rentiram njihov. Ni da li uz odabrani paket ide bar jedan STB dzabaka.. I verovatno jos nekoliko stvari, koje se sada ne secam. A takodje nisu znali ni koliko je minimalno vreme koje moras da provedes kod operatera fiksne telefonije (bez ikakvog ugovora) pre nego sto mozes da preneses broj kod njih. Na sva pitanja sam dobio odgovor direktno u poslovnici, osim na poslednje. Odogovr na njega sam dobio nekoliko dana naknadno, a u medjuvremenu sam otisao do SBB-a i bacio njima kosku da hocu da predjem na TRIO, pa su mi dali odgovor odmah ;)

A i na osnovu tudjih iskustva sam napisao, da je KS slaba karika. Ne kazem da je totalno losa, vec da bi to moglo biti dosta bolje.

@jorgovan, inkognito ovde, ali ima drugih mesta na webu gde nije ovakva situacija, ako zelis javi se na PM da ne reklamiram ;)
 
Poslednja izmena:
Potpisujem sve sto je napisao VIPER. Ja sam takodje korisnik Exe Neta dugo, mozda je pre kada sam bio na wirelessu bilo nekih manjih prekida, ali otkad sam na optici, to sve radi perfektno. Ja sam zadovoljan tehnickom podrskom, i kada sam ih zvao preko dana i u pola noci, kad mi je nesto trebalo uvek su bili ljubazni i uvek pomognu. Samo neko ko nije exe net korisnik moze da napise onakve gluposti. Naravno niko nije savrsen, ali budimo realni, exe net ima najozbiljniju uslugu. Pored kablovske i interneta, od skoro imam i fixni preko njih, preneo sam drugi broj, to sve radi odlicno, bez zamerki.

Ovo sto sam napisao nije nikakva reklama, samo me iznervirao ovaj post iznad od ovog korisnika foruma: dog82 koji veze nema sa realnoscu. Znaci sve pohvale za exe net, nemam zamerki kao ni svi moji drugari koji imaju njihove usluge, niko mi se ni jednom nije pozalio. Cak sta vise i oni ih hvale svuda. Ja sam licno mnogima preporucio i ni jednom se nisam pokajao.

U Nisu ima puno konkurencije i puno operatera, pa svako nek bira sta mu odgovara. Mislim da smo mi zaista primer kako treba biti svuda u Srbiji. Meni jedino smetaju PINK kanali, voleo bih da to Exe Net ukine kao Jotel. Mada verovatno ima onih koji gledaju ove reprize po sto puta. Meni je muka kad okrenem a ono sve isto na tim ruzicastim pink kanalima.
 
Na temu sam dosao slucajno pretrazivajuci "dgk1822", (posto sam tek danas resio da montiram STB (koji se BTW dobija gratis - 1kom za male pakete) na TVu koji nema DVB-C, pa reko da vidim kakav je to kinezcic u pitanju xD) i otovri mi se 37ma strana ove teme, pa sam malo prelistao temu i na kraju vidim dog82, i upravo mi se isto dogodilo, iznervirao se kada sam procitao sta je napisao.

Zato se i javih da napisem svoje iskustvo sa doticnim provajderom.

Meni ni u dzep, ni iz dzepa.

@jorgovan, kao sto vidis, mozda su dijametralna "iskustva", ali tesko da ces naci jos nekog slicnom dogu, dok slicnih mom iskustvu vec imas :)
 
Poslednja izmena:
Ja sam koristio exe net 3 godine (wifi na 5 ghz) i apsolutno se slažem sa @provalisam Protok je čak šta više i veci nego po ugovoru (ako je npr 10 mb uvek je 10.2 mb).

Sent from my Le X820 using Tapatalk
 
Moje iskustvo

Argumenti

Sa operaterom Exe net sam sklopio ugovor maja 2013. godine,po tom ugovoru od njih sam dobijao internet (brzina - 5mb),ugovorena obaveza je trajala dve godine do maja 2015. godine.U medjuvremenu sam uzeo i D3I televiziju (preko SBB) koja zahteva internet (minimum 4mb) i tu počeo da primećujem da me Exe net retko kad snabdeva protokom interneta od 5mb na koji se obavezao (već oko 2,5 mb),te sam ih često zvao kako bi mi obezbedili protok od 5 mb kao po ugovoru. Nedelju dana pre isteka ugovora sa EXE NETom (maja 2015) sam ih kontaktirao sa željom da prekinem saradnju sa njima, objasnio sam moju situaciju i naveo da ne želim da produžim ugovor. Međutim gospođica sa kojom sam razgovarao predložila je da ostanem kod njih da povećam brzinu na 7mb (kako bi mi d3i televizija radila normalno) a što se tiče UGOVORA objasnila mi je da pošto mi prvobitni ugovor na dve godine ističe nemamo potrebe da potpisujemo novi već da ja nastavim da koristim njihovu opremu i njihovu uslugu na neodredjeno vreme (odnosno da plaćam mesečnu pretplatu),u slučaju da i dalje imam problema mogu da otkažem njihovu uslugu kad god poželim. Ja sam pristao na tu ponudu, proverio ugovor gde stoji:"Po isteku Ugovorne obaveze,Korisnik će nastaviti sa korišćenjem usluga na neodređeno vreme".Na mom nalogu na njihovoj internet stranici je stajalo da mi je ugovor na neodređeno vreme,što i sada stoji.Sa brzinom interneta od 7 mb D3I Televizija je dobro radila s toga sam ja nastavio da im plaćam iz meseca u mesec (iako brzina skoro nikad nije prelazila 5 mb i kad god bi bila neka veća utakmica npr. internet bi uvek bagovao) i to je tako išlo do jula meseca 2016.god kada sam ih pozvao da otkažem njihovu uslugu.
Pozvao sam ih, objasnio situaciju ,operateri su mi rekli da je sve u redu , da napisem molbu i da posaljem mail njihovoj službi. Kada sam poslao mail kontaktirala me je preko telefona njihova pravnica tvrdeći da sam ugovorom vezan za njihovu uslugu do maja 2017.godine i da mi je ugovor produžen od maja 2016. godine, na moja pitanja KO JE produžio UGOVOR _ tvrdili su da sam ja sam to tražio (prvo kažu preko telefona,kasnije kažu preko maila...) ,u jednom trenutku sam se zapitao da nemam možda šizofreniju ili sam možda podvojena ličnost pa mi jedna ličnost sklapa ugovore a druga se toga ne seća... Nudili su mi dve opcije,da nastavim da koristim njihovu uslugu ili da platim sve račune do maja 2017.godine kako bi oni uzeli svoju opremu nazad.
Pokušao sam da se dogovorim sa njima ali sam naišao na nerazumevanje, zvao sam ih nekoliko puta kako bi im objasnio da od 2015 god (po isteku prvobitnog ugovora) nisam imao nikakav ugovor na godinu ili dve već na neodredjeno i da je to ponuda koju su mi oni predložili ,dok oni tvrde da sam ih ja loše razumeo. Normalan odgovor nisam dobio ali su mi računi stizali iako sam skinuo svu opremu i ne koristim je. Zatim je moj ujak otišao u njihovu poslovnicu u Nišu kako bi lično pokušao da reši situaciju, ali mu je data lažna informacija da sam ja putem mail-a zahtevao produženje ugovora Maja 2016.godine, što nije istina (ne postoji ni jedan mail koji može da potvrdi ovu njihovu tvrdnju).I sve tako,žalio se ratelu, inspekcijama i džaba uvek se veruje njima...

Zatim me opet zove neka njihova gospodjica i kaže :) "...Razgovarala sam sa direktorom i dogovorili smo se da vam oprostimo sve dugove ali da produžim ugovor na još 2 godine i oni će mi plus povećati protok" (koje ludilo)...na moje pitanje i konstataciju da sam sličan dogovor preko telefona imao i u trenutku kad je cela ova frka nastala, ona odgovara da je ovog puta to sigurno jer je "zaboga" direktor to odobrio :) , prosto ne mogu da verujem da mi posle svega nude ovako nešto.

Sad Vi meni recite jel sve ovo normalno... ? U ovoj zemlji kao potrošač nemaš ama baš nikakva prava,niti hoće niti može bilo ko da ti pomogne, Ratel i ona organizacija za zaštitu potrošača su mrtvo slovo na papiru!


Opet ponavljam ovo je moje iskustvo a iskustvo mojih komšija je slično, ne mogu da raskinu ugovor sa
njima i ako su imali mnogo bolje ponude od drugih provajdera.
 
Do sada nikada nisam ostavljao komentare jer me iskreno mrzi, ali ova situacija koju ja imam sa njima mi je toliko neverovatna i van svake pameti da sam morao da je podelim....juče su me zvali , danas opet, samo da bi me ubedili da produžim ugovor...i to sve tako preko telefona a posle tvrde da ja njih zovem i da sam stavio svoj potpis.
Izvini što se moje iskustvo ne poklapa sa tvojim pa te ovo toliko pogadja...(ili si možda zapošljen kod njih)
 
Ja verujem da ti imaš dobro iskustvo sa njima zato ih toliko i braniš ali mogu da se kladim da si Nišlija i da živiš negde u njihovoj blizini.Oni ovde u Pirotu imaju antenu na najvišoj zgradi u centru grada i ako se sa tvoje adrese ne vidi ta zgrada onda ne mogu da isporuče internet...a ako slučajno izmedju tvoje kuće i njihove antene zasade drvo ili podignu zgradu (kao u mom slučaju) od neta možeš da se oprostiš a oni ti neće izaći u susret to ti garantujem.
 
A zašto se jednostavno nisi pozvao na to da nisi potpisivao ništa, i da ti kao dokaz da jesi priloze potpisan ugovor s tvoje strane? I da ti uz to pokazu mejlove u kojima si zahtevao produženje ugovora? Mogao si to pravno za čas da resis :)

Sent from my Le X820 using Tapatalk
 
Ja sumnjam u tvoju priču jer si izneo više kontradiktornih stavova, recimo:

Kad si imao 5M tebi nije dobro radio D3i ali kad si prešao na 7M onda ti je dobro radio. I sad vidiš tu ti nije kriv exe net, već to da nisi upućen kako radi D3i. Dakle, za D3i je potrebno mnogo više od 4M, a to ćeš videti dok gledaš neki kanal, pa prati preko mikrotik rutera recimo koliko ti ide protok u tom trenutku. Dakle ovde ti provajder ništa nije zakinuo. Čak je za D3i i 7M malo. Minimum 10M za koliko toliko normalno funkcionisanje.

Takođe sumnjam da ti je neko rekao da možeš da raskineš ugovor kad hoćeš ako ti u samom ugovoru to ne piše. Dakle pročitaj šta si potpisao. Možda nisi razumeo tu devojku. Naravno postoji mogućnost da si pričao sa nekom koja ne zna svoj posao. Ali opet čitaj šta si potpisao.

Opet kažeš rekao si da nećeš da produžiš ugovor pa si opet uzeo veću brzinu, tu mi već ništa nije jasno.

Sa druge strane bez obzira na moje mišljenje, ako imaš to sve napismeno, pošalji im mail, verovatno će lako naći u arhivi i odobriti ti raskid.

Pa dobro ako će ti oprostiti dugove zarad novog ugovora, to i nije tako strašno, eto hoće da izađu u susret. Jeftinije ti je svakako.

Generalno sam si kriv jer nisi ni čitao ugovor da vidiš kad možeš da raskineš bez penala.

Ne bi ti potpisivao sa njima ugovor da ti nisu odgovorali u datom trenutku. Sad lepo prihvati tu veću brzinu i završi ugovor. Ili probaj da im tražiš da novi bude na 12 meseci.

I da ako su ti zaista tako rekli da ugovor ide na neodređeno, trebao si da tražiš to napismeno ili da ga raskineš u tom trenutku. Makar bi ja tako uradio.
 
Nikada nisam koristio D3i, tako da stvarno ne znam koliko je Mbps neophodno. Gagi018 lepo kaze, nista mi nije jasno. Ali ne sumnjam da si imao, odnosno imas nekih problema.

Ja verujem da ti imaš dobro iskustvo sa njima zato ih toliko i braniš ali mogu da se kladim da si Nišlija i da živiš negde u njihovoj blizini.Oni ovde u Pirotu imaju antenu na najvišoj zgradi u centru grada i ako se sa tvoje adrese ne vidi ta zgrada onda ne mogu da isporuče internet...a ako slučajno izmedju tvoje kuće i njihove antene zasade drvo ili podignu zgradu (kao u mom slučaju) od neta možeš da se oprostiš a oni ti neće izaći u susret to ti garantujem.

Jesu li digli zdradu izmedju vas ili nisu? Kako ti nude nesto, sto ne mozes da koristis ni najmanje? - Inace, da si citao pazljivije video bi da sam napomenuo da smo bili seljeni nekoliko puta, kako su nove pristupne tacke ( u gradu postavljane, tako smo prebacivani sve "blize"... A nemoj misliti da nije bilo drveca ili krovova ili novih divljih BS koje su upucavale sve zivo.....

I odluci se, da li radim kod njih ili sam iz Nisa (tu u blizini njih) pa mi lepo radio (radi) net. Mali hint: ni jedno ni drugo.

Evo u drugom postu na ovoj temi imas odgovor poglavice koji koristi exe-wifi iz Rzane. I koliko znam, jos uvek koristi. Ako vidi ovo, moze da ti da informaciju da li je u Pi oduvek na jednoj BS, ili je i tamo seljakan...
 
Poslednja izmena:
Ne bi ti potpisivao sa njima ugovor da ti nisu odgovorali u datom trenutku. Sad lepo prihvati tu veću brzinu i završi ugovor. Ili probaj da im tražiš da novi bude na 12 meseci.

Vidi ovog :) , jesi ti čitao šta sam ja napisao , kakvim se lažima služe...znaš kad ću da obnovim ugovor ...NIKAD...plaćam duplo samo da ih ne slušam više,ni jednu od onih kvazi pravnica i dispečerki..Pošto si ti tu da sumnjaš u moju priču,mogu da ti nakačim ovde prepiske izmedju mene ,njih i Ratela pa da se uveriš , ali me mrzi , niti imam vremena tebe da ubedjujem...Ja sam sa njima ovako prošao...a Vi kako oćete...
 
Pa si se samo zato registrovao da bi pljuvao? Smesne su te price iskreno. Da si dugogodisnji formulas, sto mozda i jesi samo sa drugim nikom, ok, ali ovako registrovati se da bi nekog blatio, izvini, ali suvise je providno. I sto se raskida tice znam par situacija gde su raskinuli ugovor posle par meseci bez ikakvih penala i slicno kad su ljudi lepo i na normalan nacin objasnili u cemu je problem i zasto zele raskid. Izvini, ali mnogo je cudna i nelogicna ta tvoja prica a i nacin na koji si sve to izneo.
 
Mene ništa ne može da začudi pa ni to da čovek usmeno potpiše ugovor na daljinu. Ja sam pisao ne tako davno o mom slučaju, ali se radi o jednom drugom provajderu, tako da nije pisano u ovoj temi već u odgovarajućoj, gde mi je akviziter došao na vrata i nudio pogodnosti ako pređem na veći paket i potpišem nov ugovor na 12 meseci, a on je nekako prikazao da sam potpisao ugovor na 24, i tako uneo u sistem. Kada sam otišao da vratim opremu jer mi je ugovor istekao, onda je bilo povuci potegni jer po njihovoj evidenciji sam još uvek bio pod UO. Da ne dužim, sve je moguće na brdovitom Balkanu. Što se tiče Exe Neta, ja sam imao problema da ih namolim da dođu i uvedu mi uslugu, ali sam na kraju uspeo. Sada posle tačno 2 meseca korišćenja mogu da kažem da ni jedan jedini problem nisam imao ni sa netom ni sa tv-om, i mogu mirne duše svakom da ih preporučim. Jedino mi malo bode oči tačka 14.2 u ugovoru gde piše da korisnik može 30 dana pre isteka ugovora da raskine ugovor tako što će pisanim putem da obavesti pružaoca usluge, ukoliko to ne uradi ugovor se automatski produžava za još 24 meseca. Ne znam da li to smeju da rade, da automatski produžavaju ugovore? Kod svih drugih provajdera nakon isteka ugovora možeš da nastaviš korišćenje bez ugovorne obaveze ili da potpišeš novi ugovor, nigde se automatski ne produžava. Ako neko ima iskustva sa ovim neka napiše.

NXT-L09
 
Видим да неко помиње да то постоји код многих провајдера, мени не делује страшно јер ако неко не прочита уговор и своје обавезе, како да очекује да их неко испоштује? Ипак, у овој причи се не помиње овај детаљ него баш супротно, уговор у коме пише да се по истеку УО пакет користи на неодређено време, значи нема ни помена о аутоматском продужењу па ми делује да овде није баш све написано.

Постоје и обрнути случајеви, попуст који је добијен за УО престаје да важи када УО истекне и онда се све враћа на пуну цену. У сваком случају је потребно да се зна шта се потписује и какви су услови па неће да се деси оно што се десило мом пријатељу, имао је приличан кредит на припејд картици али нија обратио пажњу на трајање и све му је пропало када је прошао рок важења кредита.

Како год, ако ми нека услуга не одговара, ја ћу да проверим како да престанем да је користим или да сачекам да истекне и откажем је. Сигурно неће да ми се деси да промашим овакав детаљ као што је аутоматско продужење уговора. Што се ехе-нета тиче, не видим разлог да пазим на то, чак ми и одговара да се УО настави под истим (повољнијим) условима. ;)
 
Ovde u mom komšiluku (Čalije), par komšija je prešlo na EXE net i svi prezadovoljni. Tako da se i ja dobrano razmišljam da konačno raskrstim sa ovim indijancima iz Jotela.
Svaki malo jači vetar, kiša, sneg, odmah udave net, a o tv kanalima i da ne pričam. Razmazana slika, kockice i heroglifi na dig. kanalima; non-stop menjaju raspored kanala... indijanska rabota.
 
Ja se po isteku mts box paketa prebacujem kod njih na optiku. Mnogo isplativije.
 
Exe net je jako korektan sto se tice svega kao pruzilac kablovskih usluga. I ako ljudima zatreba raskid iz nekih razloga, uvek izadju u susret bez penala, nisu kao druge firme, da ne navodim imena.

Po meni oni imaju jako puno prostora da sire svoj kvalitet usluge- slika SD kanala im je vrhunska jer ne kompresuju kanale kao ostali. Ono sto bih im preporucio je da ubace EPG na svim kanalima, ako vec nema usluge tv unazad. TV unazad imaju u okviru IPTV usluge, a moguce je da imaju i tv unazad uslugu i korisnici kablovske televizije ali ako uzmu IPTV dekoder, neki QUAD CORE, ali oni naplacuju mesecnu rentu od nekih 500din valjda. E tu mislim da prave gresku. Ja bih na njihovom mestu svim korisnicima koji su vezani na 12 meseci ili 24 kablovske, dao jedan takav dekoder bez pretplate, jer taj dekoder ima i EPG na svim kanalima i moze da snima itd. A ako neko hoce 2 ili vise takvih dekodera onda neka placa rentu. Ali jedan dekoder bi nam trebao sledovati bez pretplate. Npr svi koji zelimo takav dekoder, mogli bismo doneti ovaj stari i zameniti u poslovnici za taj odredjen dekoder. Ne znam koji je model tog dekodera, samo su mi jednom usput rekli, da ako zelim tv unazad mogu je vec sad imati na takav nacin. Ali je preskupo da placam rentru svakog meseca, zato im predlazem da ukinu pretplatu i da svako ko hoce tv unazad moze da dobije takav dekoder jedan, bez mesecne pretplate. Taj dekoder ima i radio stanice. AKo moze SBB da daje jedan dekoder po ugovoru sa mnogim mogucnostima, zasto ne bi i EXE NET, ipak je danas kablovska mnogo vise od obicnog emitovanja kanala, zar ne?

Sto se tice kanala, voleo bih da ubace:

Iconcert HD , prenosi koncerata u HD, SBB ga je ubacio skoro, http://www3.iconcerts.com/

Cmusic TV - kanal filmske muzike, http://www.cmusic.tv/

Boomerang- http://www.boomerangtv.co.uk/

Discovery Science

LANDSCAPE TV chanell - http://www.landscapetv.com/landscape



kao i par Free-to-Air kanala kao sto su:
Rai Sport-zbog prenosa Formule 1-posto nemamo Sport klub,
Sport 1
Deluxe Music,
Chilled TV,
Keep it country.

https://www.lyngsat.com/tvchannels/it/Rai-Sport---HD.html
https://www.lyngsat.com/tvchannels/de/Deluxe-Music.html
https://www.lyngsat.com/tvchannels/de/Sport-1.html
https://www.lyngsat.com/tvchannels/uk/Chilled-TV.html
https://www.lyngsat.com/tvchannels/uk/Keep-It-Country-TV.html
 
Poslednja izmena:
Vec 7 godina sam njihov korisnik, sto se tice interneta oni su stvarno dobri, ping mi je uglavnom od 1 do 3. Ali ih vec mesecima molim da mi uvedu optiku u zgradi, potpisali su se stanari sve je ok, samo treba da se dogovore sa predsednikom koji se isto slaze oko sprovodjenja optke ali njih nema. Uvek dobijam isti odgovor "prosledicemo koleginici na terenu i sredicemo to" i tako vec 6 meseci.
 
Jesam li se ja istripovao ili sada mnogo vise kanala ima EPG nego ranije? Retko licno gledam TV, ovo sam primetio malo pre, a iskreno ne secam se kakva je situacija bila pre nekoliko nedelja, kada sam poslednji put drzao daljinski u rukama. :/
 
Pitanjac:

Exe net više ne nudi pripejd net? Tako mi reče lik iz podrške... Da li postoji mogućnost nekog interneta na 3-4 meseca u Nišu? Ugovorna obaveza na 12 meseci se ne isplati nikako...
 
Napisao im par maila, isao licno, "isprozivao" ih na FB-u, na sta su mi odma trazili mailom broj telefona, ja im dao, medjutim, evo ga skoro mesec dana niti zovu, niti boze daj...
 
Pa, s obzirom sta se sve nudi od interneta i televizije, Exe net ima najprivlacniji odnos cena/kvalitet, e sad, pre sigurno pola godine sam zvao da pitam za svoju zgradu za optiku, oni su mi rekli da je U PROCESU, pustio sam par meseci da prodje, onda otisao licno i izneo svoj "problem", radnice na salteru su rekle da mora da se sakupi 50% potpisa stanara ili da predsednik mimo stanara potpise saglasnost za uvodjenje optike u nasu zgradu, ja sam pitao da ja prikupim potpise, jer sto bi mi bilo tesko da zamolim svakog komsiju da potpise peticiju, kad im ne ide ni iz dzepa ni u dzep, medjutim, radnica mi je rekla da NE MOGU JA DA SAKUPIM, vec ce doci njihovi promoteri koji ce to da obave, onda sam izneo sve to na sastanku stanara, medjutim predsednik stanara ima "dil" sa Jotelom, koji je ocajan sto se tice bilo cega, ali necu da ulazim u sve to, medjutim kad se razgovor poveo, stanari su podrzali moju ideju i on se ipak slozio da "ode i potpise", medjutim ni od toga nista, jer je izgleda samo gledao da izvuce d*pe sa sastanka i ne uradi nista, jer mu ne ide u prilog da Jotel izgubi korisnike, ali sam opet pustio neko vreme da prodje, naravno nista se ne desava, posaljem mail Exe netu, oni mi odgovaraju da "NJIHOVI RADNICI VREDNO RADE DA SE STO PRE PRIKUPE POTPISI, KAKO BI SE U MOJOJ ZGRADI UVELA OPTIKA", mozda bi i poverovao u to, ali na moja vrata niko niti je zazvonio, niti je trazio da dam bilo kakav potpis, ili saglasnost koju bi OBERUCKE potpisao i naravno slucaj fan stranice na fejsu, na kojoj sam napisao da konacno posalju svoje promotere, na sta mi je administartor stranice odgovorio MOLIMO VAS KONTAKTIRAJTE NAS PREKO MAILA, a ja odgovorio da me je sramota da se vise na taj nacin obracam, u roku od par minuta poslali su mi mail, u kome traze moj broj telefona i evo od tad, dve-tri nedelje niko me ne zove.


U kratkim crtama :D
 
Vrlo slicna prica i kod mene u zgradi, nedostaje nekoliko potpisa, bio kod njih, isto nudio da sam sakupim potreban broj, na salteru su mi uzeli broj telefona i obecali su da ce njihova promoterka da se javi prvog narednog radnog dana i od tada prodje skoro 2 meseca. A predsednik stanara iz nekog njemu poznatog razloga nije zainteresovan za uvodjenje optike, cak je promoterkama rekao da ce im mrezu sigurno neko ostetiti i da ce imati stalno probleme sa time (iako SBB godinama ima mrezu kod nas u zgradi, nikada ni najmanji problem). Cak me je i pitao ko ce placati sto ce optika biti postavljena u zgradi, koliko znam SBB nista ne placa skupstinama stanara.
 
Razlog svakog drugog predsednika za odbijanje uvodjenja novina je sto od provajdera koji je vec prisutan dobijaju gratis usluge, a za uzvrat da odbijaju sve ostale i da namame sto vise korisnika kod tog provajdera.

Ali, iskreno ne razumem ove iz Exe Neta, ako vec nemaju u planu da sire svoju mrezu dalje, jer imaju vec posla preko glave, neka tako kazu, a ne da daju laznu nadu i da se uvek vade na "korisnicki servis" koji sve kaze, a ne kaze nista
 
Ni u mojoj zgradi u Panteleju ništa od optike, nisu uspeli da skupe potpise, ni da se složi predsednik. Doduše, nisam ograničen na Jotel, već imam Kopernikus...

@saigic To što je taj pitao "ko će to da plati" znači "gde sam tu ja?"...
 
Nazad
Vrh Dno