Pre desetak dana je radila. Evo, i problem sa titlom na BBC Earth kanalu je rešen.
Kod mene na poziciji 946. HD Animal Planet signala nema. Međutim, na poziciji 104 je od nedavno HD verzija ovog kanala (do sada je bila SD) i lepo radi.Мени повремено Animal Planet HD има као неки трзај, благу пикселизацију и сл.
Exe net mi je dolazio na kucu da mi nudi njihovo smece od optickog interneta nekoliko puta i na kraju sam prihvatio. Bolje da nisam.
Pre desetak dana su namontirali ali meni je konekcija i dalje beskorisna a tiket na Exe podrsci od prvog dana ima jedan post njihove podrske "primljeno k znanju(c)" i 15 mojih. Radim od kuce preko VPN-a, ali kad se konektujem na vpn sa ExeNet optike, nijedan sajt ne radi. Mogu da pingujem google, mogu dig da uradim i traceroute, ali nikakve podatke ne mogu da prevucem, dobiam timeout error.
Srecom, nisam jos odjavio Telekom ADSL, tako da mogu da radim, na njemu VPN radi bez problema.
Testirao sam:
Jotel optika u komsiluku. VPN radi. Moj ADSL, radi.
Tesitrao sam i na nekoliko mesta gde znam da ima ExeNet, tamo VPN takodje ne radi, kao i kod mene.
Sve podatke ovih testova ostavio sam u tiketu podrsci. Na tiketu niko ne odgovara, kad ih zovem kazu da je primljeno k znanju, i da rade na tome. Pitaju me sta je to OpenVPN, ocigledno da niko nije cuo za to tamo, pitaju me sto ne koristim PPTPD ili L2TP. Reko sam im da imam drugi L2TP vpn ali on nije glavni za posao samo za neke sporedne servise u datacentru. On radi i na Exe. OpenVPN je za AWS i tamo su glavne stvari.
Predloge koje sam dobio od njih za sad (preko telefona, na tiked ne pisu nista):
1. Prebaci celu kompanju na L2TP ili Poptop. Rekao sam im da je nemoguce, kompanija ima 100 coveka i ja nisam sef, treba 3-4 sefa sa tim da se slozi, i trajace nedeljama. Kompanija ima pametnija posla
2. Da im dam moj sertifikat da probaju oni da se konektuju. Da kako da ne, jel moze i broj kreditne kartice? Ja sam u kompaniji DevOps engineer, znaci superuser, ako im dam moje kredencijale mogu celu AWS infrastrukturu da izbrisu i ko je onda kriv?
3. Da im napravim cert da se oni konektuju na OpenVPN i da vide sta zeza. Da bih to uradio, mora JIRA ticket, mora sef da odobri, sta da mu kazem, koga to novog zaposljavamo? Jel potpisao taj novi radnik NDA i ostalu papirologiju?
Najprostije je da predjem na Jotel koji ima optiku i radi dobro, ali exeNet na telefonu mi rece "Pisite nasoj finansijskoj sluzbi da vam napise racun za raskid ugovora". Sta bre? Kakav racun pitam ja. Necete dobiti ni zuti dinar, meni ovo nikad nije radilo i ne pada mi na pamet da vam bilo sta placam. Ugovor je raskinut vasom krivicom. Na to on mi kaze dajte mi vremena da pokusam da otklonim kvar. Kazem dobro, imate vremena do ponedeljka, onda zovem Jotel, a ako treba i trzisnu ispekciju.
Exe net mi je dolazio na kucu da mi nudi njihovo smece od optickog interneta nekoliko puta i na kraju sam prihvatio. Bolje da nisam.
Pre desetak dana su namontirali ali meni je konekcija i dalje beskorisna a tiket na Exe podrsci od prvog dana ima jedan post njihove podrske "primljeno k znanju(c)" i 15 mojih. Radim od kuce preko VPN-a, ali kad se konektujem na vpn sa ExeNet optike, nijedan sajt ne radi. Mogu da pingujem google, mogu dig da uradim i traceroute, ali nikakve podatke ne mogu da prevucem, dobiam timeout error.
Srecom, nisam jos odjavio Telekom ADSL, tako da mogu da radim, na njemu VPN radi bez problema.
Testirao sam:
Jotel optika u komsiluku. VPN radi. Moj ADSL, radi.
Tesitrao sam i na nekoliko mesta gde znam da ima ExeNet, tamo VPN takodje ne radi, kao i kod mene.
Sve podatke ovih testova ostavio sam u tiketu podrsci. Na tiketu niko ne odgovara, kad ih zovem kazu da je primljeno k znanju, i da rade na tome. Pitaju me sta je to OpenVPN, ocigledno da niko nije cuo za to tamo, pitaju me sto ne koristim PPTPD ili L2TP. Reko sam im da imam drugi L2TP vpn ali on nije glavni za posao samo za neke sporedne servise u datacentru. On radi i na Exe. OpenVPN je za AWS i tamo su glavne stvari.
Predloge koje sam dobio od njih za sad (preko telefona, na tiked ne pisu nista):
1. Prebaci celu kompanju na L2TP ili Poptop. Rekao sam im da je nemoguce, kompanija ima 100 coveka i ja nisam sef, treba 3-4 sefa sa tim da se slozi, i trajace nedeljama. Kompanija ima pametnija posla
2. Da im dam moj sertifikat da probaju oni da se konektuju. Da kako da ne, jel moze i broj kreditne kartice? Ja sam u kompaniji DevOps engineer, znaci superuser, ako im dam moje kredencijale mogu celu AWS infrastrukturu da izbrisu i ko je onda kriv?
3. Da im napravim cert da se oni konektuju na OpenVPN i da vide sta zeza. Da bih to uradio, mora JIRA ticket, mora sef da odobri, sta da mu kazem, koga to novog zaposljavamo? Jel potpisao taj novi radnik NDA i ostalu papirologiju?
Najprostije je da predjem na Jotel koji ima optiku i radi dobro, ali exeNet na telefonu mi rece "Pisite nasoj finansijskoj sluzbi da vam napise racun za raskid ugovora". Sta bre? Kakav racun pitam ja. Necete dobiti ni zuti dinar, meni ovo nikad nije radilo i ne pada mi na pamet da vam bilo sta placam. Ugovor je raskinut vasom krivicom. Na to on mi kaze dajte mi vremena da pokusam da otklonim kvar. Kazem dobro, imate vremena do ponedeljka, onda zovem Jotel, a ako treba i trzisnu ispekciju.
Exe net mi je dolazio na kucu da mi nudi njihovo smece od optickog interneta nekoliko puta i na kraju sam prihvatio. Bolje da nisam.
Pre desetak dana su namontirali ali meni je konekcija i dalje beskorisna a tiket na Exe podrsci od prvog dana ima jedan post njihove podrske "primljeno k znanju(c)" i 15 mojih. Radim od kuce preko VPN-a, ali kad se konektujem na vpn sa ExeNet optike, nijedan sajt ne radi. Mogu da pingujem google, mogu dig da uradim i traceroute, ali nikakve podatke ne mogu da prevucem, dobiam timeout error.
Srecom, nisam jos odjavio Telekom ADSL, tako da mogu da radim, na njemu VPN radi bez problema.
Testirao sam:
Jotel optika u komsiluku. VPN radi. Moj ADSL, radi.
Tesitrao sam i na nekoliko mesta gde znam da ima ExeNet, tamo VPN takodje ne radi, kao i kod mene.
Sve podatke ovih testova ostavio sam u tiketu podrsci. Na tiketu niko ne odgovara, kad ih zovem kazu da je primljeno k znanju, i da rade na tome. Pitaju me sta je to OpenVPN, ocigledno da niko nije cuo za to tamo, pitaju me sto ne koristim PPTPD ili L2TP. Reko sam im da imam drugi L2TP vpn ali on nije glavni za posao samo za neke sporedne servise u datacentru. On radi i na Exe. OpenVPN je za AWS i tamo su glavne stvari.
Predloge koje sam dobio od njih za sad (preko telefona, na tiked ne pisu nista):
1. Prebaci celu kompanju na L2TP ili Poptop. Rekao sam im da je nemoguce, kompanija ima 100 coveka i ja nisam sef, treba 3-4 sefa sa tim da se slozi, i trajace nedeljama. Kompanija ima pametnija posla
2. Da im dam moj sertifikat da probaju oni da se konektuju. Da kako da ne, jel moze i broj kreditne kartice? Ja sam u kompaniji DevOps engineer, znaci superuser, ako im dam moje kredencijale mogu celu AWS infrastrukturu da izbrisu i ko je onda kriv?
3. Da im napravim cert da se oni konektuju na OpenVPN i da vide sta zeza. Da bih to uradio, mora JIRA ticket, mora sef da odobri, sta da mu kazem, koga to novog zaposljavamo? Jel potpisao taj novi radnik NDA i ostalu papirologiju?
Najprostije je da predjem na Jotel koji ima optiku i radi dobro, ali exeNet na telefonu mi rece "Pisite nasoj finansijskoj sluzbi da vam napise racun za raskid ugovora". Sta bre? Kakav racun pitam ja. Necete dobiti ni zuti dinar, meni ovo nikad nije radilo i ne pada mi na pamet da vam bilo sta placam. Ugovor je raskinut vasom krivicom. Na to on mi kaze dajte mi vremena da pokusam da otklonim kvar. Kazem dobro, imate vremena do ponedeljka, onda zovem Jotel, a ako treba i trzisnu ispekciju.
Tražih po forumu neku priču vezanu za njihov DVB-C risiver ali nisam našao ništa slično.
Imam problem sa njihovim risiverom Skymaster HD-XC2-03 koga sam više od godinu dana koristio, i to bez problema. Zadnjih par meseci počeo je da se blokira i jedino rešenje je restart odnosno isključivanje iz struje i ponovo pokretanje. Pozovem ih, kažem šta je problem, kažu donesite u poslovnicu da zamenimo uređaj.
Dobih tamo drugi uređaj, neotpakovan, potpuno nov ali nakon par dana opet isti problem. Sve se ukoči i nema spasa sem vadi iz struje i ponovo pokreći.
Uzeo sam druga dva DVB-C uređaja na probu (jedan TechniStar a drugi neki Kinez) i oba rade bez problema. Pada mi na pamet da je problem možda u njihovom softweru? Da li je neko imao sličnih problema?
Da li je možda neko probao da instalira originalan fabrički softwer umesto ovog njihovog prilagođenog? Lik koji ga je instalirao u poslovnici kaže da je to zadnja verzija, pretpostavljam da je nju imao i stari uređaj jer se oni updatuju preko OTA.
Ono jeste Samsungov LCD od pre sedam-osam godina ali da postoji nekompatibilnost, postojala bi i pre godinu dana a ne samo u zadnja dva meseca. Može biti nekompatibilnost zbog drugačijeg softwera koji je sada u opticaju za razliku od pre godinu dana.
U svakom slučaju probaću na drugom TV-u, nisam se toga setio.
Exe net mi je dolazio na kucu da mi nudi njihovo smece od optickog interneta nekoliko puta i na kraju sam prihvatio. Bolje da nisam.
Pre desetak dana su namontirali ali meni je konekcija i dalje beskorisna a tiket na Exe podrsci od prvog dana ima jedan post njihove podrske "primljeno k znanju(c)" i 15 mojih. Radim od kuce preko VPN-a, ali kad se konektujem na vpn sa ExeNet optike, nijedan sajt ne radi. Mogu da pingujem google, mogu dig da uradim i traceroute, ali nikakve podatke ne mogu da prevucem, dobiam timeout error.
Srecom, nisam jos odjavio Telekom ADSL, tako da mogu da radim, na njemu VPN radi bez problema.
Testirao sam:
Jotel optika u komsiluku. VPN radi. Moj ADSL, radi.
Tesitrao sam i na nekoliko mesta gde znam da ima ExeNet, tamo VPN takodje ne radi, kao i kod mene.
Sve podatke ovih testova ostavio sam u tiketu podrsci. Na tiketu niko ne odgovara, kad ih zovem kazu da je primljeno k znanju, i da rade na tome. Pitaju me sta je to OpenVPN, ocigledno da niko nije cuo za to tamo, pitaju me sto ne koristim PPTPD ili L2TP. Reko sam im da imam drugi L2TP vpn ali on nije glavni za posao samo za neke sporedne servise u datacentru. On radi i na Exe. OpenVPN je za AWS i tamo su glavne stvari.
Predloge koje sam dobio od njih za sad (preko telefona, na tiked ne pisu nista):
1. Prebaci celu kompanju na L2TP ili Poptop. Rekao sam im da je nemoguce, kompanija ima 100 coveka i ja nisam sef, treba 3-4 sefa sa tim da se slozi, i trajace nedeljama. Kompanija ima pametnija posla
2. Da im dam moj sertifikat da probaju oni da se konektuju. Da kako da ne, jel moze i broj kreditne kartice? Ja sam u kompaniji DevOps engineer, znaci superuser, ako im dam moje kredencijale mogu celu AWS infrastrukturu da izbrisu i ko je onda kriv?
3. Da im napravim cert da se oni konektuju na OpenVPN i da vide sta zeza. Da bih to uradio, mora JIRA ticket, mora sef da odobri, sta da mu kazem, koga to novog zaposljavamo? Jel potpisao taj novi radnik NDA i ostalu papirologiju?
Najprostije je da predjem na Jotel koji ima optiku i radi dobro, ali exeNet na telefonu mi rece "Pisite nasoj finansijskoj sluzbi da vam napise racun za raskid ugovora". Sta bre? Kakav racun pitam ja. Necete dobiti ni zuti dinar, meni ovo nikad nije radilo i ne pada mi na pamet da vam bilo sta placam. Ugovor je raskinut vasom krivicom. Na to on mi kaze dajte mi vremena da pokusam da otklonim kvar. Kazem dobro, imate vremena do ponedeljka, onda zovem Jotel, a ako treba i trzisnu ispekciju.
Imam isti problem sa OpenVPN na exe opticiExe net mi je dolazio na kucu da mi nudi njihovo smece od optickog interneta nekoliko puta i na kraju sam prihvatio. Bolje da nisam.
Pre desetak dana su namontirali ali meni je konekcija i dalje beskorisna a tiket na Exe podrsci od prvog dana ima jedan post njihove podrske "primljeno k znanju(c)" i 15 mojih. Radim od kuce preko VPN-a, ali kad se konektujem na vpn sa ExeNet optike, nijedan sajt ne radi. Mogu da pingujem google, mogu dig da uradim i traceroute, ali nikakve podatke ne mogu da prevucem, dobiam timeout error.
Srecom, nisam jos odjavio Telekom ADSL, tako da mogu da radim, na njemu VPN radi bez problema.
Testirao sam:
Jotel optika u komsiluku. VPN radi. Moj ADSL, radi.
Tesitrao sam i na nekoliko mesta gde znam da ima ExeNet, tamo VPN takodje ne radi, kao i kod mene.
Sve podatke ovih testova ostavio sam u tiketu podrsci. Na tiketu niko ne odgovara, kad ih zovem kazu da je primljeno k znanju, i da rade na tome. Pitaju me sta je to OpenVPN, ocigledno da niko nije cuo za to tamo, pitaju me sto ne koristim PPTPD ili L2TP. Reko sam im da imam drugi L2TP vpn ali on nije glavni za posao samo za neke sporedne servise u datacentru. On radi i na Exe. OpenVPN je za AWS i tamo su glavne stvari.
Predloge koje sam dobio od njih za sad (preko telefona, na tiked ne pisu nista):
1. Prebaci celu kompanju na L2TP ili Poptop. Rekao sam im da je nemoguce, kompanija ima 100 coveka i ja nisam sef, treba 3-4 sefa sa tim da se slozi, i trajace nedeljama. Kompanija ima pametnija posla
2. Da im dam moj sertifikat da probaju oni da se konektuju. Da kako da ne, jel moze i broj kreditne kartice? Ja sam u kompaniji DevOps engineer, znaci superuser, ako im dam moje kredencijale mogu celu AWS infrastrukturu da izbrisu i ko je onda kriv?
3. Da im napravim cert da se oni konektuju na OpenVPN i da vide sta zeza. Da bih to uradio, mora JIRA ticket, mora sef da odobri, sta da mu kazem, koga to novog zaposljavamo? Jel potpisao taj novi radnik NDA i ostalu papirologiju?
Najprostije je da predjem na Jotel koji ima optiku i radi dobro, ali exeNet na telefonu mi rece "Pisite nasoj finansijskoj sluzbi da vam napise racun za raskid ugovora". Sta bre? Kakav racun pitam ja. Necete dobiti ni zuti dinar, meni ovo nikad nije radilo i ne pada mi na pamet da vam bilo sta placam. Ugovor je raskinut vasom krivicom. Na to on mi kaze dajte mi vremena da pokusam da otklonim kvar. Kazem dobro, imate vremena do ponedeljka, onda zovem Jotel, a ako treba i trzisnu ispekciju.
Hvala za ovoProblem je bio MTU size. Defaul MTU za openVPN je 1500 bajta, smanjio sam na 1300 i radi. Znaci negde imaju "tanju cev" (sto nije nikakva mana, samo treba da se zna), treba jos da istrazim koliko je tacno "tanja cev" tj koliko maksimum MTU moze da radi za VPN. Sta me cudi je da svi ostali interfejsi imaju 1500 kao sto je imao i OpenVPN tun0 interfejs, a samo OpenVPN nije radio. I samo OpenVPN sam smanjio na 1300.
Uglavnom, njihova prva poruka sa predlogom sta da probam na tiketu je bila od pomoci. Reko mi je da njihov Poptop VPN servis ima 1360 MTU, znaci setovao sam nesto manji frame size (1300) u OpenVPN client config i radi. Ipak imaju dobru podrsku, i jes da sam malo pogubio zivce ali pomogli su na kraju.
Druge zamerke na ExeNet internet nemam i nikad nisam ni imao, radi ko zmaj i nije skup. Necu da ih menjam.
Samo da napomenem ko ne zna, ako je manji MTU to nikako ne znaci da je slabiji internet ili manji protok, znaci samo da su manji TCP/IP paketi. A bude ih vise pa dodje na isto. Koristio sam analogiju "tanja cev" jer kad kad je MTU na lokalnoj mrezi veci nego na ISP mrezi, desi se ono sto se desavalo, nijedan paket ne moze da prodje. Promeni se setovanje i sve u redu.
Nista oni nece menjati, nisu ni na kopernikusu nece ni na exe netu. Iste price su bile i ranije kuknjave o pripajanju i slichno. Osvezice oni oko TV ponude, odnosno dodace par svojih kvalitetnijih kanala da privuku, taj fazon, onda sto se tice nekih drugih kanala verovatno ce po isteku ugovora koji ima exe net za godinu-dve biti uklonjeni ako se ne obnove i slicno.
Arene ce ostati, ne brinite, SK nece doci dok god je SBB to ni ne racunajte, mi smo izgubili SK zbog toga, na kopernikusu je bilo i jednih i drugih, N1 nece biti niti Granda i ne znam za cinemax ili kako vec beshe.
Tako da ako bude promena bice oko TV ponude, brzine nece dirati.
Svaki provajder nastavlja da radi kao sto je radio i ranije sa pruzanjem usluga, jednostavno exe-net sada pripada zajednici-grupaciji pod brendom supernova ali i dalje svako posluje kao i ranije.
Bar tako je bilo u kopernikusu, e sada ocekujte da ce bombardovati sa ponudama preko telefona da se obnove ugovori, mozda ponude dodatne stb ili androdid boxove, besplatni HBO 6 meseci i slicne fore, ali posto u exe-net vec su smislili pa se ugovori automatski obnavljaju, onome koji nije procitao ugovor to moze zasmetati jer jednostavno i ne treba da forsiraju da se ponovo potpishu ugovori.
Iz Kopernikus Supernove mene su bezmalo 50 puta zvali u roku od prosle godine do pre par nedelja da obnovim ugovor, na moje pitanje, kada ce optika da to cekam od kako su se prodali, rekli su da nije u planu.
Onda dosao Jotel, nisam ni kod njih zbrzao, Exe-Net je doshao u pravom trenutku, a za dlaku pre SBB.
Bice mi zanimljivo za dve godine da vidim kako ce se nadmetati za korisnike u Paracinu, posto je ovo pravo osvezenje sada.
Da li se ponuda izjednacava sa Supernovom sada?
to niko u ovom trenutku ne zna, ali za sada nema takvih zahteva
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari