Šta je novo?

EPS račun preko neta

Pančevo, nema nigde računa... da nisu opet hakovani ili nešto opet muljaju ?
Lepo radilo cela 4 meseca.
 
Pojavio se za Pančevo na portalu, pogledao pre koji sat. Na mail nije stigao.
 
Umesto da unapredjuju sistem , oni ga iz meseca u mesec unazadjuju :(

ED Ruma

Pise da je racun kreiran 19.07 , tek danas je vidljiv.

I opet su upisali pogresno stanje - vec par meseci , svaki mesec mora
da se radi korekcija :(
 
Meni piše da imam preplatu🤣🤣🤣
 
Pančevo
Danas vidljiv račun na sajtu, piše kreiran 20.07.
dobra vest - račun isti kao pretodni mesec
 
Novi Sad i dalje nista
Ni kod mene...
Kakva žalosna kompanija, rok za plaćanje računa je 28-mi, a oni 22-og još nisu generisali račune na sajtu, koliko će im tek trebati da ih isporuče poštom. Al budite sigurni da će zaračunati kamate zbog kašnjenja u plaćanju.

Prenecu par mojih "iskustava" sa njima za period od oko godinu i po dana.
  • u decembru 2022. sam dobio ključeve novog stana. Struja naravno uvedena redovno, ali nisam mogao da zaključim ugovor sa EPS o snabdevanju električnom energijom još nekih 6 meseci, jer "nisu zaveli nove adrese u računar". Bio sam tamo više od 5 puta... Na kraju kompletnu šestomesečnu potrošnju obračunaju u jednom mesecu i zaracunaju više jer sve ide po višoj tarifi, kao da je potrošnja nastala u tom mesecu...
  • račun za struju mi obično iznosi oko 7000 din, u septembru 2023. mi stiže račun 12000 din. Ništa nisam menjao u navikama vezanim za korištenje uređaja, nikakve nove uređaje nisam priključivao. Išao da se žalim, i kako oni to reše - prebace deo navodnih kWh iz tog u sledeći mesec, pa sam umesto jednog velikog računa (bez razloga) dobio dva malo veca, ali podnošljiva računa
  • u decembru 2023. smo imali onaj skandal kad su hakovanja, za kompaniju tog značaja velika sramota, računi na kraju nisu stigli, morali smo da se interesujemo šta i kako, na kraju plaćali isti iznos kao u prethodnom mesecu...
  • ocu su na proleće vršili zamenu brojila u zgradi u kojoj živi... Nakon toga je dva meseca dobijao utrošak 0 kWh, što je naravno nemoguće jer ima struju... Znajući šta sledi (prebacivanje kompletnog utroška u sledeći mesec, obračun po višoj tarifi i naplaćivanje veće cene za njihov nerad/neodgovornost) napisao sam im žalbu na mejl i naveo da mi ne možemo biti odgovorni za dodatne troškove nastale njihovom greškom. Dobijem generički odgovor da je žalba zavedena i da se mejl prosleđuje nadležnima; na kraju stiže odgovor da se žalba odbija. Sledeći mesec ocu stiže račun, čitava tromesečna potrošnja naravno obračunata u jednom mesecu.
  • sad imamo ovo "unapređenje sistema" i opet vidljiva nesposobnost kompanije da naplati uslugu koju pruža...

Pada mi na pamet ona narodna izreka da bi sve to trebalo g*vnjivom motkom rasterati...
 
Konačno je vidljiv račun na portalu za područje ED Novi Sad. Mejl nije stigao...
 
Za moja dva strujomera u NS i dalje nema računa na portalu.
 
Za moja 2 ne može ni da se koristi portal 😂😂 ( = ne radi dodavanje ugovora).
 
ED Ruma - ni juce , ni danas se niko ne javlja na bilo koji telefon.

Takodje se ne javljaju ni iz Call centra na 0800 - 111 202 i na 066 8972xxx brojeve
 
Nešto su rekordno brzo proknjižili kod mene račun. Video ga u nedelju na portalu (subotu nisam gledao), platio dmah taj dan, tek jutros stigao mail i vidim, danas već proknjiženo.
Mislim da odavno nisu ovako brzo knjižili, znalo da se vuče skoro do prvog.
Šifra kupca je ostala ista. Naplatni broj promenjen.
 
Lazu ko kerovi, ne da ih treba privatizovat vec sve ih odpustiti ili u rudnike

NS treci mesec od zamene brojila u celoj zgradi nema ocitavanja opet 0KW jos pise NIJE OCITAN a nov sat sa remote ocitavanjem!!?!... prigovore ignorisu da ce biti resen i da oni ne ocitavaju, ludi, smdljivi, zli lazovi
 
Епс снабдевање ту не може ништа, очитавање врши електродистрибуција. Можда помогне неки мејл министарству, ја бих ту консултовао и неког адвоката.
 
Iskreno bas me briga, ja ako odem u EPS i ako su bezobrazni nece se lepo zavrsiti, a za pare me bas briga
Moje roditelje su zezali, lagai i pljackali i sad bi im to vrati po daleko vecoj steti
 
Nešto su rekordno brzo proknjižili kod mene račun. Video ga u nedelju na portalu (subotu nisam gledao), platio dmah taj dan, tek jutros stigao mail i vidim, danas već proknjiženo.
Mislim da odavno nisu ovako brzo knjižili, znalo da se vuče skoro do prvog.
Šifra kupca je ostala ista. Naplatni broj promenjen.
Sve je isto i kod mene u NS. Uplaćeno 23.07, proknjiženo danas 25.07.
 
Meni je dostupan, ali potrosnja 0kw. Ulozio sam prigovor.

Isti slučaj.

Račun se pojavio 17-og na portalu i 0 kWh. Na računu piše - Neočitano...!?
Stanje sam očitao 01.jula i prosledio mailom, isto kao i svakog prethodnog meseca.

18-og šaljem reklamaciju sa fotografijom brojila (od 1-og jula) i SS maila (kada i kome je poslato očitano stanje).
20-og dobijam povratni mail od EPS-a da je raklamacija zavedena pod tim i tim brojem i prosleđena nadležnoj službi, na dalje rešavanje, od koje ću dobiti odgovor u zakonom predviđenom roku.
Vojvodina je u pitanju i pretpostavljam da zbog "Implementacije novog softvera" ne znaju gde udaraju.

Sav ustreptao i s leptirićima u stomaku nestrpljivo očekujem odgovor nadležne službe (koja god da je), ili bar ispravan račun... :giggle:
 
A šta očekivati kad u upravi EPSA sede likovi kakvih nema ni u Alan Fordu.
Dok je Elektrovojvidina bila zasebna funkcionisalo je nekako. Odkad se komanduje iz Beograda ode sve da ne kažem gde. A po svoj zdravoj logici trebalo bi da je bolje....
 
Kako da izvedem da mi racun stize i putem poste i na mail?
Koliko vidim izgleda da moze samo jedan nacin a cini mi se da sam negde procitao da mogu na oba nacina?
 
Da samo jedan nacin jer ako ides na email oni ne salju postom, jer to i zele tako da ide samo
 
Meni stižu oba: i papirni poštom, i elektronski e-mailom. Pre XY godina sam kreirao nalog na starom portalu za EDB Beograd, i od onda mi stiže račun e-mailom. Nakon prelaska na novi portal, preneli su e-mail adresu.
Pozdrav
 
Kako da izvedem da mi racun stize i putem poste i na mail?
Koliko vidim izgleda da moze samo jedan nacin a cini mi se da sam negde procitao da mogu na oba nacina?
Jedino da odabereš opciju da ti stiže papirni a ako si registrovan na njihov portal onda odatle skineš u pdf formatu račun kad ga nakače i to je to. Nije to što ti želiš ali ako ne postoji drugi način onda bolje išta nego ništa.
 
Kako da izvedem da mi racun stize i putem poste i na mail?
Koliko vidim izgleda da moze samo jedan nacin a cini mi se da sam negde procitao da mogu na oba nacina?
Možeš li samo da mi kažeš zašto želiš da stigne poštom?
Ako imaš štampač, uvek možeš sam da odštampaš račun, ako baš želiš da držiš papir u rukama. :)
I dok nisu pustili ovaj nov sistem, uvek sam račune skidao sa neta, a za 6 godina otkako imam strujomer, nikada nisam išao negde da plaćam račun, već sve online. Pre nego što sam mogao da odaberem opciju da stiže samo na mail, onaj koji dođe u sanduče sam bacao bez otvaranja (dok stigne, već sam ga platio).
 
Nazad
Vrh Dno