Šta je novo?

EPS račun preko neta

Novi Sad jos nista, nema racuna a ne vidi se ni uplata od 9 marta koju sam uplatio a pise da je sajt azuriran 11.03. Strasno koliko su postali aljkavi.
 
Ubacili su račune za Vojvodinu na portal(EPS Vrbas). Na mejl još nisu poslali. Jel imao neko situaciju da je na računu promenio vlasnika(tj Kupca po njihovom). Preveo sam sa pok. majke na mene. Svi ostali podaci su ostali isti naplatni broj, šifra, adresa, prezime.... Naravno računaju sve kao novo brojilo i automatski ne važe popusti pošto nemaju sa čim da uporede od prošle godine. Vredili se žaliti?
 
Vidi se racun na sajtu za NS ali idalje nisu obracunali pare koje su im uplacene 07.03 ovog meseca.
 
Ubacili su račune za Vojvodinu na portal(EPS Vrbas). Na mejl još nisu poslali. Jel imao neko situaciju da je na računu promenio vlasnika(tj Kupca po njihovom). Preveo sam sa pok. majke na mene. Svi ostali podaci su ostali isti naplatni broj, šifra, adresa, prezime.... Naravno računaju sve kao novo brojilo i automatski ne važe popusti pošto nemaju sa čim da uporede od prošle godine. Vredili se žaliti?
Ja ne smem da prenesem sa pok oca na mene, jer u selu ne plaćam rtv pretplatu, ovako bi mi automatski dodali.
 
Да ли неко зна како обрачунавају заједнички утрошак на посебном струјомеру?
Још боље ако има негде како је прописано.
 
Danas sam primetio da se pojavio račun za nišku oblast. Potpuno je neverovatno da je stigao pre papirnatog :)
 
Да ли неко зна како обрачунавају заједнички утрошак на посебном струјомеру?
Још боље ако има негде како је прописано.
Ne znam gde ima propisano ili piše. Negde je u odlukama, zajednica stanara ili koji već, zaboravio sam a mrzi me sada da tražim.
Očitaju brojilo. Od Gradske stambene, infostana ili ko je gde nadležan dobiju podatak za podelu, idu po modelu koji je zajednica stanara ugovorila ili dogovorila. Nije moj deo posla u zgradi pa ne znam tačno. Uglavnom je po broju prijavljenih stanara mada sam čuo da može i po kvadraturi i mešano kvadratura/prijavljeni.
Trenutno imamo taj problem u zgradi da su neki stanovi izdati četvoročlanim ili petočlanim porodicama a prijavljen jedan stanar. Uglavnom muka živa.
 
Kod mene je posto se zgrada greje na toplotnu pumpu zajednicka potrosnja podeljena po kvadratima
 
Да ли неко зна како обрачунавају заједнички утрошак на посебном струјомеру?
Још боље ако има негде како је прописано.
Код мена се дијели на број станова,а у питању је степениште.Управника немамо,а све то би требао регулисати Закон о стамб. заједницама,бар тако мислим.
 
Poslednja izmena:
Ubacili su račune za Vojvodinu na portal(EPS Vrbas). Na mejl još nisu poslali. Jel imao neko situaciju da je na računu promenio vlasnika(tj Kupca po njihovom). Preveo sam sa pok. majke na mene. Svi ostali podaci su ostali isti naplatni broj, šifra, adresa, prezime.... Naravno računaju sve kao novo brojilo i automatski ne važe popusti pošto nemaju sa čim da uporede od prošle godine. Vredili se žaliti?
Ako nekog interesuje, lagano su odbili moj prigovor po ovom pitanju. Očekivano za njih sam novi korisnik i ne postoji nikakva istorija što se tiče računa za mene. Tako da neću imati ni popust za Mart, Oktobar, Novembar ....
Jedino pohvalno je što su bili ažurni za rešavanja prigovora. Prigovor sam podneo preko portala u petak 15.03. Prigovor su "rešili" danas 18.03. i poslali skenirano na portal sa sve pečatom i potpisom. Verovatno će stići i poštom. Secikese...
 
Да, кад треба да одбију приговор онда решавају експресно. Има логике, јер ту нема много тога да се проверава, кад је нешто друго онда шаљу допис до надлежне дистрибуције па чекају одговор па ако има још нешто, зна да потраје. Али, нису стипсе да све одбијају, мени су пре пар година уважили приговор и смањили рачун.
 
 
Ja je ne vidim na PS.
 
Hvala, tražio sam na latinici.
 
Jel opet imaju neki problem?
Ne radi aplikacija a ni web portal.
 
Evo sad i ja proverio. Da, ne radi. Imaju neki "izazov". ;)
 
Juče je radio portal, danas izgleda ne. Jel zna neko zašto u aprilskim računima ne obračunavaju popust ako si potrošio manje nego u istom mesecu prošle godine?
 
Jer je "promocija" istekla zaključno sa martovskim računom.
 
Meni radi aplikacija na telefonu, ali i dalje nema računa za april.
 
Da proradilo je, radi i portal i app.
Ali nema racuna za april jos uvek.

Nisam znao da "promocija" ima rok trajanja ili mozda samo u zimskim mesecima zbog vece potrosnje.
 
Ima aprilski na portalu ali nije bio poslat na email.
 
Попуст за рационалну потрошњу електричне енергије се обрачунава до 31.марта, по одлуци-препоруци (како већ) Владе Србије. Обрачунат је у рачуну за март, коме није нека уложи приговор.
Ја сам улагао већ два приговора, један су одбили, други прихватили, а ни један нису урадили како треба.
 
Beograd takodje, mozda zavisi do opstine, nbg je kod mene, juce je izradjen, znaci rade vikendom :)

20.png
 
Nazad
Vrh Dno