Šta je novo?

EPS račun preko neta

Ovaj EPS je poceo da me lera, odjednom poceo da salje vece racune svaki mesec. Za Mart mesec sam ulozio prigovor jer mi je stigao 3x veci racun nego inace i gle cuda, sad su ga korigovali na 3x manji iznos, sto inace i jeste realna potrosnja. Medjutim, racun za April su mi uvecali za nekih 500din. Po njima odjednom trosim vise struje nego inace, a znam da to nije slucaj jer zivim sam i vecinom nisam kod kuce. Moje pitanje je, da li je izvodljivo da sam izracunam potrosnju KW u stanu? Da stavim one merace na sve uticnice koje koristim i da dobijem realnu potrosnju?

Nije mi do 500din, vec do njihove bahatosti da misle da mogu da stave koju god cifru zele i da im to prodje. 500din x 2 od 7-8 miliona ljudi u Srbiji...
 
Nadji brojilo od tvog stana u hodniku zgrade i prati potrosnju.
 
Al sta ako to brojilo pokazuje vecu potrosnju nego sto jeste? Kako su mi pokazali 3x vecu potrosnju na racunu i onda smanjili na realnu cenu? Skoro su nesto menjali cini mi se i od tad imam problem.
 
To ce sve tako da ide dok ne predju na daljinsko ocitavanje kao za telefon.
 
To se verovatno nikada nece desiti jer im ne ide u prilog.
 
Al sta ako to brojilo pokazuje vecu potrosnju nego sto jeste? Kako su mi pokazali 3x vecu potrosnju na racunu i onda smanjili na realnu cenu? Skoro su nesto menjali cini mi se i od tad imam problem.
Mozda je taj mesec pogresno ocitano ili pogresno uneto u sistem. Svakako isprati brojilo da vidis sta se desava. Ako mislis da brojilo vrti vise nego sto treba trazi da dodju da prekontrolisu.
 
To se verovatno nikada nece desiti jer im ne ide u prilog.
Zašto misliš da im ne ide u prilog? Da li imate predstavu koliko košta da se očita više od 3 miliona brojila svakog meseca? Koliko košta obraditi sve reklamacije koje nastaju zbog pogrešnog očitavanja. Kada se napravi daljinsko očitavanje, može da se napravi i daljinsko isključivanje onih koji ne plaćaju. I te kako ima smisla i u celom svetu se ide u tom smeru, doći će i kod nas to.
 
Vidi sa komsijama da li imaju isti problem, ako su menjali nesto skoro.
 
Ovaj EPS je poceo da me lera, odjednom poceo da salje vece racune svaki mesec. Za Mart mesec sam ulozio prigovor jer mi je stigao 3x veci racun nego inace i gle cuda, sad su ga korigovali na 3x manji iznos, sto inace i jeste realna potrosnja. Medjutim, racun za April su mi uvecali za nekih 500din. Po njima odjednom trosim vise struje nego inace, a znam da to nije slucaj jer zivim sam i vecinom nisam kod kuce. Moje pitanje je, da li je izvodljivo da sam izracunam potrosnju KW u stanu? Da stavim one merace na sve uticnice koje koristim i da dobijem realnu potrosnju?

Nije mi do 500din, vec do njihove bahatosti da misle da mogu da stave koju god cifru zele i da im to prodje. 500din x 2 od 7-8 miliona ljudi u Srbiji...
I meni je stiglo 500 dinara više. Ukinuli su popust za racionalnu potrošnju koja je istekla zaključno sa martom. Pogledaj prethodne račune, verovatno je to. Mislim da je od oktobra prošle godine računat popust.
 
Moguce da je to. Mada ja sam trosio manje-vise isto struje kao i prosle godine pa ne znam ni da li sam imao popust.
 
Al sta ako to brojilo pokazuje vecu potrosnju nego sto jeste? Kako su mi pokazali 3x vecu potrosnju na racunu i onda smanjili na realnu cenu? Skoro su nesto menjali cini mi se i od tad imam problem.
prvo treba da utvrdis gde je nastala greska.
Totalno je pogresno gledati iznos u dinarima na racunu.
jedino sto treba da te zanima su broj potrosenih kilovata.
 
Pa da ali on tvrdi da je potrosnja ista.
Sad sam pogledao svoj, meni je prosli racun veci za 300 dinara od prethodnog ali je i potrosnja bila veca za 30KW, sto sam i svestan da je tako bilo, znam i zbog cega.
Bitna je i visa/niza tarifa, nocna mi je uvek ista.
 
Korigovali su racun na pravu potrosnju, dakle vise nije 0 kwh.
Bez reklamacije, samo od sebe.
 
Korigovali su racun na pravu potrosnju, dakle vise nije 0 kwh.
Bez reklamacije, samo od sebe.

Korigovani racun sada ima mnogo vise kilovata nego sto je potroseno. Cak i danasnje stanje na brojilu je nize nego sto je ocitano 1.maja.

Sta je najefikasnije ciniti?
 
Reklamacija sa dokazom o trenutnom stanju, trebalo bi da prihvate neku interpoliranu vrednost.
 
Korigovani racun sada ima mnogo vise kilovata nego sto je potroseno. Cak i danasnje stanje na brojilu je nize nego sto je ocitano 1.maja.

Sta je najefikasnije ciniti?
Ocitano stanje se ne slaže sa stanjem na brojaču?

Poslati fotku brojača sa datumom i moraju korigovati račun prema tome.
To je najčešća greška i najlakše se ispravlja.
 
Dobro.
Na racunu pise da su reklamacije u Rumi ili na:
email [email protected]

edit: vidim da i u online EPS aplikaciji moze da se posalje prigovor.

Kakva su iskustva, da li online ili preko email-a?
 
Poslednja izmena:
Ja sam podneo prigovor pre nekoliko dana za aprilski racun preko portala, nisam slao mejl. Resili su mi prigovor isti dan posle par sati u moju korist. Imao sam nepravilnost da mi je pogresno bilo ocitano brojilo, poslali su mi novi ispravan racun sa podacima o potrosenim kilovatima koje sam im ja poslao.
 
Mora li fotka iskljucivo sa stanjem na dan reklamacije ili moze unazad, jer imam fotografije stare 15 dana, a datum ocitavanje je star 25 dana?
 
Potpuno nebitno, prihvatiće stanje na datum koji im prijavite a obračun se automatski raspoređuje po predviđenom obrascu, tu je greška zanemarljiva.

Sve će se to ispeglati prilikom sledećeg očitavanja.
 
Odlicno, poslato preko telefonske aplikacije. Javljam rezultat, a ako bude efikasno onda je ovo galakticki iskorak za EPS :)
 
Efikasno je bilo i nekada preko maila.
A ovo je sada dosta jos olakšan način prijave reklamacije ko ne barata mailom i web browserom
 
Па апликација је изгледа и направљена превасходно за жалбе:LOL:
 
Slazem se za galakticki iskorak, mala predost slanja preko portala/aplikacije je sto se automatski popune informacije tipa ime, prezime, naplatni broj, brojilo itd. Tako da ostaje samo da se napise prigovor.
 
Umesto da sve bude jednostavnije , sada se treba dopisivati sa njima i cekati "mesec dana"
da se neko seti da pogleda mejl i izvrsi sve promene na portalu :(

Prijava ( jos uvek ) funkcionise i preko telefona , ali je u najavi da ce iduce godine da smanje broj
radnika u administraciji po lokalnim ED.

Neka nam je sa srecom komunikacija sa "robotima" koje budu postavili na radna mesta u BG...
I ne samo u EPS-u , nego redom.... 😵‍💫 😵‍💫 😵‍💫
 
Има у самој организацији епса небулоза, едб је одговоран за очитавање а епс снабдевање за обрачун и наплату рачуна. Онда, кад се жалимо на очитано или неочитано стање ови други се обраћају оним првима, па ...
Па има нека зачкољица око односа више и ниже тарифе која се примењује кад није очитано стање, и ту ни Свети Петар не може да исправи нити да прихвати стање које им пошаљеш као 'самоочитано'.
 
Je l' im to opet pao sistem? Od jutros u mobilnoj aplikaciji sve je prazno, odnosno "nema podataka za prikaz".🤡
 
Povremeno radi, a povremeno ne radi. Pre dva minuta prikazao, a onda ubrzo nakon toga ne prikazuje 😁

Proknjižavanje sa uplatom od juče je za njih misaona imenica u svakom pogledu 😁
 
Vrh Dno