Šta je novo?

EPS račun preko neta

Još uvek za Beograd nekom prikazuje dok drugima ne prikazuje . Kao da zavidi od opštine nakojoj se potrošač nalazi 😃
 
Za podrucje Vojvodine ne radi online racun :mad: vec sam im pisala, kazu kao otklanjaju smetnje haha. Ubi me radoznalost sta pise za popust 😁
 
Ne radi za fizička lica, mada verovatno zbog neradnog dana i vikenda nisu to još obradili.
 
Radi za Pančevo, ima već koji dan kako postoji račun online.
Jedino ako nismo više Vojvodina :)
 
ED Ruma, opština Stara Pazova, fizička lica, trenutno radi prikaz računa. Ali da, često vikendom izbacuje da usluga nije dostupna.
 
ED Sremska Mitrovica, ne radi uopšte. Izgleda da zavisi od opštine do opštine.
 
Jel ima neko iskustva kod prenosa brojila, na mene sa oca? Znam da dolazi do zastoja u očitavanju brojila na neko vreme(jedno 2-3 očitavanja) , i verovatno bih izgubio taj popust za manju potrošnju u odnosu na prošlu godinu.

Pojavio se račun (u NEdelju), 25% manja potrošnja i 20% popust za racionalnu potrošnju.
 
Zvala sam sad EPS Call centar, ne radi prikaz online racuna za Vojvodinu, i kaze necete moci da pristupite jos par dana zbog kvara. Samo su me uputili na lokalni broj da pitam koliki mi je racun :oops:
 
Убачена ставка 6 на рачун са попустом:love:.Сад изгледа како треба.
 
Previše korisnika ostvaruje popust, zato od februara poskupljenje.
 
Radi i meni ovo preko pravnih lica. Ubačen popust 20%. Jedino u računu napisano kao da je ta cifra od 400 dinara dodata odnosno ne stoji - 400 nego samo 400 ali kad se sabere i oduzme, to je to.
 
Jel ima neko iskustva kod prenosa brojila, na mene sa oca? Znam da dolazi do zastoja u očitavanju brojila na neko vreme(jedno 2-3 očitavanja) , i verovatno bih izgubio taj popust za manju potrošnju u odnosu na prošlu godinu.

Pojavio se račun (u NEdelju), 25% manja potrošnja i 20% popust za racionalnu potrošnju.
Moje iskustvo od pre koju godinu je da nema nikakvog zastoja, samo promene ime kada je takva vrsta promene. EDB broj ostaje isti. Za popust za redovno plaćanje se ne sećam da li je resetovan, niti da li smo ga imali u tom trenutku.
Kod kupoprodaje i promene vlasnika po tom osnovu je drugačije, radi se presek na dan i novi vlasnik startuje kao potpuno novi korisnik uz novi EDB broj.
 
0 popusta za racionalnu potrosnju kod mene ovaj put :ninja:... cenim za novembar ce biti. Inace, da, ovaj sajt za pravna lica radi bez ikakve greske.
 
Јбг. нема попуста за рац. потрошњу за новембар🤣
 
Kod mene ima, svaka im čast moram priznati za ovu akciju, mada se trudim da racionalno trošim :D
Šteta što će da poskupi ponovo struja narednog meseca ali opet je ok, meni barem (sa racionalnom potrošnjom lol)
 
isto sam dobila ovaj mesec, prethodni nisam (nije bilo centralnog 🥸 ). Ne vidim gde pise koliko posto je popust na racionalnu potrosnju? ili se to ne prikazuje?
 
Мора бити приказан од прошлог рачуна,па тако и овај.Ја овај новембар потрошио 40% више него исти мјесец прошле године.:eek:
 
Da i ja isto za novembar ova vs prosla ~35% razlika. Trosenje, sa moje strane isto :)
 
Kada smo već oko toga, jel uspelo nekome da plaća račun preko neta i banke ? Sve ostale račune plaćam online ali sam dva puta probao EDB i nisu proknjižili.
Od kad je pocela korna i kad su nas zakljucali (mislim na nas starije) stavio na mob bancinu aplikaciju i redovno placam racune preko mobiln aplikacije banke. No problem, ako nema QR kod, napravim sablon i zapamtim na bancinm serveru i kad treba pozovem sablom sve sto treba kuckati je cifra i negde eventualno mesec. EDB mi stize racun postom i to redovno tako da nikad nisam dosao u situaciju da kasnim. Sve sto platim knjizi se njakasnije u 2-3 minuta bila to Nedelja ili Subota i EDB se pravi lud taj datum kad je leglo je vazeci datum a ne datum kad neka tamo sluzbenica dobije papire pa krene da unosi rucno.
Da i ja isto za novembar ova vs prosla ~35% razlika. Trosenje, sa moje strane isto :)
Gledao sam i meni je uvecana potrosnja ali bilo je ladno duvala kosava pa sam malo pustao grejanje na klimu a i malo mu nekad omase tamo gde nema daljinskog ocitavanja. Ako omase onda zalba,malo papirologije, prosecna potrosnja, jedan mesec samocitanja i zalba na ispravnost citanja i ispravnost brojila .
 
Poslednja izmena od urednika:
Znam da se ovo pitanje postavljalo vec ko zna kolko puta...

Kako da otvorim nalog za uvid u racun za Beograd?

Ed broj i jmbg kao korisnicko ime i lozinka u mom slucaju ne prolaze.
 
Ako neće to, kao i što meni nije htelo, odeš sa vlasnikom u obližni distributivni centar i podneseš zahtev da ti omoguće uslugu (ostaviš podatke koje ti zatraže).
 
Opet pitanje za uvid u račun. Novi Beograd, ED broj ima 13 cifara (počinje sa 0). Nikako ne mogu da se ulogujem, greška - korisničko ime i/ili šifra nisu validni. Bio danas u Masarikovoj, tamo je žena "resetovala" nalog i rekla da krenem ispočetka sa ED brojem i JMBG. Nažalost, nisam pitao (pošto negde piše da ED broj ima 10 cifara) kako tačno glasi ED. Ima li neko sličan problem i ako ga je rešio - kako?
 
Moj ED broj/šifra korisnika imaju 9 cifara i isti su. Da li su i kod tebe isti. Možda da probaš sa šifrom ako nisu.

p.s. Zar ti nije bilo lakše kad si već išao tamo da podneseš zahtev da ti račun stiže na email?
 
ED broj imas na racunu u gornjem levom uglu, broj od 10 cifara / broj od 13 cifara. Mozda se ED brojevi (9 ili 10 cifara) razlikuju od podrucja, ja sam eps jugoistok i kod mene je 10.
Ovaj od 13 je sifra kupca i njega upisujes kad registrujes brojilo nakon logovanja. Tako mozes da registrujes vise brojila na svom nalogu.
 
Nazad
Vrh Dno