Šta je novo?

EPS račun preko neta

Nema od toga nista.
 
Da sam sebi odgovorim, dobio sam mail bez kontaktiranja, mora da ga salju kad vide u cemu je stvar automatski. Vise ne moze da se plati sa karticom iz inostranstva bez naknade, mora neko dugme da se pritisne i onda se doda 500 dinara naknada.... Lol, oce da se ogrebu o gastrabajtere ( i na mene koji trenutno nisam kuci haha), nista, kad god dodjem platicu po 1 2 racuna a ako je vise poslacu po nekom novac pa placati kad mi uplati na moj racun u Srbiji.. ****** bas.
Placaj domacom karticom bez te provizije. To mozda podrazumeva mesecni trosak odrzavanja racuna ali je najelegantnije resenje.
 
Ima od osobe na čije je ime račun, ali je ta osoba preminula i svakako ne znam njen jmbg.

Nalog bi se pravio na potpuno drugu osobu.
Mislim da to ne može. Mora da se promeni korisnik, ili kada bi imao jmbg te osobe mogao bi na nju da napraviš nalog.
 
E to me je zanimalo. Da ne pravim džabe nalog i dajem jmbg, a oni mi kažu ne može ovaj, već mora osoba sa računa. Kuća je kupljena od čoveka koji je davno preminuo, ime sa računa nije promenjeno, a nemam njegov jmbg.
 
@optical To oko promene korisnika ti je rode 10 minuta posla. Odeš u najbližu EPS filijalu sa kopijom kupoprodajnog ugovora i svojom ličnom kartom. Daju ti da popuniš neki obrazac zahteva za promenu korisnika i sledeći račun sve stiže na tvoje ime. Jedini uslov je da sva dugovanja prethodnog korisnika na tom brojilu budu izmirena.

EDIT: Znam, jer sam pre dve godine prevodio stan na sebe u EPS, i sa pokojnog dede na kevu pre tri godine. I u EPS NS i u BG (gde je dedina kuća) sve oko promene korisnika je funkcionisalo istovetno i brzo.

EDIT2: Jednom kad rešiš oko promene korisnika, lako ćeš elektronski kreirati nalog i sl.
 
Poslednja izmena od urednika:
Verujem da se brzo završi, ali je problem što nemam kupoprodajni. Čak ga nema ni otac, jer je deda kupio tu kuću, a i on je preminuo. Negde je u drugoj kući, ali treba vremena ispreturati sve i naći.
 
^ Au, pazi ti samo da ne bude da ti sutra neki brka zakuca na vrata i ljubazno zamoli da napustiš objekat, jer je on naslednik... ;)
Ti tek treba da nađeš ugovor, pa svojinski imovinu prevedeš sa dede prodavca, preko tvog dede i oca na sebe.
Međutim, nisi ni prvi ni poslednji sa tim problemom, i to je dokaz koliko su naši ljudi ranije verovali jedni drugima na reč.
Ali dobro, to nema veze sa EPS.
 
Обратите пажњу сви који сте у склопу ЈУГОИСТОК-а,
од априлског рачуна је промењен рачун и позив на број! Пише на рачуну. Срећа па сам видео, јер имам сачуванњ старе податке за плаћање струје на е-банкингу.


За друге не знам да ли су мењали, али проверите свакако рачун. Пише ситним словима при дну рачуна са предње стране, а изнад оног дела што се цепа (уплатнице).
 
da portal
 

Prilozi

  • Screenshot_20210520-223358_Gallery.jpg
    Screenshot_20210520-223358_Gallery.jpg
    58 KB · Pregleda: 76
  • Screenshot_5.png
    Screenshot_5.png
    18.7 KB · Pregleda: 71
Meni je danas stigao papirni racun, a na sajtu nema racuna za april. Teska prica :D
 
Mozda zavisi do mesta ja podrucije KG , sva tri na raspoleganju kuca , stan , vikendica
vikendica placena za dva meseca,
 

Prilozi

  • Screenshot_6.png
    Screenshot_6.png
    31.9 KB · Pregleda: 100
Kazu u distribuciji da kasne sa racunima na sajtu, navodno zbog menjanja programa, poziva na br. i tekuceg.
 
Југоисток - још нема електронског рачуна. Папирни је стигао.
Мало је другачије штампе него раније. На пример ово где пише рок за плаћање и подаци о локалној испостави електро дистрибуције су уоквирени, а пре тога није било тако. Можда су мењали опет фирму која им штампа рачуне.

Ево и где пише на рачуну податак да се мења број рачуна и позив на број:
0sdU8NK.jpg


На сајту Југоистока задњи рачун који је постављен је прошли (за март месец):

m5kltfD.png
 
Poslednja izmena:
Auuu zemljace sta radis sa tolikom potrosnjom, bastica, kopanje...:D;)
 
Копање.. криптовалута. :D
(Ово је једна локација / стан).
 
Како се не исплати (тренутно, наравно). Између 1500 ~ 2500 долара (по стану) месечно на оволику потрошњу.
Укупно 5 стана (изнајмљени, нису моји :D).
Струја између 26 ~ 33.000 дин по стану.

Тренутно се и те како исплати, али се није исплатило скоро ништа од 2018 до 2020 године а доћи ће опет време неисплативости у неком моменту.
Када се одузме кирија за сваки стан (100~150 евра и неки ситни други трошкови, остане лепа сума).

Па нека иде све док се исплати.
 
Nema i dalje racuna za jugoistok. Pitanje je hoce li uopste to biti na njihovom sajtu promenili su sve na eps Beograd, izmenili ed broj naplatni broj...
Mozda pokusavaju da standardizuju pa da bude sve na jednom portalu?
 
Da li možda neko zna da mi kaže u vezi računa za struju, ako se jedan račun ne plati šta dolazi u drugom računu?
Da li dolazi zbirno iznos za oba meseca sa kamatom za prethodni mesec ili pak kao kod mts-a, opomena-obaveštenje o neizmirenom računu iz prethodnog meseca?
 
Pitam iz razloga, da li sačekati naredni zbirni račun sa kamatom i platiti oba odjednom ili platiti račun iz prethodnog meseca?
 
Da li sačekati naredni zbirni račun sa kamatom i platiti oba odjednom ili platiti račun iz prethodnog meseca?
Na svaki dan počevši od 29. (odn. pomerenog datuma roka za plaćanje ako se pada u nedelju za ponedeljak) ti se obračunava zatezna kamata do dana uplate. U svakom slučaju, isti ti je poziv na broj pa će ti to svakako obračunati kad god budeš imao da platiš.
 
Kako te razumem ako uplatim sutra taj predhodni račun, kamata će biti obračunata od 29.06 do 13.07 i kada dođe naredni račun objedinjeni uplatiti samo razliku između ova dva računa, da li tako treba uraditi?
 
Tako je, na poleđini računa ti stoje uplate, a napred će pisati dug iz prethodnog perioda ako je ostala neka sitna kamata. E sad, imaj na umu da se ova stavka možda i neće pojaviti kao izmirena na računu za ovaj mesec ako uplatiš 13. jer datum izrade računa može biti od 12. ili 13. pa sve do 16. ili 19. ali kada bi tako uradio i doplatio razliku sa tekućim zaduženjem, onda bi zaključno sa 28. ponovo ušao u ciklus gde se naredni put iskazuje popust.
 
Pozdrav svima,

Već neko vreme unazad imam problem sa proverom stanja na EPS portalu. Lepo i bez problema sam sa istog računara napravio dva naloga za dva različita stana, dakle dve različite osobe i dva različita EDB broja i JMBG (u početku) . To je godinama funkcionisalo bez ikakvih problema ali zadnjih meseci imam problem sa logovanjem na jedan od ta dva naloga - nakon što se izlogujem sa prethodnog. Bez obzira koji nalog prvo odaberem za logovanje, jednom kad se odjavim, pri pokušaju prijave na drugi nalog imam ''grešku'', user ili pass kao nisu dobri. Sve sam proverio i kod mene greške nema, zvao sam ih za pomoć, momak iz ''podrške'' blage veze nema o čemu uopšta govorim, pa sam hteo da pokušam ovde da se obratim za pomoć, ne bih li izbegao odlazak na šalter i nervozu sa orangutanima tamo.
Prvo sam pomislio da je problem jer pokušavam dva logovanja sa istog IP ali nije tako jer je situacija ista i kad pokušam sa telefona. Ni upotreba drugog browsera nije pomogla.
Hvala svima
 
Ja to isto radim sa 3 različita EDB broja, upravo sam isprobao i nemam problema sa logovanjem.
 
Nazad
Vrh Dno