Šta je novo?

EPS račun preko neta

Aha, znam koja jedina zgrada u GJ ima 34 clanova u ulazu, sad cu da ti posaljem DEA team! :)
 
Imam komšinicu zove se Dea :)

Ne šalji nikoga večaras :D
 
E, ako je zbog Dee, onda vazi :p
 
Da li racun za struju mogu plaiti preko Intesa Mobi aplikacije? Racun se vodi na majku, a ako bih placao preko telefona, pisalo bi moje ime i prezime
 
Moze, bitan je poziv na broj.
 
Koliko vremena treba da prodje uplata EPS-u. Uplatio 03.03 negde tokom dana i dalje pise: spreman za slanje u clearing. Obicno mi uplate prodju u roku od par sati...
 
Ako je bilo 3.3. posle 16h onda tek u ponedeljak.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Ako to pise kod tvoje banke, ona nije poslala novac.
Sam EPS nemam predstavu koliko treba da proknjizi, ali ne vise od 2 radna dana kako god sam placao. Mozda i jedan, ali proveravao sam jedino kada sam menjao nacin placanja, nikako svakog meseca.
 
Jao, ja sam skroz zaboravio da je bio vikend :D

Mada, uvek mi uplata prodje u toku dana ako se uplati na primer oko 12, 13h pa sam zato pitao
 
3.3. je bio petak, ako si do 17h platio, trebalo je da posalju. Ali da EDB proknjizi - to je vec nesto drugo ;)
 
Dan-dva...

Mozes i na sajtu edb-a da vidis


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Mozda zvuci glupo ali ja pojma nemam kako da se registrujem na njihovom sajtu, nigde ne vidim opciju za registraciju :D

Inace i dalje ceka na clearing, a prosao ceo dan...
 
Koliko ja znam, moras da odes u njihovu poslovnicu da se registrujes.
 
Ne mora

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Ukucas eps provera racuna. Gore je edb broj dole jmbg. Odmah ce ti traziti da stavis novu sifru


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Meni su rekli da mora da se ide na salter, cak kad sam bio tamo da prebacujem brojilo, ljudi su dolazili da se registruju za online pristup. Dok sam se iskobeljao sa 2 pada sistema, zaboravio sam i ja da to trazim...

Elem, probao i radi. Hvala svima na ovoj informaciji.
 
Registracija treba za neke SMS servise i sta vec - koji inace ne rade :D
Za pristup online racunu nije trebalo.
 
Mi smo ranije imali pristup pa verovatno menjali lozinku i kada sam posle godinu-dve pokušao da se ulogujem, greška više puta i sada kažu da moram da odem do poslovnice. Nikako da se nakanim, verovatno ima i da se čeka u redu (Masarikova) pa non-stop odgađam, a EPS u bukmarku :p

Edit: evo sada probao jednu od lozinki koju koristimo i uspelo :)

Zašto su prikazani računi za samo godinu dana unazad, zar ne treba duži period da bude?

https://postimage.org/index.php?lang=italian
 
Poslednja izmena:
"Sledecih"?
 
Sada gledam račun, nema šta više da se klikne, prikazao je sve.
 
Da li mere isti dan kada napišu (prvog u mesecu, vidi se na slici) pošto se razlikuje očitavanje sa moje strane i njihove (merimo svako jutro, sat se nalazi pored stana tako da u sekundi upišemo višu i nižu tarifu, imali smo veliku potrošnju pa kontrolišemo)? Ista je potrošnja u kilovatima tako da nije problem ali kao da mere par dana pre a upišu prvi.
 
Ne, u centru BG su najazurniji mozda, ali desi se i kod nas da pomere dan. Skoro nikada, ali desi se.
Nikada se nije desilo ono kao sto je bilo u novinama da "pogode" koliko je potroseno :) (ono kada nekima nisu citali jer ih je mrzelo, valjda zima 2015/16, pa su sibnuli standardnu, a ono... ni trecina :D)
 
Proslo konacno
 
Mi smo ranije imali pristup pa verovatno menjali lozinku i kada sam posle godinu-dve pokušao da se ulogujem, greška više puta i sada kažu da moram da odem do poslovnice. Nikako da se nakanim, verovatno ima i da se čeka u redu (Masarikova) pa non-stop odgađam, a EPS u bukmarku :p

Edit: evo sada probao jednu od lozinki koju koristimo i uspelo :)

Zašto su prikazani računi za samo godinu dana unazad, zar ne treba duži period da bude?

https://postimage.org/index.php?lang=italian

Da, stvarno je bezveze, što ima samo godinu dana...(mada bolje i ovo, nego ništa) , za infostan ima lepo da se izlista po godinama

Kod mene malo kasnije očitavaju,4-ti, 5-ti...
 
Poslednja izmena:
Ovde u Leskovcu su dosta ažurni i ne greše kad očitavaju. Bio je prekid sa onlajn računima od septembra do januara. Tada je svaka EDB imala drugačiji pristup registraciji i računima. Sad je jedinstveno za celu EPS.

Sa Note3
 
Da li ima nekoga ko nije platio ceo mesec račun pa je narednog meseca platio oba preko zajedničke uplatnice?
Treba mi da vidim ceo račun (samo stavke kako računaju). Taj i naredni.

Interesuje me na koju sumu onda računaju popust za redovno plaćanje.

Zeznuli su me za predhodni mesec, nešto su loše izmerili, čitaj "mnogo" i ja se žalio. Izričito sam pitao gospođu na šalteru kada će stići odgovor i da li će na tom odgovoru ili računu biti novog datuma za plaćanje sa popustom.
Rekla mi je da odgovor stiže za 10-ak dana a da će na novom računu biti novi rok za plaćanje sa popustom.

Prošao je ceo mesec (bez par dana) i niti su poslali BILO KAKAV odgovor niti je došao novi rok za plaćanje sa popustom.
Samo su poslali novi račun na kome stoji nepromenjen dug za prethodni i naravno nema popusta za taj mesec niti novog roka. Kao da se nisam ni žalio nego da namerno nisam platio račun.

Ako naredni mesec ne računaju popust na OBA računa ukrašće me za 730 dinara!
I tu ne računam što su mi za ovaj mesec zelenu zonu računali da je 327 kWh umesto 350.
 
Poslednja izmena:
Popust se racuna na iznos SLEDECEG racuna, ako platis trenutni. Tj. ako platis racun za januar, na racunu za februar ce ti biti umanjeno 5% od racuna za februar, ne januar. To su promenili od pre koje godine, gde je bilo da na januarski bi dobio 5% ako platis na vreme.

Znaci, taj popust ti nece vratiti za oba meseca (februarski i martovski), osim ako ne dobijes odgovor da je njihova greska i da dobijes skroz nove racune sa novim datumima dospeca. (kod Telekoma mi se jednom to desilo, novi datumi dospeca, nije bio placen do tada, i nije bilo uopste problema, niti kamata - ne znam za EDB sta bi bilo)

Zone nisu fiksne. 350kWh je na 30 dana - ako je 31, treba biti 361kWh, ako je 28 dana (kao sto jeste u februaru), treba biti 328kWh zelena.
 
Nemanja, mi smo se žalili i dobili ovakav odgovor:


Inače, ovo je stiglo nakon korekcije. Smanjili su nam račun za određeni iznos (za dec 2016. godine) ali dok nismo znali da li će nam smanjiti mi smo se žalili. Ovo je stiglo naknadno, nakon svega...
 
Prošao je ceo mesec (bez par dana) i niti su poslali BILO KAKAV odgovor niti je došao novi rok za plaćanje sa popustom.
Samo su poslali novi račun na kome stoji nepromenjen dug za prethodni i naravno nema popusta za taj mesec niti novog roka. Kao da se nisam ni žalio nego da namerno nisam platio račun.

Ako naredni mesec ne računaju popust na OBA računa ukrašće me za 730 dinara!
I tu ne računam što su mi za ovaj mesec zelenu zonu računali da je 327 kWh umesto 350.
Pa ne ide to bas tako kako si zamislio...

Ako si hteo da ostvaris popust, trebao si da platis sporni racun i da se zalis, i onda bi imao pravo i na popust i na umanjenje ako je opravdana zalba.
Ovako mozes da ostvaris popust samo na racun koji platis u roku.
 
Nazad
Vrh Dno