Šta je novo?

EON Smart Box (SBB) (nije tema o EON aplikacijama - videti prvu poruku)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Pa, evo desetak dana kako mi je azuriran softver i ti problemi koje opisujes, a koje sam i ja imao, su nestali. Za sada samo jedan restart. Doduse video klub slabije koristim ali pre ovog azuriranja...malo malo pa restart. Sada je to sredjeno. Primetio sam da je sporiji odziv kada menjam kanal al' to nije strasno.
 
Fascinantno je koliko različitih iskustva sa EON box-om. Nekima se ceo uređaj resetuje, drugima samo EON app, trećima sve radi idealno. Različite verzije app i OS-a na istoj vrsti box-a, korisnik mora sam da update-uje. Godinu dana je prošlo a i dalje haos.

Edit:
Bolje bi im bilo da su pojedincima omogućili da sve to testiraju u praksi, ima ovde sposobnih ljudi za to. Sada kada im i ukažeš na propuste u radu (ne samo box-a) tretiraju te kao colovnjaka.
 
Poslednja izmena:
Pa, evo desetak dana kako mi je azuriran softver i ti problemi koje opisujes, a koje sam i ja imao, su nestali. Za sada samo jedan restart. Doduse video klub slabije koristim ali pre ovog azuriranja...malo malo pa restart. Sada je to sredjeno. Primetio sam da je sporiji odziv kada menjam kanal al' to nije strasno.

Kod mene je verzija softvera 1.59.0/3.2.3

Koja je kod tebe?
 
"Kasniš" samo dve verzije. U međuvremenu je bila 3.3.5, sada je od pre par dana 3.3.9 za box na mreži.
 
Preko čega update-jete?

Sent from my MI 9 using Tapatalk
 
"Kasniš" samo dve verzije. U međuvremenu je bila 3.3.5, sada je od pre par dana 3.3.9 za box na mreži.

Interesantno. Ja sam pokusao manuelno da odradim update, ali dobijam poruku da nema update-a. I ja sam na 3.2.3 jos uvek.
Inace, pri svakom pokusaju da udjem u settings, app se obavezno restartuje.
 
Probaj crveno dugme par sekundi. Ako neće onda restart uređaja. Ako i to ne prođe kontakt podrške. Kod mene sve to nije pomoglo. Update na 3.2.3 nikako nije hteo da "povuče", probali iz napredne "force update", i probali, i probali,... Na kraju je pomogao reset na fabričko. Od tada "sami" stižu update-ovi aplikacije, videćemo do kada.
Što se tiče update-a OS ista priča. Nekima je stigao automatski, ja sam morao ručno. Točkić Settings, about, system update.

Edit:
Sa svim ažuriranjima kod mene i dalje ponekad resetuje app kada ideš na "točkić" ili neku drugu app. Dobro je da se ne resetuje ceo uređaj, ovo kraće traje :d. Nedam V2.
 
Poslednja izmena:
Kod mene je verzija softvera 1.59.0/3.2.3

Koja je kod tebe?

APP - 1.78.0/3.3.9 OS - 0.8.9.4 Azuriralo se tako sto sam zvao SBB (tehnicku podrsku) i zalio se na sve sto si ti naveo, rekli su da ce mi ubrzo uraditi azuriranje i negde oko ponoci sam primetio da je to stiglo. Inace sam nisam mogao to da odradim. Kada god sam isao na "Azuriranje sistema" dobijao sam poruku - "Sistem je azuriran".
Kao sto rekoh od tada nema nekih problema.
 
Poslednja izmena:
Samo da pitam.
Da li se u okviru registracije 5 app.za eon racuna i aplikacija za "eon Smart TV".
Imam registrovana 5 uredjaja, i hteo sam da aktiviram i eon na TV-u. Medjutim nemam u "moj SBB" nalog, kada udjem gde da upišem one brojeve od tv- a da registruje TV app.
Pomoć

Sent from my LDN-L21 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Ne moras imati za nju posebno gde se upisuje kod :)

Sent from my DUK-L09 using Tapatalk
 
Tu gde i i tih 5.Trebalo bi svi novi eon paketi imaju.Ako si na nekom starom duo onda nista.

Sent from my DUK-L09 using Tapatalk
 
Digitalni trio silver
P jel može da se barem castujem na tv

Sent from my LDN-L21 using Tapatalk
 
Može ako ti TV ima Chromecast (ili AirPlay) a tvoj Šljamsung nema :D
Traži boljeg donora naloga :p
 
Nema veze ima wi-fi direct[emoji38][emoji38][emoji38]....I sljaka ekstra preko Chromecast-a NE mogu da upalim vpn...
[emoji13][emoji13][emoji13]
A vidim preko vpn- a dobro radi

Sent from my LDN-L21 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Loš ti donor kad ne može SmartTV app :p
ccc plaćaš Prime Video?
 
Kako da ne.....pa to prvo uradim svakog meseca...
Ne BiH mnogo da zivimo ako to ne bi platio..[emoji38][emoji38]
Nisi valjda ozbiljan..

Sent from my LDN-L21 using Tapatalk
 
APP - 1.78.0/3.3.9 OS - 0.8.9.4 Azuriralo se tako sto sam zvao SBB (tehnicku podrsku) i zalio se na sve sto si ti naveo, rekli su da ce mi ubrzo uraditi azuriranje i negde oko ponoci sam primetio da je to stiglo. Inace sam nisam mogao to da odradim. Kada god sam isao na "Azuriranje sistema" dobijao sam poruku - "Sistem je azuriran".
Kao sto rekoh od tada nema nekih problema.

Evo da se nadovezem....upravo sam zavrsio razgovor sa ''naprednom'' tehnickom podrskom SBBa. Kaze gospodin da ne dobijaju svi update u isto vreme da se serveri ne bi preopteretili, ali na moj izricit zahtev pritisnuo je tamo kod njega nekoliko krucijalnih dugmica i onda mi je reako da malo sacekam i da ce box povuci update u nekom momentu.
Nesto kao force egzekucija :), Sta reci......u ocekivanju sam....
 
Za ovo sam našao donora....
sad tražim donora za "netflix" a dajem "HBO GO" i "Amazon prime video"
Pošteno...

Sent from my LDN-L21 using Tapatalk

Kako da ne.....pa to prvo uradim svakog meseca...
Ne BiH mnogo da zivimo ako to ne bi platio..[emoji38][emoji38]
Nisi valjda ozbiljan..

Sent from my LDN-L21 using Tapatalk

Iz ovog što si prvo napisao se tumači da nudiš Prime Video (i/ili) HBO Go koje imaš u zamenu za Netflix koji nemaš. Ako imaš Prime Video nalog neko ga je platio, ne raste na drvetu. Ne znam ja u kakve si ti kombinacije sa kim sve ušao da bi pokupio sve naloge a da ništa ne platiš lično? :D :D
HBO Go možeš da imaš "gratis" preko Telenor-a ili HBO Premum paketa koji iskuskaš kod TV/Internet provajdera, a Prime Video kao kod nas slabo korišćen servis je neko morao platiti...
 
Pa to... daš nekome da gleda, a on podeli polovini države :)
 
Iz ovog što si prvo napisao se tumači da nudiš Prime Video (i/ili) HBO Go koje imaš u zamenu za Netflix koji nemaš. Ako imaš Prime Video nalog neko ga je platio, ne raste na drvetu. Ne znam ja u kakve si ti kombinacije sa kim sve ušao da bi pokupio sve naloge a da ništa ne platiš lično? :D :D
HBO Go možeš da imaš "gratis" preko Telenor-a ili HBO Premum paketa koji iskuskaš kod TV/Internet provajdera, a Prime Video kao kod nas slabo korišćen servis je neko morao platiti...

Prime video :) Ima besplatna neka epizoda hahah
 
Poslednja izmena:
Kada je bio zadnji update daljinca?

Juče sam bukvalno 15 puta probao da ga uparim dok nije prošlo uparivanje, smor živi.
 
Da li je nekome update-ovan android?
Kod mene nikad nije bio,a dobio sam box medju prvima. Barem da update-uju bezbednosne zakrpe od google-a. Kod mene je datum 5. februar.
 
To je update same Eon aplikacije, ne (security) update Android OS za koji pita @Šoba.
 
Evo i kod mene iznenadjenje ... dosao sam s posla, upalio masine i na ekranu TVa me docekalo azuriranje EONa.............moram reci da mi se vise ne desava da kad krenem da udem u settings preko o dugmeta, EON app se vise ne restartuje....dakle ipak nesto dobro se desilo after all :), Za ostalo ce mi jos trebati vremena da proverim.
 
Još nisam dobio update, ali biću strpljiv, ne želim sebe da častim sa natezanjem sa tehničkom podrškom. Dajem im rok do vikenda bez intervencija sa moje strane.
Realno i ne koristim mnogo TV, samo volim da kad nešto platim, da dobijem i naplaćenu uslugu.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno