Šta je novo?

EON Smart Box (SBB) (nije tema o EON aplikacijama - videti prvu poruku)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
@DJmihailo
Ista prica je i kod mene.
To je to,znaci da nije bilo update-a.
 
Nisam proveravao kako je bilo ranije, sada preko Eon box-a i "direktno" - odnosno kada se gleda sa ubačenom D3 cam, slika ide u isto vreme. Nema kašnjenja na eon box-u.
Eon tv aplikacija kasni 20-25 sekundi.
 
Poslednja izmena:
Zašto bi bilo kašnjenje "kroz coax" kad oba risivera (D3 i Eon) gledaju isti DVB-C mux? Kašnjenja su tamo gde se koristi HLS stream.
 
Da pitam i ovdje, kako ste zadovoljni, znam da ima povremenih problema da zaledi pa ga treba restarta, ali ovako generalno da li se pokazao kao dobar android box?

Dugo planiram uzeti android box sve mi zao dati pare kad za jedine dvije stvari koje mi trebaju (youtube i nba streamovi) koristim ps4 pa posto su me zvali jedno 5 puta u zadnje tri sedmice da ovi ugovor uzmem reko da uzmem sa eon bocom, a koliko vidim kad sma preletio malo temu ispade da nije los
 
Danas sam zamenio d3i za eon van mrže. Nije hteo da se poveže preko lan kabla, ali se povezao preko wifi i odradio apdejt sistema i više neće ni preko wifi da se poveže.
Zvao sam korisnički, oni prebacili na naprednu, ni oni ništa nisu uspeli, ostavili nalog, pa će se nekada neko javiti.
Ja sam prvo povezao na lan kabl na koji mi je bio povezan d3i, a ovaj iz napredne podrške me ubeđuje da treba port u ruteru da bude isti kao za iptv, a ne kao za d3i, meni je to nelogično, ali sam probao i to i neće.
Probao sam i restarte rutera i eona i ništa ne pomaže.
Ako neko ima iskustva i ima neki predlog i interseuje me da li sam ja u pravu ili napredna podrška u vezi porta na ruteru, da li ide u port za internet ili za iptv?
 
LOL. Support očigledno nije registovao da si ti van mreže korisnik i da samim tim nemaš njihov ruter. U svakom slučaju trebalo bi da ti radi preko LAN porta kad samo bocneš kabl koji je do sad korišćen za Albis risiver (risiver or D3i).
Da ti WiFi ne radi nakon prvog update je normalno stanje stvari, ne znam što se podrška (naročito ako si dobacio do "napredne" podrške?) pravi mutava.

Dok ne uspeš da dijagnostikuješ problem sa LAN kablom/portom (jer ti uopšte sija lampica da je priključen ??) za WiFI ćeš morati ovako da se snađeš da ostvariš konkekciju:

https://forum.benchmark.rs/showthre...rt-Box-(SBB)&p=5936881&viewfull=1#post5936881


Button Mapper i Nova Launcher ćeš naravno morati da skidaš na kompu i da apk fajlove prebacuješ pomoću fleša na box.

Možda ti je stigao box sa neispravnim LAN konektorom? Kao što je meni stigao sa neispravnim USB portom....

Probaj da umesto DHCP sam staviš static podatke za lokalnu IP adresu, gateway i DNS.

I naravno ako si Telekom DSL korisnik da ne treba da bodeš LAN kabl u portove LAN2 i LAN3 koji su po default na Telekom ruterima konfigurisani za Telekomov IPTV i nemaju "izlaz na internet".
 
Ma i meni nije bilo logično, ali ponovio sam mu da sam korisnik van mreže i da imam mts-ov ruter i čovek me ubeđuje.
Ne razumem zašto ne radi wifi posle apdejta, ako je radio pre.
Lampica za net ne svetli.
 
Poslednja izmena:
Zato što su ga disable-ovali, namerno ili slučajno to pitaj najnapredniji stepen napredne podrške :D Dakle disable-ovali su samu on/off prečicu u Settings-u i tako kako je opisano sa Button Mapper aktiviraš WiFi i pristupaš delu Settings interfejsa do kojeg inače ne bi mogao da dođeši posle toga radi.

Potrudi se malo i sam dijagnostikuj šta je sa LAN jer tako ćeš da sačuvaš bar malo živaca i da imaš kakve takve argumente kad stupiš u kontakt sa naprednom podrškom.

Znači ako treba nosi TV (ako nemaš monitor sa HDMI input) i box u sobu gde ti je ruter, poveži sa kablom koji provereno radi (onaj sa kojim ti je povezan komp trenutno) na LAN port rutera koji takođe provereno radi i vidi šta se dalje dešava kad priključiš Eon STB. Koliko vidim to čudo nema pozadi oko LAN konektora one lampice koje su indikatori da li radi u 100 Mbps ili 1 Gbps režimu (a ni moj ZTE ruter od Telekoma iste takođe nema) tako da gledaš da li napred na Telekom ruteru svetli odgovarajuća LAN lampica, i da li na STB svetli plavo lampica skroz desno.

Pa proveri da li je STB dobio IP adresu i koju je dobio.

I sve to kad uradiš bar imaš činjenice da podršci preneseš da demonstriraš da nisi d*bil koji ne zna koji kraj gde da uključi, da si probao to sve što si probao i da iz toga logično sledi da je problem sa samim STB i njegovim LAN portom... i ako je tako treba da ti šalju zamenski STB i ćao doviđenja.

Dok se čeka zamena i dok se razjasniš sa podrškom nadam se da ćeš bar moći da koristiš STB pomoću WiFi.
Savet u vezi WiFI: nemoj uopšte da se upuštaš sa podrškom u diskusiju oko WiFI "zašto je ranije radio a sad ne radi" jer samo komplikuješ celu priču na šta se žališ i šta ti ne radi.
WiFI namesti za svoju dušu, a kad te nazove support objasni im da ti LAN ne radi (ako se ispostavi posle samoinicijativnog testiranja da je problem sa STB i LAN portom) i kako si to testirao i to je to.
 
Kabl sam testirao, jer je tu bio uključen d3i i radio je, a sada sam prikačio laptop i radi. Znač da nije problem kabl. Na eonu ne svetli lampica za net, na ruteru trepće lampica koja treba za eon.
 
Poslednja izmena:
Proveri stanje oko dodele IP adrese. Otvori konfiguracionu stranicu rutera i vidi jel ima STB-a. I probaj za svaki slučaj da u Settings od STB umesto DHCP prebaciš na static pa nakućaj peške podatke. I da, jeste banalno ali za svaki slučaj ugasi i STB I Telekom ruter na minut-dva pa prvo upali Telekom ruter i nakon što ostvari net konekciju onda vraćaj LAN kabl u STB i pali njega i vidi kakvo je stanje onda.

Ako si sve to uradio onda je to to, potvrdio si neispravnost LAN porta na STB. Support će još verovatno da te ugnjavi da probaš i factory reset STB-a ali to kad te oni kontaktiraju i kad budu insistirali na tome.

Si probao da odradiš ovo za WiFi? Probaj pa javi.
 
oznaka za EON???
Brate mili, vidiš pozadi na STB verovatno (mrzi me da ustajem da idem do dnevne sobe da proverim) piše MAC adresa uređaja (ako nema tu imaš negde u Settins> Device Settings> About??? ) taj podatak i onda odeš na 192.168.1.1 (= konfiguraciona stranica rutera) i vidiš da li ima u listama uređaj sa tom MAC adresom i koja mu je IP adresa dođeljenja ako je uopšte dodeljenja.
Mada ako ne sija lampica šanse su 98% da ga ruter ne vidi da postoji uopšte u mreži :D Ali proveri sve, da znaš da si proverio kad te "stručnjaci" iz podrške napredne najnaprednije pitaju.
 
Nema uređaja. Hvala na pomoći.
Evo probao sam da ubacim one aplikacije za wifi, ali nema šanse, jer jedino mogu da pojačam ili stišam ton i da uključim ili isključim uređaj. Čak i kada sam restartovao uređaj, on automatski pokušava da se konektuje i nema drugih opcija, tako da ne mogu doći do toga da instaliram aplikacije.
 
Poslednja izmena:
Nije to aplikacija za WiFi, to je aplikacija za mapiranje dugmića + aplikacija koja startuje "activity".

Joj, ček ti nisi uopšte uspeo da odradiš inicijalni setup? :D Još si u wizard-u? Uvalio ti je taj firmware update koji disable-uje WiFi pre zavšetka setup procedure? :D :D
Ako nemaju "skip" opcije za taj setup (u varijanti da nemaš net konekciju) onda vidi ako imaš od koga da pozajmiš USB>LAN adapter (pod uslovom da su ti ispravni USB portovi na STB :d hahahaha) pa da tako imaš LAN vezu...

Uh, j*bote kakav si ti baksuz... ja sam mislio da je meni setup bio problematičan kad je brljavio daljinac od STB (nije reagovao D-pad na komande gore/dole) iako je navodno uspešno se upario pa sam morao da koristim mini tastaturicu da završim setup proceduru... tek sam po završetku setup otišao na SBB sajt da nađem PDF sa uputsvom kako se radi factory reset za daljinac.
 
Znam za aplikaciju, pogrešno sam se izrazio. Baš tako, nije završio celu instalaciju i sada sam zaglavljen i ne mogu ništa uraditi, a retardi ne zovu ceo dan. Otprilike ću ja odjaviti ovo *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau**mjau* od uređaja i sbb-a i više neću imati posla sa njima.
 
Zovi ih ponovo i reci im istu stvar: da imaju fore X sati (do ujutro ako si strpljiv) da te kontaktiraju da im daš "opis problema" inače im sutra vraćaš i ugovor i uređaj. I piši javno na Twitter/Facebook da im još dodatno daš "urgenciju" za kontaktiranje. Inače ćeš se načekati... ja sam ih u četvtak kontaktirao preko Facebook chat (dakle ne javno nego fino privatno) da prijavim da USB port ne radi i rečeno mi da će me kontaktirati nego i evo 6 dana kasnije niko nije zvao... ja ću im dati još par dana fore jer mi nije toliko bitno i kao znam da im je sad navala zbog tih prelazaka sa D3i pa kao nije mi hitno a nekom sa većim problemom bih oteo "support".

Ili nemoj, ako ti je ok da 3+ dana budeš bez TV usluge na TV-u i treba da se snalažiš sa laptop>>>TV varijantom.
 
Pustiću ih do sutra, ako ne zovu, zovem ja i dajem im dan roka da reše, ako ne reše zdravo.
 
Pazi i kad ti i support postignete kvorum da treba zamena STB od tog momenta ti treba ~2 dana da kurir donese drugi STB... Zato je možda bolje da se večeras izgalamiš na njih da bi sutra pre podne poslali zamenu da do petka stigne da te ne kači vikend...
 
@saleanddeki: Evo testirao sam ja ;) Rade i NTFS i exFAT. Nisam testirao ogromne fajlove samo sam formatirao fleš i kopirao par malih txt i image fajlova i pristupio im na boxu. I na boxu takođe dodao 1 fajl na usb koristeći Solid Explorer.
 
Sta me sad zeza, od juce kad menjam kanal zasvetli zelena lampica na daljincu i nekad promeni, nekad ne. Gledao u podesavanjima za daljinac pise baterije 100%
 
Ukoliko želite da podesite daljinski od EON box-a da upravlja svim funkcijama TV-a putem TV tipke na daljinskom, potrebno je da pratite ovaj tutorijal (isti je dostupan na slovenskom jeziku, pa se nadam da ćete se uspjeti snaći):

https://www.youtube.com/watch?v=VMEXrht2wJ8

Vraze hvala za ovaj info. Nisam jos probao ali nameravam da ovo odradim... Nego nesto u textu ispod videa pominje usb tastaturu da mora biti prikljucena u box ? A na snimku ne vidim da mu je ukljucena ili da nesto odradi preko nje ? Jel si probao ovo i ako mozes ukratko reci jel usb tastatura neophodna?
 
Ovako na brzinu provereno na "OTT only" box-u nema tog "net.quber.." apk fajla.
 
Hello, my name is Sašo Domadenik and I'm the author of the abovementioned video for pairing the remote with the TV.
I'm from Slovenia but I think it's best if I write in English here. I have discovered that the USB keyboard is not really necessary to perform the procedure (read the top video comment).

shamanNS, what is this "OTT only" Box? I don't think we have this in Slovenia with Telemach.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno