Šta je novo?

Enemy Territory: Quake Wars - oficijelni thread

This is the moment you have been waiting for: id Software CEO Todd Hollenshead just announced the official release date for the PC version of Enemy Territory: QUAKE Wars during the id press conference at QuakeCon! Without further ado, here's the scoop: ETQW is slated to ship in North America on October 2, 2007, while Europeans will get their hands on it the Friday before (September 28). Mark your calendars, gentlemen!

http://community.enemyterritory.com/index.php?q=node/100

strogg_banana.gif
 
Jel igra neko betu 2 ovde aktivno? Ako igrate, možemo da se nađemo na nekom serveru nekad, samo se javite ovde da se dogovorimo.
 
Pazi, Strogovi uopšte nisu jači od GDF-a. Dobro su izbalansirani i da si igrao i mapu iz bete 1, to bi sada lepo shvatio. Tamo su ljudi kukali kako su GDF prejaki, kako ne može da se odbrani mapa bla bla bla, a sve je padalo u vodu kada se na jednoj strani nađe bar 4-5 ljudi koji znaju da igraju sa inženjercima.

Za svakog stroga i strogovsko vozilo imaš adekvatnu kontrameru. Ja sam otprilike pola fora pohvatao tek posle jedno 20 sati igranja. Veoma sporo se nauče napredne fore, ali se nauče.

Te fore sa strog snajpom na brdu iznad tunela sam provalio još prvi dan. Kao GDF postaviš radar čisto da tvoji znaju gde je ko i izrokaš ih snajpom ko malu decu jer nemaju gde da se uštekaju na toj pustari od brda. Posle se ti kao GDF popneš na brdo, postaviš onaj mini radar negde na zemlju i onda "malo" ti njih rokaš dole u bazi. Naravno, ako su ti u timu svi papani, ima da ti bude smor igra.

Isto je zeznuto kada su u GDF timu mnogo glupi igrači, a strogovi dovuku robota u tunel. OMG - Ne mož da odčepiš tunel nikako sem ako ne znaš da sa raketnom artiljerijom možeš da mu napraviš rusvaj, a to recimo isto nikome nije palo na pamet.

Onaj meni na V je fireteam meni i još uvek nije u potpunosti razrađen - mnogo je mali radijus tog spoted kruga i maltene moraš direktno da nanišaniš neprijatelja i još da se on ne pomera da bi ga spotovao i za ostale. Srediće vremenom i to sigurno na način na koji je to urađeno u BFu. Mnogo je veliki pomak urađen u odnosu na betu 1, tako da sam siguran da će igra biti super ispolirana kad izađe konačno... jednog lepog dana when it's done :(

voleo bih da ima screenshot ali nemam na zalost, poginuo sam 3 puta kao strog dok gdf nije izgubio partiju. Koristio sam onaj jump pack i imao oko 30 fragova. Strog oruzja (ne sva) su preciznija i ubojitija. Kao GDF-ovac sam se specijalizovao za baju sa bazukom i bez da se previse hvalim uspesno skidam strogove sa jump pakovima (kad dobijem fast lock unapredjenje) ali ja sam ne mogu da dobijem partiju...to je cela poenta...Nisam igrao prvu mapu iz bete, ali sam sasvim dovoljno kompetentan da ocenim koliko mi je lakse ubiti nekog kad sam strog nego kad sam gdf. tu nema mnogo diskusije, sem ako neko bas ne insistira da koristi nail gun, a ne znam zasto bi. I sacmara kod GDF-a je preslaba izbliza, a nail gun jos slabiji...sa druge strqane mislim da GDF ima prednost sa vozilima, iako mislim da u APC za sestoro nikada nece sesti vise od troje...Svi hoce akciju, nece niko da se voza APC-em i da nista ne radi...whatever. I tako sam planirao da igram kao strogg :D
 
Jedino oružje koje za koje sam provalio da je bolje kod strogova protiv pešadije je railgun jer je za mrvicu precizniji od ljudskog snajpa i mislim da se brže puni, dok je ljudski snajper smrt za Tormentora (ona strogovska letelica) i za HOG-a. Sa railgunom recimo nema šanse da se obore ljudske letelice.

Ja uglavnom igram ili sa inženjercom ili sa snajpom i u poslednje vreme stalno upadam u neke gdf ekipe koje non stop dobijaju mapu, mada priznajem da je stvarno agonija kada se upadne u glupu ekipu koja na pocetku mape ima samo jednog ili ni jednog inženjerca. Sa takvog servera odmah izađem napolje da se ne smorim ko zmaj.
 
Poslednja izmena:
ne znam, moguce je da mi strogg oruzja jednostavno bolje "leze". Sa ljudskim snajpom sam se definitivno posvadjao, dok slug iz railgun-a teram neprijatelju u oko :) Moguce je i da mi ping smeta, kod strogg-a vidim gde leti ono sto ispaljujem pa mi je lakse kompenzovati za kasnjenje...hmm...bice da je bas to u pitanju...Ne znam da li je neko probao shotgun kod GDF-a...blagi uzas, pistoljem je lakse skinuti nekog izbliza nego onim cudom...
 
I shotgun i nailgun su meni totalni shit. To treba da naprave kao u BF2142 - instant kill izbliza, a na daljinu da ne vredi ni q.

I onaj rocket/plazma launcher je isto njesra, a razlika je što se kod strogova sporije puni.
 
QW is GOLD! :)

Back in 2003, we started exchanging design ideas with id Software for what started out as a fairly modest attempt to evolve the team-play in Wolfenstein: Enemy Territory. Now, four years later, Enemy Territory: QUAKE Wars has officially gone GOLD! For those of you not familiar with the development term, going gold means that the retail game is complete, and that master DVDs have gone to manufacturing, and will then head to stores. This makes us especially proud, not just because of the incredible passion and effort that the development teams have invested these past four years, but especially because of the amazing support the community has given us.

Demo stiže sredinom septembra i najverovatnije će u njemu biti još jedna mapa koju nismo imali prilike da vidimo u betama. Can't wait :cigar:
 
Demo se pojavljuje za 3 dana :D
 
Ispravka, u 19:00 CET ce demo biti dostupan za download :(
 
taman sam hteo da napišem da od demoa još uvek ni traga ni glasa :-/
 
I shotgun i nailgun su meni totalni shit. To treba da naprave kao u BF2142 - instant kill izbliza, a na daljinu da ne vredi ni q.

I onaj rocket/plazma launcher je isto njesra, a razlika je što se kod strogova sporije puni.

Pa ovo je ipak ID igra sa Quake tradicijom, ne bi nikako valjalo praviti EA games dosadnu igru. Malo nerealnosti je kao zacin :))
 
Ma jok, nisam ja ni mislio da igra treba da bude kao neka iz EA games režije ;) QW je extra extra extra igra baš ovakva kakva je, treba tu još po negde malkice balansiranja, ali je sve u svemu ova Beta 2 koju sam poslednju igrao vrh vrhova. EA ovaj kvalitet nikad nije izvukla sa prvom verzijom igre (a ni posle par godina i tone patcheva).

Sem toga, ovo je igra sa ET, a ne sa Quake tradicijom. ;) Quake je ovde samo šminka ;)
 
Jedna single play mapa - Valley. Poznata onima koji su igrali beta verziju :)
 
Sudeci po vecini postova u ovoj temi, ova igra je extra! Jedina stvar koja me sprecava da krenem da skidam demo i probam je to sto ne znam kako radi na ADSL 512/64 konekciji. Mozda sam promasio ovaj "info", ali razumite, 7 strana texta nije malo. Naravno mislim na bolje servere.
 
Radi super!

Beta 1 je bila katastrofa na 256/64, ali od bete 2 nije bilo nikakvih problema, pogotovo od kad su pojačali brzinu na 512/64. Slobodno skidaj demo ;)
 
Poslednja izmena:
skida se demo, pa da vidimo dal ce da smrdi ili mirise
 
Ide sasvim lepo i na torentu, gazio sam preko 2Mbps.
 

Prilozi

  • ETQuakeWarsDemoSetup.exe.zip
    28.8 KB · Pregleda: 35
Poslednja izmena:
E ovaj Beotel se raspada od povećavanja brzine... download mi se još uvek vuče na 18KB/s sa Fileplaneta umesto lepo da radi na 52 kako i treba "#%$#$&/%$ :mad:
 
Oni koji imaju ATI karte neka skinu najnovije drajvere inače postoji mogućnost da neće da se pokrene.Meni sa 7.8 nije htelo,tek kada sam skinuo 7.9 proradilo je.Nisam neki preterani ljubitelj ni ET-a ni quake serijala tako da nisam impresioniran igrom,ali to je ipak stvar ukusa.Ipak sam okoreli BF2 igrač,ova futuristika mi nikako ne leži.Na konfiguraciji iz potpisa sa sve na high i bez AA,na 1024x768 imam FPS izmedju 25-45 uglavnom oko 35,što je po meni zadovoljavajuće za tečan gameplay.

Pitanje za one koji su igrali betu: Da li se ikad desilo da je GDF pobedio ? :D
 

Prilozi

  • etqw2007-09-1103-59-55-93.jpg
    etqw2007-09-1103-59-55-93.jpg
    115.8 KB · Pregleda: 57
  • etqw2007-09-1104-01-15-00.jpg
    etqw2007-09-1104-01-15-00.jpg
    119.9 KB · Pregleda: 55
  • etqw2007-09-1104-18-35-75.jpg
    etqw2007-09-1104-18-35-75.jpg
    284.2 KB · Pregleda: 99
  • etqw2007-09-1104-08-38-95.jpg
    etqw2007-09-1104-08-38-95.jpg
    184.5 KB · Pregleda: 60
  • etqw2007-09-1104-16-13-68.jpg
    etqw2007-09-1104-16-13-68.jpg
    164.1 KB · Pregleda: 54
Poslednja izmena:
Premalo je tih 35 fps za igru ovog tipa. A konfa ti uopste nije slaba...
 
robotov link vise ne radi ali je podrzavao resume, ovaj je novi, podrzava resume: ftp://ftp.4players.de/pub/pc/et_quakewars/ETQuakeWarsDemoSetup.exe

A bogami i odrzava brzinu na 52.4 :)
Tnx

Jedina stvar koju sam prevideo od silnog uzbudjenja i ostalih problema jeste dali ce ovo cudo ok da radi na mojoj machini. Sudeci po SK preview, koristen je modified Q3 engine, a meni Q3 leti ko od shale :d E sad tu postoje i "sitnice" kao sto su: otvorene i velike mape, bolje texture itd... Ako ne bude bilo sve ok, onda prelazim na :crash:
 
Mozete li mi reci koliko je tacno velik file, da ne skidam pogresan sa HUB-a za dzebe.
Poz.
 
Vrh Dno