Šta je novo?

Emmi/Alti reklamacija (FAQ u II postu)

Па ти овде испљува више фирми. ;) У овом случају је највероватније 4-пински конектор ободен погрешно и само непажња сервиса може да прихвати рекламацију. Надам се да су само конектори страдали.
 
Može li neko da kaže koja je to firma 10% skuplja od ovih najjeftinijih, a da rešava reklamacije za tri dana, umesto za trideset? Još i da su svi kupci zadovoljni. Mislim da nema. Svako ima negde dobro iskustvo, negde loše, pri čemu na istom mestu ima i loših i dobrih iskustava. Nekada je loše iskustvo zbog prodavnice/servisa, a nekada zbog kupca.
 
Evo mogu ja...
Firma Monitor u Bg. Sto se mene tice odlicni i ljubazni prodavci, kad god mi je trebala neka pomoc, savet ili preporuka izasli su u susret. Dosta komponenti sam kupio kod njih i ako sam iz Ns-a, sto se cena tice uvek su bili povoljniji od ostalih (bar to sto sam ja kupovao) i bas zbog toga su me u pocetku i privukli a kasnije nastavili saradnju. Dva puta sam imao problem sa reklamacijama i to oba puta vodena hladjenja (jedno cooler master jedno NZXT). Obe reklamacije su resene u roku od 10 dana, prvo je prestalo sa radom posle 14 meseci i vratili su novac jer nije bilo istog a ja nisam hteo drugo. Sto se tice NZXT imao sam kraken x42 (cak ni kod Madjara nije moglo da se nabavi a oni su imali na stanju) pumpa povremeno pravila zvuke kao da ima vazduha u sistemu, reklamirao i posle 8 dana mi je odobrena zamena. Zvao sam ih i pitao da li postoji sansa da doplatim za X62, rekli su da nema problema i sve uredno poslali sa novom overenom garancijom i fiskalnim racunom. Jos je i x42 imao garanciju dve a x62 5 godina. Tako da od mene sve preporuke za ovu firmu. Nemam nista od toga sto je reklamiram vec samo prenosim svoja iskustva, dosta stvari uzimam i od Madjara tako da kod mene postoje samo te dve opcije i nista vise sto se tice novog hardvera
 
Па ти овде испљува више фирми. ;) У овом случају је највероватније 4-пински конектор ободен погрешно и само непажња сервиса може да прихвати рекламацију. Надам се да су само конектори страдали.

Što se mog slučaja tiče, realno, ni Pin se nije proslavio tako površno odbijenom reklamacijom za ploču za koju je priloženo više dokaza da ima neadekvatno rešenu naponsku sekciju koja ne može da drži navedeni procesor na 100% opterećenja.

Gigabyte kancelarija takođe - ogradili su se samo da znaju da postoji problem sa tom revizijom i da je zato izbačena nova koja nema taj problem, ali da isti nije uzrok topljenja konektora. To što mučeni procesor i napon mu na datoj ploči pod 100% opterećenjem konstantno igraju throttle od 0-100% svake sekunde je očigledno prijalo i napajanju i kablovima.

Sama činjenica da prodaju artikal na kome piše da podržava nešto što ne podržava je već za osudu. Umesto da se pokriju ušima i makar zbog toga zamene uređaj (zanemarićemo ostatak štete na napajanju koje košta x3 od te ploče), oni te još i otkače, 'nisi dobro montirao, fizičko oštećenje' i ćao. Vrlo kvalitetno i profesionalno ponašanje.

Neću da smaram dalje, pisao sam i ranije X puta... i ja radim sa klijentima pa znam kako to ide... ponekad uvažim reklamaciju iako nisu uvek u pravu, pa odradim ponešto i za dž da bih zadržao zadovoljnog klijenta. To su pored GB kancelarije, mogli da urade kako Pin, tako i EMMI, ipak im nije doneta ploča sa pogrešno ubodenim kablovima ili FX nakačen na neki kungfu od 200W koji je uzrok problema. Ali takvo ponašanje trgovaca je misaona imenica kod nas, pa ovi ni ispravnu robu neće da ti zamene da te ne pljačkaju doplatom preko WinWina...
 
Ne mora konektor da bude uboden loše.
Pre x godina, komplet nova mašina, sveže sklopljena, stavljena na sto da se istestira, srećom stranica ostala ostvorena. Uključenje, par sekundi i - pufffff, počinje nešto da cvrči, dim...momentalno čupamo kabl od napajanja...
SATA POWER konektor istopljen, na hardu srećom samo malo deformisana plastika, i za divno čudo kasnijim testiranjem sa novim napajanjem utvrđeno da su sve komponente preživele. Čak i hard i dotično napajanje.
Na konekturu su fabrički bile permutovane par žica, ne mogu sada da se setim tačno koje, ali mislim krajnje.
Napajanje inače bilo izvađeno iz fabričke neotvorene kutije, celofana, itd. Garancija prihvaćena bez problema posle telefonskog razgovora, mada da je spalilo hard pitanje kako bi mogli njega da opravdamo.
 
Nikakvi su sto se tice reklamacija, 2 meseca sam se ******** sa njima oko zamene graficke. Prvo kazu ne moze reklamacija pa kad ih nazovem onda kao moze, pa mi posalju neku krsh graficku umesto istu ili slicnih performansi, onda sam im poslao nazad graficku da bih dobio odgovor graficka je ispravna nije moguca reklamacija, i onda naravno opet kad sam ih zvao onda dobijem odogvor izaberite koju god zelite graficku. Ili se prave ludi pa im mozda na nekome uspe to da prodju bolje ili imaju imbecile u firmi.
 
Poslednja izmena od urednika:
Može li neko da kaže koja je to firma 10% skuplja od ovih najjeftinijih, a da rešava reklamacije za tri dana, umesto za trideset? Još i da su svi kupci zadovoljni. Mislim da nema. Svako ima negde dobro iskustvo, negde loše, pri čemu na istom mestu ima i loših i dobrih iskustava. Nekada je loše iskustvo zbog prodavnice/servisa, a nekada zbog kupca.

Atom je korektan.
 
Upravo to, Atom nema nezadovoljnih korisnika. Alti, emmi i kompanija mogu upola cene da prodaju i ne zanimaju me. Samo u Atom mozete poslati nekoga bez brige da ce ga zavrnuti za bilo sta ;)

Tapatalk
 
Ja imam korektna iskustva sa Monitorom. Imao sam jednu interesantnu situaciju, zamenili su mi plocu i ako je bila ispravna.

Ja sam napravio gresku jer se zadesilo da tri memorije koje sam probao nisu radile na ploci jer nisu bile kompatibilne sa plocom, te sam zakljucio da ploca nije bila u redu.
Ploca je bila malo probirljiva sto se tice toga.

I za reklamacije i za saradnju su fleksibilni a i cene su im ok.
 
Poslednja izmena:
Takodje pozitivno iskustvo sa Monitorom, za monitor koji nije hteo da se upali 5 dana od kupovine su mi odmah izboksovali zamenu. Tad nisam ni znao koja prava imam (to je bilo 2011.)- ali radnik je na sopstvenu inicijativu telefonirao i insistirao na zameni.
 
Ne mora konektor da bude uboden loše.
У овом случају вероватно јесте јер је убодена погрешна половина 8-пинског конектора што само по себи не би могло да направи проблем али је под 90 степени лакше да се гурне и не примети да је погрешно окренуто. Под нормалним углом би требало да се јаче запне и онда би само пластика била растегнута а не би горела.
 
Izneo sam svoje iskustvo. Pozitivno, u pitanju je bio KIM-...

A pomenuti - da, zagledah ga bolje, u pravu si. Onaj koji je montirao bio je siledžija :).
Nikada ne možeš da ubodeš pogrešno bilo koji konektor, ako ga lagano bocneš i ne osetiš tvrd otpor, kao da ga pritiskaš o zid.
Na stranu "nokti" konektora koji su ti vođice.
 
Poslednja izmena:
Samo na napomenem da sam dobio pare nazad za zvučnike (Emmi). Tako da je reklamacija uspešno realizovana na kraju.
 
Tako ti je to kod nas, bez natezanja nista ne mozes da resis, a samo uporni isteraju svoje. Drago mi je da si bio uporan.
 
Tako ti je to kod nas, bez natezanja nista ne mozes da resis, a samo uporni isteraju svoje. Drago mi je da si bio uporan.

Barem citaj temu pre ucestvovanja, niti se natezao, niti je bio uporan, samo je sacekao da se u servisu potvrdi ispravnost robe. Sporna je samo default sramna negativna poruka Alti koju salju svima, sto dovoljno govori o kompaniji.
 
Barem citaj temu pre ucestvovanja, niti se natezao, niti je bio uporan, samo je sacekao da se u servisu potvrdi ispravnost robe. Sporna je samo default sramna negativna poruka Alti koju salju svima, sto dovoljno govori o kompaniji.

Pod tom porukom sam i mislio natezanje, to im je sistem filtera, pa ko prodje-prodje, a za upornost sam stavio onako uopsteno. Procitao sam celu temu, ne brini.

Ranije je win win drndao ljude za garanciju, secam se da je drug imao problema da zameni punjac za laptop i da je cekao 29 dana drugi, a da zamenski, nije dobio. Sve u svemu 29 dana je bio bez laptopa.
 
Ja sam u Atomu uzeo fleš koji se posle godinu i nešto pokvario, prestao da radi (inače, vrlo retko korišćen). Odneo ga, oni videli da ne radi i hteli da zamene, ali samo za isti brend (Transcende), koji se u praksi pokazao kao lošije rešenje iako je na papiru istih specifikacija (dakle isti brend, drugi model jer mog više nije bilo).
Ja sam hteo, po preporuci ovde, neki Kingston istih specifikacija, nisam se pozivao na račun (na kome je bila slična cena), ali sam rekao da hoću da doplatim ako treba.

Nisam pravio problem, uzeo sam taj koji su mi dali, ubrzo ga pozajmio nekome ko ga nije više vratio. Ali koliko znam po zakonu sam mogao da biram proizvod istih performansi ili po ceni (uz doplatu ako je skuplje) i nisam vezan da uzmem baš isti brend, ali eto, oni mi to nisu uvažili.
 
Pa ne mozes ti da biras sta bi da dobijes, to samo u slucaju da nemaju adekvatnu zamenu.
 
Zar nije adekvanta zamena samo IDENTICAN proizvod ? A sve drugo je dogovor sa kupcem ?

Tipa ako odnesem gtx1060 koji ima neke konektore, koje nema taj shto mi nude? Po njima ispadne adekvantna zamena a po meni ne ? Ili grafichku sa 1 ventom za graficku sa 2 ili cak obrnuto ?
 
Poslednja izmena:
Ako vec nisu hteli da ti daju taj Kingston, sto nisi trazio novac nazad i kupio Kingston? :D
 
Nisam hteo da se maltretiram jer ga ionako nisam mnogo koristio.
Ali bih sada i za najmanju stvar insistirao na zakonu.

Sreća u nesreći je što su mi ga ubrzo posle toga uzeli i nisu vratili. Makar da ne gledam belo roze plastikanera [emoji14]
 
Barem citaj temu pre ucestvovanja, niti se natezao, niti je bio uporan, samo je sacekao da se u servisu potvrdi ispravnost robe. Sporna je samo default sramna negativna poruka Alti koju salju svima, sto dovoljno govori o kompaniji.

Ti ti nešto na moj račun :smoke:?
Šala mala, nije bilo nikakvih problema, osim te sms poruke, koja je pomalo zbunjujuća, ali to je sistemski problem. Svakako reklamacija nije teška i u tom smislu pohvala za Emmi.
Samo treba uvek poručivati na daljinu, pa možda vremenom dosegnemo Newegg/Amazon nivo komunikacije sa reklamacijama.
 
To tvoje nije bila reklamacija, već odustajanje od ugovora sklopljenog na daljinu. Nema mesta za pohvalu.
 
Obrisan je post gde je navodno neispravno napajanje od 10.000 baceno u kantu, jer je u Emiju pao sistem, pa nisu tog dana mogli da prime na reklamaciju.

Sve i kad bi se takav scenario zaista odigrao, sva krivica za neostvarenu garanciju nedvosmisleno bi bila na kupcu. Da ne pravimo lakrdiju od teme.
 
To je tacno, ceo dan im sistem nije radio, i to po celoj srbiji kako rekose, sigurno moze neko potvrditi, to je bilo pre nekoliko dana,
no to im ne moze biti izgovor da ne preuzmu neispravan uredaj,
dakle moj post i te kako ima smisla i 100% je tacan i to sto ste izbrisali poruku samo govori koliko su neverovatno neodgovrni u EMI kad su reklamacije u pitanju da je prosto za nepoverovati.

Naravno, trebao sam biti uporan i otici sutradan ponovo, i ako treba ponovo prekosutra ... dakle, vrlo lose iskustvo.
 
Poslednja izmena:
Stigla komsiji danas gotova konfiguracija iz WinWin-a,dao meni da instaliram windows,sve ok,dok ne pogledah da u stvari fali 4gb rama!!!U papirima lepo pise 8gb rama a dobili 4gb.Na kucistu naravno postoji nalepnica neodlepljena i ne mogu da proverim da li mozda samo nije dobro zabodena u slot.Do 3. januara nerade.Javljam kako smo prosli,nadam se da nece biti problema!!!

Dali novu identicnu konfiguraciju,imali su je u radnji Emmi Novi Sad,predhodna nekim cudom na modulu pise 8gb rama a u biosu i windows pokazivao 4gb,priznali su gresku i dali novu konfiguraciju.
 
Posto je ovde bilo puno price o konkretnim problemima koji su se desavali sa gospodom iz emmi i win win, isakreno odustao sam da citam posle desete otprilike strane , tako da cu odmah reci i ujedno pitati nesto. Posto sam imao vise puta problem sa winwin odlucim se da ih zaobilazim u sirokom luku i narucim preko interneta kod emmi delove za komp. Desi se problem i ja odma zovem da reklamiram i SOK sluzba za reklamacije kaze winwin izvolite uzas. Naravno evo ja od 17.01. a sad je 16.02 nemam komp. Moje pitanje je kako da sacuvam zivce za ubuduce to jes kako da izbegnem taj lanac prevare u kom su winwin i emmi? Ako neko moze da navede online prodavnice koje nisu u tom sistemu. I naravno da su mi ubili volju za komp koji sam resio da posle nekoliko godina podnovim.
 
Nazad
Vrh Dno