Šta je novo?

Emmi/Alti reklamacija (FAQ u II postu)

A kako neko moze da zna i ustanovi sa sigurnoscom da li je karticom rudareno ili je neko przio igrice na njoj?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Nemam pojma. Ako i mogu nešto da vide, to mora proizvođač da pregleda, jer servis sigurno ne može da čita bios karte. Moje mišljenje je trenutno nikako. Možda u budućnosti.

edit: evo ovde jedan link spominje čitanje iz bios-a najčešće korišćenih gpu instrukcija.
 
Stigla komsiji danas gotova konfiguracija iz WinWin-a,dao meni da instaliram windows,sve ok,dok ne pogledah da u stvari fali 4gb rama!!!U papirima lepo pise 8gb rama a dobili 4gb.Na kucistu naravno postoji nalepnica neodlepljena i ne mogu da proverim da li mozda samo nije dobro zabodena u slot.Do 3. januara nerade.Javljam kako smo prosli,nadam se da nece biti problema!!!
 
Pa ne moze biti problema kad imas nalepnicu, nece moci da kazu da ste vi ukrali.
 
Citajuci temu na svasta su spremni,ali ako pozitivno rese problem javno cu ih pohvaliti:)
 
Slična situacija pre koji mesec sa WinWin novom konfom. Doduše, nije falilo ram-a, već je 8gb ddr3 bila neispravna. Čekalo se mesec dana za reklamaciju i uspešan servis novog kompjutera.
 
Citajuci temu na svasta su spremni,ali ako pozitivno rese problem javno cu ih pohvaliti:)
Pohvalices ih ako ti daju ono sto si platio bez da ti prave problem oko toga?? Svašta...

Sent from my HUAWEI MT7-L09 using Tapatalk
 
Nece mu sigurno praviti problem oko toga, jedino sto ce morati malo da saceka. Propusti i greske se desavaju, krastavac. Bitno je da oni isprave svoj propust bez zavlacenja kupca.

Sent from my Redmi Note 4X using Tapatalk
 
Da nisi instalirao 32bit windows? :D

Salu na stranu, nece ti oni praviti problem oko toga ali poenta je sto ces morati da cekas da bi se to resilo.

Dao si pare, nisi dobio to sto treba da dobijes i umesto da se to odmah resi, cekaces ko zna koliko i to nije za pohvalu. Za pohvalu bi bilo kada bi im odneo komp i oni odmah dodali jos 4 gb rama bez cekanja.

Zato ja kupujem sve odvojeno. Znam sta sam kupio i nema glupih nalepnica, mogu da radim sa svojim kompom sta hocu i kad hocu
 
Poslednja izmena:
Da li se Emmi popravio ili se i dalje zaobilazi?

Planiram da uzmem racunar od 1500+ evra a ne bih da mi se uvali neki krs, razume se sam bih ga sklapao :>
 
Otkako su braca otela Alti, ja ih ni ne razmatram, sve i kad bi bili upola jeftiniji. Citaj temu unazad i videces poslovnu politiku firme.
 
Otkako su braca otela Alti, ja ih ni ne razmatram, sve i kad bi bili upola jeftiniji. Citaj temu unazad i videces poslovnu politiku firme.

To sam i odradio dok sam cekao reply. Na 10 (izuzetno) losih iskustva dodje jedno pozitivno.

Sta je preporuka od prodavnica za kupovinu racunara? Najradije bih uzeo preko madjara ali planiram da ga uzmem na kredit najverovatnije pa mi treba firma ipak.
 
Digni keš kredit, pa kupuj gde god ti zgodno...


Sent from my HUAWEI MT7-L09 using Tapatalk
 
Neka me neko ispravi ako gresim, ali cini mi se da je najmanje losih iskustava bilo sa Atom i Monitor. Licno ne izbegavam ni GG, nekako su svuda gde mi zatrebaju.
 
Neka me neko ispravi ako gresim, ali cini mi se da je najmanje losih iskustava bilo sa Atom i Monitor. Licno ne izbegavam ni GG, nekako su svuda gde mi zatrebaju.

Sa Monitorom sam imao problem identican kao OP, 4gb rama umesto 8. Na istoj konfi su mi stavili i pogrešan kuler, a kada su ga zamenili nisu odlepili nalepnicu sa baze, pa su temperature divljale.
 
Pohvalices ih ako ti daju ono sto si platio bez da ti prave problem oko toga?? Svašta...

Sent from my HUAWEI MT7-L09 using Tapatalk

Naravno uz to se podrazumeva da sve bude u razumnom roku i uz izvinjenje, tad bi usledila pohvala,sobzirom da su danas bili neprijatni preko telefona optuzivsi nas da smo mozda mi izvadili memoriju svako poverenje i nada prestaje,tek posle praznika ce se znati na cemu smo,dno dna!!!!Samo da se ispravim racunar je kupljen u Emmi-ju a ne WinWin(prodavnica u Danila Kisa Novi Sad),ali dobavljac im je isti Alti.

Da nisi instalirao 32bit windows? :D

Salu na stranu, nece ti oni praviti problem oko toga ali poenta je sto ces morati da cekas da bi se to resilo.

Dao si pare, nisi dobio to sto treba da dobijes i umesto da se to odmah resi, cekaces ko zna koliko i to nije za pohvalu. Za pohvalu bi bilo kada bi im odneo komp i oni odmah dodali jos 4 gb rama bez cekanja.

Zato ja kupujem sve odvojeno. Znam sta sam kupio i nema glupih nalepnica, mogu da radim sa svojim kompom sta hocu i kad hocu

W10 64-bit je instaliran,kupujem i ja sve odvojeno i retko kad novo(za mnogo manje para mnogo kvaliitetnije komponente) pa sklapam,ali za to sad nije bilo vremena jer se radilo o poklonu za novu godinu.
 
Poslednja izmena od urednika:
Ja ne znam šta ljudima nije jasno. To su firme za izbegavanje! Ko god da je kupovao nešto kod njih je imao neke probleme, barem iz mog okruženja, a vidi se i ovde na forumu.
 
Kod njih samo kupovina u radnji da vidis da ti daju garanciju i racun , preko kurira slanje je rizicno ne salju nikakve paprile(barem meni se to par puta desilo).
 
Kupuju ljudi jer je najjeftinije i ne razmisljaju sta ce biti posle.

Koliko se secam, Atom je isto bio povoljan pre par godina, ne znam kakve su im sad cene.

Ovo nema veze sa IT, ali cu spomenuti. Narucio sam gume u Kemoimpexu, stigle, placene, medjutum nigde nije bilo racuna i garancije. Nekako skroz zaboravim na to, iskreno me i nije nesto potreslo posto su u pitanju gume kad posle nedelju dana oni sami poslli fiskalni racun i garanciju.

Znaci obavezno je da vam posalju i to, ma sta oni pricali u slucaju da odbijaju da posalju.
 
Poslednja izmena:
Ja ne znam šta ljudima nije jasno. To su firme za izbegavanje! Ko god da je kupovao nešto kod njih je imao neke probleme, barem iz mog okruženja, a vidi se i ovde na forumu.

Pa onda ne treba ništa kupovati kod nas u firmama po tebi :d
 
Kupuju ljudi jer je najjeftinije i ne razmisljaju sta ce biti posle.

Koliko se secam, Atom je isto bio povoljan pre par godina, ne znam kakve su im sad cene.

Ovo nema veze sa IT, ali cu spomenuti. Narucio sam gume u Kemoimpexu, stigle, placene, medjutum nigde nije bilo racuna i garancije. Nekako skroz zaboravim na to, iskreno me i nije nesto potreslo posto su u pitanju gume kad posle nedelju dana oni sami poslli fiskalni racun i garanciju.

Znaci obavezno je da vam posalju i to, ma sta oni pricali u slucaju da odbijaju da posalju.
Atom nikada cenom ne moze da parira altiju ali u Atomu nikada neces imati nezadovoljnu musteriju. To potpisujem!
Alti jednostavno treba izbegavati u sirokom luku. Godinama ih pljujem i necu prestati nikada. Izbegavajte da kupujete bilo sta sto oni uvoze kao sto ja radim i zivot ce vam biti lepsi ;)

Tapatalk
 
Kod njih samo kupovina u radnji da vidis da ti daju garanciju i racun , preko kurira slanje je rizicno ne salju nikakve paprile(barem meni se to par puta desilo).

Veoma radikalna izjava koja moze formirati strah kod potencijalnih kupaca, a nema potrebe za njom. Naveo si da je online kupovina u Emmi shopu rizicna zbog toga sto ne salju nikakve papire, dodavsi da ti se to dogodilo nekoliko puta. Sto znaci da je bilo slucajeva, siguran sam daleko vise, u kojima su potrebnu dokumentaciju dostavljali sa kupljenim artiklom. Postavlja se pitanje krajnjeg ishoda - Da li si na kraju dobio papire? Verujem da jesi, jer sam do sada obavio preko 20 kupovina u Emmi shopu i dogodilo mi se jednom da mi nisu dostavili garanciju i garantni list kad i artikal. U obavezi su da to ucine. Blagovremeno sam ih obavestio o tome propustu. Uz izvinjenje je vec narednog dana garantni list sa fiskalnim racunom bio na mojoj adresi. Ne sme se smetnuti s uma da je velika kolicina porudzbenica u pitanju. Sa druge strane bi iz tog razloga trebalo otvoriti konkurs za jos jedno radno mesto. Sa uvazavanjem reklamacija imam jos bolje iskustvo. Cetiri puta sam reklamirao kupljene artikle: Western Digital 1tb Blue DoA, MSI Gaming 5 Z97 DoA, napajanje LC Power 600w H koje je prestalo sa radom i graficku kartu MSI Gaming GTX 970 4gb koja je dozivela identicno. U slucaju hard diska, graficke karte i maticne ploce sam bio obavesten u roku od cetiri dana od dana reklamacije. Napajanja, sedam dana. Ishod je sledeci i to sam naglasio u pisanoj formi u trenutku dolaska kurira na kucnu adresu: Graficka karta - povracaj novca, hard disk - zamena proizvoda, - maticna ploca - zamena proizvoda - napajanje - povracaj novca.
Dobar je i Novicomp iako je cena dostave previsoka. Isti slucaj je i sa Monitor systemom. Monitora nema u Novom Sadu. Emmi je najpovoljniji i to je najveca prednost. Iskustvo gradi sigurnost. Iz tog razloga ostaju prvi izbor. Jos sam se preselio u ulicu Danila Kisa, tako da je to razlog vise da ih preferiram. A ko je vlasnik Altija iz Cacka odnosno Emmija, da li je brat nekog politicara ili su u pitanju braca, ne interesuje me ni najmanje, sve dok to ne ugrozava moja prava. Kada se to dogodi, postoji procedura koju je potrebno pratiti i ne dozvoliti nikome da gazi po zakonom zagarantovanim pravima koliko god bili jeftiniji.
 
Poslednja izmena:
Kupuju ljudi jer je najjeftinije i ne razmisljaju sta ce biti posle.

Koliko se secam, Atom je isto bio povoljan pre par godina, ne znam kakve su im sad cene.

Ovo nema veze sa IT, ali cu spomenuti. Narucio sam gume u Kemoimpexu, stigle, placene, medjutum nigde nije bilo racuna i garancije. Nekako skroz zaboravim na to, iskreno me i nije nesto potreslo posto su u pitanju gume kad posle nedelju dana oni sami poslli fiskalni racun i garanciju.

Znaci obavezno je da vam posalju i to, ma sta oni pricali u slucaju da odbijaju da posalju.
Racun obavezno druze. Koliko god ti se cini da je nepotrebno za gume... Pojavile su se neke falicne gume po ovim supermarketima i IT shopovima (IT shop a prodaju gume... Zali boze radnje).
Pucaju gume sa strane, falicne su. Nznm trenutno koji proizvodjac.

Da ne bude skroz offtopic. Racun obavezno, ali ne mogu lose da kazem za emmi jer sam puno puta pazario online kod njih i svaki put sam dobio papire. Reklamirao doduse nisam jos nista...

Sent from my PRA-LX1 using Tapatalk
 
Veoma radikalna izjava koja moze formirati strah kod potencijalnih kupaca, a nema potrebe za njom. Naveo si da je online kupovina u Emmi shopu rizicna zbog toga sto ne salju nikakve papire, dodavsi da ti se to dogodilo nekoliko puta. Sto znaci da je bilo slucajeva, siguran sam daleko vise, u kojima su potrebnu dokumentaciju dostavljali sa kupljenim artiklom. Postavlja se pitanje krajnjeg ishoda - Da li si na kraju dobio papire? Verujem da jesi, jer sam do sada obavio preko 20 kupovina u Emmi shopu i dogodilo mi se jednom da mi nisu dostavili garanciju i garantni list kad i artikal. U obavezi su da to ucine. Blagovremeno sam ih obavestio o tome propustu. Uz izvinjenje je vec narednog dana garantni list sa fiskalnim racunom bio na mojoj adresi. Ne sme se smetnuti s uma da je velika kolicina porudzbenica u pitanju. Sa druge strane bi iz tog razloga trebalo otvoriti konkurs za jos jedno radno mesto. Sa uvazavanjem reklamacija imam jos bolje iskustvo. Cetiri puta sam reklamirao kupljene artikle: Western Digital 1tb Blue DoA, MSI Gaming 5 Z97 DoA, napajanje LC Power 600w H koje je prestalo sa radom i graficku kartu MSI Gaming GTX 970 4gb koja je dozivela identicno. U slucaju hard diska, graficke karte i maticne ploce sam bio obavesten u roku od cetiri dana od dana reklamacije. Napajanja, sedam dana. Ishod je sledeci i to sam naglasio u pisanoj formi u trenutku dolaska kurira na kucnu adresu: Graficka karta - povracaj novca, hard disk - zamena proizvoda, - maticna ploca - zamena proizvoda - napajanje - povracaj novca.
Dobar je i Novicomp iako je cena dostave previsoka. Isti slucaj je i sa Monitor systemom. Monitora nema u Novom Sadu. Emmi je najpovoljniji i to je najveca prednost. Iskustvo gradi sigurnost. Iz tog razloga ostaju prvi izbor. Jos sam se preselio u ulicu Danila Kisa, tako da je to razlog vise da ih preferiram. A ko je vlasnik Altija iz Cacka odnosno Emmija, da li je brat nekog politicara ili su u pitanju braca, ne interesuje me ni najmanje, sve dok to ne ugrozava moja prava. Kada se to dogodi, postoji procedura koju je potrebno pratiti i ne dozvoliti nikome da gazi po zakonom zagarantovanim pravima koliko god bili jeftiniji.

Nemoj mnogo da veruješ. Uzeto kućište od njih CM, stigo bez papira. Zvao sam ih par puta , kažu poslaćemo - i nikada nisu poslali. Na sreću kada je prozujao kuler, kancelarija CM mi je prihvatila reklamaciju samo uz screenshot sa njihovog sajta.

@dusanic

Nikada , ali nikada se ne kupuju gotove konfiguracije kod nas.
 
Nemoj mnogo da veruješ. Uzeto kućište od njih CM, stigo bez papira. Zvao sam ih par puta , kažu poslaćemo - i nikada nisu poslali. Na sreću kada je prozujao kuler, kancelarija CM mi je prihvatila reklamaciju samo uz screenshot sa njihovog sajta.

@dusanic

Nikada , ali nikada se ne kupuju gotove konfiguracije kod nas.

Dobro je pisati o losim iskustvima, sve dok se ne zanemaruju dobra i obrnuto. Tako drustvo napreduje. Po zakonu su obavezni da posalju dokumentaciju (garantni list i fiskalni racun). Na tome je potrebno insistirati ili vratiti kupljeni artikal.
U pitanju je poverenje na osnovu iskustva, sto ne znaci da je slepo. :)
Kao kupci imamo pravo da direktno reklamiramo uredjaj u ovlascenom servisu. Adresa je navedena na garantnom listu. Ti ga nisi dobio. No, bilo je dovoljno da im posaljes screenshoot kao dokaz. Nema tu srece ili slucajnosti. Sve najbolje.
 
Ja sam kupovao puno od emmija online,
desi se i dobra kupovina jer su najeftiniji, no bude cesto i jako lose iskustvo,
dok prodavnice su im ok.
Ako je moguce izbeci preporuka je izbegavati online kupovinu od njih, jer je moguce prilicno lako napraviti sebi nocnu moru.
 
Dobro je pisati o losim iskustvima, sve dok se ne zanemaruju dobra i obrnuto. Tako drustvo napreduje. Po zakonu su obavezni da posalju dokumentaciju (garantni list i fiskalni racun). Na tome je potrebno insistirati ili vratiti kupljeni artikal.

Za kupljenu robu online nije obavezan ni fiskalni račun ni garantni list.
 
Ja prosto ne verujem na šta su ljudi ovde navikli da je normalno. Pa dal je realno I normalno da se postupak bilo koje firme pravda time da imaju previše porudžbina, nemaju ljudi itd.
Pisao sam, davno nešto, kad sam reklamirao tablet, druga firma je u pitanju. Vraćali mi sa obrazloženjem da je sve u redu, da bi na kraju završio u centrali kod nekog drmr menadžera, i onda su prihvatili reklamaciju.
Van svake pameti je da dam bilo koju sumu novca, a pogotovo 500+ eur i da se bakćem sa reklamacijama i ubeđivanjima da nisam ja pokvario ili ukrao neku komponentu u međuvremenu. A gde su vreme i živci. Da ne pričamo o oštećenim NOVIM uređajima itd. Ma dajte.
Pa moj prijatelj je u WINWINu u TC shopi u Borči, reklamirao dva mobilna uređaja i kad je pukao sa živcima, parkirao kamion ispred radnje i rekao da biraju ili nov ispravan telefon ili kamion u radnji.

Inače, ne bih da pišem sad ovde kako se vlasnici I ostali na visokim pozicijama iz tih jajarskih firmi bahate sa novcem koji Vam uzimaju, ali isto tako znaju da prete i vrlo su nervozni kad se slične situacije njima dešavaju.

Garantujem da bi svi ovde platili više par hiljada samo da ne moraju da se cimaju sa reklamacijama itd. A ovako, kupiš, stigne, vozač ode a ti moliš boga da će to nešto proraditi kad ga uključiš u struju.
Razumem da je sve na gomili pa šta ti se zalomi i to sa 50% nižim cenama.

Manje firme više cene mušterije, i bukvalno svaki im je važan, kao i reputacija. Polome se za bilo kakvu reklamaciju. Možda platiš više, ali te glava manje boli.

Ljudi, pamet u glavu, to je VAŠ teško stečeni novac i niste ga našli na ulici, još kad pročitam da neko uzima kredit od 1000+eura I ode kod ovih dripaca, znači ne verujem šta čitam ili sam promašio poentu!?
 
Kao što sam napisao, nije obavezan garantni list, kao što ni garancija duža od 24 meseca nije obavezna.
Ako je duža od 24 meseca onda je garantni list obavezan.
 
Nazad
Vrh Dno