Šta je novo?

Emmi/Alti reklamacija (FAQ u II postu)

Gde nađe taj Denver da kupiš? To je staro ko Biblija. Vidi se kako je izguljena pozadi nalepnica.
 
Vratio sam. 100% polovan a ne izlozen. Kad je izlozen ljudi ne skidaju nalepnice. Potrosio sam vreme i novac zbog bezobraznih ljudi.
Edit: Kupio sam tablet za dete od 3-4 godine, za gledanje youtuba tako da nije bitno kakav je. Jos i refot uvoznik pisi nema garanciju.
 
I ja sam kupio caletu tablet u Win win-u i pokidana je bila originalna nalepnica na kutiji rekoh sebi nema veze samo da je tablet u redu onda sam uzeo tablet u ruke i video otiske prstiju i nekoliko wifi mreza znaci da je bio isto izlozbeni primerak ili ga je neko pre koristio.

Koristio sam ga par dana nisam nasao nikakve nedostatke wifi radi,odziv ekrana dobar,nikakvo bagovanje softvera tako da se nisam nista zalio plus je tablet bio u fizickom stanju kao nov....

Ali stvarno im je malo glupo sto izlozbene ili koriscene primerke prodaju kao nove....

Ovo na tvojim slikama je vec za inspekciju prodaju polupan tablet kao nov to moze samo u Srbiji.
 
Kako tako lako potezete inspekciju - prvo se prijavi problem prodavcu, pa tek ako prodavac ne reaguje adekvatno, onda se zove inspekcija.
 
I posle se ljudi pitaju zasto i dalje pokusavaju da nam uvale izlozbene/polovne modele kao nove...
 
Ono ocigledno nije izlozen model jer sto bi neko u radnji pocepao nalepnicu? I onu prednju i onu zadnju. Potrosio sam novac i zivce i vreme zbog bahatih prodavaca.
Uvalili su mi polovan tablet.
 
Poslednja izmena:
Svakakvih ljudi ima, tako da nemoj da te čudi što se skidaju nalepnice ili slične nelogičnosti.
 
Kako tako lako potezete inspekciju - prvo se prijavi problem prodavcu, pa tek ako prodavac ne reaguje adekvatno, onda se zove inspekcija.

Da moja greska naravno da se prijavi problem prvo prodavcu ako se prodavac pravda kako je stetu nacinio sam kupac onda se zove inspekcija,slazem se sa tobom.
 
Meni su upravo poslali poruku za Ram memoriju koju sam iz ambalaže ubacio u komp i po uključenju jedan modul neispravan. Nazvao odmah, obavestio, poslao na reklamaciju i sad mi jave kako je kvar nastao neadekvatnim rukovanjem! Molim vas da mi neko kaže na koji su to način oni ustanovili i kako sada da reagujem? Bavim se elektronikom 23 godine... i da ne smaram dalje i meni sada treba neko da kaže kako se time rukuje :mad: Evo postaviću i sliku neispravnog modula, dali vam izgleda polomljeno, oštećeno ili šta već pa je neko konstatovao neadekvatno rukovanje?
 

Prilozi

  • Ram.jpg
    Ram.jpg
    115 KB · Pregleda: 236
Traži objašnjenje kako si ti doveo do oštećenja a onda naravno, žaštitnik kupaca i inspekcija!
 
Naravno samo ako uspem da dođem do servisera jer sam prošli put kada sam zvao tražio neki kontakt ali mi nisu dali. Objašnjavati se oko toga sa službenicama call centra nema smisla.
Ukoliko neko zna neki direktan kontakt servisne službe u BG WinWin jer oni su uvoznici i njihova je garancija za corsair memoriju neka pošalje na pm.
 
Poslednja izmena:
To im je neka *****na sistemska poruka, isto sam ja dobio pre par dana za miša, ali su ga najnormalnije zamenili. Pozovi call centar, reći će ti isto, verovatno.
 
Zvao sam Emmi call centar i oni navodno ne mogu ništa da mi kažu, pozvaću sutra WinWin reklamacije pa ću videti. Znači svima šalju istu poruku po sistemu app.
 
@DjoleMC ipak si bio u pravu, zvao sam ih i sve je ok čak su mi obećali da će danas poslati zamensku i da sutra stiže.
Nadam se da će tako i biti.
 
I meni je sinoć stigla ista poruka, imam još jedan uređaj na servisu. Verovatno stiže za dan-dva, neću ni da ih zovem.
 
Odmah vam bude jasno o kakvoj kompaniji se radi, kad im je prva poruka kupcu, pre stvarne provere: "Nije do nas, to si ti neartikulisani divljaku iz sume nesto cackao".
 
Meni su za hard disk, posle 8 dana, poslali poruku da nije utvrđena nesaobraznost, ali da će da pristupe detaljnom testiranju. Posle ukupno 29 dana su javili da je odobrena zamena.
 
Upravo mi je stigla memorija sa reklamacije i sve je ok, zamenjena i odrađeno sve u roku od 5 dana. Vidim da ima različitih iskustava mene su isto iscimali malo sa onom porukom ali na kraju je ispalo sve dobro.
 
Možda jer je prilikom kupovine ovih Zotac-ovih kartica bilo naglašeno da garancija ne važi ako se koristi za rudarenje?
 
Ja sam pre neki dan kupio dva ovakva Zotaca. Doneo kurir. U paketu bio fiskalni, nepopunjen reklamacioni list i jedan list sa citiranim članom 52 ZZP. Nema reči o rudniku, niti o uslovima korišćenja.
 
Danas mi je stigao 120GB Patriot Burst PBU120GS25SSDR narucen u emmiju kurirskom sluzbom City Expres , a nisam dobio nikakav papir niti racun o potvrdi o kupovini , samo pocepanu nalepnicu kurirske sluzbe gde je moja i adresa emmija , stvarno su neozbiljni sad moram da ih molim da mi posalju papir ili racun a idu novogodisnji praznici pitanje je da li ce mi poslati.
 
Možda jer je prilikom kupovine ovih Zotac-ovih kartica bilo naglašeno da garancija ne važi ako se koristi za rudarenje?
A kako neko moze da zna i ustanovi sa sigurnoscom da li je karticom rudareno ili je neko przio igrice na njoj?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 
Mobilni mi stigao u kutiji koja je vec bila otvarana (sigurnosne nalepnice presecene). Nisam reagovao posto je sam telefon delovao nekorisceno. Nakon par dana vidim da baterija drzi jako slabo, upola manje nego sto bi trebalo.
U duzoj prepisci sa sluzbom za reklamacije mi kazu da mogu da predam telefon na reklamaciju pa cemo videti sta dalje, kao i da je trebalo da naglasim da zelim nekoriscen telefon!? Da mi ga zamene na licu mesta, ne zele.
Naravno, odbio sam, ne zelim da budem bez aparata ko zna koliko dugo i da me jos dodatno iznerviraju odbijanjem (posto uredjaj i nije neispravan u sustini).
 
Ako ti je stigao to znaci da imas 14 dana da im vratis bez ikakvog objasnjenja. A to sto je kutija otvarana verovatno nema nikakve veze sa baterijom, mogao je da dodje fabricki zapakovan pa da mu baterija traje 5min ili cak da je skroz mrtav, da ne moze ni da se ukljuci.
 
Prvo moras sam da se odlucis sta zapravo hoces, zamenu ili da zadrzis telefon. Ako te obeshrabruje to sto reklamacija traje dugo, onda slobodno odustani. Pozitivno je sto imas NAPISMENO da je telefon KORISCEN, tako da bilo kakva inspekcija rutinski moze resiti problem.
Na ovo se ne primenjuje odredba od odustajanja od ugovora zakljucenog na daljinu, jer je u pitanju reklamacija.
 
Poslednja izmena:
Zavlacili me prepiskom pa je proslo 14 dana. Pretpostavljam da je bio izlozbeni primerak ili tako nesto pa da je zato oslabila baterija.
Sto se tice inspekcije, poslao sam mejl na adrese nekoliko udruzenja za zastitu potrosaca, ni od jednog osim Foruma iz Nisa nisam dobio odgovor, a ni od njih nista korisno, kako izgleda.
Apsolutno sam zeleo zamenu bez cekanja, ali na to ne pristaju.
 
Poslednja izmena:
Ko ti kriv sto se odmah nisi pozvao na to. Bolje idi i reklamiraj, ostaces bez telefona na 2-3 nedelje ali bar ces resiti, garancija na bateriju vazi samo 6 meseci.
 
A kako neko moze da zna i ustanovi sa sigurnoscom da li je karticom rudareno ili je neko przio igrice na njoj?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Nije moguce dokazati, Alti je nabavio te kartice na vagon,pa smanjuju garanciju i odbijaju reklamacije. Slobodno se zali, budi istrajan i prihvatice ti
 
Nazad
Vrh Dno