Šta je novo?

ebay pomoc

Trebao bi da kupim nesto u Nemackoj tu svi salju DHL posto je to njihova posta. Da li neko zna kako da se resi da ne ide preko DHL nego da stigne regularnom postom.
Vrednost je 25e a ovi iz DHL traze 3xxxdin samo za neke papire kad dodje u Srbiju.

Hvala.
 
Trebao bi da kupim nesto u Nemackoj tu svi salju DHL posto je to njihova posta. Da li neko zna kako da se resi da ne ide preko DHL nego da stigne regularnom postom.
Vrednost je 25e a ovi iz DHL traze 3xxxdin samo za neke papire kad dodje u Srbiju.

Hvala.

mogu ti ja pomoci, mozes da kupis preko mene, ja sve saljem na nemacku adresu... mozes mi poslati mail na [email protected] da vidimo o cemu se radi i da se dogovorimo... pozz
 
Moras da vidis prvo sa prodavcem. Ako je vec naveo da salje preko DHL poslace onda tako, teski su Nemci za kombinacije. Ako je neko napisao da salje kao sparversand onda ima sanse da salje deutsche post-om.
 
Hvala svima na pomoci nisam jos kupio trenutno se samo raspitujem sta kako.
Milos46 evo saljem ti mail.
 
evo ovako, kad sam dodao karticu ja sam odmah platio jednu trenerku, posle toga mi je limitirana kartica odmah, i prodavac mi je rekao da je uplata u realizaciji, ali da nije realizovana jos... usao sam na paypal, ceka se jos uvek neko odobrenje, verovatno da im ja posaljem dokumenta, ali ne kapiram gde treba da im posaljem, posto ne mogu da nadjem onaj deo na paypal-u gde mogu da iskopiram papir sa onim barkodom, ako me neko razume...

pa me zanima, ako je u realizaciji i jos nije placeno prodavcu da li mi je paypal skinuo pare sa racuna, sta mislite????
 
ljudi oce mi neko pomoci???? :( :( :( :O
paypal mi je zarobio 55 eura, zna li neko na koji nacin da vratim pare?????

procitajte post iznad
 
Kako resavate problem kad naidjete na bezobraznog prodavca, da kad mu nesto lepo napisete na poruci tamo, a ona vas napusi, odyebe nikad gore ?
Isto tako sta raditi kad vam kasni sa slanjem po mesec dana i kad vam posalje nesto sasvim drugo od onog sto ste kupili?
Sve na resolution centar ?
 
Ovo drugo na resolution, a za prvo ne znam na sta mislis, ako te je napusio samo za neko pitanje, on ima pravo to da radi.

ljudi oce mi neko pomoci???? :( :( :( :O
paypal mi je zarobio 55 eura, zna li neko na koji nacin da vratim pare?????

procitajte post iznad

Ne postoji vreme za realizaciju, ti kada platis, prodavac je odmah dobio pare, ti tu imas neki drugi problem.
 
Ovo drugo na resolution, a za prvo ne znam na sta mislis, ako te je napusio samo za neko pitanje, on ima pravo to da radi.

Pa ja sam prodavca lepo pitao dal hoce da vrati pare i da mu vratim item, jer mi je poslao nesto sasvim levo od onog sto je pisalo dok sam kupovao, a on me je jos napusio i izvredjao. Hocu i tu poruku da prilozim ebay-u kao zalbu. Mislim da niko nema pravo da napusava nekog tamo pa ni preko poruka.
Jedan prodavac mi se cak izvinuo i posalo 3,5f na Paypal zato sto je kasnio par dana sa slanjem itema, za to svaka cast.
Ne plasi se ocigledno niko negativnom feedback-a, vec treba traziti pravdu preko ebay-a, kod njih nema zayejbavanja koliko sam video do sada, sve problem su mi resili u roku 10 dana.
 
Ma to je drugo, ako ti je poslao pogresnu stvar, kontaktirao si ga, napushio te je, samo pokreni Dispute....
 
Ma to je drugo, ako ti je poslao pogresnu stvar, kontaktirao si ga, napushio te je, samo pokreni Dispute....

To cu i da uradim.
Jel si imao neko slicno iskustvo i dal si ikad slao nesto nazad prodavcu?
 
Desilo mi se par puta da poshalju pogreshnu stvar ali je uvek bilo nesto sitno sto se nije isplatilo uopshte da se vraca, tako da uglavnom napravimo neki dogovor, tipa da mi vrati sumu bez poshtarine ili tako nesto.
 
Evo da i ja potvrdim sva ova pisanija oko slanja, refunda, dispute-a,....
Dakle, ako prodavac ne želi da isporuči na drugi način nego što je naglašeno to je njegovo pravo. Ja sam uglavnom uvek pronalazio rešenje u komunikaciji sa prodavcem.
Ukoliko prodavac pošalje neadekvatnu stvar, uglavnom uvek postoji opcija da se stvar vrati prodavcu i dobije se druga, prava roba. Ipak, prodavac obično naglasi da sve troškove vraćanja snosi kupac, a kod nas se to ne isplati, uglavnom.
Refund ako stvar ne stigne obično prolazi za neku jeftiniju stvarčicu, ali i to bez refunda shippinga (obično), retko prodavac radi total refund.
Vređanje nije uobičajeno (ja nisam nikada doživeo do sada, a kupujem evo već 2 godine), obično i prodavac gleda da ne popije negativ feedback tek tako, a i eBay savetuje da se rešenje uvek nađe 1:1, pa tek ako ne ide da se otvori dispute, gde je eBay posrednik.
Savet je da se sve skuplje stvari osiguraju od gubitka - ja sam juče obavio jednu transakciju za ukupno $505 i osigurao robu na $400 (ne može se osigurati shipping), a to me je koštalo $5, smešno.
Takođe, iako mi je PayPal na hrvatsku ovaj US seller mi je izašao u susret i poslao robu, iako šalje samo na PayPal adrese. Lepo sam ga pitao da mi pošalje na eBay adresu, zatražio mi scan AmEx kartice da bi potvrdio da se slaže ime sa PayPal nalogom; broj kartice sam naravno zatamnio, osim poslednje 3 cifre, poslao elektronski izvod iz banke kao potvrdu adrese i nije bilo problema.
Dakle, osnovni savet - dogovor!!!
 
E ovako ja imam vec par problema sa prodavcima, stvarno ima pacijenata na tom ostrvu, na UK mislim.

Prvi problem sam imao sto mi je neko ocigledno neko deriste(sudeci po porukama) poslalo pogresan item, znaci nema veze sa onim sto sam ja kupio, poslao mi je drugi item sa odvratnom prljavom kutijom i izgrebanim diskom do zla boga.
Posto je bio vrlo drzak preko poruka kad sam trazio refound novca, prijavio sam ga preko resoulution centra.
Najgore sto mi ostavio kao fora pozitivan feedback u kome je izneo niz uvreda i lazi. Naravno i to sam prijavio ebay-u, jer necu neki balavac da mi kvari savrsen.

Drugi problem je nastao sa prodavcem koji skoro 20 dana nije mi poslao item koji sam kupio, iako sam platio 2,3 dana posle pobede na aukciji.
Taj prodavac mi se kao prvo izvinuo, ja reko da nije nikako u redu sto toliko kasni i da sam razmisljao da ga prijavim zbog toga, a on mi odgovori da se teram u *****, da se ****m i sta sve vec nije napisao.
Posto me iznervirao sa tim vredjanjem prijavio sam ga i u resolutin centru i zbog laznog feedback-a i uvreda preko poruka. Sta li je lik umislio, da je na tekmi pa moze da me psuje kako hoce? Neverovatno.

Treci prodavac koji mi je napravio problem je neki lik kojeg sam zamolio da povuce kupovinu, da zapocen close case, da otkazem kupovinu, on je odgovarao u porukama tipa "you won, pay now duuuuude", strasno.
Platio sam mu sledeci dan i lik mi ostavi pozotivan feedback nazivajuci me prevarantom i da ne placam ono sto kupim.
Neverovatno za nekog ko ima 1000 feedback-a. Prijavio sam ga za lazne optuzbe za feedback, cekam odgovor.

I kako se kupovina moze osigurati, nisam video tu opciju nigde ?

Molim vas da i vi podelite vas negativna iskustva sa ebay kupovinom i kako ih resavate.


edit
Resio sam ovu trecu situaciju, jer je uradio relist tog itema, a ja sam mu platio, pa je morao da uradi refound, i nastavio je da me vredja preko poruka, pa sam ga opet prijavio za neprimereno ponasanje
 
Marli, morash da budes malo taktichniji, ja da sam se tako ponashao prema svakome i za svaku sitnicu, imao bi 30% negativnih feedbacka (umesto toga imam 1000 pozitivnih 100%) :d, jer tek od skoro prodavci ne mogu da daju negativan feedback, ranije su te ucenjivali :)
Jednostavno morash da predjesh preko nekih stvari i precutish sve dok ti paket ne stigne, a onda mozesh da ga opletesh i dash mu i negativan ako je preterao ili shta vec.
 
Marli, morash da budes malo taktichniji, ja da sam se tako ponashao prema svakome i za svaku sitnicu, imao bi 30% negativnih feedbacka (umesto toga imam 1000 pozitivnih 100%) :d, jer tek od skoro prodavci ne mogu da daju negativan feedback, ranije su te ucenjivali :)
Jednostavno morash da predjesh preko nekih stvari i precutish sve dok ti paket ne stigne, a onda mozesh da ga opletesh i dash mu i negativan ako je preterao ili shta vec.

Pa nije to nikakvo ponasanje ili ne znam sta, vec normalna reakcija kad neko pokusava da te napravi budalom. Znas za onu "musterija je uvek u pravu", e to mnogi ne znaju.
Imam i ja bas podosta pozitivnih, uglavnom "pleasant transaction, super fast payer", kad se vec hvalimo. :p
Razumem sta pricas, da cutim ko rava dok mi ne dodje i onda kontranapad punom snagom. Tako sam vec i uradio sa nekima koji su mi poslali slomljene iteme.

Koliko cesto se us tvari koriguju feedbackovi kad prijavis lazne optuzbe preko onog feedback change zahteva ? Stize li ebay sve to da obradi?

Ne rece mi kako moze paket da se osigura? Prvi put cujem za to kad se prica o ebay-u, a vala precitao sam sve sto je bilo ovde na benchu.

E da isto me zanima jel vam se desilo da vam neko ukrade pare sa kartice i jel vam banka nadoknadila to? Kontam da i Ringe i ti imate Amex blue ili neku bolju, koju ja tek treba da nabavim.
 
Poslednja izmena:
Evo sad npr ovaj sto je poslao pogresan item moli da mu saljem nazad sto pre. :D
Samo sto nema sanse da mu posaljem dok ne plati postarinu koliko mene izadje na PP racun.
 
Vec sam pisao, ne prijavljujte za gluposti do 50$ da vam je stiglo osteceno, pokvareno, pogresno. Prijavis brate da ti nije stiglo na ebay ili paypalu i uglavnom salju ponovo ili vrate pare. A cak i da ne vrate pare ili da ne posalju ponovo, nakon sto odluce da prodavac nije kriv, mozes da promenis razlog za otvaranje dispute-a u item significatly different than described i onda tek ako mora, saljes nazad...
 
A mozes i da otvoris novi nalog svaki put kad te provale pa da zauvek imas 2 pozitivna feedbacka :):):)
 
Pomoc potrebna. :(

Ranije sam redovno kupovao preko Ebay-a i placao uz pomoc PayPal-a i to je funkcionisalo. Pravio sam poduzu pauzu i juce sam ponovo, preko istih naloga kupio nesto i to sada ne mogu da platim. Dobijam ovu poruku.

untitled-1-copy.png


Mislio sam da je neki privremeni problem, pa sam sacekao do danas, ali i dalje mi isto izbacuje. Jel zna neko u cemu je problem? :(

Inace citao sam FAQ i tamo kazu da mora da bude ista adresa za paypal i ebay, sto jeste. Kazu da ne sme da bude nekih dodatnih znakova u adresi, poput tacaka i slicno, sto je isto ok i na kraju savetuju da ako ne uspe, da platim direktno preko paypal-a. Pokusao sam i to, ali je ptoblem sto mi kao shipping address nudi adresu u Madjarskoj koju sam registrovao za PayPal. Imam i opciju da dodam adresu, ali kao zemlju mogu samo da stavim Hungary.

Jel moze nekako da se resi ovaj problem sa ebay-om?
 
Vidi najpre šta ti je sa PayPal nalogom, da li je aktivan ili možda blokiran.
Ako je sa nalogom sve ok, plati preko PayPal-a, ali prethodno kontaktiraj prodavca i objasni mu situaciju da je nalog ok, ali da si zbog toga što živiš u Srbiji morao da ga registruješ na drugu zemlju i da ga zbog toga kontaktiraš sa molbom da ne šalje u državu koja je ukucana na PayPal nalogu, već u Srbiju.
Verovatno će ti tražiti scan kartice (ostavi samo poslednja tri broja, ostalo zatamni) i izvod iz banke, da bi potvrdio da se ime na kartici slaže sa imenom i adresom na izvodu banke i onim na tvom nalogu. Ako se sve slaže (osim zemlje, naravno) verovatno će ti poslati na Srbiju, bar meni ovaj jeste, bez ikakvih problema, a US seller je u pitanju (ustvari firma koja pravi enclosure koji sam kupio) i šalje samo i isključivo na PayPal adresu, ali je uz proveru napravio izuzetak i svi srećni.
Shvati, svesni su prodavci da svi koji kupuju iz Srbije moraju da se dovijaju, ali znaš da je ogroman broj prevara sa karticama u bližoj prošlosti bio upravo odavde i jedan deo prodavaca ne želi da rizikuje, s obzirom da im je definitivno veći rizik nego profit sa kupcima odavde.
Dakle, kontakt, molba uz objašnjenje i nada da je prodavac razuman i da će ti izaći u susret.
Pozz i sretno.
 
To je normalna pojava ovih dana, idi na ebay.co.uk/my ebay i odatle izvrsi placanje.

Eto meni je posle 100 godina koriscenja ebay, kupac ostavio negativan feedback koji glasi: "good seller". 15 puta sam kontaktirao ebay da mi to preinace u pozitivan posto se covek ocigledno zeznuo. NEma pomoci, a kupac neki newcommer koji ide na ebay 3 godisnje i nema pojma sta je feedback revision itd.

*** sta da mu radim.
 
Hvala Nukem, spasao si me. Izgubio sam kilo zivaca od juce. Hvala i RR naravno. ;)

Proslo preko ebay.co.uk iz prve. Ne znam zasto se to desava, ali nadam se da ce se srediti...
 
Da li je pomerena granica za carinjenje sa 20 e ?
Stigli su mi neki paketi, svaki preko 70$ i nista od dazbina.
Desava se to, ali ne bas 3 puta zaredom.
 
Ima li neko iskustva sa narucivanjem kabastih stvari, tipa paket duzine 3m i sirene 20cm tezine 10kg. Pise da je postarina oko 30funti, carina znam da je neizbezna ali da li ima nekih dodatnih troskova oko poste?
 
Ima li neko iskustva sa narucivanjem kabastih stvari, tipa paket duzine 3m i sirene 20cm tezine 10kg. Pise da je postarina oko 30funti, carina znam da je neizbezna ali da li ima nekih dodatnih troskova oko poste?

Pa logicno je da ako ti stoji cost shiping za Srbiju 30f da ce toliko i biti i da je tu sve uracunatno sa sellerove strane.
Carina ti ne gine.
Trazi od prodavca da stavi da kosta 20-50e, bice daleko manja carina.
 
Da li je pomerena granica za carinjenje sa 20 e ?
Stigli su mi neki paketi, svaki preko 70$ i nista od dazbina.
Desava se to, ali ne bas 3 puta zaredom.

Nista neobicno za nasu carinu. Zavisi najvise od trenutnog raspolozenja carinika.
 
Ukoliko je jedina opcija slanja putem trans-o-flex sluzbe za Srbiju naravno, koji dodatni troskovi postoje pri dospecu robe? Spediterske usluge, i koliko iznose?

Inace cena slanja je 89€ za stvar duzine do 3m.
 
Koliko obicno prodje vremena da mozete videti refound para na PP za kupovinu, tj item koji nije ni stigao za 30,40 dana ? Evo sad sam dobio case da mi vrate pare, odma je zatvoren case u moju korist, pise da sam dobio pare nazad, idem na view your PP transaction i nema nista na PP nalogu.
 
Koliko obicno prodje vremena da mozete videti refound para na PP za kupovinu, tj item koji nije ni stigao za 30,40 dana ? Evo sad sam dobio case da mi vrate pare, odma je zatvoren case u moju korist, pise da sam dobio pare nazad, idem na view your PP transaction i nema nista na PP nalogu.

Ako si dobio case, ne znaci da su ti pare legle.
Vidi se odmah po uplati.
 
Nazad
Vrh Dno