Šta je novo?

eBay, pitanja, diskusija, saveti i preporuke

Pozdrav,

Jutros u 1h ujutru kupio sam sa ebay-a nesto u vrednosti od 15$.
Odmah nakon kupovine (2min kasnije) stize mi mail od ebay-a sa sledecim sadrzajem:

'We're writing to let you know that we've removed an item you recently won due to concerns with the seller's account'
It looks like you haven't paid for this item yet, and the seller hasn't shipped the item. Since we've canceled the transaction, please don't send any payment.

Meni je odmah u sms-u stiglo obavestenje da je novac skinut sa mog racuna.

Jutros oko 4h ujutru stize mi mail od paypala sa adrese [email protected] sledece:

Dear ...,
鑫培 added shipping details. Please note that the tracking information and shipping status are shown exactly as the seller entered them.

Shipper China Post
Tracking number RV425315050CN
Shipping status Shipped
If you have questions about the shipment, please contact [email protected].
Naravno da sam mu poslao jutros mail da mi objasni o cemu se radi. Ne mislim da cu dobiti odgovor.

Kad proveravam tracking number prijavljuje mi sledece:
The package has been shipped and is en route to its destination.

Ali datum nije odgovaracuji, jer ja sam kupovao 15.05. a stoji:
11 May 2020 Logistics order has been created

Ne znam o cemu se radi i kome da verujem? Pretpostavljam ebay-u.
Da li je neko imao slicna iskustva?
 
Poslednja izmena:
Pozdrav,

Jutros u 1h ujutru kupio sam sa ebay-a nesto u vrednosti od 15$.
Odmah nakon kupovine (2min kasnije) stize mi mail od ebay-a sa sledecim sadrzajem:

'We're writing to let you know that we've removed an item you recently won due to concerns with the seller's account'
It looks like you haven't paid for this item yet, and the seller hasn't shipped the item. Since we've canceled the transaction, please don't send any payment.

Meni je odmah u sms-u stiglo obavestenje da je novac skinut sa mog racuna.

Jutros oko 4h ujutru stize mi mail od paypala sa adrese [email protected] sledece:

Dear ...,
鑫培 added shipping details. Please note that the tracking information and shipping status are shown exactly as the seller entered them.

Shipper China Post
Tracking number RV425315050CN
Shipping status Shipped
If you have questions about the shipment, please contact [email protected].
Naravno da sam mu poslao jutros mail da mi objasni o cemu se radi. Ne mislim da cu dobiti odgovor.

Kad proveravam tracking number prijavljuje mi sledece:
The package has been shipped and is en route to its destination.

Ali datum nije odgovaracuji, jer ja sam kupovao 15.05. a stoji:
11 May 2020 Logistics order has been created

Ne znam o cemu se radi i kome da verujem? Pretpostavljam ebay-u.
Da li je neko imao slicna iskustva?

Možda je greška a možda i prevara a možda je i sve u redu...u svakom slučaju ne sekiraj se pare uvek možeš dobiti nazad ako je prevara...
 
Dispute se moze otvoriti odma posle isteka roka za isporuku, a koliko se moze maksimalno cekati dok se otvori dispute, da li je jos uvek 30 dana od poslednjeg roka za isporuku?
Ako rok za isporuku nije naveden, onda je najraniji rok za dispute 30 dana, najkasniji 60 dana od dana kupovine (ili je od dana slanja)?
 
Možda je greška a možda i prevara a možda je i sve u redu...u svakom slučaju ne sekiraj se pare uvek možeš dobiti nazad ako je prevara...

Ne znam kome da verujem? Poslao sam mail paypalu da mi kazu o cemu se radi.
 
Meni liči kao dobro uigrana prevara.

Piši ebay, paypal-u, ili sačekaj da isteknu rokovi pa otvori dispute zbog neuručenja ako ne reše odmah.
 
To se desava ako seller popije ban ili nesto slicno tako da verujem da je ovde ista situacija.
Sansa da te neko zaje... pored paypal je minimalna.
 
To se desava ako seller popije ban ili nesto slicno tako da verujem da je ovde ista situacija.
Sansa da te neko zaje... pored paypal je minimalna.

Seller jeste popion ban. Na ebay-u u purchased za tu kupovinu pise removed item. Niti mogu da kontaktiram sellera ni nista niti da otvorim dispute.
Objasnjenje im je da nisam platio kupcu i niti je on meni poslao. Nisam jos pisao ebay-u. Cekam odgovor od paypalla.

Na paypalu se ne vidi transakcija jos uvek.
Na intesa nalogu mi stoji da je novac rezervisan.

Moja krivica je mozda sto sam kupovao od lika koji je otvorio nalog pre mesec dana. Ali imao je dobre ocene. E sad li su to namestene ocene ili vec sta.

Interesantno je i to sto sam dobio (gore sam postovao) mail od paypalla da je posiljka shipped.
 
Obrati paznju, ebay sada izbacuje po defaultu na aplikaciji ocenu proizvoda a ne prodavca. Takodje, gledaj koliko ima ocena, i koliko ima novijih transakcija, cesto kinezi kupuju/hakuju stare neaktivne naloge pa rade prevare, svega ima.

Sent from my LM-G710 using Tapatalk
 
Ako je na Intezi rezervisan, onda je do njih koliko maksimalno drze rezervaciju bez realizacije.
Ako kojim slucajem novac bude povucen (greskom), onda ces da se nacekas do refunda. Meni se jednom desilo, pisao sam ovde. Secam se da sam ih smarao pa je ebay signalizirao paypallu da vrati pare (tako nesto, potrazi ako ti je bitno)
 
Narucio sam nesto 25. februara a 11.maja istekao rok za isporuku poslato kineskom postom i naravno sad zabolo u pekingu ko zna od kad kao i sve posiljke. Pisao sam prodavcu i odgovorio mi ovo

Dear friend,

Sorry for keeping you waiting so long time, Since you are our top customer, how about we resend a new item to you in a quicker shipping manner ? Is it acceptable for you?

Have a nice day."

Sad moje pitanje je da li da prihvatim da mi posalje ponovo (mislim se cime ce da mi posalje sad a da stigne zbog sve ove frke oko posta) ili da trazim da mi vrati pare. I brine me to ako prihvatim da mi salje ponovo,do kad ja imam pravo da trazim novac nazad ako i ovaj put ne stigne s obzirom da sam platio u februaru?
 
Паре, а то потражи код другог, макар и мало скупље.

Послато са SM-N9005 помоћу Тапатока
 
Ja mu rekoh fa bi refund a prodavac opet isto
Dear friend, Sorry for keeping you waiting so long time, Since you are our top customer, how about we resend a new item to you about 20-25 days ? Is it acceptable for you? Have a nice day.
 
A bre covece sta ga tupis

Sta ima ti da se dopisujes sa prodavcem ???

Kad istekne rok za dostavu,ides na contact seller pa biraj not recived item

On ima rok od 4-5 dana ,cim istekne taj rok otvori dispute i gotovo,stize refund za 3-4 dana

SAMO prati uputstva i citaj
 
Prvi put sam kupovao nešto sa eBay-a juče. Nigde ne vidim tracking number u informacijama u porudžbini, gde to da proverim?

Послато са POCOPHONE F1 уз помоћ Тапатока
 
Koji način slanja si odabrao, jel' uopšte registrovana pošiljka?
Pozdrav
 
Koji ti je status,ako pise samo paid onda ti jos nije poslao ima fore par dana da posalje,ako pise shiped onda je poslao,i onda imas mogucnost da je poslao nekom postom koja ima pracenje,i nekim koje nemaju.
@Sasa83 znam kako ide kod njih povracaj,nego eto htedoh uljudno da zatrazim direktno povracaj,sve zavisi od prodavca neki sami ponude.
 
Poslednja izmena:
Poslao je, piše da je paket "in transit", ali verovatno nije registrovana. Izabrao sam neki besplatan international standard shipping čini mi se. Iz Bugarske ide paket.

Послато са POCOPHONE F1 уз помоћ Тапатока
 
Kad istekne rok za isporuku ili ako nema roka posle 30 dana od dana placanja moze da se otvara dispute. Sacekate 15-20, ko hoce moze i 25-28 dana i onda podnosi dspute odma, slaba je vajda od dopisivanja.
Koliko znam cim se pise prodavcu tad se i otvara dispute, ide nekako po automatizmu...
Trazite refund, ne delimican vec pun, ako ikad stigne roba javite se prodavcu i platitie ponovo a da vam ne salje i svi namireni...
 
Mene sad buni kako za ovo moje da otvorim dispute,jer prodavac i dalje palamudi da posalje ponovo.
Ali na aplikaciji ne mogu da nadjem istu opciju kao preko neta.
Kad kliknem na ono contact seller pa da izaberem da nisam dobio,prikazuje mi drigi proizvod koji je jeftiniji duplo. Jesam ja kupovao od njega vise stvari ali nekako mi brka te brojeve pprudzbina.
 
Odbijas njegove palamud ponude, trazis refund i ne znam nakon koliko dana ce se otvoriti opcija da eskaliras i trazis zastitu od ebay ...
Sve ima nekoliko dana za cekanje na odgovor i dogovor... koliko dana tacno ne secam se ali ce se pojaviti ocija da eskaliras.
(Davno bilo kad sam se morao zaliti a i oni verovatno nesto menjali)
 
Znam kako ide,show aditional actions,contact seller,pa not recieved item i da trazim refund.
Ali problem je kad izaberem to na ovo sto sam kupio prikazuje mi jeftiniji proizvod tako da bih dobio manje refunda. Ne znam kako je to moguce.
Slicno mi je tako nesto bilo kod ovog prodavca,narucio 3 stavke, kad otvoris refund racuna nekako samo jednu,a kad probas na ove dve njih gleda kao istu tu stavku i ne mozes ponovo. Objasnio sam ja to kasnije prodavcu pa mi je sam uplatio refund i za njih.

Edit zatrazio sam refund,na kraju pise normalna cena. Bunilo me to oko cene,poucen prethodnim iskustvom.
 
Poslednja izmena:
Na koji način mogu da se obratim e bay-u vezano za refundaciju novca?

Naručila sam nešto i od početka imam problem sa prodavcem. Pošto se sve to rešavalo u toku vandrednog stanja, kontam ok... Međutim, počeli su da niču negativni feedbackovi u vezi prodavca i lažnog tracking broja koji šalje (a koji mi je dao nakon 2 nedelje čekanja na odgovor). Smatram da je i moja porudžbina sa lažim track. numb. jer je nema apsolutno nigde kao zavedena čak ni da stoji u njihovoj pošti. Tako da sam odlučila da povučem novac (iako je rok 8 jun za pristizanje porudžbine).

Prodavac mi naravno nije još odgovorio (verujem da ni neće) a meni je već pun klinac
 
E pa cekaces 8.jun.
 
Bakara ako lepo pročitaš post, jasno je da pričam o refundiranju (traženju/zahtevu za povraćaj novca)
 
Sacekaj rok, na ebay ces retko dobiti tracking oni i skuplje stvari salju kao nepracene pakete.
 
Do sada sam imala 3 veće kupovine i uvek sam dobila tracking.
Sada baš mislim da sam naletela na prevaranta.

Hvala ti, vedeću šta će se desiti po isteku roka :)
 
Мени се чини да ибеј одмах уплати продавцу.

Послато са SM-N9005 помоћу Тапатока
 
Sacekaj rok, na ebay ces retko dobiti tracking oni i skuplje stvari salju kao nepracene pakete.

Ovo nije tačno. Tracking broj daje prodavac i svaki iole normalan će da šalje sa praćenjem pošto bi bez toga svako mogao da kaže da mu nije stiglo. Ako neko baš i zaboravi da stavi broj na sajt uvek možeš da ga pitaš.
 
Nazad
Vrh Dno